Jump to content

relanti e36 316i


Recommended Posts

 

 

Ahaa...

Dar asta ce e http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cleaning-e36-icv-idle-control-valve-diy/ ?? eu la asta ma gandeam la ICV ( idle control valve) la link-ul tau scrie IDLE REGULATING VALVE, e cumva acelasi lucru ?

Link to comment
Share on other sites

da, e acelasi lucru. la motoarele M43 pana in 1995, au ICV ala, in forma de T. dupa 95 e ca al tau, langa clapeta de acceleratie.la motoarele M42 1.8is au ICV in forma de T, ca in link-ul tau.La motoarele M44 tot IS, au ICV-ul ca ala tau, langa clapeta de acc.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=13_0363&hg=13&fg=15

 

M42

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

da, e acelasi lucru. la motoarele M43 pana in 1995, au ICV ala, in forma de T. dupa 95 e ca al tau, langa clapeta de acceleratie.la motoarele M42 1.8is au ICV in forma de T, ca in link-ul tau.La motoarele M44 tot IS, au ICV-ul ca ala tau, langa clapeta de acc.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=13_0363&hg=13&fg=15

 

M42

 

 

Am inteles, nu stiam ! ms muult. :) o sa ma ocup de ea, ceva sfaturi ai pt mine legate de operatiunea asta ?

Link to comment
Share on other sites

pai e mai usor decat la ala in forma de T.

 

il desfaci din suruburi, ar trebui sa aiba si ceva furtune, apoi iei un spray de curatat carburator, sau wd40, pulverizezi in el, il lasi sa se usuce, si apoi il pui la loc.poate ureti prin inauntru si cu niste betisoare de ureche,usor asa, in caz ca ai ceva dpuneri p acolo. daca e schimba si garnitura cand il pui la loc.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Neata! Am revenit!

 

Dupa cum ati vazut si pe topic, am avut o problema anul trecut cu turatia motorului, iar problema era din senzori. Dupa ce am dat admisia jos, am zis ca ii schimb pe amandoi, nu doar pe cel defect (cel care da informatia la computerul de bord). Acum dupa imediat un an, am probleme cu afisajul temperaturii apei in bord. Toata iarna nu mi s-a ridicat acul mai mult de portiunea cu albastru, am zis ca e okey, eu circuland tot cate un drum de 5km, nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie.

 

Acum a venit caldura, am facut drum si de 30-40 km, iar acul sta pe albastru. Ce e de facut? o 'diagnoza' si apoi probabil schimbat senzoru care da temperatura la bord? sa-l pun pe cel vechi de anul trecut inapoi?

 

Help!

 

Multumesc, Raul.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu trebie sa fie neaparat senzorul, ai incercat sa pui mana pe furtune sa vezi daca ti se incalzeste destul apa, si pe radiator, poate a ramas termostatul blocat pe deschis. Eu am patit ca i s-a rupt o ureche! Incerca sa vezi!
Link to comment
Share on other sites

Pai nu trebie sa fie neaparat senzorul, ai incercat sa pui mana pe furtune sa vezi daca ti se incalzeste destul apa, si pe radiator, poate a ramas termostatul blocat pe deschis. Eu am patit ca i s-a rupt o ureche! Incerca sa vezi!

 

Nu m-am gandit la varianta asta, ideea e ca am dat drumul la caldura in habitaclu si baga destul de repede 5 minute maxim. Am luat varianta senzorului in calcul, deoarece a fost schimbat anul trecut cu unul nou si poate nu mai functioneaza in parametri normali, desi functiona, anul trecut dupa ce l-am montat.

 

 

Dar esti sigur ca nu a ramas termostatul deschis si aceea este temperatura motorului? Vezi si u daca vine apa in vasul de expansiune cand e motorul rece si o accelerezi, daca termostatul e inchis nu ar trebui.

 

Nu sunt sigur, nu am veirifcat termostatul. Banuiesc ca motorul e cald, din moment ce in habitaclu intra caldura.

 

Multumesc pt. sfaturi, am sa-l verific. Pana atunci, mai astept si alte variante.

 

Stima, Raul.

Link to comment
Share on other sites

Neata! Am revenit!

 

Dupa cum ati vazut si pe topic, am avut o problema anul trecut cu turatia motorului, iar problema era din senzori. Dupa ce am dat admisia jos, am zis ca ii schimb pe amandoi, nu doar pe cel defect (cel care da informatia la computerul de bord). Acum dupa imediat un an, am probleme cu afisajul temperaturii apei in bord. Toata iarna nu mi s-a ridicat acul mai mult de portiunea cu albastru, am zis ca e okey, eu circuland tot cate un drum de 5km, nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie.

 

Acum a venit caldura, am facut drum si de 30-40 km, iar acul sta pe albastru. Ce e de facut? o 'diagnoza' si apoi probabil schimbat senzoru care da temperatura la bord? sa-l pun pe cel vechi de anul trecut inapoi?

 

Help!

 

Multumesc, Raul.

 

Eu cred ca e simpla treaba, schimba termostatu... cat poate sa coste 100 ron maxim unu sh, desi te-as sfatui sa iei unu nou ! si abia apoi iti faci probleme daca tot nu se incalzezte motorul, si atunci va trebui sa faci o curate a sistemului de circulare a apei, dar repet nu e nici asta o operatiune dificila... anyway 99% e termostatul, e blocat pe deschis! si asta iarna nu trebuia sa mergi asa cu ea numa cu motoru rece pt ca ti-a consumat mai mult si nici nu a mers in paramatri exacti. Mie iarna in aprox 4 km ( cat faceam pana la prietena mea acasa ) cu clima pronita ajungea la 90 de grade.

 

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Depinde si cat de cald e aerul care iese din ventilatie, daca nu e fierbinte pe treapta 1 sau 2 de ex, nu e aerisit cum trebuie si poate e putin antigel,ar trebui sa ai si min 6l antigel in instalatie, daca nu nu face circuitul bine, si sa aerisesti corect instalatia, daca ai aer iar nu prea urca normal.

In iarna in 10 km poate ajungeam la 90 !

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de inca un sfat. Eu nu m-am gandit ca in 5km, temperatura ar trebui sa ajunga la 90 de grade, mai ales ca afara erau -20 grade.

Azi am sa probez, sa vad ce si cum. Revin cu informatii.

 

Mersi, Raul.

 

 

Depinde si cat de cald e aerul care iese din ventilatie, daca nu e fierbinte pe treapta 1 sau 2 de ex, nu e aerisit cum trebuie si poate e putin antigel,ar trebui sa ai si min 6l antigel in instalatie, daca nu nu face circuitul bine, si sa aerisesti corect instalatia, daca ai aer iar nu prea urca normal.

In iarna in 10 km poate ajungeam la 90 !

 

 

Poate am exagerat 4 km, dar mai mult de 5-6 nu cred ca sunt, asta in conditii de 0,-5 grade celsius, ca daca e mai frig o las pornita in strada pana se incalzezste cat sa-mi dezabureacsa geamurile.. :))

Btw cum merge treaba Raul, ai gasit sursa problemei ? daca tot schimbi termostatul eu zic sa schimbi si antigelul cu unul nou ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Acum sunt in timpul lucrului, nu prea am avut timp de ea. Tot la senzori am ajuns, vreau sa-i curat si eventual stransi mai tare pe bloc. Daca nu e de acolo, ori cumpar alt senzor pt. bord, ori ma gandesc la varianta de a schimba bordul. Vedem mai tarziu.

 

Multumesc pt. ajutor si scuze de intarziere, dar nu aveam informatii noi, ca numai acum am ajuns sa lucrez la ea, Raul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.