Jump to content

E46 - fata sta mai inalta decat spatele


sarpe74

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Amortizoarele sunt montate bine din cate imi aduc aminte, sunt bagate pana la acea "piedica", fuzeta are un opritor si stiu sigur ca amortizoarele au fost bagate pana la acel reper, mai jos nu se duc ca n-au cum, surubul nu intra decat daca sunt montate corect pt ca altfel surubul nu intra printre cele doua stifturi. Cat despre arcuri, m-am uitat la partea de jos si au prima spira montata aproximativ ca in poza, mai exact la mine prima spira porneste imediat dupa acea "adancitura" a suportului de arc de pe amortizor sa zic la vreo 1-2 cm dupa. In poza atasata de userul .Bogdan spira incepe cam de la 5-6cm cm mai incolo fata de acea "adancitura". Am atasat o poza sa va faceti idee despre ce vreau sa zic.

O sa plec maine in Grecia si am de facut vreo 2500km, daca nu-si revine o sa incerc sa schimb usor pozitia arcurilor ca in poza atasata initial de .Bogdan.

Alta varianta? Bieletele antiruliu cu ce pot influenta garda la sol? se pot monta "altfel" sau prost?

Bucsele de bascula pot fi montate prost? La modul ca masina a fost suspendata pe timpul operatiunii iar basculele au fost montate cu tot cu bucse cand masina nu era la sol cu rotile pe pamant ci cu ele flexate fiind ridicata pe elevator. Unii zic cum ca nu se pot monta "altfel" bucsele de bascula, altii spun ca bucsele de bascula se monteaza pe masina numai cand masina sta cu rotile pe pamant sau oricum cu bascula pe drept, la orizontala.

post-587-0-74053800-1314281622_thumb.jpg

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat de curand amortizoare, arcuri si flanse. Tot pe fata. Si mie mi s-a parut ca e cam sus dar s-a mai asezat.

Fac o poza cand plec de la birou si o postez aici, sa va dati cu seama.

Intrebare: dupa cele schimbate mai sus e musai geometrie?

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Pe langa montajul gresit si flansa mai inalta - sa nu fie arcurile vechi incompatibile cu amortizoarele noi. In sensul ca amortizoarele sa fie o marca si arcurile oem sau alta marca. Nu este obligatoriu sa se potriveasca. Din cate stiu eu nu sunt toate compatibile intre ele. O sa ma uit si eu la terminatele mele.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat de curand amortizoare, arcuri si flanse. Tot pe fata. Si mie mi s-a parut ca e cam sus dar s-a mai asezat.

Fac o poza cand plec de la birou si o postez aici, sa va dati cu seama.

Intrebare: dupa cele schimbate mai sus e musai geometrie?

Mersi

 

Eu am fost la geometrie si pe computer a dat OK nu a fost nevoie de interventii dupa montarea noii suspensii. Dar este bine sa te duci sa-ti confirme ca este ok.

 

Pe langa montajul gresit si flansa mai inalta - sa nu fie arcurile vechi incompatibile cu amortizoarele noi. In sensul ca amortizoarele sa fie o marca si arcurile oem sau alta marca. Nu este obligatoriu sa se potriveasca. Din cate stiu eu nu sunt toate compatibile intre ele. O sa ma uit si eu la terminatele mele.

 

Flansa n-o mai am pe aia originala ca s-o pot masura (compara), iar amortizoarele astea noi sunt sachs super touring. Am dat iar jos ansamblu cu totul jos si am mai invartit de arcuri ca in schema postata mai sus dar nu merge mai mult de 4-5 cm maxim fata de unde se termina umarul (adancitura amortizorului) de pe suportul arcului pt ca prima spira are o forma ciudata, un pic concentrica, nu este perfect rotunda si nu-ti permite sa invarti prea mult ca nu mai calca calumea pe suportul de cauciuc si nu se aseaza. Sper ca am rezolvat in mare nu mai am ce sa fac mai mult ce sa verific. O sa vad dupa cei 2500km pe care o sa-i parcurg saptamana asta Ro-Bg-Gr si inapoi.

Sa ne auzim/chat-uim cu bine.

Am WI_FI la hotel asa ca voi fi la curent :)

Edited by sarpe74
Link to comment
Share on other sites

Azi m-am intors, dupa aproape 2000 km, fata nu s-a mai lasat semnificativ decat, poate 0.5 cm maxim, in schimb pe curbe si ca tinuta de drum suspensia s-a comportat excelent si la viteza si pe drumuri mai virajate sau cu gropi, ma asteptam ca fata sa topaie pe drumuri denivelate in curbe dar nu a fost cazul, oricum portbagajul a fost destul de incarcat si deci spatele a stat usor mai jos, ma gandesc sa schimb arcurile spate cu unele oe noi, poate se mai echilibreaza cat de cat, sau o varianta mai ieftina, sa-i pun niste inaltatoare oe spate de 14.5mm, pt pachetul de drumuri grele (33531094754).

 

Cu suspensia standard si cu roti 225 50 r16 asa sta, eu zic ca masina ta asa trebuie sa stea ( eu am doar amortizoarele pe fata schimbate si pe spate nu le-am schimbat dar la teste au iesit ok)

ca linie si distanta intre roata si aripa, mie cam asa imi pare ca sta si masina mea

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare ca sta bine. Si daca e putin mai sus...aia e, abia ma caţăr mai usor pe borduri :)

 

Sta foarte bine masina stai linistit, aici pe forum e o boala nu stiu cum se numeste, unii isi dau cu parerea doar de dragul de a-si da cu parerea ! Problema este ca induc pe altii in eroare !

Edited by aXeL
Link to comment
Share on other sites

Am atasat o poza cu cazanul meu.

Rog un ochi avizat sa-si dea cu parerea despre garda la sol.

Mersi

prea ridicata fata

 

a mea mi se pare ca sta cum ar trebui sa fie...ce ziceti? o poza cu jantele anterioare si una cu cele actuale, pozitia e aceeasi. Humaila a ta pare mai lasata de spate si mai ridicata de fata, la fel ca si a initiatorului topicului!

asta sta foarte bine

Link to comment
Share on other sites

S-a mai lasat fatza isi revine usor usor la line.

Totusi uitati-va ce distanta e intre conturul aripii fata si anvelopa. Dupa ce am scos-o din service fatza era mult mai sus decat acum, cu minim 2cm mai inalta.

Pozele sunt facute azi, dupa vreo 400 km mersi in Bucuresti.

POTI PUNE FLANSE DE E36 PE FATA,SUNT IDENTICE DA MA SCURTE CU 1.5 CM FATA DE ALEA DE E46.mi se pare si mie ca e ridicata de fata la tine.spatele e ca la mine.nu vrei sa schimbi jantele tale cu spoke 73 cu gume f bune continental si dau si o diferenta de bani?

Link to comment
Share on other sites

POTI PUNE FLANSE DE E36 PE FATA,SUNT IDENTICE DA MA SCURTE CU 1.5 CM FATA DE ALEA DE E46.mi se pare si mie ca e ridicata de fata la tine.spatele e ca la mine.nu vrei sa schimbi jantele tale cu spoke 73 cu gume f bune continental si dau si o diferenta de bani?

Nu vreau sa schimb jantele care le am pe masina, dar vezi ca am un anunt cu vanzari jante bmw orig la mica publicitate... poate te intereseaza ceva:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/101038-vand-cateva-seturi-de-jante-bmw-originale

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
interesant.sunt in aceaiasi situatie dupa inlocuirea amortizoarelor fata si spate.Arcurile au ramas aceleasi si partea fata e mai inalta.Am mers reprezentanta bmw si cei de acolo au spus ca arcurile fata nu sunt montate corespunzator pe amortizoare.Adica spira arcului trebuie sa plece exact din scobitura platoului de pe amortizor si nu din alta pozitie.In plus acel pinten al platoului pe care se aseaza arcul este orientat diferit stanga fata de dreapta. imi pare rau ca nu am facut poze. Am sa fac drum intors la mecanicii care le-au montat sa vedem care e pozitia corecta in cele din urma.Revin cu impresii.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.