Jump to content

Bmw e46 pierd ulei


Recommended Posts

salutare tuturor...am o problema cu un bmw 320d e46.Imi pierde ulei pe la filtrul epurator,mi-l baga apoi in tubul de la filtrul de aer care duce in turbina.Imi curg pe jos cam 6 7 picaturi.Am gasit ulei si in intercooler...ce poate fi?ma poate ajuta cineva?Turbina a fost schimbata de o saptamana...multumesc anticipat!!!
Link to comment
Share on other sites

In intercooler e normal sa fie ulei, asta e rolul epuratorului - sa recupereze acel ulei. Asta e solutia la motoarele auto pentru ca nu se poate face etansare perfecta la turbina.

Nu stiu cum zici ca baga epuratorul ulei in turbina.

Presupun ca nu ai pierdere de fapt, nivelul scade?

da numai ca ceea ce ma ingrijoreaza e cantitatea de ulei pierduta...am pierdut in 700 km aproape un litru...si toate astea dupa ce un"mecanic"mi-a dat capacul de la culbutori jos fara sa puna ceva silicon sau sa schimbe garnitura...am stat si m-am gandit ca poate fi de acolo.ori capacul,ori garnitura.Iar ultima data am gasit in intercooler 300 400 ml...nu stiu ce ar putea fi mai exact

 

Spune-ne si noua daca ai schimbat vreodata filtrul epurator ?

da filtrul epurator l-am schimbat...

Link to comment
Share on other sites

In intercooler e normal sa fie ulei, asta e rolul epuratorului - sa recupereze acel ulei. Asta e solutia la motoarele auto pentru ca nu se poate face etansare perfecta la turbina.

Nu stiu cum zici ca baga epuratorul ulei in turbina.

Presupun ca nu ai pierdere de fapt, nivelul scade?

[/quote

deci ideea e ca la capacul de la culbutori da ulei pe la furtunul ala de cauciuc care vine din filtru epurator si intra in admisie, dupa filtru de aer si inaintea turbinei...dupa care uleiul se duce in turbina,forteaza in ea si trece in intercooler in cantitate ingrijoratoare...iar toate astea se intampla de cand mi-a dar capacul de la culbutori jos "mecanicul" respectiv....tin sa mentionez ca nu pierde pe langa capac ci numai pe unde am mentionat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

In intercooler e normal sa fie ulei, asta e rolul epuratorului - sa recupereze acel ulei. Asta e solutia la motoarele auto pentru ca nu se poate face etansare perfecta la turbina.

Nu stiu cum zici ca baga epuratorul ulei in turbina.

Presupun ca nu ai pierdere de fapt, nivelul scade?

 

 

Cum sa fie normal "in intercooler e normal sa fie ulei"

 

imi explici si mie de ce este normal pentru tine sa fie ulei acolo unde se raceste aerul ce trece prin turbina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.