Jump to content

un sfat legat de schimbarea acumulatorului e39


Choby

Recommended Posts

Salutare la toata lumea!Am rugamintea sa ma sfatuiti si pe mine legat de achizitionarea unui acumulator auto la un e39 din 2002, deoarece pana in iarna trebuie sa-l schimb.Care ar fi modelul recomandat?Ce putere ar trebuie sa aiba?Furnizori,distribuitori,etc?

Multumesc mult si astept parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toata lumea!Am rugamintea sa ma sfatuiti si pe mine legat de achizitionarea unui acumulator auto la un e39 din 2002, deoarece pana in iarna trebuie sa-l schimb.Care ar fi modelul recomandat?Ce putere ar trebuie sa aiba?Furnizori,distribuitori,etc?

Multumesc mult si astept parerile voastre.

ce motor ai? varta , bosch ar cel mai ok

Link to comment
Share on other sites

Cand astepti un ajutor, ajuta-te intai singur si furnizeaza toate informatiile relevante.

E39 din 2002 nu este suficient. Tipul acumulatorului difera intre benzina/diesel si intre motorizari.

Imi cer scuze,dar nu mi-am dat seama.

2,5 motor,diesel,163 hp

Link to comment
Share on other sites

Eu auzisem ca acumulatoarele Varta tin mai mult ca cele Bosch.

La E39 525D, in functie de echiparea masinii, acumulatorul trebuie sa fie de 70, 80 sau 95Ah.

Nu te lua dupa specificatiile originale , ca alea sunt speciala si te costa una de te rupe . Bosch si varta au echivalente , dar au amperaj mai mare .

Ia-ti Bosch Silver.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru sfaturi!Acumulatorul trebuie achizitionat exact dupa model sau cu cat mai mare, cu atat mai bine?Adica, daca imi iau unul de 95 Ah ar fi ok?Nu prea am cumparat acumulatoare auto la viata mea, din acest motiv poate par penibil cu intrebarile mele.Bmw-ul il am de vreo 2 luni, dar mai am si un Passat de vreo 5 ani si nu am avut probleme de acest gen.Mersi.

 

Nu te lua dupa specificatiile originale , ca alea sunt speciala si te costa una de te rupe . Bosch si varta au echivalente , dar au amperaj mai mare .

Ia-ti Bosch Silver.

 

 

Tocmai asta am intrebat si eu cu ceva minute in urma, dar nu am vazut post-area ta.

Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

In pofida a ce te sfatuiesc (poate justificat) ceilati, opinia mea este urmatoarea: ori baterie "originala" ori la gara. Ca argument, Bosch Silver, nou nouta (chiar data de fabricatie era apropiata de cea a cumpararii) s-a dus in doi ani de zile pe papa. Drept urmare, pentru ca trebuia sa pornesc rabla (tot un e39, tot diesel, de 3000) am scos din beci bateria originala, ca n-o aruncasem (stiu ca n-am voie), am pus-o 10 minute pe redresor si...voila. Ca noua. Boschul a stat si jumatate de ora, moarta in papusoi.

Repet, e doar o opinie. :)

Link to comment
Share on other sites

La al cumparata meu 525 am o baterie Rombat de 100A cumparata de vechiul proprietar anul trecut in mai si vad ca se comporta super.Are deja un an si ceva si daca mai trec inca o iarna cu ea eu sunt multumit avand in vedere ca a costat in jur de 300.Iarna trecuta aveam ceva probleme cu bujiile si cand era mai frig dadeam mai mult la automat insa nu a dat semne de oboseala.Daca ar fi sa iau una as lua Varta Silver care m-a tinut 6 ani.
Link to comment
Share on other sites

Eu am e39 525d cu dotari peste medie (cred ca cu cat ai o masina mai dotata ar trebui sa cumperi acumulator de putere mai mare), iar intr-un an mi-a omorat un acumulator de 80 amperi marca banner pe care il cumparasem nou din Germania cu garantie, deoarece acumulatorul cu care am cumparat masina datea semne de oboseala asa ca dupa ce am cumparat masina am facut prima vizita la service si nu la benzinarie.

Actualmente am un acumulator de 100 ah si 1000 amperi pornire la rece, se comporta foarte bine. Mentionez ca masina a fost verificata de doua ori, sa fiu sigur ca incarcarea este in parametrii.

Link to comment
Share on other sites

Eu am e39 525d cu dotari peste medie (cred ca cu cat ai o masina mai dotata ar trebui sa cumperi acumulator de putere mai mare), iar intr-un an mi-a omorat un acumulator de 80 amperi marca banner pe care il cumparasem nou din Germania cu garantie, deoarece acumulatorul cu care am cumparat masina datea semne de oboseala asa ca dupa ce am cumparat masina am facut prima vizita la service si nu la benzinarie.

Actualmente am un acumulator de 100 ah si 1000 amperi pornire la rece, se comporta foarte bine. Mentionez ca masina a fost verificata de doua ori, sa fiu sigur ca incarcarea este in parametrii.

eu mi-am pus pe 520i , motor de 2200 cmc 6 cilindri un Bosch de 100 Ah si super OK , asa ca poti sa stai linistit ca nu e prea mult la tine . Foarte mult conteaza puterea de pornire pe care o are bateria .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.