Jump to content

Noi motorizari Bmw


ionut_marius

Recommended Posts

Plus ca senzorii astia nu sunt clasici.

 

Nu masoara nivelul cu un plutitor, ci incalzesc apoi racesc ceva. In functie de inertia termica, estimeaza nivelul. Sau ma rog, cam asta este principiul. Deci motive de eroare sunt o gramada.

stai linistit, aceeasi tehnologie o au si camioanele, MAN. Au aprox 2 mil de km si tot nu se defecteaza senzorul de nivel de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma dar,una este un motor de camion unde toate piesele sunt supradimensionate si in concluzie sunt mai durabile si una e la o masina moderna unde toate piesele sunt inghesuite acolo astfel afectand prin caldura miscare una pe alta.

 

Eu personal vad ft multe tiruri pe dreapta cu diverse probleme,una si alta,dar ma rog nu are relevanta chestia asta.

 

Eu am fost invatat sa verific eu uleiul la joja,asa ai mai vezi si culoarea si vascozitatea,sunt niste lucruri normale care nu trebuiesc schimbate doar pe principiu ca daca merge la camioane trebuie implementat si la masinile de strada.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.