Jump to content

Noi motorizari Bmw


ionut_marius

Recommended Posts

Acum 2.0i,este turbo,dezvolta 184cp si 270Nm inca de la 1250rpm

2.8i,245cp 350Nm la 1250rpm

2.0ed 184cp si 380Nm

2.5d,de fapt este un 2.0d 218cp si 450Nm/1500rpm

3.5d,313cp si 630Nm/1500rpm

 

Spre exemplu noul 3.5d pus pe seria 5,accelereaza pana la o suta de km/h in doar 5,5s si se lauda cu un consum de doar 6.4% urban si 4.8% ex.urban :goodjob:

 

520ed se lauda cu un consum ex.urban de doar 3.9% :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

la prima vedere par motorizari foarte performante,vom vedea daca se adevereste acest fapt si in timp,oare cat de fiabile vor fi?!

EDIT:din datele tehnice ma socheaza acesta 2.5d,de fapt este un 2.0d 218cp si 450Nm/1500rpm

Edited by kolea
Link to comment
Share on other sites

corect, datele suna foarte bine, mai ca uiti de L6 sau V8 cand vezi cifrele, dar ramane de vazut, cum a zis si Kolea, cat de fiabile se vor dovedi in timp...cand intra in serie aceste motorizari??

 

BTW - ca tot vorbeam de noile serii de BMW-uri, am fost zilele trecute pe la o reprezentanta BMW aici unde au absolut tot ceea ce este nou inclusiv modele Individual sau Ac Schnitzer, mai putin 1M Coupe si M5, iar cu vreo 2 sapt in urma am fost la BMW Munchen unde am vazut si 1M Coupe, asta ca o paranteza, ce m-a ''lovit'' la F10, am fost prima data in interior, au fost asemanarile cu Audi la comenzile de pe volan, butoanele de memorie pentru scaune, cat si aranjamentul plansei de bord care seamana prea tare cu Ingolstadt. In schimb mi-a placut noua seria 6, unde s-a pastrat cockpit-ul soferului care il delimiteaza clar de pasager, stilul care e trademark, dupa parerea mea, BMW! Nu mi-a placut calitatea plasticelor la noul X3 sau X1, lucru recunoscut si de unul din reprezentantii de la BMW World Munchen, in comparatie cu vechile modele, la palpare si cand bati in ele par destul de cheap si praoste calitativ, plus ca e o gramada de plastic in ele.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Spre exemplu noul 3.5d pus pe seria 5,accelereaza pana la o suta de km/h in doar 5,5s si se lauda cu un consum de doar 6.4% urban si 4.8% ex.urban

 

Deocamdata versiunea de 313 cai vine doar pe seria 6 coupe/cabrio/gt. Probabil va fi portat pe viitor si la celalalte modele.

 

2.5d,de fapt este un 2.0d 218cp si 450Nm/1500rpm

Are 2 turbine de dimensiuni diferite cu geom fix ca si 35d . Cred ca este cea mai buna alegere consum/performante/impozit.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Pai nu asa e acum?

Sunt cele de 3000cmc. De fapt unicele 6L in diverse variante.

 

Stiti cum e cu motoarele astea? Cum au plans multi dupa 2000cmc 24v... asa o sa fie si cu astea.

 

Oricati arbori de echilibrare ii pui pe un 4l... tot cu doi cilindri in minus e.

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata versiunea de 313 cai vine doar pe seria 6 coupe/cabrio/gt. Probabil va fi portat pe viitor si la celalalte modele.

 

 

Erau scrise date tehnice si de la 5 sedan,combi,x-drive. precum si de la x3,35d-ul pus pe x3 va avea un sprint 0-100km/h in 5.8s.

 

Niciodata rafinamentul lui 6L nu o sa fie egalat de un 4L. Deasemenea, puterea si cuplul venit din turbo nu va egala puterea, cuplul si sunetul venit din cilindree. Pe hartie toate sunt bune si frumoase dar viata bate filmul...

 

La capitolul rafinament nu va fi niciodata ca un L6,insa la cap putere eu zic peste.Citeam in AMS,autobild parerile celor care au testat 28i pe x1 (L6 aspirat si L4 bi-turbo),spuneau ca L4 trage mai bine din orice pozitie si este mai economic.

Link to comment
Share on other sites

(L6 aspirat si L4 bi-turbo

28i e twin-scroll, nu bi-turbo.. nu are 2 turbine.

 

e normal sa traga o benzina turbo mai bine. Totusi nu mie rusine cu 6l turbo... daca o sa continue trendul asta si V8-v10 probabil ca va fi inlocuit de 6l turbo.. cum e la 1M...

 

Viitorul m3 va avea un motor L6 bi-turbo ca la 1m dar cu mai multi cai, tot pe la 400+ ca actualul m3.

 

Legat de motorizari, am vazut ca si grupul VAG va lansa in curand motorizari interesante:

2.0 tfsi 300 de cai

2.0 tdi bi-turbo 225 cai

3.0 bi-turbo diesel 310 cai

 

S-au cam luat dupa BMW cu bi-turbo :rolleyes:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cea mai buna explicatie e ca pe langa taierea costurilor de proiectare de ex unui motor in 6 este mai mai mare decat a unuia in 4.

 

Si cum motoarele in 6 sunt mai putin vandute ca 4 , le vor face pe acestea la fel de puternice ca un L6.

 

E mai usor sa tai din bloc si in schimb sa produci turbine la volum mai mare,este mult mai rentabil.

 

Apoi vine problema faptului ca vechile motoare numai intrunesc noile norme de poluare.

 

De fapt sunt atatea norme ca din orice produc dezvolta si pun in vanzare in decurs de 2-3-4 ani numai este nimic bun si apoi este aruncat la gunoi.

 

Personal sunt adeptul motoarelor clasice,fiabile, care si-au dovedit rezistenta in timp..

 

Astea noi au atatea probleme ca mai mult stai prin service decat sa te bucuri de masina. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Ce ma supara cel mai mult e ca odata cu aparitia noilor motoare au disparut elemente gen joja de ulei .

 

Numai reprezentanta poate verifica daca uleiul este ok.?

 

Ionut ar trebui sa ne spuna daca la X6/X5 asta nou au joja de ulei.

 

Si au ajuns sa inghesuie toate chestiile alea acolo ca trebuie sa demontezi jumate de masina sa ajungi undeva,ceea ce se traduce prin mai multe ore de munca, ceea ce iarasi este in beneficiul lor.

Link to comment
Share on other sites

au disparut elemente gen joja de ulei .

 

Numai reprezentanta poate verifica daca uleiul este ok.?

 

 

pai ce sa faci cu ea ?! joja adica..ii pui ulei cat ii trebuie ,cum e la mine 5.5L si daca e problema de nivel atunci ti se aprinde senzorul de ulei si aia e ,mai completezi..desi ,s-ar putea sa aibe un litrometru si sa vezi in bord electronic ce si cum. :)

 

bmw se pare ca oricum nu mai are mare lucru de spus pe piata din puctul de vedere al puterii pe motoare mici :) vw -audi sunt chiar sus , mai ales ca aveau gti 2.0i cu 220 de cai , deja traditie, bmw este incepator..as zice ca bmw copiaza. :) si opel-GM avea motoare de 2.0i de 200+ cai

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Ce ma supara cel mai mult e ca odata cu aparitia noilor motoare au disparut elemente gen joja de ulei .

 

Numai reprezentanta poate verifica daca uleiul este ok.?

 

Ionut ar trebui sa ne spuna daca la X6/X5 asta nou au joja de ulei.

 

Si au ajuns sa inghesuie toate chestiile alea acolo ca trebuie sa demontezi jumate de masina sa ajungi undeva,ceea ce se traduce prin mai multe ore de munca, ceea ce iarasi este in beneficiul lor.

 

Nu are joja de ulei fizic vb,insa are ceva asemanator jojei,un indicator electronic in setari.

Link to comment
Share on other sites

Apropo de joja,nici masina mea nu are...faza tare a fost cand am cumparat-o,am cautat joja vreo jumatate de ora pana m-am dat batut :hyper:, la putin timp dupa,jucandu-ma in i-drive am dat de afisajul nivelului de ulei in motor...radeam singur ca prostul
Link to comment
Share on other sites

pai ce sa faci cu ea ?! joja adica..ii pui ulei cat ii trebuie ,cum e la mine 5.5L si daca e problema de nivel atunci ti se aprinde senzorul de ulei si aia e ,mai completezi..desi ,s-ar putea sa aibe un litrometru si sa vezi in bord electronic ce si cum. :)

 

 

daca ti se defecteaza senzorul nivelului de ulei ce faci?

 

Risti sa spargi motoru intr-un drum spre mare sau la un drum lung,sau mai nasol undeva pe autostrada afara,unde platforma costa mult,

 

Oricat mi-ar place noile motoare nu pot sa inteleg unele decizii. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.