Jump to content

Este legala anularea DPF? Este OK dpdv tehnic?


Recommended Posts

Razvane, cu tot respectul, nu ma cunosti, nu te cunosc, nu ti-am adus tie absolut nicio jiginre, nici direct, nici indirect, in niciun fel ! Nici nu voi incepe acum sa te jignesc, doar iti spun cat se poate de serios sa ai foarte mare grija cum te adresezi de acum incolo ! Esti inconstient, am inteles, te apuci sa jignesti oameni care nu ti-au adresat niciun cuvant si pe care nu-i cunosti absolut deloc, nu stii ce le poate capu si cum reactioneaza. E fix problema ta dar pe mine nu m-ai nimerit cu astfel de abordari, crede-ma !

 

Nu cred ca e cazul sa incepi cu amenintari, am inteles ca nu poti inghiti o critica sau o parere contradictorie. Eu ma retrag, you win! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nici un text de lege, nici o definitie clara si oficiala aplicabila in legislativ. Te rog sa mi le prezinti. Multumesc.

dar tu chiar te astepti sa existe o lege care sa ii interzica in mod express lui bimmer_girl sa faca nush-ce diagnoze si eliminari de DPF-uri? get real ! <_>

 

daca doresti argumente, mai ales ca afirmai mai sus ca ai lucrat la BMW (sau in domeniu) incat esti deja "inginer BMW", as putea sa iti spun ca la ce experienta am in omologari si identificari autovehicule, si eu as putea fi deja "inginer RAR"... 8)

 

si ca sa revenim, in Romania exista un Ordin al Min.Transporturilor - RNTR 7 - care reglementeaza omologarea individuala, certificarea autenticitatii si eliberarea CIV.

 

ei bine, in acest ordin, cat si in normele de aplicare exista prevederi exprese cu privire la eliberarea CIV:

 

CIV se eliberează de către RAR:

[...] pentru vehiculele utilizate care [...] nu au suferit modificări constructive în raport cu datele înscrise în certificatul de înmatriculare, după identificarea acestora, verificarea conformităţii cu tipul de vehicul omologat CE şi efectuarea verificării lor tehnice...

 

32. Pentru menţinerea în circulaţie, vehiculele rutiere înmatriculate sau înregistrate în România, care au suferit modificări ale caracteristicilor constructive menţionate în CIV, trebuie supuse omologării şi modificării CIV.

 

33. La modificările menţionate la pct. 32., în cazul intervenţiei la sistemele care privesc siguranţa circulaţiei, protecţia mediului, eficienţa energetică şi protecţia împotriva furturilor şi care sunt reglementate de directivele/regulamentele CEE/CE sau de regulamentele CEE-ONU, trebuie utilizate numai echipamente, componente, entităţi tehnice, piese şi materiale de exploatare de origine sau omologate ori certificate conform legislaţiei în vigoare.

34. Modificările menţionate la pct. 32 pot fi efectuate numai de operatori economici autorizaţi de RAR, conform legislaţiei în vigoare.

 

35. Modificarea unui vehicul este acceptată, iar RAR modifică datele înscrise în CIV numai dacă:

- evaluarea tehnică efectuată stabileşte că modificarea respectivă este compatibilă din punct de vedere tehnic în raport cu caracteristicile constructive ale vehiculului;

- modificarea respectivă nu influenţează în mod negativ, în ceea ce priveşte siguranţa rutieră şi protecţia mediului, comportamentul sistemelor, componentelor sau unităţilor tehnice separate ale

vehiculului;

- sunt respectate integral prevederile legislaţiei şi reglementărilor tehnice aplicabile la omologare, în conformitate cu prezentele reglementări :excl:.

Respectarea cerinţelor de mai sus poate fi dovedită fie pe baza documentaţiei tehnice, fie prin

efectuarea verificărilor şi/sau a testelor necesare.

 

cu alte cuvinte, daca aduci modificari oricarui sistem tehnic sau tehnologic la un autovehicul, acestea vor trebui sa corespunda unei noi omologari, iar daca procedura nu este acreditata de fabricant (in cazul vostru este evident ca NU e!), se pune in discutie o omologare artizanala

 

in plus, mai sunt cateva elemente pe care nu le-ai precizat: voi sunteti acreditati de RAR sa faceti aceste "artificii tehnice" (ca sa fiti in LEGALITATE)?

 

la cum ai pus problema pana acum, NU CRED...

 

si revenind la pariul ala, nu mi-ai raspuns la intrebare...

@bimmer_girl, te tine cur...eaua sa mergi cu mine la RAR sa iti demonstrez ca:

 

NU iti va trece nicio masina testul de poluare pt. norma EURO 4 la care sa ii fi scos/eliminat DPF-ul ?

 

ce zici, te bagi? daca da, facem si un PARIU pe vreo... 5.000 euro ?

(doar de atata mai am nevoie sa imi finalizez un proiect personal) 8)

 

dar la RAR, nu la vreun service ITP de cartier, la care stim cu totii cum se fac "testele"...

 

daca te tine, hai sa facem o masina la DPF si sa o bagam in RAR... :D

 

chiar o sa te las pe tine sa alegi masina... :p

 

ce zici ?

Link to comment
Share on other sites

un punct din regulament incalcat, care duce la inchiderea topicului este :

11. Daca un vanzator pune un anunt si nu doreste sa dea explicatii si de asemenea va face scandal ca ceilalti membrii discuta anuntul lui, anuntul va fi sters.

 

si mai este :

 

12. Topicurile de prestari servicii vor fi deschise exclusiv in nume personal si vor contine OBLIGATORIU datele de contact ale prestatorului. Astfel, raspunderea juridica si materiala pentru orice reclamatie revine in totalitate initiatorului topicului. Orice recomandare facuta in public sau in privat atrage implicit si raspunderea userului care face recomandarea.

 

in nume personal = sa faci tu diagnoza nu RBN sau altul ... tu personal cu manutza ta de doamna inginer BMW, la fel si cu eliminarea DPF

date de contact = inclusiv numele firmei care presteaza acest serviciu, daca nu exista = evaziune fiscala si nu toleram asa ceva

si partea cu recomandarea service-ului in public sau privat pentru eliminarea fizica se pare ca nu se pupa cu regulamentul tot la acest punct

 

 

Anuntul este postat de mine, eu fac diagnoza si eu ma ocup 100% de toata activitatea descrisa in anunt, cu manutzele mele, fie ca-ti place fie ca nu. Nu inteleg de unde legatura facuta de tine cu RBN. Te rog sa detaliezi acest aspect si sa-mi evidentiezi unde in anuntul meu apar date despre vreo firma sau de aceasta firma RBN despre care vorbesti. Si te rog vino cu date exacte nu cu presupuneri. Cat despre service, iarasi, nu au fost furnizate nici un fel de date concrete referitoare la Service, sau prestari activitati prin service. Daca s-a intamplat te rog sa subliniezi foarte clar.

 

dar tu chiar te astepti sa existe o lege care sa ii interzica in mod express lui bimmer_girl sa faca nush-ce diagnoze si eliminari de DPF-uri? get real ! <_<

 

daca doresti argumente, mai ales ca afirmai mai sus ca ai lucrat la BMW (sau in domeniu) incat esti deja "inginer BMW", as putea sa iti spun ca la ce experienta am in omologari si identificari autovehicule, si eu as putea fi deja "inginer RAR"... 8)

 

si ca sa revenim, in Romania exista un Ordin al Min.Transporturilor - RNTR 7 - care reglementeaza omologarea individuala, certificarea autenticitatii si eliberarea CIV.

 

ei bine, in acest ordin, cat si in normele de aplicare exista prevederi exprese cu privire la eliberarea CIV:

 

 

 

cu alte cuvinte, daca aduci modificari oricarui sistem tehnic sau tehnologic la un autovehicul, acestea vor trebui sa corespunda unei noi omologari, iar daca procedura nu este acreditata de fabricant (in cazul vostru este evident ca NU e!), se pune in discutie o omologare artizanala

 

in plus, mai sunt cateva elemente pe care nu le-ai precizat: voi sunteti acreditati de RAR sa faceti aceste "artificii tehnice" (ca sa fiti in LEGALITATE)?

 

la cum ai pus problema pana acum, NU CRED...

 

si revenind la pariul ala, nu mi-ai raspuns la intrebare...

 

 

daca te tine, hai sa facem o masina la DPF si sa o bagam in RAR... :D

 

ce zici ?

 

In regula accept toate cele postate de tine si le accept ca si contra-argument. Retractez chiar, eliminarea filtrului de particule se va face la cerere pe raspunderea clientului. Iti multumesc pentru postul argumentat.

Retractez din nou si schimb si semnatura ca sa nu mai fie iar probleme:

Efectuez Diagnoza GT1 in nume propriu, personal, cu aparatura personala, ca si ceilalti useri care fac asta pe acest forum. Cred ca am clarificat ce si cum si am anulat toate motivele de discutii ca sa nu mai existe dezbateri ulterioare. Multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

q.e.d.

 

asa parca mai vii de-acasa...

 

dupa atata marketing investit, tot la codari - diagnoze am ajuns... interesant :huh:

 

Cand ai cu cine sa discuti, vii tot timpul de acasa.

Daca tot ai intrat in discutie si esti in tema, te-as ruga, ca si moderator, sa-mi spui ce este gresit in anuntul meu si ce articole din regulament se incalca din ce a descris un user mai devreme?Iti multumesc.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

@bimer_girl : Ca sa ma exprim elegant, ai fost extrem de nepoliticoasa.

Pe acest forum sunt permise si chiar incurajate discutiile la Mica Publicitate. Orice opozitie exprimata de initiator pe aceasta tema va duce prima data la un avertisment si, daca nu accepta regulile forumului si tot viseaza chestii de off-topic peste tot, atunci va fi suspendat si topicul va fi inchis.

 

Tu si al tau topic ati rezistat atat de mult doar din politete. Probabil ca daca initiatorul era de sex masculin lucrurile s-ar fi clarificat mai rapid.

 

Nu trebuie nicio justificare speciala ca sa se inchida un topic. Daca oricare din moderatori considera ca topicul este nepotrivit, atunci il poate inchide fara nicio alta discutie.

 

Dupa cum ziceam, topicul va fi scos de la MP si NU ti se va mai accepta un alt topic similar.

Link to comment
Share on other sites

Nici o problema, cat timp mi-ati tinut topicul sus cu posturile voastre s-au facut foarte multe vizualizari iar scopul meu a fost atins, multi au inteles cine sunt si cu ce ma ocup si cativa s-au convins chiar personal. De aici inainte vorba merge singura. Mai mult decat atat mi-ati dat ocazia sa explic ce trebuie explicat pentru cei capabili sa inteleaga si care vor apela la serviciile mele. Va multumesc si va doresc numai bine in continuare si tineti-o tot asa ca sunteti pe calea cea buna. Numai bine. Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

[...] multi au inteles cine sunt si cu ce ma ocup si cativa s-au convins chiar personal.

[...]pentru cei capabili sa inteleaga si care vor apela la serviciile mele.

Excelent! Ne bucuram ca te-am putut ajuta si ca vor spori randurile celor care vor apela la serviciile tale. Felicitari celor care s-au convins personal!

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu ar exista anulatorii astia de DPF ca tine, AB ar incasa o gramada de bani la inlocuirea filtrelor, stau si ma intreb, ei ca si angajator al tau, stiu cu ce te ocupi in privat? Nu isi pun problema ca tu atunci cand un client vine la AB, ii poti sopti, vino dupa ora 17 ca te rezolv eu? De asemenea, toti membrii forumului, sunt potentiali clienti, iar AB are chiar sectiuni dedicate pe fiecare dealer din tara, aici pe forum, furatul de clienti crezi ca nu ii priveste?

 

Era sa cad de pe scaun!:)))

 

Ce aveti voi cu dn`soara...oricum pe forum actiunile astea,nu o pot stopa si nu faceti decat polemici!

De vina sunt cei ce merg sa anuleze filtrul,nu ea ca`l anuleaza!

Aaa...ca ea iti spune ca e bine sa faci asa si tu crezi,este alta trb,dar sa nu uitam ca si doctorii te trimit sa faci tot felul de investigatii la clinicile lor si te pun sa cumperi tot felul de lucruri useless,doar asa pt a le baga bani in buzunar si poate este mai grav decat ce face colega!

 

Acum, domnisoara sau doamna, te rog explica-ne oficial de ce ai acelasi IP ca si rabanne_rbn.

 

O fi shemale!=)))))))))))))))

Link to comment
Share on other sites

Evident ca vina apartine, in primul rand, celor care apeleaza la astfel de servicii. Problema e ca poate multi dintre ei ar sta sa se gandeasca de doua ori inainte daca li s-ar prezenta datele corect. Dar cum doamna/domnisoara-i asigura ca vor trece cu brio un eventual test la RAR chiar si cu dpf-ul dat jos, se cam schimba datele problemei si in privinta vinovatiei dansei, nu-i asa ? Nu e un fel de inducere in eroare treaba asta cu asiguratul trecerii testelor RAR cu dpf-ul dat jos si anulat din soft ? Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Chiar daca ar exista o lege europeana cu referire la acest fapt, legislatia Europeana se aplica in relatia dintre statele membre. Fiecare stat al uniunii Europene este stat suveran si guverneaza independent treburile interne. Te-as ruga sa nu mai faci flame degeaba daca nu ai ceva concret, documentat si la obiect. Iti repet ca sa intelegi o data pentru totdeauna: in Romania nu exista nici un fel de specificatie legislativa sau de alta natura referitoare la acest lucru, odata platita taxa de prima inmatriculare masina este bun individual cu drept de proprietate si uz. Pana la aparitia unei astfel de legi, ne supunem doar prevederilor RAR, care dupa cum s-a descris in nenumarate posturi ale mele, nu specifica nimic legat de acest lucru. Atat timp cat masina prin mijloacele de analiza ale RAR-ului este conforma, nu exista nici un fel de problema legata de acest detaliu. Daca nu intelegi ce inseamna Uniunea Europeana precum si definitia de stat suveran nu te baga in subiecte care te depasesc. Romania are legile ei proprii la care ne supunem toti iar pe teritoriul Romaniei se aplica doar regimul legislativ al Romaniei. Este un lucru elementar sa cunosti aceste detalii. Iti multumesc pentru amabilitatea cu care ne-ai facut atenti la aceste detalii inutile si inexistente ce le-ai expus mai sus.

 

aici te inseli rau.Prevederile tratatelor internationale surclaseaza orice lege, ma repet, orice lege romaneasca, nici macar nu trebuie redectat ceva in mod special., iar directivele europene, sunt obligatorii pentru orice stat. Daca dupa termenul de implementaredat nu exista nimic, se ajunge la procedura de infrigmernt.

Treaba asta cu state nationale si suverane erau pe la 1848, s-a terminat de mult..

In al doilea rand, la un e60 de exemplu, unde filtrul DPF e inaintea catalizatorului.. ce se intampla cu catalizatorul cand e bombardat zilnic cu 15 mil de particule care nu erau inainte prezente.

Care sunt efectele asupra lui ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred de cata rabdare am dat dovada sa citesc toate ineptiile scrise de dom-soara in cauza :))))) Aia cu legislatia m-a dat gata, dar a apucat domi sa o informeze despre ce si cum inaintea mea, trebuie sa fii extrem de redus sa poti debita asa ceva, chiar si pe un forum ...
Link to comment
Share on other sites

In al doilea rand, la un e60 de exemplu, unde filtrul DPF e inaintea catalizatorului.. ce se intampla cu catalizatorul cand e bombardat zilnic cu 15 mil de particule care nu erau inainte prezente.

 

La E60 non-LCI catalizatorul e inainte de DPF:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/535d-M57N/LHD/N/2006/july/browse/exhaust_system/

Link to comment
Share on other sites

ce fain ati luat-o pe colega, adevarati gentlemani,

Nu fi asa sigur ca e o domnisoara. Probabil a postat de pe contul ei cel care presteaza serviciile.

Oricum, vina ii apartine in totalitate. Pe langa faptul ca a tot incercat sa ne abureasca in ceea ce priveste corectitudinea operatiei prestate, a avut si un ton artagos, arogant si pe alocuri jignitor.

Replicile pe care le-a primit au fost pe masura atitudinii lui/ei. Daca vrei sa te respecte altii, trebuie sa-i respecti si tu pe ei.

Link to comment
Share on other sites

Cat mai continua sarada asta? Este clar pentru oricine cu putina minte ca este si ilegal si imoral sa anulezi filtrul de particule. Dupa parerea mea moderatorii au fost chiar prea indulgenti in aceasta privinta.

 

Stiu ca pe la noi se mai face cate o manarie cu catalizatorul si cu filtrul de particule dar una e sa faci asta de nevoie si cu totul altceva e sa te lauzi cu asa ceva si sa sustii ca e legal.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa demontez un mit: inlaturarea DPF-ului are efecte evidente asupra nivelului de poluare. Pot sa spun chestia asta bazat pe experienta personala: am mers o perioada cu dpf-ul defect, dupa care l-am inlocuit. In perioada in care nu functiona, diferenta de noxe in plus era evidenta.

In legatura cu ITP-ul, masina mea s-a incadrat in limitele de noxe de la euro4 si fara dpf, dar la limita. Una cu peste 100,000km, cum sunt majoritatea celor care fac operatia asta voluntara, nu cred ca mai trece.

 

Oricum, dupa ce am citit topicul, mi se pare un exemplu evident de biznis care profita de prostia incultura tehnica a unora..

Link to comment
Share on other sites

@robytza :

Citez :

Post 1: de la toti saracii de 19 ani fara servici care si-au luat E90 sau E60 din carding sau inselatorii...

nu e deloc competitiv... avem deja membrii pe forum care fac acelasi lucru la jumatate de pret si care nu mint ca tine !

(nota: daca tot spui ca e o inselatorie si este ilegal de ce promovezi pe ceilalti care fac asta pe forum?!)

Post 8: hahahahah...... SUPER TARE :))))) poate ne explici si noua conditiile in care incepe regenerarea si o sa-ti dai seama ca ai spus O MARE PROSTIE/MINCIUNA !!!!!! lasa-neeeeeeeee. lasa-neeeeeeeee.

-esti tare tanti

Post#12: Ce inseamna semnatura ta "Inginer BMW" ? ai terminat o facultate in urma careia esti Inginer si esti angajata la relatii cu publicu la BMW si de aici deduci tu ca esti INGINER BMW ? te asigur ca nu asa se numeste :)

-daca nu-ti convine mergi si deschide-ti taraba in targ ca acolo poti sa nu lasi oamenii sa comenteze la ghereta ta.

Post#46: Din gradina BMW-ului pentru habarnistii in domeniu, gen bimmer_girl:

Post#53: Nu exista mijloacele de a sactiona astfel de practici fiindca nu a fost luata in considerare varianta in care toti ruptii-n cur isi vor cumpara masini ale caror intretineri nu si le vor putea permite si nici ca vor aparea, implicit, ingineri bmw, asa, ca tine, profitori,mincinosi, inselatori si ignoranti

Post#70: ... si spera sa-i aduca clienti cu topicul asta

ea nu stie nimic din ce a scris acolo.. e text preluat de la "patron" :p

Dracu stie ce intelege duduia prin informatii personale ?!

Post:#98:

poti sa-i zici cum vrei... tot fata de la tejghea lipsita de bun simt ramai, care isi intampina clienti cu un zambet fals si cu celebra "cu ce va putem ajuta ?" ... fraza care binenteles nu are nici o legatura cu realitatea

Post#115:

tu tot o fata de la tejghea ramai. tu nu ai habar de nimic legat serviciul pus la vanzare pe acest forum.

tu nu cred ca sti sa faci ceva in afara de a deschide SAP-ul ca sa facturezi ceva si wordul ca sa vezi o comanda de piese sau o factura.

 

@Mihaic

Post#62: Va dati seama ca doar face pe proasta, e cat se poate de constienta de prostiile pe care le scrie dar trebuie sa-si sustina cauza pana la capat, nu ? Ca doar vinde un serviciu in sensul asta !

Post#97Ne-am dat dracu ! Don'soara e multilateral licentiata !

 

Pai, cu atatea licente si, totusi, ai ajuns sa prestezi asemenea magarii ?! Rusinica, rusinica, ruuusiiiniiicaaa ! :flowers:

Post:100

Clientii vostri, din moment ce apeleaza la voi, clar ca nu-si permit masinile ce le detin

Post:102:

Te rog frumos sa nu te enervezi ! Faci riduri si, cu siguranta, nu-ti sade nici bine asa, incruntata ! Doar ti-am spus, scriu ca sa ma aflu in treaba ! :flowers:

Post:123Bai femeie, las-o dracu de treaba. Am tot glumit cu tine dar se pare ca tu tot pe...... faci !

Post:127Cumva esti tu vreo fata de salon ce se si comporta ca atare si nu ne-am dat noi seama ?! Ai comportament si atitudine de autobaza, primesti in schimb limbaj, comportament si atitudine de autobaza !

 

Ok, aveti mai sus diverse adresari/jigniri/discriminari postate de voi, am selectat doar 2 useri care au fost foarte “activi” in acest sens.

Acum va rog sa recititi topicul (in special il rog pe Paul care afirma” Vina ii apartine in totalitate. Pe langa faptul ca a tot incercat sa ne abureasca in ceea ce priveste corectitudinea operatiei prestate, a avut si un ton artagos, arogant si pe alocuri jignitor.-post147) si spuneti-mi unde dau dovada de o astfel de “atitudine”.

Posturile mele au fost cat se poate de argumentate si legate de context. Ca avem o divergenta de idei foarte bine, asta nu ne obliga sa ne “balacarim” reciproc. Consider ca am dat dovada de foarte multa diplomatie in adresare, iar replicile unora nu fac decat sa denote frustrarea (poate generata de orgoliul masculin ) Inteleg si aceasta frustrare si faptul ca unii nu au alta ocupatie si scopul lor in viata este sa se dea cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosc, nu-i privesc si nici nu se informeaza, iar toate astea in “numele corectitudinii” fata de userii acestui forum, pe care ulterior in face “rupti n-cur si de 2 lei”.

Acum pentru @Paul:

Regulament:

2. Limbaj. Nu se admite folosirea limbajului vulgar, obscen sau ofensator

4. Discriminare. Nu se admite nici un fel de comportament rasist, extremist sau discriminator in ceea ce priveste religia, sexul sau convingerile politice.

9. Diferente sociale. Ca în orice societate omogena si comunitatea noastra include membri din toate paturile sociale: bogati sau saraci, intelectuali sau muncitori, emigranti sau rezidenti. Chiar si în aceste conditii o pasiune comuna avem cu totii: BMW. Faceti în asa fel încât sa fim un catalizator pentru comunitate si un exemplu pozitiv pentru orice alta comunitate asemanatoare.

 

Acest topic a fost un simplu anunt prin care am oferit un serviciu, de cate ori ati postat ceva v-am raspuns si v-am argumentat. Am vazut ca mai exista si alti useri pe acest forum care ofera acelasi serviciu, nu mi-am permis sa comentez sau sa deranjez topicurile acelor useri, fiecare trebuie sa existe pe pamant. Insa ce nu inteleg de ce la mine pe topic s-au creat atatea discutii si atata ancheta?!

Alta nelamurire a mea este de ce m-ati catalogat si de ce m-ati acuzat de inselatorie in contextul in care nici unul dintre cei “razvratiti” nu a apelat la serviciul meu si mai grav nu detine o masina diesel.

Inteleg sa discuti in momentul in care esti nemultumit de un produs/serviciu insa nu inteleg cum poti sa fi nemultumit de ceva ce nu detii sau nu ai experimentat?!

Cat despre mine, chiar daca va este greu sa credeti sau sa acceptati sunt cea care face diagnoza, cu siguranta in timp o sa auziti de mine de la prieteni sau chiar de lauseri de pe acest forum.Spre deosebire de unii care s-au plafonat la nivelul tastaturii si forumului in pasiunea lor pentru BMW, eu am preferat de evoluez si sa invat si nu dupa google search si toti neavenitii care promoveaza informatii gresite dandu-se atotstiutori pe forumuri.

Acest topic din pacate mi-a confirmat ca inca mai avem de invatat ca oameni sa coexistam, inca mai este prezent efectul de turma, mai bine zis de haita, daca unu latra la un gard, mai vin inca 10 sa latre la fel de revoltati dar fara sa stie de ce trebuie sa latre, important e ca se latra.(si acum Paul poti sa afirmi ca am atitudine aroganta).

Cam asta am de spus, restul va las pe voi sa comentati in continuare ce vreti si cat vreti pe acest topic.

Din punctul meu de vedere din moment ce partea comerciala s-a sters, nu am nici un motiv sa mai postezi.

Ramaneti cu convingerile voastre si certati-va, revoltati-va sau iubiti-va intre voi!

O zi buna!

Edited by bimmer_girl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[...]Stiu ca pe la noi se mai face cate o manarie cu catalizatorul si cu filtrul de particule dar una e sa faci asta de nevoie si cu totul altceva e sa te lauzi cu asa ceva si sa sustii ca e legal.

bingo ! :thumbsup:

 

Cat mai continua sarada asta? Este clar pentru oricine cu putina minte ca este si ilegal si imoral sa anulezi filtrul de particule. Dupa parerea mea moderatorii au fost chiar prea indulgenti in aceasta privinta.

2 x bingo ! :goodjob:

 

topicul are mari sanse sa se inchida

Link to comment
Share on other sites

Daca moderatorii considera ca am fost deplasat si te-am jignit iar prin comportament, limbaj si atitudine tu nu meritai asa ceva, imi cer scuze, imi recunosc greselile si cer sa fiu sanctionat !

 

Tu poti sa recunosti ca ai furnizat informatii false si ai promovat un serviciu ilegal ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.