Jump to content

Zornait ca de toba in sarcina


Recommended Posts

Am agtat cu un arc tabla (scut termic) mica de la garnitura galeriei de evacuare sa nu se mai miste in voie , si surpriza , de acolo se auze .

Ieri m-am chinuit sa scot afara tabla aia . Am scos-o greu pt co nu aveam loc de sonda lambda . am indoit-o in partea spre garnitura-motor (i-am facut cu patentul niste mici valuri in partea cu niturile) pt a creea o tensiune cara sa o tina acolo fara sa miste. M-am chinuit sa o pun inapoi , am impins-o bine acolo dupa ce am pozitionat-o , si surpriza sta si nu se mai misca. Am dat o tura , si in panta ca sa fie cuplu motor mai mare. Nu se mai aude.

 

Concluzie : Daca masina voastra E39 benzina , scoate in sarcina intre anumite turatii un sunet ca de toba sparta- diesel-vibratii , Verificati prima data tabla-scutul termic de la garnitura galeriei de evacuare unde se ataseaza cu motorul. Ideal este sa schimba-ti garnitura care vine impreuna cu scutul atasat de ea , pt. a fi perfect , daca nu torsionati scutul-tabla , astfel incat sa nu mai vibreze.

 

Zile bune sa aveti.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
eu am folosit 4 fasii de aluminiu fixate cate 2 fasii in pocnituri de cele 2 table scut termic iar fasiile in celalalt capat gaurite si prise cu surubul de la capacul de cubutori de pe directia respectiva si tot se aude acel zanganit/vibratie la vreo 2000rpm , repet scutul termic acum este bine fixat dar tot zangane - o sa incerc sa indoi/torsionez scutul si daca tot nu rezolv mai ramane cand voi avea bani sa cumpar alta garnitura noua la evecuare si sa o inlocuiesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu am folosit 4 fasii de aluminiu fixate cate 2 fasii in pocnituri de cele 2 table scut termic iar fasiile in celalalt capat gaurite si prise cu surubul de la capacul de cubutori de pe directia respectiva si tot se aude acel zanganit/vibratie la vreo 2000rpm , repet scutul termic acum este bine fixat dar tot zangane - o sa incerc sa indoi/torsionez scutul si daca tot nu rezolv mai ramane cand voi avea bani sa cumpar alta garnitura noua la evecuare si sa o inlocuiesc.

Ai reusit ceva ?

Link to comment
Share on other sites

momentan nu am incercat sa indoi scutul termic, am niste probleme cu pornirea la rece a motorului - si anume porneste la prima cheie si se opreste imedaiat, apoi la a 2-a sau a3-a cheie porneste ok dar are usoare oscilatii la ralantiu, am deschis un topic intreg cu problema asta dar inca nu am rolvat nimic

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117044-m54-i-192cp-din-2002-se-opreste/page__st__40

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.