Jump to content

Este legala anularea DPF? Este OK dpdv tehnic?


Recommended Posts

Ca sa terminam cu speculatiile legate de RAR si ITP.

 

Din lege:

 

http://www.euload.com/legis/legis.119.php

 

Ce se verifica la un test ITP si motive pentru care se pica acesta:

 

 

(6) Se anulează de către personalul R.A.R. abilitat inspecţia tehnică periodică a unui vehicul reverificat conform prevederilor din alin. (4) în cazul în care în urma reverificării se constată cel puţin una din următoarele defecţiuni:

 

...

 

h) lipsa unor elemente ale sistemului de evacuare sau deteriorări importante ale acestuia;

 

....

 

 

PLANUL DE OPERAŢIUNI "INSPECŢIA TEHNICĂ PERIODICĂ"

 

II MOTOR ŞI CADRU

 

 

 

 

 

In concluzie, daca fizic nu mai ai DPF pe masina, nu ai cum sa treci ITP.

 

In concluzie te inseli. Scrie: h) lipsa unor elemente ale sistemului de evacuare sau deteriorări importante ale acestuia;

timp cat masina iese la testul de noxe nu este nici un fel de problema. Iti multumesc pentru ca din nou ma ajuti sa scot la lumina toate detaliile asupra acestui subiect. Am descris mai sus cum recipientul ramane pe masina pentru ca in acel recipient se afla catalizatorul. Chiar si constatarea prin demontare este dificila pentru ca extragerea ceramicii din DPF nu se face prin taieturi sau alte modalitati care ar putea deteriora ceva anume. Dar ma repet, aceste detalii se discuta direct cu service-ul ce desfasoara o astfel de operatiune.

Nu vor exista lipsuri ale sistemului de evacuare sau deterioari importante ale acestuia. Vizual totul va fi ca inainte. Nu stiu unde ai fost tu la ITP si ti-au desfacut catalizatorul sa se uite in el sa faca niste constatari. Inlaturarea ceramicii nu se face prin deteriorarea recipientului pentru ca in acelasi recipient este si catalizatorul care nu trebuie avariat tocmai pentru a pastra Norma Euro 4.

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Pricepi greu, si ma convingi de asta cu fiecare post al tau. Eu iti inteleg frustrarea si presupunerile, dar evaziunea fiscala se face pe alte criterii, nu cele enumerate de tine. Eliminarea DPF-ului nu este incadrata la evaziune fiscala nicaieri. Odata platita taxa, masina este bun legal si ai drept de proprietate asupra ei, doar legislatia in vigoare referitoare la masinile omologate si inmatriculate se poate aplica asupra ta. Dar dupa cum ziceam si mai sus, nu exista o lege care sa sanctioneze eliminarea DPF-ului, iar la ITP masinile vor fi perfect legale. Tu vezi asta evaziune fiscala, sistemul legislativ nu o vede. Poate te angajezi consilier la ei ca vad ca te pricepi. Multumesc ca ne-ai facut atenti la nimic.

 

Nu e evaziune fiscala, evident, de aia am si scris "un fel de" ! Pacalesti statul, asa cum am spus eu, fiindca ti-a acordat o reducere datorita prezentei dpf-ului iar tu te hotarasti sa-l anulezi/demontezi si pacalesti RAR-ul, asa cum a spus @WLF, fiindca iti omologheaza masina cu dpf-ul pe ea iar tu, de asemenea, te hotarasti sa-l anulezi/demontezi.

 

Nu exista mijloacele de a sactiona astfel de practici fiindca nu a fost luata in considerare varianta in care toti ruptii-n cur isi vor cumpara masini ale caror intretineri nu si le vor putea permite si nici ca vor aparea, implicit, ingineri bmw, asa, ca tine, profitori,mincinosi, inselatori si ignoranti !

Link to comment
Share on other sites

Corect, nu doar ca esti habarnist, dar te si complaci in penibilitate. Felicitari, esti campion la Google search. Cu toate acestea vad ca n-ai reusit sa pricepi chiar si din posturile colegilor tai de forum, ca prezenta filtrelor de particule nu influenteaza ceea ce RAR-ul masoara pe masini la ITP sau chiar si la testele dinamice. Si cu toate astea ai reusit sa subliniezi ceea ce am zis si eu mai sus, o masina Euro 4 cu DPF eliminat va merge la fel de bine si va avea aceleasi emisii de CO2 si NOx ca si una cu DPF datorita unei gestiuni electronice gandite pentru functionarea cu DPF. Iti multumesc pentru sustinere.

 

ai grija cu jignirile ca s-ar putea sa ne luam ramas bun. de penibilitate dai tu dovada. ceea ce am scris nu este de pe google, asa cum faci tu cand incerci sa faci un anunt prin care pacalesti lumea... ESTE DIN DOCUMENTATIA INTERNA OFICIALA BMW !!!

Link to comment
Share on other sites

In concluzie te inseli. Scrie: h) lipsa unor elemente ale sistemului de evacuare sau deteriorĂŁri importante ale acestuia;

timp cat masina iese la testul de noxe nu este nici un fel de problema. Iti multumesc pentru ca din nou ma ajuti sa scot la lumina toate detaliile asupra acestui subiect. Am descris mai sus cum recipientul ramane pe masina pentru ca in acel recipient se afla catalizatorul. Chiar si constatarea prin demontare este dificila pentru ca extragerea ceramicii din DPF nu se face prin taieturi sau alte modalitati care ar putea deteriora ceva anume. Dar ma repet, aceste detalii se discuta direct cu service-ul ce desfasoara o astfel de operatiune.

Nu vor exista lipsuri ale sistemului de evacuare sau deterioari importante ale acestuia. Vizual totul va fi ca inainte. Nu stiu unde ai fost tu la ITP si ti-au desfacut catalizatorul sa se uite in el sa faca niste constatari. Inlaturarea ceramicii nu se face prin deteriorarea recipientului pentru ca in acelasi recipient este si catalizatorul care nu trebuie avariat tocmai pentru a pastra Norma Euro 4.

 

Pai tocmai asta ai evitat sa spui, daca DPF-ul ramane sau nu ramane pe masina, ai spus ca domne, la service se face asta, eu doar fac soft.

 

Cum sa fie in acelasi recipient si catalizatorul si DPF-ul? Eu stiu ca sunt diferite.

 

Daca se scoate DPF-ul de pe masina, atunci se pune teava in locul lui, tu chiar crezi ca sta cineva sa taie carcasa, sa scoata ce e in interior, si apoi sa sudeze la loc, pai iti dai seama ce va fi inauntru acolo dupa?

Link to comment
Share on other sites

ai grija cu jignirile ca s-ar putea sa ne luam ramas bun. de penibilitate dai tu dovada. ceea ce am scris nu este de pe google, asa cum faci tu cand incerci sa faci un anunt prin care pacalesti lumea... ESTE DIN DOCUMENTATIA INTERNA OFICIALA BMW !!!

 

Habarnist nu este o jignire si nu cred ca ne luam ramas bun doar din asa ceva. Sunt perfect de acord cu cele scrise de tine, dar cu toate astea se vede ca nu pricepi ca nu au nici o legatura cu anularea DPF-ului, cu legislatia in vigoare, si cu efectele acestuia asupra masuratorilor desfasurate de RAR sau de cei de la ITP. Poate ar trebui sa iti iei ramas bun de la noi de buna voie si sa nu mai postezi aici, nu ai adus nici un beneficiu nici unui user si ai furnizat doar informatii false sau fara sens si aplicabilitate. Iti multumesc anticipat pentru intelegere.

Link to comment
Share on other sites

Am descris mai sus cum recipientul ramane pe masina pentru ca in acel recipient se afla catalizatorul.

 

:goodjob:

aici poate vezi si tu diferenta intre catalizator si DPF sau "recipient" cum ii zici tu :

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/520d-M47N2/LHD/N/2007/january/browse/exhaust_system/

 

EU AM POSTAT INFORMATII FALSE ???? inseamna ca astia de la BMW mint grav si ca numai tu spui adevaruri pe aici.

Link to comment
Share on other sites

In concluzie te inseli. Scrie: h) lipsa unor elemente ale sistemului de evacuare sau deteriorĂŁri importante ale acestuia;

timp cat masina iese la testul de noxe nu este nici un fel de problema. Iti multumesc pentru ca din nou ma ajuti sa scot la lumina toate detaliile asupra acestui subiect.

 

Tu nu prea realizezi ce spui, si nici nu intelegi ce citesti. Acolo scrie ce se verifica la un test ITP si unul din motivele pentru care se pica. Se verifica VIZUAL sistem de evacuare, si pentru lipsa unor elemente testul se pica. Exact am spus de o mie de ori in topic. Daca in acte masina are DPF si tu la o inspectie vizuala nu mai ai DPF pe masina, nu ai cum dracu sa treci ITP-ul, si ori dai spaga ori pui la loc filtrul.

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai asta ai evitat sa spui, daca DPF-ul ramane sau nu ramane pe masina, ai spus ca domne, la service se face asta, eu doar fac soft.

 

Cum sa fie in acelasi recipient si catalizatorul si DPF-ul? Eu stiu ca sunt diferite.

 

Daca se scoate DPF-ul de pe masina, atunci se pune teava in locul lui, tu chiar crezi ca sta cineva sa taie carcasa, sa scoata ce e in interior, si apoi sa sudeze la loc, pai iti dai seama ce va fi inauntru acolo dupa?

 

Eu cred ca imi dau seama mai bine decat tine despre ce si cum avand in vedere ca cu asta ma ocup, dar poate tu ai dreptate bazat doar pe pareri nu?:)Nu sta nimeni sa taie nimic, exista si alte metode mult mai eficiente, dar nu fac obiectul dezbaterii avand in vedere ca nu eu ofer acest serviciu, sper ca intelegi de data asta. Recipientele sunt diferite pe modelele 2004-2005 pentru care au introdus DPF_ul separat pentru a ajunge la norma Euro4. Dupa 2005, sunt in acelasi recipient, deci stiai gresit.

Link to comment
Share on other sites

Va dati seama ca doar face pe proasta, e cat se poate de constienta de prostiile pe care le scrie dar trebuie sa-si sustina cauza pana la capat, nu ? Ca doar vinde un serviciu in sensul asta ! Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Tu nu prea realizezi ce spui, si nici nu intelegi ce citesti. Acolo scrie ce se verifica la un test ITP si unul din motivele pentru care se pica. Se verifica VIZUAL sistem de evacuare, si pentru lipsa unor elemente testul se pica. Exact am spus de o mie de ori in topic. Daca in acte masina are DPF si tu la o inspectie vizuala nu mai ai DPF pe masina, nu ai cum dracu sa treci ITP-ul, si ori dai spaga ori pui la loc filtrul.

 

Fa eforturi mai mari de intelegere la citire si la asimilarea informatiilor, recipientul DPF-ului va ramane intact pe masina. La inspectia vizuala vor vedea DPF-ul pe masina. NU mai dezbatem acest subiect ca vad ca dau explicatii si nu are cine sa le inteleaga. Explicatiile si argumentele le-am insiruit de-a lungul acestui topic detaliat si atent. Efortul de a ii face pe unii sa inteleaga o informatie expusa nu se incadreaza la nici un regulament de forum, tocmai de aceea nu voi insista:)

Link to comment
Share on other sites

Nu e evaziune fiscala, evident, de aia am si scris "un fel de" ! Pacalesti statul, asa cum am spus eu, fiindca ti-a acordat o reducere datorita prezentei dpf-ului iar tu te hotarasti sa-l anulezi/demontezi si pacalesti RAR-ul, asa cum a spus @WLF, fiindca iti omologheaza masina cu dpf-ul pe ea iar tu, de asemenea, te hotarasti sa-l anulezi/demontezi.

 

Nu exista mijloacele de a sactiona astfel de practici fiindca nu a fost luata in considerare varianta in care toti ruptii-n cur isi vor cumpara masini ale caror intretineri nu si le vor putea permite si nici ca vor aparea, implicit, ingineri bmw, asa, ca tine, profitori,mincinosi, inselatori si ignoranti !

 

Este bine ca nu exista legi dar exista oameni care mor de grija altora si implicit a legilor prin care acestia ar putea fii sanctionati, doar pentru ca cineva desfasoara o activitate in acest sens. Rog moderatorii sa ia masuri drastice, sa evalueze toate posturile de pe acest topic, sa dea warn-urile de rigoare pentru toate jignirile directe sau voalate facute precum si pentru toate flame-urile gratuite si solicitarea de informatii personale pe un forum public. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cum sa mai ramana DPF intact pe masina daca se infunda? Pai atunci care ar mai fi nevoia sa faci eliminarea lui din soft?

 

Vezi ca in exemplu dat de Robytza, este vorba de un 520d din 2007, unde catalizatorul si DPF-ul nu sunt impreuna. De fapt imi este foarte greu sa cred ca exista asa ceva, din cate am vazut nici la VW/Audi nu sunt impreuna.

Link to comment
Share on other sites

Ce ocupatie, ce experienta in domeniu si ce specializare ai de iti permiti sa-mi dezbati in acest fel topicul? Iti multumesc si ma astept ca urmatorul tau post sa inceapa cu raspunsul la aceasta intrebare.

 

 

Rog moderatorii sa ia masuri drastice pentru solicitarea de informatii personale pe un forum public. Multumesc.

 

E incredibil cat tupeu poti sa ai. Tu ai fost prima care a solicitat informatii personale ! Dupa ce @robytza ti le-a oferit, acum ceri sanctionarea drastica a celor care ti le-au solicitat tie !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

A intrebat cineva daca lucreaza sau nu la Bavaria, asa cum si ea te-am intrebat ce ocupatie ai si unde lucrezi. La astea ma refeream eu ca ar fi un fel de informatii personale, nu la datele de identificare a firmei ! Chiar crezi ca exista asa ceva ? Firma, adica ?! Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Pai asta nu e un secret, fata a fost pe la intalnirile din Bucuresti si multi membrii o stiu, si s-a spus aici pe forum unde lucreaza, mai demult, e membra din 2007 dupa cum se vede. Deci ce dracu de secret si informatii personale. De altfel, eu am intrebat DACA MAI lucreaza, ca totusi au trecut 4 ani.
Link to comment
Share on other sites

nu ma intereseaza daca lucreaza sau nu la bmw .....ca stiu prea bine ce si cum... s-a mutat de la seat la bmw (AB) si crede ca in 4 ani le-a invatat pe toate :) o sa am grija sa vorbesc si la bmw sa vedem ce parere au ei despre activitatile suplimentare si adiacente oferite ..

cat despre firma cu DPF_urile ... e a lui rabanne ... si spera sa-i aduca clienti cu topicul asta

ea nu stie nimic din ce a scris acolo.. e text preluat de la "patron" :p

Link to comment
Share on other sites

Pai asta nu e un secret, fata a fost pe la intalnirile din Bucuresti si multi membrii o stiu, si s-a spus aici pe forum unde lucreaza, mai demult, e membra din 2007 dupa cum se vede. Deci ce dracu de secret si informatii personale. De altfel, eu am intrebat DACA MAI lucreaza, ca totusi au trecut 4 ani.

 

In cazul asta, nu stiu ce sa zic, bre @WLF ! Dracu stie ce intelege duduia prin informatii personale ?! :ike:

Link to comment
Share on other sites

Gata mi-am amintit acum. E de fapt clona lui "Mikilol", deci e membra mai veche de 2007.

 

Daca nu ma insel, ea singura a pus poza la galerie cu membrii bmwclub, din care reiesea ca e angajata AB, si parca s-a discutat si atunci pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

Da, e Mikilol. A facut mega scandal atunci cand au plecat cei cu bimmmer.ro, eram moderator atunci, m-am uitat pe posturile ei vechi si mi-am dat seama. Mikilol vad ca nu mai exista, eram curios de posturile vechi. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

exact :) te-ai prins ... e alt user, nu e clona...

 

De prins m-am prins, dar cum de te-ai prins tu, fiind membru din 2008, Mikilol ne mai existand pe forum si discutiile fiind vechi din 2005. Sa nu imi zici ca si tu oi fi de fapt clona cuiva de prin 2005? :scratchchin:

 

As putea jura ca mai erau niste posturi pe aici. :blink:

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Cum sa mai ramana DPF intact pe masina daca se infunda? Pai atunci care ar mai fi nevoia sa faci eliminarea lui din soft?

 

Vezi ca in exemplu dat de Robytza, este vorba de un 520d din 2007, unde catalizatorul si DPF-ul nu sunt impreuna. De fapt imi este foarte greu sa cred ca exista asa ceva, din cate am vazut nici la VW/Audi nu sunt impreuna.

 

Lasand la o parte frustrarile personale in ceea ce ma priveste, ale unora care doar cred ca ma cunosc, voi raspunde la tot ce este on-topic. Ca sa nu-ti mai fie atat de greu de crezut, priveste in acest link cum la E90 330d convertorul catalitic si filtrul de particule sunt in acelasi recipient. DPF-ul ramane pe masina ca si carcasa/recipient, doar ceramica din interior se inlatura.

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=VC91&mospid=48825&hg=18&fg=10

 

Acelasi lucru este valabil si in cazul modelului E90 320d.

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=VC31&mospid=48480&hg=18&fg=10

 

Modelul E60 incadreaza in gama unele modele care sunt exceptate de la aceasta regula de recipient comun,intr-adevar, irelevant insa pentru ce s-a discutat pana acum. In linkul urmator aveti evidentiat ca pe E60 520d s-au instalat si separat si in recipient comun.

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=NX31&mospid=50464&hg=18&fg=10

 

In linkul de mai jos aveti E60 cu DPF si catalizator in recipient comun.

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=NM71&mospid=48803&hg=18&fg=10

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.