Jump to content

Cateva probleme la e34


Recommended Posts

Am si eu 3 probleme la un e34 520 touring cumparat recent:

1.Nu-mi indica corect benzina din rezervor ... i-am scos plutitorul ala,nu-s sarmulitele alea rupte,l-am montat la loc,a mers vreo 2 zile si acum iar nimic.Spre exemplu: eram cu benzina pe terminate dupa aproximarile mele, am bagat 20 de litrii si nu mi-a ridicat acul deloc,doar a stins becul.

2.Nu-mi baga aer cu putere ,aeroterma (sau nu stiu exact cum sa ma exprim) se aude cum merge "fortza" iar pe fantele de aierisire nu iese mai nimic.

3.La e34 2.0 vanos e 'normal ca in momentul cand dau drumul la A/C sa-mi scada turatia la ralanti de la 800-900 la 5-600 iar in mers se simte grav cum scade puterea motorului.Am avut masini cu motoare mai mici la care nu se simtea asa tare diferenta de putere la mersul cu/fara AC.

 

Nu "dati cu parul" daca nu am fost prea explicit in a-mi expunde problemele, sunt cam noob intr-ale mecanicii si nici n-am avut vreodata bmw pana acum.

Link to comment
Share on other sites

La problema 1, daca zici ca a mers 2 zile bine, verifica mufele si contactul la ele, de la sonda. Daca ai ghinion, e indicatorul de vina, dar se poate verifica.

la AC poate fi filtrul problema, incearca sa il schimbi si vezi daca se imbunatateste fluxul e aer.

Nu e normal sa iti scada turatia, pot fi mai multe probleme.

Aer rece baga ? e zgomotos compresorul ?

A fost schimbat vreodata uleiul si freonul in el ?

Link to comment
Share on other sites

da, acum sunt niste masinute automate care se conecteaza la instalatie si se schimba si uleiul si freonul automat. Nu costa mult si merita incercat.

Poate nu mai are ulei sau e foarte putin, si din cauza asta il invarte greu..

 

 

Daca zici ca il simti in sarcina, merge greu dintr-un motiv sau altul.

MAi poate fi si regulatorul de relanti defect, trebuie verificat, totusi daca zici ca il simti in sarcina.. m-as uita la compresor prima data. Verifica si curele auxiliare,

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Sa-l stapanesti sanatos....

La rezervor mai demonteaza inca odata senzorul...si vezi daca plutitorul se misca lejer...desi daca-ti stinge becul, se misca...apoi vezi contactul ala mobil daca face bine contact pe sarmulita....

Cu senzorul scos si mufa electrica bagata poti sa rogi pe cineva sa se uita in bord (cu contactul pus pe motor, dar cu motorul oprit -oricum se oprea ca ai pompa de benzina in mana) in timp ce tu misti plutitorul in sus si in jos daca oscileaza si acul indicator din bord.....

Nu tine prea mult pompa de benzina in aer...sau scoate-i siguranta din cutia cu sigurante de la motor din fata soferului....

Succese....

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.