Jump to content

E46 - fata sta mai inalta decat spatele


sarpe74

Recommended Posts

salut! am si eu o problema, daca ma puteti ajuta cu un sfat, o parare v-as multumi. am un e46 2002 suspensii sport (cred ca sunt de fabrica). de vreo cateva zile am observat ca suspebnsia dreapta spate este mult mai lasata decat stanga (am masurat 1.5 cm diferenta). roata deja a intrat mult sub aripa, si imi atinge in plastice pe acolo(contra-aripa cred ca se numeste?). aveti idee ce ar putea fi?
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut! am si eu o problema, daca ma puteti ajuta cu un sfat, o parare v-as multumi. am un e46 2002 suspensii sport (cred ca sunt de fabrica). de vreo cateva zile am observat ca suspebnsia dreapta spate este mult mai lasata decat stanga (am masurat 1.5 cm diferenta). roata deja a intrat mult sub aripa, si imi atinge in plastice pe acolo(contra-aripa cred ca se numeste?). aveti idee ce ar putea fi?

 

probabil arc rupt si tampon distrus daca a ajuns roata in aparatoarele de noroi

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

probabil arc rupt si tampon distrus daca a ajuns roata in aparatoarele de noroi

am mentionat ca e suspensie sport, si cea de pe partea stanga e destul de aproape de aparatorile din interiorul aripii, dar nu atinge. nici cea de pe dreapta nu atingea pana acum cateva zile. ieri am dat roata jos si nu am vazut nimic rupt (adevarul e ca nici nu m-am uitat atent la arc, dar nici ceva sa sara in ochi nu era) o sa fac maine niste poze. mie imi trecea ceva mai rau prin cap, auzisem la cineva de grup rupt, sau bara stabilizatoare.. daca e arc, nu e asa grav :D

Link to comment
Share on other sites

am mentionat ca e suspensie sport, si cea de pe partea stanga e destul de aproape de aparatorile din interiorul aripii, dar nu atinge. nici cea de pe dreapta nu atingea pana acum cateva zile. ieri am dat roata jos si nu am vazut nimic rupt (adevarul e ca nici nu m-am uitat atent la arc, dar nici ceva sa sara in ochi nu era) o sa fac maine niste poze. mie imi trecea ceva mai rau prin cap, auzisem la cineva de grup rupt, sau bara stabilizatoare.. daca e arc, nu e asa grav :D

 

la arc sa te uiti in partea de jos, la prima bucla unde sta el fixat pe bascula, de obicei plesneste din prima bucla si se lasa vre-o 2cm

Link to comment
Share on other sites

la arc sa te uiti in partea de jos, la prima bucla unde sta el fixat pe bascula, de obicei plesneste din prima bucla si se lasa vre-o 2cm

azi am dat roata jos, si m-am uitat la arc: nu e rupt. am rasucit de el am tras, nu e rupt. dupa ce am pus roata la loc si am lasat masina jos, era ok, statea bine, am si masurat, era la fel ca cea de pe stanga. am facut o tura mica cu ea, si n-a coborat. dupa o ora, m-am intors la masina si cand ma uit, ce sa vezi: iar era lasata. e 1.5 cm diferenta fatza de cealalta. o sa pun si cateva poze

Link to comment
Share on other sites

tampoanele de la amortizoare sunt in regula? io il aveam pe cel de pe dreapta faramat si probabil din cauza aceasta mi sa rupt si prima spira de la arc(se comprima arcu prea mult)

 

la cat de lasata este mai mult ca sigur sta in tampoane

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

aveti idee ce poate fi? sunt insistent asa sa aflu pt ca nu sunt in romania momentan, si nu imi permit sa o duc in service aici :D

 

tampoanele de la amortizoare sunt in regula? io il aveam pe cel de pe dreapta faramat si probabil din cauza aceasta mi sa rupt si prima spira de la arc(se comprima arcu prea mult)

 

la cat de lasata este mai mult ca sigur sta in tampoane

am pus poza si cu roata stanga, asa era si dreapta inainte si era ok. masina asa am cumparat-o (lasata). nu atingea nimic, nu batea nimic. nici acum nu bate dealtfel. tamponul de la amortizor e cel de sus in zona unde deja e spart plasticul ala nu?

post-23721-0-65840700-1338926453_thumb.jpg

post-23721-0-75728000-1338926733_thumb.jpg

post-23721-0-16986300-1338926801_thumb.jpg

post-23721-0-62054100-1338926874_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

acelea sunt tampoanele si vad ca au fost comprimate pana a fortat in aparatorile de praf si le-a spart..probabil s-au muiat arcurile, oricum alea nu cred ca sunt arcuri originale, cele originale sunt cu dungi pe ele in functie de tipul arcului sport, normal..
Link to comment
Share on other sites

Ia verifica daca flansele amortizoarelor din portbagaj sunt OK, sa nu iti fi iesit tija prin flansa.

 

 

http://s10.postimage.org/h5zlwdsol/dscn14011.jpg vs http://s10.postimage.org/433zd42gl/rsm_fail_600.jpg

o sa ma uit maine in portbagaj, desi nu cred ca o sa gasesc asa ceva acolo. la cum arata poza aia, ar trebui sa scoata zgomote ciudate masina daca ar fii asa rupt nu? la mn nu se aude absolut nimic, suspenia inca lucreaza, se lasa, nu sare..

Link to comment
Share on other sites

Pe spate nu este greu deloc sa umbli la amortizoare. Trebuie sa decopertezi capitonajul din portbagaj, dai cu degripant pe piulita din capul amortizorului, o desfaci, dai roata jos si tragi de tija amortizorului in jos, desfaci surubul inferior al amortizorului si gata l-ai dat jos. Comprimi complet tija amortizorului de asfalt si apoi cu tija in sus astepti sa vezi daca mai iese, trebuie sa iasa usor si lin pana la capat. Daca ai ceva batai pe spate poti sa schimbi si flansele, nu sunt scumpe deloc.

Imi este greu sa cred ca un arc daca nu are vreo spira rupta, se poate decali asa de mult fata de cel de pe partea cealalta, incat sa iti dea diferenta aia.

Link to comment
Share on other sites

sal! azi am verificat in portbagaj, si e rupta flansa aia. nu a iesit tija inca prin ea. am fost azi la un magazin de piese si am comandat-o (35 euro).

una peste alta, am vorbit azi cu un prieten caruia i-am dat masina cateva zile, si mi-a zis ca n-a vazut o denivelare d-aia de trecere de pietoni (destul de mare aici) si avea ceva viteza, si ca a atins cu masina de asfalt. ma gandeam eu: cum suspensia inca se comporta bine, nu trancane, nu sare masina, se poate sa se fi rupt doar flansa aia de la denivelare, si sa scap de cheltuieli cu arcuri si amortizoare? (arcul nu e rupt)

post-23721-0-20787700-1339002535_thumb.jpg

post-23721-0-17129400-1339002560_thumb.jpg

Edited by bogdan.
Link to comment
Share on other sites

arcurile le schimbi doar daca vrei sa nu mai fie asa lasata iar telescoapele trebuie verificate, eu ti-as recomanda sa schimbi si tampoanele

e ok lasata asa, imi place, doar ca acum cu flansa asta rupta s-a lasat putin mai mult, si imi atinge in aparatoare (asta a fost problema de la inceputul discutiei) intrebare: care sunt tampoanele?
Link to comment
Share on other sites

e ok lasata asa, imi place, doar ca acum cu flansa asta rupta s-a lasat putin mai mult, si imi atinge in aparatoare (asta a fost problema de la inceputul discutiei) intrebare: care sunt tampoanele?

 

alea care vin pe tija amortizorului, la gropi loveste telescoapele in ele si nu se duce roata mai mult decat trebuie, au "teava" aceea de plastic pentru praf peste/din ele

Link to comment
Share on other sites

35 de euro? Una sau amandoua? Oricum ai dat enorm chiar daca sunt amandoua. In fine, nu asta este problema, vezi ca iti trebuie si o garnitura, asta daca nu ai comandat-o deja.

35 euro pe una (in franta) de garnitura n-am stiut, maine imi aduc aia de la magazin piesa si vad daca e si garnitura sau nu.

Link to comment
Share on other sites

OK. Eu cand am comandat mi s-a spus din start ca nu vine cu garnitura, dar o sa vezi cand iei flansele.

azi am luat flansele (sunt 2!) cand am facut comanda, pe bon scria 1 buc. , dar defapt era o pereche.deci am dat 35 euro pe 2 flanse.(firma KYB?) in cutie sunt flansele si 2 garnituri de fier. la alea te refereai?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.