Jump to content

Pivoti brate Meyle... se poate sau nu ?!


ASs

Recommended Posts

Cu toate ca in catalogul Meyle se gasesc pivoti si bucse penru brate, mi s-a spus ca este gresit catalogul si ca defapt pivotii sunt pentru bratele de fonta de la e36 iar la e46 pivotii sunt turnati, bratele fiind de aluminiu.

 

Pana la urma se pot sau nu schimba pivotii la bratele Meyle ???

Link to comment
Share on other sites

Din ce am inteles, pivotii meyle, se pot schimba la e46, doar daca ai brate tot meyle - sunt facute in asa fel incat sa se poate schimba.

Dar nu bag mana in foc, doar am auzit asta. In rest nu se pot schimba.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai aici e buba mica.. si eu am tot auzit ca se pot schimba dar nu am auzit ceva concret gen "da bah, eu am schimbat si totul e ok fara probleme de nici un fel".

 

Pentru mine momentan, schimbatul pivotilor este doar un mit...

Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandeam sa-mi iau brate noi si apoi sa incerc sa scot pivotii... daca ies, imi iau pivoti si le tin de rezerva iar daca se rup sau crapa ceva le arunc si am terminat balciul... macar asa nu raman cu masina pe dreapta si confirm sau infirm mitul bratelor Meyle, odata pentru totdeauna.
Link to comment
Share on other sites

Bun si metoda aceasta e sigura? in sensul in care ai o garantie si o siguranta in exploatare?

 

 

din cate am inteles pe niste siteuri straine se pot schimba de 3 ori pivotii pentru a nu se forma joc in gaura aceea in care intra, si se folosesc PRESE NU CIOCAN la schimbare

 

 

Link to comment
Share on other sites

Producatorul zice ca pe bratele originale, nu se pot schimba pivotii la e46.

Dar pentru brate facute de alt producator decat cel care face originale, nu se mai aplica recomandarea celor de la bmw.

 

E o idiotenie, ca sa te faca sa cumperi brate cu totul.

Nu puteau sa le faca tot ca la e36?

 

 

Si daca schimbi pivotii la bratele originale, nu-ti garanteaza nimeni ca nu-ti zboara bratul. Sunt doar chestii afirmate de niste oameni care au avut norocul sa schimbe de cateva ori bratul si sa nu le sara.

 

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Producatorul zice ca pe bratele originale, nu se pot schimba pivotii la e46.

Dar pentru brate facute de alt producator decat cel care face originale, nu se mai aplica recomandarea celor de la bmw.

 

E o idiotenie, ca sa te faca sa cumperi brate cu totul.

Nu puteau sa le faca tot ca la e36?

 

 

Si daca schimbi pivotii la bratele originale, nu-ti garanteaza nimeni ca nu-ti zboara bratul. Sunt doar chestii afirmate de niste oameni care au avut norocul sa schimbe de cateva ori bratul si sa nu le sara.

 

Parerea mea.

 

nu are cum sa-ti iasa pivotul pentru ca se baga de jos in sus, chiar daca sa zicem ca "ar iesi pivotul" tot nu ti-ar zbura roata

 

la bratele originale nu se schimba pentru ca nu face nimeni pivoti cu acele dimensiuni, asta daca se pot scoate cei vechi

Link to comment
Share on other sites

Sa zicem ca ai 140-160 la ora. Si ti se desprinde pivotul.

Ce se intampla atunci?

Ti-ai risca viata + a celor din masina + a celorlalti participanti la trafic pentru cateva milioane?

Sau chiar la viteza mica, ar merita sa-ti distrugi in proportie mai mare sau mai mica masina pentru 10-12 milioane cat costa 2 brate?

 

Mai bine merci putin mai mult cu pivotii cu joc, pana strangi bani de alte doua brate, decat sa ii inlocuiesti la e46, ar fi mai putin primejdios.

Sau 2 brate oem din dezmembrari, fara joc, si tot e mai ok.

 

Mai ganditi-va.

Link to comment
Share on other sites

Sa zicem ca ai 140-160 la ora. Si ti se desprinde pivotul.

Ce se intampla atunci?

Ti-ai risca viata + a celor din masina + a celorlalti participanti la trafic pentru cateva milioane?

Sau chiar la viteza mica, ar merita sa-ti distrugi in proportie mai mare sau mai mica masina pentru 10-12 milioane cat costa 2 brate?

 

Mai bine merci putin mai mult cu pivotii cu joc, pana strangi bani de alte doua brate, decat sa ii inlocuiesti la e46, ar fi mai putin primejdios.

Sau 2 brate oem din dezmembrari, fara joc, si tot e mai ok.

 

Mai ganditi-va.

 

atata timp cat iti intra la fel de greu cum i-ai scos nu are cum sa iasa, ar insemna sa iasa si cei din fabrica, daca isi face joc de prea multe schimbari exista riscu sa iasa, si cum ai zis si tu nu trebuie sa-ti iasa de tot este de ajuns sa te traga stanga sau dreapta

Link to comment
Share on other sites

Daca tu esti sigur de asta, atunci circula linistit cu pivoti schimbati la bratele oem de e46.

 

Eu am vazut caz, la e36, din cauza montarii incorecte, a iesit pivotul din locul lui. Si nu e aluminiu, ci fonta, nu ar trebui sa se intample asta.

Link to comment
Share on other sites

Daca tu esti sigur de asta, atunci circula linistit cu pivoti schimbati la bratele oem de e46.

 

Eu am vazut caz, la e36, din cauza montarii incorecte, a iesit pivotul din locul lui. Si nu e aluminiu, ci fonta, nu ar trebui sa se intample asta.

 

nu am recomandat schimbare pivotilor la bratele oem, uitate mai sus, am specificat pivoti MEYLE la brate MEYLE

 

acuma daca nu sti sa-i schimbi nu te bagi, io mii schimb singur daca este sa se duca, nu am incredere intr-un mecanic sa-mi schimbe pivotii, de altfel in doi ani de cand am bmwu nu am fost niciodata la un mecanic

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

Si daca schimbi pivotii la bratele originale, nu-ti garanteaza nimeni ca nu-ti zboara bratul.

Cred ca am specificat destul de clar despre ce brate vorbesc eu.

 

Nu am spus ca asta se poate intampla la bratele meyle, citeste si posturile de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu te contrazic Caludiu, dar nu am gasit nici o afirmatie de genul "eu le-am schimbat"... totul e pura teorie plus ca mi s-a spus ca ar fi catalogul Meyle gresit si ca intradevar se schimbau la bratele de fonta ale e36-lor si nicidecum la cele de aluminiu ale e46-lor.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu te contrazic Caludiu, dar nu am gasit nici o afirmatie de genul "eu le-am schimbat"... totul e pura teorie plus ca mi s-a spus ca ar fi catalogul Meyle gresit si ca intradevar se schimbau la bratele de fonta ale e36-lor si nicidecum la cele de aluminiu ale e46-lor.

 

nu va mai trageti atata pe "dos" eu am schimbat pivotii la brate in urma cu doi ani si inca nu am probleme, am pus Meyle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.