Jump to content

Vreau si eu un BMW


bubu782001

Recommended Posts

darius_x tu ai da pe o sticla de trapa 46 de milioane ?? Ca fapt divers, cam atata costa sticla de la trapa de Twingo. Trapa ma refer DOAR la partea mobila, nu la mecanism cu totul...

La asta ma refer. Probabil atat o costa si la BMW insa e alta clasa e altceva...e BMW. Un compresor AC pt Twingo costa lejer 30 si ceva de milioane, iar refurbished este pe la 24 milioane sh nu stiu...

 

O banala teava de AC costa vreo 480 lei...

 

Renault crede-ma costa cam la fel ca BMW-ul la intretinere (daca nu si mai mult...).

 

Cu 60 milioane a schimbat taica-miu la Clio 1.5 dci injectoarele si pompa de injectie - diesel... La renault aparea o pilitura care distrugea sist de injectie...

Edited by bubu782001
Link to comment
Share on other sites

Asa este...ori cred eu ca daca mi-am permis sa tin un Renault, as face fata si la BMW.

 

Partea proasta e ca la Renault si SH piesele au preturi foarte ridicare deoarece si cei de la dezmembrari sunt "la curent" cu pretul pieselor. Asa ca oriunde o dai te usuca.

Si multe situatii nu ai ce face, accidente usoare, piese de caroserie...piese ce se uzeaza, toate au pret mai ridicat, fie ele aftermarket fie ele SH. Si asta doar pt faptul ca sunt destinate pentru Renault. Ori la un BMW sau un Mercedes...daca pana la urma 30% din pretul piesei se justifica prin faptul ca reprezinta brand-ul, la Renault ce reprezinta acel pret?

 

Inclusiv reparatiile de tinichigerie costa mai mult ca: "...da ie Renault domle' ce sa ii faci...tu ai vazut cat ie la reprezentanta ?" ...si te-a "linistit".

Link to comment
Share on other sites

darius_x tu ai da pe o sticla de trapa 46 de milioane ?? Ca fapt divers, cam atata costa sticla de la trapa de Twingo. Trapa ma refer DOAR la partea mobila, nu la mecanism cu totul...

La asta ma refer. Probabil atat o costa si la BMW insa e alta clasa e altceva...e BMW. Un compresor AC pt Twingo costa lejer 30 si ceva de milioane, iar refurbished este pe la 24 milioane sh nu stiu...

 

O banala teava de AC costa vreo 480 lei...

 

Renault crede-ma costa cam la fel ca BMW-ul la intretinere (daca nu si mai mult...).

 

Cu 60 milioane a schimbat taica-miu la Clio 1.5 dci injectoarele si pompa de injectie - diesel... La renault aparea o pilitura care distrugea sist de injectie...

 

 

 

la bmw seria 3 2.0 benzina: compresor ac 3200 ron hella

2.0 diesel 1xinjector 1800 ron

pompa de inalta presiune 4500 ron

 

la twingo trapa nu e cat jumate pavilionul? in cazul asta nu mi se pare exagerat de mult

Link to comment
Share on other sites

Este o sticla de 1m x 1m (heliomata si putin curbata). Insa vb aici de o masina care nu sarea de 11 mii euri la fabricatie deci NOUA.

 

Scuze insa BMW-ul ramane BMW. Daca observi preturile sunt similare. Am avut nesansa sa se topeasca un buton (putorile nu au pus releu pe dezaburire...) BUTON + SIGURANTA + CONSUMATORI (oglinzi / luneta)

 

cam 4 milioane am dat...ca butonul este combo (monobloc cu cel de la proictoare / lampa ceata).

 

Degeaba spui insa ma refer la rapoarte aici. As putea intretine o masina si mai scumpa...dar nu sunt genul sa muncesc si sa bag in masina. Daca erau asa de scump de intretinut nu cred ca vedeam asa de multe BMW-uri pe strazi...

 

Paradoxal si cu Renault-urile...

 

De aici concluzionam ca romanul are bani :))

 

Apropo scuzati greselile de ortografie, am o mana partial in gips si ma misc destul de greu...

Edited by bubu782001
Link to comment
Share on other sites

Dazzo imi pare rau sa vad asta...si eu am suferit candva o trauma similara...

 

Esti ok? Esti intreg? Lasa fierul ca se face sau iei altul...tu sa fii ok.

 

Daca poti posta presupun ca e totul la locul lui, cu excepta unei urate aminitiri.

 

Am o zgaritura mare pe mana si pe abdomen ma doare gatu un pic si picioru si in rest ok si sa zic o mica trauma .

 

Din cauza unui taximestrist care sia schimbat directia brusc fara semnal si cand am tras de volan sa il evit mia fugit de spate si am intrat intr-un microbuz parcat . dadusearm 7000 E

Link to comment
Share on other sites

Este o sticla de 1m x 1m (heliomata si putin curbata). Insa vb aici de o masina care nu sarea de 11 mii euri la fabricatie deci NOUA.

 

Scuze insa BMW-ul ramane BMW. Daca observi preturile sunt similare. Am avut nesansa sa se topeasca un buton (putorile nu au pus releu pe dezaburire...) BUTON + SIGURANTA + CONSUMATORI (oglinzi / luneta)

 

cam 4 milioane am dat...ca butonul este combo (monobloc cu cel de la proictoare / lampa ceata).

 

Degeaba spui insa ma refer la rapoarte aici. As putea intretine o masina si mai scumpa...dar nu sunt genul sa munesc si sa bag in masina. Daca erau asa de scump de intretinut nu cred ca vedeam asa de multe BMW-uri pe strazi...

 

Paradoxal si cu Renault-urile...

 

De aici concluzionam ca romanul are bani :))

 

Sunt asa multe Bmw-uri pe strazi datorita imaginii pe care o au, mai mult de jumatate din ele sunt intretinute foarte prost. Spre deosebire de Renault, la Bmw poti cumpara absolut toate piesele individual, pana la ultimul surub. La Renault din cate stiu sunt ansambluri de piese, exemplu fiind si ceea ce ai patit tu. Indreapta-te spre benzina daca mergi maxim 15.000km pe an, sunt mai usor de intretinut, reviziile sunt mai ieftine si sansele sa gasesti una bine intretinuta sunt mai mari. In perioada asta nu se vand diesel-urile bune la preturi mici, benzinarele in schimb au devenit un fel de ciuma, toata lumea vrea sa scape de ele..(consum+impozit). :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Bun...dupa mai multe sapaturi am inteles ca: dupa 2001 M46 320d a avut motorizarea M47TUD20 . Am inteles ca motorul asta ar fi avut de furca cu niste clapete pe circuitul de admisie care se desfaceau de la vibratii si apoi ajungeau sa distruga nefericitul piston in care nimereau...

 

Este adevarat ce se spune ?

Edited by bubu782001
Link to comment
Share on other sites

Da. Clapetele alea ori se anuleaza de proprietari, ori se schimba cu nu stiu ce kit care nu se mai rupe.

 

Daca citesti mai in spate ti-am dat sfatul sa nu iei 320d, 318d-ul e mult mai fiabil. Deasemenea mai bine ceva pe benzina, de ce nu, daca nu te deranjeaza cativa l in plus la 100km.

Link to comment
Share on other sites

Lasa daca vrea sa o vanda cash,daca vre combinatii poate sa creasca.

 

Am mai scris de nu stiu cate ori,am pus anul trecut 320d 2004,unic prop,bla bla la 82-8300(ceva de genul) nu suna nimeni cu o oferta cash,numai schimburi prapadite (logan+dif,astra H+dif sau sa mai dau eu dif la 740i,etc),a mai trecut timp am pus-o cu 7200e am vandut-o cu 6600e.Posibil sa fi putut obtine 2-300e in plus.

 

Piata e plina,acum cu 7k euro iti iei masina aproape noua,nu se mai incumeta nimeni la masini cu 200k km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.