Jump to content

E46 - fata sta mai inalta decat spatele


sarpe74

Recommended Posts

Am o problema care ma streseaza destul de tare:

Am schimbat amortizoarele fata si spate cu unele sachs super touring noi, totodata cu amortizoarele am schimbat si flansele de amortizoare tot fata si spate, bieletele antiruliu fata, basculele fata cu tot cu bucse, discurile de frana fata si spate, placute frana fata si spate, rulmenti roti fata, saboti frana spate, ma rog, ulei motor, toate filtrele etc...

Masina a fost suspendata timp de 2 zile pe elevator intr-un service, timp in care s-au efectuat operatiunile respective. Printre altele am avut si un arc rupt pe spate (era rupta ultima spira, lucru de care nu am stiut pana nu am dat roata spate jos pt a inlocui amortizorul). Am gasit arcuri la fel, date jos de pe o masina identica cu a mea, si care au acelasi cod de culoare ca si cele de pe fata (3 dungi cu vopsea gri)si cu aceleasi caracteristici - nr de spire, grosime, etc. Mentionez ca arcurile de pe masina nu sunt noi, pe fata sunt cele pe care le aveam si inainte, iar pe spate sunt pereche date jos de pe aceeasi masina.

Problema e ca masina sta dupa parerea mea, un pic cam ridicata de fata in raport cu spatele.

Masina se comporta normal pe viraje si pe drum drept, nu trage in niciun fel, nu bocane nu troncane doar ca ma streseaza faza cu partea de fata inalta. De cand s-au montat piesele de care am scris pe masina am mers cam 250 km. Mecanicul mi-a zis ca sa mai merg o perioada cu masina pt ca la un moment dat, in timp, o sa-si revina la line.

Sa fie o problema ca basculele cu tot cu bucse au fost montate pe masina cu rotile propriu-zis suspendate? Din cate stiu eu bucsa de bascula nu intra decat intr-o singura pozitie iar prinderea pe caroserie la fel. Sincer sa fiu, si eu am impresia acum ca s-a mai lasat un pic fata fata de cum era atunci cand am scos-o din service.

Am sa fac o poza maine.

Care ar putea fi alt motiv pt care sa stea mai inalta de fata?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am o problema care ma streseaza destul de tare:

Am schimbat amortizoarele fata si spate cu unele sachs super touring noi, totodata cu amortizoarele am schimbat si flansele de amortizoare tot fata si spate, bieletele antiruliu fata, basculele fata cu tot cu bucse, discurile de frana fata si spate, placute frana fata si spate, rulmenti roti fata, saboti frana spate, ma rog, ulei motor, toate filtrele etc...

Masina a fost suspendata timp de 2 zile pe elevator intr-un service, timp in care s-au efectuat operatiunile respective. Printre altele am avut si un arc rupt pe spate (era rupta ultima spira, lucru de care nu am stiut pana nu am dat roata spate jos pt a inlocui amortizorul). Am gasit arcuri la fel, date jos de pe o masina identica cu a mea, si care au acelasi cod de culoare ca si cele de pe fata (3 dungi cu vopsea gri)si cu aceleasi caracteristici - nr de spire, grosime, etc. Mentionez ca arcurile de pe masina nu sunt noi, pe fata sunt cele pe care le aveam si inainte, iar pe spate sunt pereche date jos de pe aceeasi masina.

Problema e ca masina sta dupa parerea mea, un pic cam ridicata de fata in raport cu spatele.

Masina se comporta normal pe viraje si pe drum drept, nu trage in niciun fel, nu bocane nu troncane doar ca ma streseaza faza cu partea de fata inalta. De cand s-au montat piesele de care am scris pe masina am mers cam 250 km. Mecanicul mi-a zis ca sa mai merg o perioada cu masina pt ca la un moment dat, in timp, o sa-si revina la line.

Sa fie o problema ca basculele cu tot cu bucse au fost montate pe masina cu rotile propriu-zis suspendate? Din cate stiu eu bucsa de bascula nu intra decat intr-o singura pozitie iar prinderea pe caroserie la fel. Sincer sa fiu, si eu am impresia acum ca s-a mai lasat un pic fata fata de cum era atunci cand am scos-o din service.

Am sa fac o poza maine.

Care ar putea fi alt motiv pt care sa stea mai inalta de fata?

 

asa stau in principiu la toate..daca te uiti atent..

Link to comment
Share on other sites

asa stau in principiu la toate..daca te uiti atent..

Da, am observat, dar parca a mea sta mai sus, pun o poza edificatoare maine.

Poate sunt eu prea stresat si mi-a ramas in cap imaginea de atunci de cand am scos-o din service. Ziceai ca-i de offroad pe fata :)

PS. trebuie facuta geometrie dupa ce elemente am schimbat?

Link to comment
Share on other sites

Da, am observat, dar parca a mea sta mai sus, pun o poza edificatoare maine.

Poate sunt eu prea stresat si mi-a ramas in cap imaginea de atunci de cand am scos-o din service. Ziceai ca-i de offroad pe fata :)

PS. trebuie facuta geometrie dupa ce elemente am schimbat?

daca ai schimbat bieletele trebuie neparat..

Edited by fizz
Link to comment
Share on other sites

probabil arcurile care le-ai montat pe spate sunt mai calcate,ia arcuri noi,se merita dupa ce ai schimbat atatea.

eu am schimbat tot cum ai schimbat si tu,numai ca mi-am pus arcuri noi,aveam suspensie sport inainte si pe spate sta un pic mai sus decat fata.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

daca ai schimbat bieletele trebuie neparat..

am schimbat bieletele antiruliu, nu cele de directie...

cele de directie au ramas la fel cum au fost si inainte.

 

probabil arcurile care le-ai montat pe spate sunt mai calcate,ia arcuri noi,se merita dupa ce ai schimbat atatea.

eu am schimbat tot cum ai schimbat si tu,numai ca mi-am pus arcuri noi,aveam suspensie sport inainte si pe spate sta un pic mai sus decat fata.

 

mai stau o perioada sa vad daca se mai aseaza. am de facut vreo 2000-3000 km sapt viitoare cu 4 insi in masina si bagaje...si o sa decid dupa ce vin in functie de cum se prezinta situatia.

din cate am mai vb si cu alti colegi de pe forum, arcuri noi merita doar cele oe care sunt vreo 80-90 eur / buc. pana la urma se merita avand in vedere ca vorba ta, la cati bani am bagat in ea ar fi pacat sa stea lasata de spate

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

S-a mai lasat fatza isi revine usor usor la line.

Totusi uitati-va ce distanta e intre conturul aripii fata si anvelopa. Dupa ce am scos-o din service fatza era mult mai sus decat acum, cu minim 2cm mai inalta.

Pozele sunt facute azi, dupa vreo 400 km mersi in Bucuresti.

post-587-0-04563800-1314124731_thumb.jpg

post-587-0-58408000-1314124737_thumb.jpg

post-587-0-58754800-1314124744_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

arcurile sunt aceleasi pe fata! sunt cele care au fost pe masina si inainte...

 

atunci problema este ori la flanse sunt alt model mai mari, ori amortizoarele nu au aceeasi dimensiune la distanta flansei de jos

 

masoarale pe cele originale daca le mai ai si pe cele de pe masina si vezi ce nu este la fel

 

nu ai ce sa montezi gresit sa-ti modofice inaltimea, am schimbat si io amortizoarele decat cu unele sachs si am aceeasi inaltime

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

Cum se pot monta arcurile prost?

O sa ma uit la alt 3ar e46 sa fac o comparatie...

 

 

arcurile sunt montate bine dar probabil au alta lungima de ti-a ridicat masina, singura solutie ar fi sa schimbi arcurile daca o vrei mai joasa

 

Suportul arcului pe amortizor nu e perfect orizontal, ci oblic. Montarea gresita a arcului permite ridicarea botului masinii cu cativa cm.

Acelasi lucru se intampla si daca intregul ansamblu este montat prost in fuzeta.

 

http://img.photobucket.com/albums/v655/paddy2bsure/BMW%20330i/10012010763.jpg

 

Da roata jos si verifica pozitia arcului, a bieletei antiruliu si asigura-te ca amortizorul este asezat bine in fuzeta (are o nit/catare care trebuie sa intre in santul dedicat de pe fuzeta). Sau mai bine fa-le niste poze si posteaza-le aici....

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.