Jump to content

problema ventilator clima 520d 2002


Recommended Posts

salutare

 

am luat o masina recent si propietaru mi-a zis ca ventilatoru la clima nu mai pornea cand apasa pe aer conditionat si la pus pe direct , adica a tras fire si i-a facut un intrerupator si cand pornesc ac-ul sa pornesc si ventilatoru ala dar merge doar la maxim

 

cum pot proba daca e stricata comanda aia electronica care il porneste automat cand apas pe ac?

eu o sa cumpar alt ventilator dar sa fiu sigur ca asta e defect( el porneste pe direct, nu mai pornea cand apasa pe ac)

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

pffff, pai treaba asta cu butonul la ventilator o facea tata la dacia din '90. la un bmw din 2002 nu faci asemenea gainarii! acolo e vorba de electronica nu de o fofeaza pe care o alimentezi tu la 12 V si racesti motorul. nu inteleg de ce te miri ca nu ti merge, ma mir cum de ti a pornit si pe treapta aia!

 

nu mi vine sa cred ca ai putut face o asemenea gainarie la masina.............

 

 

demonteaza orice improvizatie ai facut tu pe acolo, desfa ventilatorul bucati, curata tot ce se poate curata, verifica sa nu fie ceva intrerupt sau bubui in modulul ventilatorul, verifica cele 3 fire si dupa toate astea daca tot nu merge, cumpara alt ventilator

 

PS: la un tester ai fost?

Link to comment
Share on other sites

eu asa am luat masina acum 2 zile cu problema asta si vreau sa o fac sa fie ca inainte adica cand apesi pe ac sa porneasca imediat ventilatoru la clima( nu apa )el nu primeste comanda ventilatoru ala, pentru ca motorul ventilatorului merge odata ce la pus asta pe direct sau un releu ceva

 

multumesc

 

la tester nu am fost o sa ma duc zilele astea

Edited by gaargea
Link to comment
Share on other sites

ventilator pus pe direct = o gainarie! scoate orice improvizatie e facuta in momentul asta pe instalatia masinii. sper sa nu fi busit ceva in controlerul ala de pe ventilator ca atunci e naspa. ai verificat alea 3 fire care merg la ventilator ( credca ai cu 3 fire) ? la mine erau explodate doua din ele si mi am dat seama de asta abia dupa ce am cumparat alt ventilator nou........

 

chiar sambata am reparat inca un ventilator la un e39 din 2001. l am desfacut bucati si pe langa mizerie si contacte oxidate si firul subtire intrerupt inainte de mufa, avea un fir explodat pe una din infasurarile motorului...... in final merge perfect!

 

 

 

verifica mai intai alea 3 fire sa vezi daca nu sunt intrerupte!

 

 

post-41746-0-04434800-1314002409_thumb.pngpost-41746-0-23454700-1314002401_thumb.pngpost-41746-0-04543000-1314002376_thumb.png

 

 

trebuie sa ai 12V tot timpul pe firele alea groase iar firul subtire trebuie sa aibe continuitate in mufa aia din compartimentul unde e calculatorul masinii, sub filtru de polen din partea pasagerului

Edited by Touring Girl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.