Jump to content

clima/A.C.


IronM

Recommended Posts

Am auzit de la multa lume cum ca aerul conditionat si clima s-ar hrani cu mancarea motorului. Cam cat fura, in procente? Asta daca se poate face o generalizare.

14689[/snapback]

 

La motoarele puternice e destul de nesemnificativ.Adica la mine de exemplu nu e nici o diferenta.Nici nu simte motoru cand il pornesc sau il opresc.De obicei la motoarele mici se simte imediat in turatie.In general cam 1-2 litri in plus consuma.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza la turatie. Oricum io nu am simtit diferenta. Ma refeream la consum. Vroiam sa stiu,daca o sa fac vreun test sa vad ce consum am in oras...sa stiu cat scad din cauza climei...io nu merg fara niciodata,si iarna folosesc AC pt ca nu mi se aburesc egamurile:D
Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza la turatie. Oricum io nu am simtit diferenta. Ma refeream la consum. Vroiam sa stiu,daca o sa fac vreun test sa vad ce consum am in oras...sa stiu cat scad din cauza climei...io nu merg fara niciodata,si iarna folosesc AC pt ca nu mi se aburesc egamurile:D

14693[/snapback]

 

Pai cum sa folosesti clima iarna ca nu porneste compresoru sub 7 grade parca.Deci daca nu porneste compresoru,nu are ce sa ia din puterea motorului si sa il faca sa consume mai mult.Daca de exemplu,ai pune in loc de vascocupla un ventilator electric,ai castiga si putere si ai economisi si carburant,si la fel,daca ai avea pompa de apa electrica in loc de una pe curea.Deci daca nu merge compresoru,nu consuma mai mult.

Link to comment
Share on other sites

la un amic la un 318i automatic cu A/C on ii suge cam 3 litri in oras mai mult si e un absolute slug. Pui pedala pana jos si nici macar nu schimba viteza cu o trepta mai jos doar sta acolo si maraie. Dai A/C off si face mare diferentza. Mie la 320i nu prea vad diferentza. La noi insa A/C lucra din greu cand caldura asfaltului vara e average de 60grade celsius si afara e 39 grade.

 

A/C consuma mai mult daca micro filterul e bulit. Ala trebe schimbat odata la 40.000 km dar in cazul prafului din Romania cred ca la 10.000 km ar fii bine sa fie schimbat. El locuieste in spate la glove box pe partea ushii. Cand il dai jos pregateste niste ziare sau ceva pe podea la masina ca trust me, o sa te miri ce iese din el.

Link to comment
Share on other sites

ciudat, eu iarna merg numai cu aerul pornit , altfel mi se abursc geamurile mie !!

14957[/snapback]

 

Se aburesc uneori si mai ales daca se incalzeste "brusc" aerul din interior. Dupa ce mergi putin se limpezeste treaba si nu ar trebui sa ai nevoie de AC.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce mergi putin se limpezeste treaba si nu ar trebui sa ai nevoie de AC.

14963[/snapback]

 

Am un prieten cu un e46 compact si se aburesc in draci. Indiferent de cum dai aerul si de temperatura lui tot se aburesc. Si asta si la drum lung (aprox 100km). Apropo, butonul de recirculare are 2 pozitii. Ce fac?

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu un e46 compact si se aburesc in draci. Indiferent de cum dai aerul si de temperatura lui tot se aburesc. Si asta si la drum lung (aprox 100km). Apropo, butonul de recirculare are 2 pozitii. Ce fac?

15126[/snapback]

 

O pozitie e recirculare normala si alta e recirculare cu senzor de poluare.Automatishe Umluft Control ii zice la chestia aia,si in momentul in care afara e miros urat,trece imediat pe recirculare interioara.

Link to comment
Share on other sites

Da ca sa treaca pe recirculare tre sa simta mirosu urat, deci mirosu tre sa patrunda inauntru...deci tot n-ai scapat de el:)

La mine e clar:

1.Cu AC pornit nu se aburesc geamurile decat daca vb 4pasageri deodata:)

2.Fara AC se poate sa nu se abureasca dar tre sa treaca ceva timp si sa nu vb mult

Eu in oras am cam 8-8,5%consumul,deci daca mai scad 1-2L ajung la datele producatorului : 7%

Link to comment
Share on other sites

Da ca sa treaca pe recirculare tre sa simta mirosu urat, deci mirosu tre sa patrunda inauntru...deci tot n-ai scapat de el:)

La mine e clar:

1.Cu AC pornit nu se aburesc geamurile decat daca vb 4pasageri deodata:)

2.Fara AC se poate sa nu se abureasca dar tre sa treaca ceva timp si sa nu vb mult

Eu in oras am cam 8-8,5%consumul,deci daca mai scad 1-2L ajung la datele producatorului : 7%

15135[/snapback]

 

Stii ce cred eu?Ai filtrul de polen cam incarcat de mizerie si nu lasa sa intre destul aer de la aeroterma ca sa dezabureasca bine geamurile.Incearca sa scoti filtrul si sa vezi cum arata.In mod normal nu are de ce sa se abureasca.Eu de exemplu nu am filtru de polen si nu mi se aburesc deloc geamurile.

Link to comment
Share on other sites

O clima moderna consuma 0,8l la 100 km mai mult si la masinile din ziua de azi nu se prea simte ca merge.Dar apar diferente depinde cum e temperatura afara daca sunt +30C afara si e pusa pe +18C sigur ca lucreaza mai mult si consumul este altul.Cu dezaburirea e alta depinde ce masina ai si ce veche e orice masina moderna are multe locuri pe unde rasufla din constructie in timp si mai ales la drum mai rau cu murdarie si praf se inchid acele gauri de rasuflare si apare problema voastra descrisa daca stiti unde sunt accele gauri trebuie numai curatate si masina primeste iar aer.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.