Jump to content

SCHIMB RULMENT CARDAN


edy1092

Recommended Posts

A schimbat cineva rulmentul de la cardan la E46 ? care sunt simptomele ? daca acel rulment nu se invarte corespunzator mai ales la rece exista posibilitatea sa apara trepidatii majore la evacuare, care sunt simptomele reale ??

 

pretul rulementului este extrem de mic 35 ron probabil de 10 ori mai scumpa manopera

 

Multumesc !!

 

http://img840.imageshack.us/img840/6486/rulmentcardane46.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

cumpara piesa completa nu doar rulmentul si nu o sa ai probleme

oricum este imbatrinit cauciucul de la suport si mai mult ca sigur daca nu e deja crapat/rupt se distruge la schimb

 

Problema e ca acolo nu e imbatranit nimic, eu doar banui ca ar putea fii de acolo .

 

Am schimbat piesa VIBRATION ABSORBER de pe evacuare si de atunci cand tin piciorul pe frana in D & R vibreaza rau piesa asta ce in mod normal ar trebuii sa preia vibratiile evacuarii si intradevar le preia dar atat de puternic ...incat daca stau la semafor aud din masina zgomot de vibratie.... voi face un film

 

Nu reuseste sa desluseaca misterul nici-un mecanic :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

1. Cardanul nu face contact cu evacuarea in nici-un punct astfel incat sa ii transmita vreo vibratie.

2. Cand stai la semafor cu piciorul pe frana cardanul nu se invarte, deci 0 vibratii din partea lui.

3. Daca ai avea vreo problema cu vibratii la cardan, pana acum adunai bucati din masina.

 

Lasa rulmentul in pace, altfel te legi la cap fara sa te doara.

 

Mai bine verifica suportul de la cutie care tine si evacuarea sau cutia in sine.

13/14 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BV51&mospid=47613&btnr=18_0322&hg=18&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Atasez o poza cu piesa care ma dispera numai cand stau cu piciorul pe frana in D sau R ( VIBRATION ABSORBER ) care se si aude in film ... piesa se regaseste numai la automate atasate pe evacuare (toba mare) si la modelele 330cd pe la mijloc langa catalizator .

Mentionez ca piesa asta am schimbat-o de curand este NOUA si are acelasi part nr cu cea uzata

 

http://img593.imageshack.us/img593/4589/vibrationabsorber.jpg

 

De la ce poate pornii vibratia atat de puternic incat sa se auda in halul asta ???????? :popcorn: :popcorn: :popcorn:

 

http://www.youtube.com/watch?v=f6rvss_9ykU

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu rulmentul ala la masina mea, este foarte simplu de schimbat. Eu am dat jos toata puntea spate si am schimbat tot pe acolo printre care si rulmentul. Intradevar nu avea nimic cel vechi dar am preferat sa fie nou ;) ( singura grija este sa faci un semn la cardan inainte sa-l desfaci, atat)

 

Robert uitate la filmul de mai sus, tu de ce crezi ca vibreaza vibration absorber asa tare in D & R doar cu frana apasata sau frana de mana trasa ??

:popcorn:

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Eu merg pe volanta.

Nu are cum sa fie volanta, cand aveam piesa veche nu facea asa, am schimbat-o fiindca s-a rupt jumtate din cauciuc si cand vibra lovea ce ramsese din ea in tabla de care e atasata si suna logic, aiurea, ca si cum ai lovii cu un ciocan de cauciuc in tabla ....

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Oricum la masina lui Edi vibratia vine de la racordul flexibil.

 

Intradevar am lamurit misterul :), inlocuiesc racordul flexibil, banuiam eu ca e ceva banal :cheers:

 

http://img823.imageshack.us/img823/3676/racordflexibilcatalizat.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

pai si nu iti intrau gaze in interiorul masinii ?! rolleyes.gif

nu, diagnosticul real ar fii ca daca as tine ridicata foarte putin cam 1 cm evacuarea in zona catalizatorului nu mai vibreaza absolut deloc, noi am tras concluzia ca ar fii de la racordul flexibil ...

Eu am si gasit cauza :) cand bag masina in garaj imi atinge usor evacuarea exact in zona catalizatorului,ma gandesc totusi ca poate mi-a slabit vre-un tampon si necesita schimbare, mai studiez problema cand o urc pe rampa ...

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

nu, diagnosticul real ar fii ca daca as tine ridicata foarte putin cam 1 cm evacuarea in zona catalizatorului nu mai vibreaza absolut deloc, noi am tras concluzia ca ar fii de la racordul flexibil ...

 

pai si atunci , cand ai motat acea piesa, nu ai demontat evacuarea !? caci se poate ca din montaj sa ti se traga problema,in fine, bine ca ai rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

pai si atunci , cand ai motat acea piesa, nu ai demontat evacuarea !? caci se poate ca din montaj sa ti se traga problema,in fine, bine ca ai rezolvat.

 

NU, NU, NU, NU acea piesa e prinsa in 2 piulite de 13 fiindca suruburile le am deja prinse pe toba mare ... piesa asta absoarbe vibratiile usoare scrie pe ea 30Hz si este un cilindru din fier imbracat in cauciuc si la baza unde se prinde de toba este NUMAI CAUCIUC :sorcerer:

 

Vibration absorber Part# 18107515325 RUPT

 

http://img231.imageshack.us/img231/2834/vibrationabsorber2.jpg

http://img153.imageshack.us/img153/4589/vibrationabsorber.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

:wacko:

cand bag masina in garaj imi atinge usor evacuarea exact in zona catalizatorului,

 

pai bun, si te-ai obisnuit cu ideea sau cum, eu daca imi atinge ceva dedesubt nu mai trec veci p-acolo... daramite sa-mi atinga zilnic cand bag masina in garaj....

Link to comment
Share on other sites

:wacko:

 

pai bun, si te-ai obisnuit cu ideea sau cum, eu daca imi atinge ceva dedesubt nu mai trec veci p-acolo... daramite sa-mi atinga zilnic cand bag masina in garaj....

nu am dat importanta, ce puteam sa fac ? sapa este turnata mai jos in interior ca in caz ca se uita frana de mana netrasa sa nu iasa masina singura din garaj, nu pot sa daram garajul ca-mi atinge 5mm o bucata din teava de la evacuare :)

 

DA, este ca si rezolvata problema, dar ma chinuie de 1 an :blush:

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Acest topic poate fii redenumit de catre un moderator in VIBRATION ABSORBER .

 

CASCADORII RASULUI , am fost astazi la un service specializat pe evacuari CUSTOM, aveau racorduri flexibile pe stoc, aparat de sudura in argon, flex mare si mic + o cantitate impresionanta de tevi de inox de diferite dimensiuni + tipusri ,pregatit sa schimb racordul flexibil .

 

Pun masina pe rampa si se apuca baietii sa caute problema huruitului de la evacuarea mea, fac aceiasi procedura cu D si R si frana de mana trasa sau cu frana de picior HURUIA . Baietii se apuca sa desfaca sa ajunga la racordul flexibil.... si intre timp ii vine unuia ideea sa dea piesa OEM VIBRATION ABSORBER jos de pe toba finala , o desface si ma pune sa pornesc iar motorul .....si SURPRIZA toata evacuarea incepand de la racord flexibil pana la tipsuri nu mai vibra deloc orice i-as fii facut :hyper: .

:laugh: baietii nu au vrut sa-mi faca nimic la evacuare fiindca isi revenise la normal ....ba mai mult mi-au marturisit ca nu este cazul sa-mi schimbe racordul flexibil pe motivul ca este inca bun si nu este necesara schimbarea lui .

 

Atasez un film cu DOVADA

 

http://www.youtube.com/watch?v=49Fq6q4sOog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.