Jump to content

Simptome volant/ambreiaj


Recommended Posts

Vreau o confirmare a cauzei urmatoarelor simptome manifestate de atelajul meu:

- tremurat la plecarea de pe loc (doar treapta intai si doar la plecare) si dupa mers o perioada indelungata in aglomeratie

- tremurat in marsarier

 

Din cate m-am interesat pana acum, 99% volantul are probleme.

Pana acum facea faza cu tremuratul doar in aglomeratie, insa de la un timp s-a accentuat la plecarea de pe loc si mai ales in marsarier. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ce a crapat ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=myvgAwWEnMQ

 

Eram la semafor, am apasat ambreiajul si a inceput sa tremure pedala, dupa care a inceput zgomotul de mai sus (suna ca un crantanit).

Pot cupla ambreiajul, insa nu pot apasa pedala pana la capat (nici cu motorul oprit), ci numai circa 2/3 din cursa.

Daca o apas fortat moare motorul.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, nu stiu cum nu m-am gandit la varianta asta. :rolleyes:

Normal ca o sa ajung la mecanic, ma interesa daca a mai patit-o vreunul dintre noi, daca recunoaste cineva zgomotul/defectul/piesa crapata... sa stiu daca trebuie sa ma astept la altceva in afara de ambreiaj/volant.

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, nu stiu cum nu m-am gandit la varianta asta. :rolleyes:

Normal ca o sa ajung la mecanic, ma interesa daca a mai patit-o vreunul dintre noi, daca recunoaste cineva zgomotul/defectul/piesa crapata... sa stiu daca trebuie sa ma astept la altceva in afara de ambreiaj/volant.

sunetul asta il face de obicei placa presiune , se rup ceva elementi si atinge de partile zimtate cand incearca sa intre tija .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

La e46 schimbarea kit-ului de ambreiaj + manopera = 1150 RON, separat volanta = 2600 RON, la reprezentanta la Craiova. La tine nu stiu ce masina este. Astea le-am schimbat eu de curand. Bafta.

Kit ambreiaj = placa de presiune + rulment + disc de ambreiaj Lemforder.

Mecanicul mi-a zis ca este foarte putin probabil sa se duca volanta si asa a fost. Am 230k km cu ea.

 

Mie cand mi-a picat ambreiajul, la E92 335i pe la 52k km!, nu tremura ... doar ca mergea motorul prost, ziceai ca nu mai are turbo si pedala de ambreiaj era moale, mooooalleeee :(. Cost schimb = 2000 Euro ... la reprezentanta ... Amin ... :cry:

La 52 000 ?

Edited by TaxyMan
Link to comment
Share on other sites

La e46 schimbarea kit-ului de ambreiaj + manopera = 1150 RON, separat volanta = 2600 RON, la reprezentanta la Craiova. La tine nu stiu ce masina este. Astea le-am schimbat eu de curand. Bafta.

Kit ambreiaj = placa de presiune + rulment + disc de ambreiaj Lemforder.

 

poate ai pus LUK

Lemforder nu produce elemente de ambreaj :)

Link to comment
Share on other sites

sunetul asta il face de obicei placa presiune , se rup ceva elementi si atinge de partile zimtate cand incearca sa intre tija .

 

Pe net zic ca ar fi de fapt rulmentul de presiune.... o sa vad in curand.

 

Clutch noise is another problem that may be tricky to pinpoint.

If a squealing or chirping noise appears or goes away when the clutch pedal is depressed, the cause may be a bad release bearing.

 

Other causes include a bad pilot bushing, a worn or defective input shaft bearing in the transmission, a worn, bent or improperly lubricated release fork, a worn input shaft, improper disc installation, misalignment, damaged bearing retainer, loose flywheel bolts, damaged disc splines, or worn stop pins or broken damper.

 

A growling or grinding noise when the clutch is engaged may be due to a bad transmission input shaft bearing.

 

A squealing sound that occurs when the clutch pedal is depressed and held is usually caused by a bad pilot bearing or bushing.

 

A chirping noise that intensifies when the pedal is slowly depressed would indicate a bad release bearing. If you hear chirping while idling in neutral and the noise goes away when the pedal is slowly depressed, the fork/pivot ball contact point is making the noise.

Link to comment
Share on other sites

Volantul era praf, cum ma asteptam.

Crantanitul se datora furcii care la cursa maxima a pistonului cilindrului apasa pe placa de presiune. Se pare ca volantul se deplasase catre spate, impingand si placa catre cutie.

Am schimbat volant + kit ambreiaj + cilindru ambreiaj + rulment priza directa.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 10 months later...

Vreau o confirmare a cauzei urmatoarelor simptome manifestate de atelajul meu:

- tremurat la plecarea de pe loc (doar treapta intai si doar la plecare) si dupa mers o perioada indelungata in aglomeratie

- tremurat in marsarier

 

Din cate m-am interesat pana acum, 99% volantul are probleme.

Pana acum facea faza cu tremuratul doar in aglomeratie, insa de la un timp s-a accentuat la plecarea de pe loc si mai ales in marsarier. :frantics:

Pfu prima problema pe care o numesc cu adevarat problema la masina mea de cand o am(5 ani in vara).

Am aceleasi simptome descrise de colegul Bogdan mai sus, la care s-a adaugat de cateva zile un zogomot ciudat ca de frecat(zice un prieten), la inceput eu l-am asemuit zgomotului produs de un filtru de cafea ramas fara apa(stiu ... nu radeti). Zgomotul pe care il face nu este permanent, doar in anumite momente fara o anumita frecventa stabilita. Face stand pe loc, in mers, zgomotul este dependent de turatia motorului si nu este, nu inteleg ce poate sa fie.

Am vorbit cu un mecanic si imi zicea ca poate sa fie de la volant, vascocuplaj sau fulie vibrochen. Acum daca era de la vascocuplaj nu trebuia sa am probleme cu temperatura la apa, daca e de la fulie nu ar trebui sa am cureaua uzata ...

Am incercat un filmulet, dar este irelevant pt ca am prins doar momente in care facea discret, al naibi zici ca era constienta de filmare

 

Masina in rest merge bine nu patineaza ambreiajul sau sa faca alte figuri ciudate.

Link to comment
Share on other sites

Asa imi facea si mie la e46 320d NFL, zgomot la calcarea la fund a ambreiajului si, aleatoriu, "mers ca de locomotiva diesel" la relanti.

Eu am schimbat volanta, placa presiune, disc ambreiaj si rulment de presiune deci nu stiu cine era vinovatul. Am fost norocos si am gasit de pe masina de anglia la un prieten cu mile putine, am considerat ca-s mai bune originale cu km putini (aprox 40000 mile) decat noi, cine stie pe unde facute.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.