Jump to content

Ati avut probleme cu BMW-uri noi?


fbdcnt

Ati avut probleme cu BMW-uri noi sau cunoasteti direct de la sursa astfel de probleme?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O sa o fac, dupa ce vand masina. Dupa aia nu-mi pasa, ca nu mai sunt legat de ei. Si nu-mi va pasa cand voi cumpara urmatorul BMW pentru ca nu va mai exista AB, sau va exista dar nu va mai detine monopolul.

154338[/snapback]

 

Dupa ce vinzi masina, nu stiu daca mai are rost sa faci plangere la BMW AG.

 

Eu as face acum o plangere si as incepe de aici: http://www.bmw.de/de/contact/index.html

Link to comment
Share on other sites

Poate ca la Espero e doar schimb de ulei si filtre. La BMW, nu e doar asta.

154333[/snapback]

 

Hehe, revizia la Espero se facea de moi , asa ca nu ma costa decat uleiul , masina merge impcebil si acum , are cca 120k.

Eu nu am zis ca o revizie de 15k are ca obiect de lucru numai uleiul si filtrele , astea sunt cele principale , dar mai sunt si altele, la BMW de ex ce mai intra , de curiozitate asa , as fi zis si eu ce intra exact la Skoda dar nu e vwforum si BMWclub si din respect ma abtin :blink:

Nu mi-ai zis pe ce ai dat 4 milioane la schimbul ala de ulei. Ca daca ai luat si uleiul in banii astia e bine , daca nu , cred ca esti persoana care plateste cea mai mare manopera din Ro pe un schimb de ulei, in cazul asta ai avea -pile la AB , deci contrar la ce zice cyborg. Insa in acelasi timp cei de la AB ar trebui sa iti faca gratuit reviziile si verificarile de rutina la masina, mi se pare ceva de bun simt, esti prea adanc bagat in fenomen ca sa nu primesti ceva la schimb pentru efortul care il faci cu forumul, nu care cumva sa ma interpretezi ca as face misto cu ceva, gasesc ca e normal asta, cum consider ca e normal sa aperi ( in limitele normale) marca BMW , ca doar esti pasionat de asta si vorba ta , au si altii belelele lor :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce vinzi masina, nu stiu daca mai are rost sa faci plangere la BMW AG.

 

Eu as face acum o plangere si as incepe de aici: http://www.bmw.de/de/contact/index.html

154342[/snapback]

 

Are rost. N-o fac pt rafuiala, o fac pt imbunatatirea marcii (vb ta), sa fie macar o picatura acolo si o bila neagra pentru AB. Nu vreau s-o fac e-mail, o fac la plic cu semnatura cu stampila, alea, alea.... par avion :blink:

Link to comment
Share on other sites

[...]

  Nu mi-ai zis pe ce ai dat 4 milioane la schimbul ala de ulei.

[...]

154344[/snapback]

 

Pe lasat masina si luat masina. Nu cred ca voi cumpara vreodata ulei si sa-l duc la reprezentanta sa-l schimbe. Sigur ca incluzand uleiul. Si filtrul. In rest, cu tot respectul, sunt aberatii. N-am reduceri si nu o sa am. Si daca as fi avut, n-as fi spus pe forum ca e doar atata o factura pentru ca as fi vorbit prostii.

 

Aici vorbim de service. La cumparat o masina, voi negocia la sange, daca pot si pentru service. Dar odata cumparata, te supui sau mergi in alta parte.

 

Are rost. N-o fac pt rafuiala, o fac pt imbunatatirea marcii (vb ta), sa fie macar o picatura acolo si o bila neagra pentru AB. Nu vreau s-o fac e-mail, o fac la plic cu semnatura cu stampila, alea, alea.... par avion :blink:

154345[/snapback]

 

Pai da, dar mi se pare important sa mai ai masina, pentru eventualele verificari.

Link to comment
Share on other sites

Mai Romulus, tu iei spaga de la AB? Nu e normal ce faci, pui prea multa patima si nu se justifica. Nu ar trebui sa fie o lupta personala cum se pare ca a devenit pt tine. Imi spui mie ca aiurez, ca problemele sunt inventate, nu e asa. Discurile au batut de noi, le-am spus din prima zi, am convenit sa le mai tin, nu s-a rezolvat in 8000Km si le-au schimbat. Eu nu am nici o problema cu AB, toti s-au purtat ff frumos, am cu masinile ca nu sunt bune. X5-uri am avut 2 nu unul, am avut multe BMW-uri si mai noi si mai vechi. Astea ultimele noi toate au avut probleme inimaginabile la alte marci de noi cu exceptia lui 730d. Repet, poate pentru unii service-ul e problema, pt mine nu a fost, toti au fost foarte serviabili si interesati sa rezolve problemele. Mi-au oferit si masina la schimb de 2 ori pe care am refuzat-o pentru ca nu aveam realmente nevoie. Edited by Doru
Link to comment
Share on other sites

Am facturi. Ultimul schimb de ulei si filtre, m-a costat 4 milioane la Automobile Bavaria. Lasa-i sa vorbeasca. E tot din ciclul "i-a spus lui tata un om".

154326[/snapback]

 

Mi se pare imposibil. Ulei, filtru de ulei si benzina.

 

530i, trebuie sa iti intre cel putin 7 litri de ulei, cu tot cu filtru. Un litru de ulei BMW e in jur de 15 euro. Deci numai din ulei ai adunat 105 euro. Plus filtrul de benzina care daca e cel cu regulator de presiune in el, costa cam 80 de euro, plus filtrul de ulei inca 20 de euro, deja ai sarit de 200 de euro. Plus manopera, ai ajuns la 250 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Mai Romulus, tu iei spaga de la AB? Nu e normal ce faci, pui prea multa patima si nu se justifica. Nu ar trebui sa fie o lupta personala cum se pare ca a devenit pt tine. Imi spui mie ca aiurez, ca problemele sunt inventate, nu e asa. Discurile au batut de noi, le-am spus din prima zi, am convenit sa le mai tin, nu s-a rezolvat in 8000Km si le-au schimbat. Eu nu am nici o problema cu AB, toti s-au purtat ff frumos, am cu masinile ca nu sunt bune. X5-uri am abut 2 nu unul, am avut multe BMW-uri si mai noi si mai vechi. Astea ultimele noi toate au avut probleme inimaginabile la alte marci de noi cu exceptia lui 730d. Repet, poate pentru unii service-ul e problema, pt mine nu a fost, toti au fost foarte serviabili si interesati sa rezolve problemele. Mi-au oferit si masina la schimb de 2 ori pe care am refuzat-o pentru ca nu aveam realmente nevoie.

154349[/snapback]

 

Asta am si spus, in doua X5-uri, un 730d si un M3, problemele tale grave au fost:

 

1. Discuri M3, schimbate fara comentarii in garantie.

2. Bord la un X5, schimbat fara comentarii in garantie.

3. Oglinzi la un X5, schimbate fara comentarii in garantie.

 

Despre asta vorbim?

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare imposibil. Ulei, filtru de ulei si benzina.

 

530i, trebuie sa iti intre cel putin 7 litri de ulei, cu tot cu filtru. Un litru de ulei BMW e in jur de 15 euro. Deci numai din ulei ai adunat 105 euro. Plus filtrul de benzina care daca e cel cu regulator de presiune in el, costa cam 80 de euro, plus filtrul de ulei inca 20 de euro, deja ai sarit de 200 de euro. Plus manopera, ai ajuns la 250 de euro.

154351[/snapback]

 

polen-60 de euro si aer nu stiu cat.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare imposibil. Ulei, filtru de ulei si benzina.

 

530i, trebuie sa iti intre cel putin 7 litri de ulei, cu tot cu filtru. Un litru de ulei BMW e in jur de 15 euro. Deci numai din ulei ai adunat 105 euro. Plus filtrul de benzina care daca e cel cu regulator de presiune in el, costa cam 80 de euro, plus filtrul de ulei inca 20 de euro, deja ai sarit de 200 de euro. Plus manopera, ai ajuns la 250 de euro.

154351[/snapback]

 

Caut factura, sa nu vorbesc prostii. Problema e ca e in contabilitate si saptamana viitoare sunt plecat. Dar o caut si postez aici. Poate o gaseste colegul meu mai repede si o posteaza el.

 

6,5 litri ulei. Am mintit. Fara filtru, ca am schimbat uleiul din cauza unui senzor care s-a schimbat in garantie si filtrul era nou. Deci 4 milioane 6,5 l ulei si manopera.

Link to comment
Share on other sites

Caut factura, sa nu vorbesc prostii. Problema e ca e in contabilitate si saptamana viitoare sunt plecat. Dar o caut si postez aici. Poate o gaseste colegul meu mai repede si o posteaza el.

 

6,5 litri ulei. Am mintit. Fara filtru, ca am schimbat uleiul din cauza unui senzor care s-a schimbat in garantie si filtrul era nou. Deci 4 milioane 6,5 l ulei si manopera.

154354[/snapback]

 

Ti-a picat vr'un senzor? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai zi asa, fara filtre.

 

Deci asa mai merge, 3.5 milioane uleiul, si 500 de mii jumate de ora tehnologica.

 

Dar cu toate filtrele, sarea de 10 milioane garantat.

154358[/snapback]

 

Caut factura si o postez. Imi amintesc ca am spus si filtrele, dar nu-mi amintesc ce scria pe deviz. Imi amintesc doar de ulei, ca mi-a picat ochiul pe el. Revin in problema cu dovada. E din septembrie.

Link to comment
Share on other sites

Asta am si spus, in doua X5-uri, un 730d si un M3, problemele tale grave au fost:

 

1. Discuri M3, schimbate fara comentarii in garantie.

2. Bord la un X5, schimbat fara comentarii in garantie.

3. Oglinzi la un X5, schimbate fara comentarii in garantie.

 

Despre asta vorbim?

154352[/snapback]

 

+primul x5 de 3 ori in service cu problema cu x-drive

+taler amortizor spate rupt de nou fara offroad

+ews la m3, masina moarta in strada cand ti-e lumea mai draga de 3 ori

+mecanism ambreiaj la 7000km la x5 (manual)

+acelasi defect la x3 pe la 3000

 

toate pana in 10,000km. nu mai stiu, oricum toate mi-au dat bataie de cap.

ce e aia schimbat fara comentarii? pai ce comentarii vrei? eu m-am acrit sa mai tin masinile prin service. n-am timp.

Link to comment
Share on other sites

+primul x5 de 3 ori in service cu problema cu x-drive

+taler amortizor spate rupt de nou fara offroad

+ews la m3, masina moarta in strada cand ti-e lumea mai draga de 3 ori

+mecanism ambreiaj la 7000km la x5 (manual)

+acelasi defect la x3 pe la 3000

 

toate pana in 10,000km. nu mai stiu, oricum toate mi-au dat bataie de cap.

ce e aia schimbat fara comentarii? pai ce comentarii vrei? eu m-am acrit sa mai tin masinile prin service. n-am timp.

154362[/snapback]

 

EWS-ul nu-l pune te rog eu. Acolo s-a umblat ulterior unui "accident", nu a fost masina de noua cu probleme.

 

Celelalte, asa o fi, ca prea o spui cu foc.

Link to comment
Share on other sites

Ti-a picat vr'un senzor? :blink:

154356[/snapback]

 

Aceasi problema cu senzorul de nivel care o are BMW-ul incepand de la E34, E39 si acum E60. Asta mi s-a intamplat si mie la un E34 din 95, apoi saracu GBU baga tona de ulei de era joja peste maxim, dar in bord ii zicea sa verifice ca e prea low. :)

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema cu senzorul de nivel care o are BMW-ul incepand de la E34, E39 si acum E60. Asta mi s-a intamplat si mie la un E34 din 95, apoi saracu GBU baga tona de ulei de era joja peste maxim, dar in bord ii zice sa verifice ca e prea low. :blink:

154364[/snapback]

 

Nu se mai fac cum se faceau, nu? :) glumesc...

 

Nu cred ca e aceeasi problema, dar mai stii? O sa o mai verifice in Germania odata, saptamana viitoare, sa dorm eu linistit. Daca e cazul o sa revin cu detalii si despre asta.

Link to comment
Share on other sites

EWS-ul nu-l pune te rog eu. Acolo s-a umblat ulterior unui "accident", nu a fost masina de noua cu probleme.

 

Celelalte, asa o fi, ca prea o spui cu foc.

154363[/snapback]

 

pai de ce sa nu-l pun daca a fost defect de nou? l-au pus si uita cheia dupa 1-2 zile. l-au schimbat si s-a rezolvat. inseamna ca pun piese noi defecte in masini. ce mi-e ca e pe masina ce mi-e ca e piesa de schimb? asa a fost si cu bord monitorul, defect de nou.

Link to comment
Share on other sites

Nu se mai fac cum se faceau, nu? :) glumesc...

 

Nu cred ca e aceeasi problema, dar mai stii? O sa o mai verifice in Germania odata, saptamana viitoare, sa dorm eu linistit. Daca e cazul o sa revin cu detalii si despre asta.

154366[/snapback]

 

E bine macar ca inginerii diplomati de la Regensburg sunt mai destepti. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.