Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme 525 TDS


Lucianraileanu

Recommended Posts

salutare tuturor, sa incep cu inceputul, mi-am luat de curand, adica ieri un bmw 525 TDS de 143 de cai din 1997 varianta break, masina este full si arata f bine, in fine, la probe masina s-a comportat foarte bine, insa cand am venit spre casa cu ea, masina nu mai tragea la deal practic deloc in viteza a 4, chiar incetinea si eu eram cu pedala la fund, i-am dat viteza inferioara si a inceput sa urce acul de la temperatura, alta problema porneste grelut, dupa aproximativ 4-5 sec. tin sa mentionez ca,, cand intra turbo scoate ca si un suierat. E normal asa ceva ? va rog ajutati.ma repede ca nu mai am timp, cat inca ii in probe. mi-ar parea rau sa i'o inapoiez. optiunile de pea ea merg toate, arata bine, nu bate, este adusa recent.
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, sa incep cu inceputul, mi-am luat de curand, adica ieri un bmw 525 TDS de 143 de cai din 1997 varianta break, masina este full si arata f bine, in fine, la probe masina s-a comportat foarte bine, insa cand am venit spre casa cu ea, masina nu mai tragea la deal practic deloc in viteza a 4, chiar incetinea si eu eram cu pedala la fund, i-am dat viteza inferioara si a inceput sa urce acul de la temperatura, alta problema porneste grelut, dupa aproximativ 4-5 sec. tin sa mentionez ca,, cand intra turbo scoate ca si un suierat. E normal asa ceva ? va rog ajutati.ma repede ca nu mai am timp, cat inca ii in probe. mi-ar parea rau sa i'o inapoiez. optiunile de pea ea merg toate, arata bine, nu bate, este adusa recent.

salut. Am avut si eu tds tot din 97. Problema cu pornitul greu poate sa fie de la pompa de injectie, mai precis de la capul hidraulic a pompei. E o problema comuna, se uzeaza capul si nu face presiue. Dar asta la pornire la cald. In rest daca urca temperatura apei, asta poate sa fie de la termostat sau mai multe probleme. Oricum masina trebie pusa pe un tester si o sa vezi ce eror apar acolo.

Link to comment
Share on other sites

da, ma gandeam eu ca asta-i, ii costisitoare reparatia ? cat mai merge asa oare ?....dar totusi de ce nu trage ?

scoate mufa de la debitmetru si vezi ce se intampla asa era a mea nu trage iar cand scoteam mufa merge ok

 

 

iar daca iti porneste greu la cald este capul hidraulic el costa destul de mult 900-1200 de lei

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la masina ta ai scos mufa la debitmetru in timp ce mergea motoru sau cu motoru oprit scoti mufa si faci o tura?

 

la tine a fost debitmetru defect?

 

cu motorul oprit am scos mufa la debitmetru...

 

 

da si am schimbat cu unul sh si se comporta ok....

 

 

Link to comment
Share on other sites

apai .... nu stiu. chestia asta cu debitmetrul difera. Si eu trebuia sa schimb debitmetrul, dar la mine si daca scoteam firul, si daca nu scoteam tot la fel mergea. Cel mai sigur este sa mergi la cineva care are tester care sa arate si paramtrii in timp real adica in timp ce conduci masina. De exemplu: Mecanicul meu din Tg. Mures, are un tester cu cablu wireles, acesta fiind necesar pentru a citi date reala in timpul condusului unui TDS pentru ca are conectiunea OBD sub capota. Asaaa.... a pus cablul wireles, am dat o tura cu masina in timp ce el statea cu laptopul in masina si mi-a aratat ca debitmetrul transmitea date duble decat cele indicate. Am schimbat debitmetrul si masina mergea perfect.

Simptomele care facea erau: fara putere pana la o anumita turatie de exemplu 3000-3500 rpm, tragea intrerupt, viteza maxima de 130-140 km ... etc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

apai .... nu stiu. chestia asta cu debitmetrul difera. Si eu trebuia sa schimb debitmetrul, dar la mine si daca scoteam firul, si daca nu scoteam tot la fel mergea. Cel mai sigur este sa mergi la cineva care are tester care sa arate si paramtrii in timp real adica in timp ce conduci masina. De exemplu: Mecanicul meu din Tg. Mures, are un tester cu cablu wireles, acesta fiind necesar pentru a citi date reala in timpul condusului unui TDS pentru ca are conectiunea OBD sub capota. Asaaa.... a pus cablul wireles, am dat o tura cu masina in timp ce el statea cu laptopul in masina si mi-a aratat ca debitmetrul transmitea date duble decat cele indicate. Am schimbat debitmetrul si masina mergea perfect.

Simptomele care facea erau: fara putere pana la o anumita turatie de exemplu 3000-3500 rpm, tragea intrerupt, viteza maxima de 130-140 km ... etc

salut.si al meu are aceleasi simptome,am dat debitmetru jos si..nici o schimbare,poti sa imi lasi te rog un nr de tel sau o adresa de la mec tau? si eu sunt din mures...stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.