Jump to content

Unitate VANOS


Beriba

Recommended Posts

Salutare

 

Am un e46 2.2i din 2001 si i-am facut ieri o testare la unitatea VANOS. A iesit asa:

 

 

 

Admisie :

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/IMG_0652.jpg

 

Evacuare

 

http://i109.photobucket.com/albums/n68/vld_48/IMG_0655.jpg

 

 

 

Acum, ce inseamna asta? Ca sunt uzate garniturile de la VANOS?

 

Din ce am mai citit pe forumuri, ar putea fi si de la solenoizi(devin lipiciosi si trebuie curatati).

 

Insa masina merge ok, ralantiul sta nemiscat la 700, motorul nu are acel zgomot(rattle). Insa parca nu mai are aceeasi putere pana in 2500/3000.

 

De aceea, as cumpara kitul de la beisan systems, o-ring-urile si inelele pt rattle(chiar daca nu suna inca). Insa nu stiu la cine sa merg sa le montez. Pe site detaliaza procedura, insa din cate am citit nu e asa simplu. Plus ca trebuie ceva unelte dedicate, a postat mai demult roco.

 

Cei care si-au comandat kitul deja, in cat timp soseste?

Link to comment
Share on other sites

cu inpa sau cu ce ai facut testul?

din ce vad parca pe admisie ar fi probleme,cati km are masina?totusi daca nu ai coduri de eroare nu cred ca merita se te obosesti,in afara de beisan mai e dr vanos dar aia sunt scumpi rau,luase cineva din Constanta de la beisan dar nu mai stiu de ce nu le-a montat(parca a luat vanos nou pana la urma)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Da, georgexcu parca. Insa am citit ca roco123 a refacut VANOS-ul cu kitul de la beisan.

 

Cu DIS am facut testul. Masina are 200k km.

Ieri am facut un plan de test si am adaugat mai multe componente pentru testat. Asa am testat VANOS-ul.

 

Nu am coduri de eroare, la short test. Adica nu relevante pentru VANOS. Am la sondele lambda:

 

(190) BE Insufficient heat output, oxygen sensor behind catalytic converter, bank 1

(191) BF Insufficient heat output, oxygen sensor behind catalytic converter, bank 2

 

Astea banuiesc ca sunt ultimele 2 sonde de pe prima si a 2a teava de esapament.

Link to comment
Share on other sites

da sunt ultimele 2 sonde si nu influenteaza mersul masinii din ce stiu eu,cat despre Vanos eu am facut teste cu INPA si nu aparea nimic anormal,ma rog actual position vs desired(sau nu mai stiu cum se numea ) nu coincideau binenteles dar era in aia 5% sau ma rog diferenta nu era asa mare incat sa imi dea erori,in schimb am niste erori in shadow memory care ma inebunesc (apar doar cu bmwscanner) dar oricum mai toata lumea zice sa le ignor pe alea din shadow Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Am desfacut solenoizii de pe admisie si evacuare si am curatat pistonasul din interior. Ceva imbunatatire s-a simtit, pe evacuare devierea s-a modificat de la -4,88 grade la -1,80. Pe admisie insa a ramas la fel. Insa motorul suna mai bine, mai ascutit parca si se simte o usoara invigorare. Adica masina se simte mult mai usoara. Acum nu stiu, e placebo sau nu, cert e ca 3 grade au scazut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.