Jump to content

CE ulei sa pun?


darius_x

Recommended Posts

da, adica este OBLIGATORIU pentru masinile cu FP, asta nu inseamna ca nu este bun pentru cele pe benzina...in alta ordine de idei, atata timp cat nu locuiesti in USA, Canada, Australia, LL04 e cea mai buna alegere pentru tine la motorul tau...care, apropo, cu 0w30 castrol edge sau bmw 0w40 LL04 o sa functioneze cel mai bine, si asta nu e din auzite :)

Bai fratilor , voi nu stiti sa cititi in engleza ? Cei de la BMW spun clar ca a fost introdus pt diesel ci FP. este ok si pt benzina dar dupa anul 2004.

Nu stiu de ce sfatuti lucruri pe care le-ti auzit doar.

Cati dintre voi au discutat in scris cu BMW AG Germania? Cred ca sunt singurul .

 

E si logic, de ce peste ocean nu folosesc LL04 , pt ca acolo nu exista BMW diesel.

 

Va rog , toti cei care posteaza in aceasta discutie sa spuna complet datele masinii lor , si ce consum de ulei au la 10000 km. Sunt sigur ca cei care au diesel nu au consum si cei cu benzina au cu uleiul LL04 5W30 pt masinile intre ani 2000-2004 .

 

Spuneti-mi cum sa atasez mailurile cu cei de la BMW Germania sa va conving ca pt benzina 2001 trebuie ulei LL01.

Link to comment
Share on other sites

"This engine oil is unambiguously specified for diesel engines with diesel particulate filter. However, it also satisfies the requirements of spark-ignition engines. longlife-04 engine oil specifications include the requirements of Longlife-01 and Longlife-98."

 

poate ar fi bine sa mai exersezi engleza inainte sa dai cu parul...

 

"Cati dintre voi au discutat in scris cu BMW AG Germania? Cred ca sunt singurul ."

 

daca ai tradus si acolo la fel...motorul tau a fost construit sa functioneze cu uleiuri ce respecta LL01, asta nu inseamna ca LL04 nu e bun pentru motorul tau...dimpotriva...

 

"E si logic, de ce peste ocean nu folosesc LL04 , pt ca acolo nu exista BMW diesel."

 

e din cauza aditivilor folositi acolo...

 

sper ca acum e clara treaba cu LL04 si LL01 :)

 

ps daca ai fi corespondat mai mult cu cei de la bmw ai fi aflat ca in europa NU SE MAI PRODUCE/SI/COMERCIALIZEAZA ulei BMW LL01 ci doar LL04 care IL INLOCUIESTE :)

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

"This engine oil is unambiguously specified for diesel engines with diesel particulate filter. However, it also satisfies the requirements of spark-ignition engines. longlife-04 engine oil specifications include the requirements of Longlife-01 and Longlife-98."

 

poate ar fi bine sa mai exersezi engleza inainte sa dai cu parul...

 

"Cati dintre voi au discutat in scris cu BMW AG Germania? Cred ca sunt singurul ."

 

daca ai tradus si acolo la fel...motorul tau a fost construit sa functioneze cu uleiuri ce respecta LL01, asta nu inseamna ca LL04 nu e bun pentru motorul tau...dimpotriva...

 

"E si logic, de ce peste ocean nu folosesc LL04 , pt ca acolo nu exista BMW diesel."

 

e din cauza aditivilor folositi acolo...

 

sper ca acum e clara treaba cu LL04 si LL01 :)

 

ps daca ai fi corespondat mai mult cu cei de la bmw ai fi aflat ca in europa NU SE MAI PRODUCE/SI/COMERCIALIZEAZA ulei BMW LL01 ci doar LL04 care IL INLOCUIESTE :)

Bine . Inseamna ca aia de la BMW care mi-au scris sunt niste tampiti . Tu cum explici raspunsul dat catre mine de BMW ?

 

Din moment ce pentru Europa nu mai fabrica decat LL04 , ce vroiai sa spuna ?

In USA folosesc alti aditivi . Pai ce dracu , nu sant aceleasi motoare ? Sau motorul tau merge cu benzina amestecata cu ulei ca Trabantul.

 

Nu considera ca ma cert cu tine chiar daca discutam in contradictoriu pt ca pana la urma amandoi vrem sa ajungem la o concluzie cconstructiva pt acest forum.

 

hai sa-ti explic altfel ca poate intelegi

tu ai un motor fabricat in 2001, corect?

motoarele de generatie mai veche ( gen 2001 ) au alte tolerante la pisele de motor decat cele de generatie noua ( dupa 2003 )

atunci se folosea ulei cu vascoziate la cald W40 nu W30 ca la cele mai noi

conteaza foarte mult vasozitatea la cald - daca un motor a fost conceput sa merga cu w40 si tu pui w30 normal ca il papa + ca s-a mai adaugat si uzura motorului intre timp -

Uite pe cineva care ma intelege perfect .

Link to comment
Share on other sites

Bine . Inseamna ca aia de la BMW care mi-au scris sunt niste tampiti . Tu cum explici raspunsul dat catre mine de BMW ?

 

nu sunt tampiti, ti-au dat un raspuns oficial tipic in care ei sa pice in picioare...motorul a fost conceput pentru a functiona cu LL01, deci uleiul recomandat e LL01...daca incerci sa cumperi ulei BMW LL01 la orice reprezentanta BMW (in afara de stocuri vechi) o sa vezi ca nu mai exista...

 

Din moment ce pentru Europa nu mai fabrica decat LL04 , ce vroiai sa spuna ?

In USA folosesc alti aditivi . Pai ce dracu , nu sant aceleasi motoare ? Sau motorul tau merge cu benzina amestecata cu ulei ca Trabantul.

e vb de compozitia chimica, continut de etanol, etc

nu, masina mea nu functioneaza cu ulei in amestec, vad ca a ta in schimb da de vreme ce papa 1 l de ulei la 1500 de km...:)

 

 

Nu considera ca ma cert cu tine chiar daca discutam in contradictoriu pt ca pana la urma amandoi vrem sa ajungem la o concluzie cconstructiva pt acest forum.

"conflictul duce la progres"...nu? :)

 

Link to comment
Share on other sites

O alta patanie cu un prieten de-al meu cu un 330i din 2006 - ii consuma ulei 1L la 1000 Km , iar cei de la reprezentanta BMW i-au dat o hartie prin care-l anuntau ca este o problema generala cu inchiderea pistonului sus (sau asa ceva)la motoarele pe benzina , eroare care au rectificat-o la acel motor in anul 2010 .
Link to comment
Share on other sites

Ce motor ai pe masina si din ce an ? (LL04 se poate pune si la benzina pana in 2004 , dar nu cred ca e si cel mai bun pt acest tip de ulei .

Ce consum de ulei ai ?

 

dar asta nu are legatura cu norma LL04

cum ti-am spus si mai sus sunt uleiuri 5W40 care au norma LL04 ( MOTUL SPECIFIC 5W40 LL04 de exemplu )

Pai da , dar multi il sfatuiesc pe initiatorul topiculi sa puna 5W30 LL04 .

 

eu consider ca datorita faptului ca acum se gaseste inreprezentantele lor se gaseste acum in Europa doar LL04 , la inceput nu vroiau sa-mi comunice informatia.

 

Cum atasez mailurile ?

Link to comment
Share on other sites

eu am N42B20 (130000 km), si, asa cum am mai spus in in alte dati, recomand 0w30 sau 0w40 (consum de ulei cca 250 - 300 g / 10000 km) sau 5w30 (consum de ulei cca 500 - 700 g / 10000 km - adevarat dupa cca 700 km cu viteza medie 140 km/h din care cca 300 km intre 170 si 210 km/h), in alta ordine de idei, cu 0w30 si 0w40 este si mai silentios decat cu 5w30. Am folosit doar BMW(0w40 si 5w30) si Castrol Edge (0w30) - niciodata ulei cumparat din Romania. Uleiurile 10Wxx sau 15Wxx sunt moarte sigura pentru motoare cu valvetronic/vanos
Link to comment
Share on other sites

Pai in primii 5000 km de ce nu a consumat ? Pt ca atunci a cedat uleiul (se poate sa fi fost un fake)

 

cand uleiul incepe sa se manance in general peste 12-15 mii la 0w 30/40 inseamna ca s-a uzat si trebuie schimbat :) pana la acel interval nu se consuma gram.

 

p.s. eu 15 mii ii fac in maxim 6 luni.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Pai in primii 5000 km de ce nu a consumat ? Pt ca atunci a cedat uleiul (se poate sa fi fost un fake)

 

1. e plin de ulei 5w30 made in china (fake) si pe okazii si in magazine auto / reprezentante din Romania si nu numai......posibil sa fi avut ghinion

2. depinde si de mediu (praf) si de cat de des schimbi filtrul de aer (si ce filtre folosesti)

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

eu am N42B20 (130000 km), si, asa cum am mai spus in in alte dati, recomand 0w30 sau 0w40 (consum de ulei cca 250 - 300 g / 10000 km) sau 5w30 (consum de ulei cca 500 - 700 g / 10000 km - adevarat dupa cca 700 km cu viteza medie 140 km/h din care cca 300 km intre 170 si 210 km/h), in alta ordine de idei, cu 0w30 si 0w40 este si mai silentios decat cu 5w30. Am folosit doar BMW(0w40 si 5w30) si Castrol Edge (0w30) - niciodata ulei cumparat din Romania. Uleiurile 10Wxx sau 15Wxx sunt moarte sigura pentru motoare cu valvetronic/vanos

Si nu crezi ca la turatii inlte cedeaza uleiul respectiv ?

 

Pe langa discutia noastra , am vazut ca in WTCC exista echipa BMW-Lyqui Moli .

Link to comment
Share on other sites

e plin de ulei 5w30 made in china (fake) si pe okazii si in magazine auto / reprezentante din Romania si nu numai......posibil sa fi avut ghinion

 

 

 

garantez eu caci castrolul din De este acelasi cu cel din Ro :) singura diferenta ar fi ca la noi nu se aduc chiar toate modelele ci numai cateva.

 

am vazut ca in WTCC exista echipa BMW-Lyqui Moli .

 

nu conteaza ca bagi castrol , lyqui Moli sau aral sau ce vrei tu , conteaza sa bagi norma :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

e plin de ulei 5w30 made in china (fake) si pe okazii si in magazine auto / reprezentante din Romania si nu numai......posibil sa fi avut ghinion

Am observat ceva pe siteul lui Castrol . La masinile pe benzina fabricate 2000-2001 recomanda 5W40 iar la cele 2001-2004 recomanda 5W30.

 

S-ar putea ca cei de la BMW sa se fi referit in particular la masina mea 520i din aprilie 2001.

Link to comment
Share on other sites

garantez eu caci castrolul din De este acelasi cu cel din Ro :) singura diferenta ar fi ca la noi nu se aduc chiar toate modelele ci numai cateva.

 

teoretic asa ar fi, practic in ro se vinde la greu ulei contrafacut, asta nu inseamna ca in ro nu gasesti acelasi ulei ca si in de...nu asta am vrut sa spun...pur si simplu evit uleiurile din ro ca sa nu cumpar ulei de cartofi...

Link to comment
Share on other sites

1. e plin de ulei 5w30 made in china (fake) si pe okazii si in magazine auto / reprezentante din Romania si nu numai......posibil sa fi avut ghinion

2. depinde si de mediu (praf) si de cat de des schimbi filtrul de aer (si ce filtre folosesti)

Eu schimb filtrul de aer cam la 10000 km (mann sau mahle) si mai am tot timpul in portbagaj unul mai slab calitativ (Champion) care-l pun pana ajunge la 15 000 km , schimbul de ulei il fac la 15000 km (chiar daca uleiul Liqui Moly care l-am pus saptamana asta zice ca duce pana la maxim 40 000 Km . Mi se pare ceva exagerat). Acum am pus si filtrul de ulei si cel de aer Mahle. Sa stiti ca par mult mai bine facute fata de Mann.(Knecht sunt tor Mahle)

Link to comment
Share on other sites

@09 : pai si ce te asigura ca in De nu ai putea lua aceeasi plasa ?! :) acolo crezi ca nu e plin de produse turcesti /chinezesti ?!

in fine ,fiecare face cum considera ,mai important este sa bagi uleiul corespunzator

 

p.s. eu am cumparat din De dintr-un magazin specializat un nikon si am avut surpriza ca acesta sa cedeze cand am ajuns in Romania :)))) am crezut si eu ca in De este marfa mai de calitate..din pacate globalizarea sucks !!! :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

teoretic asa ar fi, practic in ro se vinde la greu ulei contrafacut, asta nu inseamna ca in ro nu gasesti acelasi ulei ca si in de...nu asta am vrut sa spun...pur si simplu evit uleiurile din ro ca sa nu cumpar ulei de cartofi...

Uleiurile Castrol la care codul de bare incepe cu cifra 04 este fabricat in Germmania. Restul sunt ambalate in Turcia , Romania si alte tari pe care nu le cunosc . Ficare tara are o alta cifra la inceputul codului de bare .

 

Liqui Moly se fabrica doar in Germania , iar importatorul oficial este in Sibiu (de unde sunt si eu) , si sunt sigur ca nu este FAKE.

Link to comment
Share on other sites

@09 : pai si ce te asigura ca in De nu ai putea lua aceeasi plasa ?! :) acolo crezi ca nu e plin de produse turcesti /chinezesti ?!

in fine ,fiecare face cum considera ,mai important este sa bagi uleiul corespunzator

 

p.s. eu am cumparat din De dintr-un magazin specializat un nikon si am avut surpriza ca acesta sa cedeze cand am ajuns in Romania :)))) am crezut si eu ca in De este marfa mai de calitate..

 

pentru ca am vazut si facturile de BMW pe cantitati / tipuri si de multe ori am desigilat personal baxul...:p nu cumpar de pe ebay ci de la un dealer/partener BMW

Link to comment
Share on other sites

Uleiurile Castrol la care codul de bare incepe cu cifra 04 este fabricat in Germmania. Restul sunt ambalate in Turcia , Romania si alte tari pe care nu le cunosc . Ficare tara are o alta cifra la inceputul codului de bare .

 

 

 

imagineaza-ti urmatoru scenariu, uleiul este imbuteliat in Grecia , trimis in De si pleaca cu cifra 4 spre vanzari :)

 

cumpar ci de la un dealer/partener BMW

 

ok, si ce te asigura ca acesta este "curat" ?! :)

 

personal nu vad sensul acestei manii cu uleiul cumparat din diverse locuri..eu n-am auzit de motor crapat din cauza a X ulei,daca acesta a fost minim 5w 30

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

imagineaza-ti urmatoru scenariu, uleiul este imbuteliat in Grecia , trimis in De si pleaca cu cifra 4 spre vanzari :)

Daca este fabricat in Grecia e super OK. Acolo de fapt se face si cel original BMW.

Daca e doar imbuteliat in Germania e super OK , pt ca aia , si datorita legilor Germaniei si datorita seriozitatii lor , respecta perfect specificatiile , si nu-l dilueaza sau sa puna alta configuratie in alt ambalaj.

 

Vreti sa fie sigur fabricat in Germania , lua-ti LM. Eu de aia am luat .

 

Am auzit ca cele mai falsificate sunt Castrol Si Mobil pt ca sunt cele mai vandute.

Daca vreti Mobil original lua-ti de unde primesc direct in butoi sigilat si pe care scrie Made in Belgium . Aia ca-l ambaleaza dupa aia in bidoane si-l vand apoi pe piata , nu stiu cu ce-l mai lungesc.(am vazut anumite serviceuri care cumpara direct la butoi sa fie original)

Link to comment
Share on other sites

eu bag doar 0w 40 bmw sau 0w 40 castrol luat din Romania de la cativa furnizori ai mei :) masina merge pe acest ulei de la 30 de mii ,cand am platit la Bavaria 11 mil pt schimb ulei si filtru ulei , iar uleiul era negru varza,am observat din cauza ca mi s-a aprins senzorul de nivel ulei pe drum, am mai completat eu cu ulei caci se facea programare si stateai 3 sapatamani pana intra masina in service...deci nu era schimbat, asa ca l-am mai schimbat eu inca o data..pana acum masina nu sughita din cauza uleiului , are 180+ mii fara nici un fel de problema la motor :)

 

 

p.s. uleiul 0w 40 /0w 30 este foarte ok mai ales si pt motoarele cu turbo , anti depuneri in motor , porniri fara uzura la rece

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.