Jump to content

Recommended Posts

Salutare ! Am si eu un 316i din 96, 1.6l motor M43... Am observat cu turatia la relanti e intre 880-920 ... fara sa oscileze acul ( am vazut pe turometru electronic ) este mare ???

Si a2a problema care o am, tot la relanti uneori scoate un zgomot ciudat "caraie" sau "gajaie" (vine de undeva deasupra alternatorului pe admisie are un capac de plasit acolo, undeva in spatele debimetrului ) ... la service mi sa spus ca e valva ( nu mai stiu cum se numeste) si sa nu-mi fac griji... voi ce ziceti ?

 

Multumesc! astept sfaturile voastre :D

Link to comment
Share on other sites

Am vazut cateva clipuri pe youtube cu turatia la relanti la moroate M43 si sta ca si la mine in jor de 900, am citit si pe cateva forumuri in care se spunea ca turatia la relanti sta la 900 deci tind sa ii dau dreptate lui roby....DAR am un prieten care a avut un 316i din 92 M40 si ii satatea la 750-800.... si stiu clar la ca motoarele in 6 cilindti de la BMW, care sunt extrem de bine echilibrate, sta jos rpm-ul la relanti ceva gen 600-700

 

( asta este un compact si dupa bordu facelift e M43 sigur )

 

Dar ce parre aveti de "caraitu" ala al valvei la relanti ?

Link to comment
Share on other sites

Practic ti-am citat din Autodata. Turatia la relanti difera de la un motor la altul. Nu mai cauta comparatii care te vor induce in eroare.

 

La m40 relantiul tr sa fie la 800+-40 ture.

 

 

Ahaa... pai ms mult omule ... ai o bere de la mine !

 

Daca esti amabil zi-mi si mie te rog daca e cazu sa ma strofoc cu sunetul ala ciudat de la valva la relanti.

Si ce rol are tzumburusul asta de pe rampa de injectoare ? ( vezi poza ) ( ca eu l-am gasit cam descafut si l-am strans )

 

Multumesc inca o data si scuze daca te stresez!

post-45617-0-23555700-1314030645_thumb.jpg

Edited by beemer24
Link to comment
Share on other sites

Pe la tumburusul ala din cate stiu se masoara presiunea din rampa de injectie.

 

Nu inteleg exact la ce te referi totusi cand spui ca sunetul pe care-l acuzi vine de la valva de relanti.... motorul nu are valva de relanti, ci motoras de relanti. Supape ar fi cea PCV, care permite evacuarea gazelor acumulate in carter si cea de la valva DISA.

Cred ca cel mai bine ar fi sa pui un filmulet cu sunet ca sa ne formam cat de cat o parere, ca din descriere, eu cel putin, nu am inteles mare lucru.

Link to comment
Share on other sites

Pe la tumburusul ala din cate stiu se masoara presiunea din rampa de injectie.

 

Nu inteleg exact la ce te referi totusi cand spui ca sunetul pe care-l acuzi vine de la valva de relanti.... motorul nu are valva de relanti, ci motoras de relanti. Supape ar fi cea PCV, care permite evacuarea gazelor acumulate in carter si cea de la valva DISA.

Cred ca cel mai bine ar fi sa pui un filmulet cu sunet ca sa ne formam cat de cat o parere, ca din descriere, eu cel putin, nu am inteles mare lucru.

 

 

Ms fain Roby, il gasisem putin desfacut si l-am strans eu cu mana, d-aia am intrebat...

Un filmuletz o sa fac cat de curand, intai sa pun mana pe o camera viodeo decenta ca pe telefonul mobil nu se intelege nimic in materie de sunet .

 

Anyway... am mai observat ceva de cate ori opresc motorul se aude un ss-it de aer, parca rasufla / ofteaza :)) ... ceva gen perna de aer la autobuze :)).... asta ce dracu' o mai fi, ca ma inebuneste masina asta cu zgomotele ei ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.