Jump to content

service 6 ani E90 320d


Airhead

Recommended Posts

Salutare,

In curand o sa am revizia de 6 ani si vreau sa va intreb ce mai trebuie schimbat inafara de cele obisnuite (ulei, filtre) ?

Am cu ea aprox 95.000 km, amschimbat uleiurile si lichidele de la frana si servo, fulia de la motor si curelele aferente.

Cam ce ar mai trebui schimbat, ca la Contempo eu nu merg, ca m-am ars de prea multe ori cu ei.

Merci.

Link to comment
Share on other sites

Numai la un service iti pot spune exact ce si daca trebuie schimbat ceva, in urma unei verificari amanuntite. Asa, pe forum, nu prea are cum sa-si dea seama cineva.

 

Uite, de exemplu, daca nu au fost schimbate niciodata, dupa 6 ani si 100k km, probabil ca vor trebui schimbate amortizoarele !

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

In curand o sa am revizia de 6 ani si vreau sa va intreb ce mai trebuie schimbat inafara de cele obisnuite (ulei, filtre) ?

Am cu ea aprox 95.000 km, amschimbat uleiurile si lichidele de la frana si servo, fulia de la motor si curelele aferente.

Cam ce ar mai trebui schimbat, ca la Contempo eu nu merg, ca m-am ars de prea multe ori cu ei.

Merci.

 

filtrul epurator si lichidul de frana. restul trage de ea.

Link to comment
Share on other sites

Uita-te si tu ce a fost schimbat pana acum si la ce intervale. Oricum, dupa 6 ani si 100,000 km ar trebui schimbate arcuri +amortizoare, lichidele de frana (2 ani) si racire (tot 2 ani, parca), vezi de placute de frana, uleiul la cutie (daca e automata) si ...altele. Nu avem idee ce intretinere a suportat masina in acesti 6 ani!!!
Link to comment
Share on other sites

Uita-te si tu ce a fost schimbat pana acum si la ce intervale. Oricum, dupa 6 ani si 100,000 km ar trebui schimbate arcuri +amortizoare, lichidele de frana (2 ani) si racire (tot 2 ani, parca), vezi de placute de frana, uleiul la cutie (daca e automata) si ...altele. Nu avem idee ce intretinere a suportat masina in acesti 6 ani!!!

 

 

la mine cand va implini 5 ani va avea aproximativ 120.000km...

 

tot vad ca ziceti de amortizoare.. e obligatoriu sa le schimbi la 5-6 ani chiar daca nu au probleme?

 

in ceea ce priveste epuratorul, modelul nou se curata doar. si stiam ca o data la 60k e indicat sa faci asta.

Link to comment
Share on other sites

probabil asta e masina http://www.bmwclub.ro/forums/topic/42962-silver-beauty/page__p__534550__fromsearch__1#entry534550

 

Nu e automata , mai sunt unii care schimba si uleiul la diferental sau cutie manuala oricum . Nu e ceva rau . Ar mai fi discurile de frana daca au vibratii , desi eu le-as lasa sa mai treaca o iarna de inghet si apa . Verifici amortizoarele , sunt serviceuri care fac asta . Curelele accesorii si rolele la 50 k se schimba . Curelele poate si mai des .

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce e o regula sa schimbi amortizoare + arcuri. Si eu ma gandeam la fel, si le-am facut test, si dupa 160 000km mai aveau cam 40%, si au zis la service ca nu e nevoie sa le schimb. Masina sta perfect in curbe, nu are nici o problema. Atata timp cat nu simti ca nu mai se aseaza pe sosea ca inainte nu cred ca ai nevoie. Am avut alta masina mai demult, si cand au murit amortizoarele se simtea clar cum in curbe sau la damburi zici ca era barca.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce e o regula sa schimbi amortizoare + arcuri. Si eu ma gandeam la fel, si le-am facut test, si dupa 160 000km mai aveau cam 40%, si au zis la service ca nu e nevoie sa le schimb. Masina sta perfect in curbe, nu are nici o problema. Atata timp cat nu simti ca nu mai se aseaza pe sosea ca inainte nu cred ca ai nevoie. Am avut alta masina mai demult, si cand au murit amortizoarele se simtea clar cum in curbe sau la damburi zici ca era barca.

 

Pai, tu astepti pana masina ajunge ...barca??!!! Dupa calculele tale, pe la 200,000 mai aveai vreo ...20%, deci o gramada pana la ...0%!! Deci, erau bune, nu?

Daca ti se pare prea mult sa schimbi suspensia dupa 160,000 km prin Romnaia, nu e incurajator!

Link to comment
Share on other sites

Telescoapele se schimbã când eficienÞa lor scade sub 40%.

Când le-am schimbat cele de pe faÞã, ale mele aveau puÞin peste cei 40% recomandaÞi.

Recomandarea a venit de la reprezentanÞa bmw cluj, În urma schimbãrii lichidului de frânã ºi a testului frânã/suspensie ce a urmat.

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea mea a fost daca trebuiesc schimbate la ani, si nu la uzura. Raspunsul final se pare ca este ca nu conteaza daca masina are 2 sau 10 ani, atata timp cat amortizoarele ies peste 40% e ok.

Iar procentajul testelor e iarasi subiect de discutie. Unii zic ca trebuiesc schimbate cand scad sub 50%, altii spun 40%... iar niste grafice EUSAMA spun asa: (eusama - european shock absorber manufacturer association)

 

----------------------------------------------------

Adhesion Measured | EuSAMA Interpretation

-----------------------|----------------------------

61% to 100% | Excellent dynamic wheel contact

41% to 60% | Good dynamic wheel contact

21% to 40% | Fair dynamic wheel contact

1% to 20% | Poor dynamic wheel contact

0% | Bad dynamic wheel contact

 

A vehicle fails if any wheel has a Eusama-value lower than about 25%, or if the relative difference between the values of the left and right sides of an axle exceeds 50%. However, many equipment manufacturers recommend slightly different values, to best suit their individual equipment.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic c-o sa schimbi cam toata masina daca te iei dupa multi dintre cei care ti-au raspuns pana acum.

 

"Am cu ea aprox 95.000 km, amschimbat uleiurile si lichidele de la frana si servo, fulia de la motor si curelele aferente." - dude, excuse me, but wtf ?:) Cum sa schimbi FULIA DE LA MOTOR ? Am 203 000 km and still working great :)

M-astept sa crape oricand, dar am 203 000, nu 100 000 :) La 100 000 masina aia e ca noua aproape, termina cu prostiile cu schimbatul. Chiar n-am inteles de ce ai schimbat fulia. S-a dus ea sau ai vrut tu asa ?

 

Tot am auzit de amortizoare...se face si testul cu mana, apesi pe ea si vezi daca si cum se poarta :) Si am fost cu ea si-n service, nici vorba de schimbat amortizoare. Si am 203 000 km !!!

 

Eu zic sa-ti bagi mintile in cap si banii in buzunar! Termina cu schimbatul asa de dragul de a schimba. Am schimbat si eu curelele preventiv, pe la 100 si ceva de mii parca, am schimbat rola intinzatoare ca era nevoie sa o schimb, niste burdufuri de la amortizoare...bujiile...si cam atat cred. Chiar nu neglijez masina, dar nici nu ma apuc sa schimb asa de nebun daca totul e ok.

 

Ma rog, treaba ta...banii tai...dar eu zic ca la 100 000 km o masina ca asta e aproape ca noua.

 

Pai, tu astepti pana masina ajunge ...barca??!!! Dupa calculele tale, pe la 200,000 mai aveai vreo ...20%, deci o gramada pana la ...0%!! Deci, erau bune, nu?

Daca ti se pare prea mult sa schimbi suspensia dupa 160,000 km prin Romnaia, nu e incurajator!

 

Nu a zis ca sunt 160 000 km PRIN ROMANIA! A zis doar ca are 160 000 ...poate numai ce a luat-o de afara :)

 

Ah, uitasem sa zic mai sus c-am schimbat bieletele. De doua ori. In 100 000 km aproape, de ROMANIA. Ceea ce mi se pare ok si normal, bieletele sunt primele care ia toate socurile...asa am inteles :)

 

@tzucul - "Schimba si pompa de apa plus rola si intinzatorul aferent... " - de ce oare sa o schimbe ? p.s. tu nu esti cel care schimba uleiul la 25 000 km ?:)

 

"Oricum, dupa 6 ani si 100,000 km ar trebui schimbate arcuri" - cu toata stima si tot respectul pentru cel care a scris asta (stima si respect din alte motive :) ), o prostie mai mare ca asta n-am mai auzit in viata mea! Cum sa schimbi frate ARCURILE ?:) Las la o parte restul, auziti si voi...ARCURILE!

 

Da, mai trebuie sa schimbe si injectoarele, cred ca s-au cam dus :) De caroserie nu mai vorbesc, trebuie decupata si schimbat plafonul, s-a cam ars de la soare...dude...wtf ? Pe bune, o sa schimbi toata masina daca te iei dupa cei de aici.

 

Fa un test, vezi daca-ti zic cei de acolo daca cumva trebuie schimbat ceva, nu te apuca sa schimbi asa ca-ti zic unii sau altii. Dar, repet, daca masina are 100 000 km si a fost exploatata cat de cat ok si intretinuta, masina aia e NOUA...

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

ptr ca mie mi-a crapat la 132.000km de aia.... si am auzit ca se schimba pe la 80-90.000km.

 

Nu mai intreb daca aia 132 000 km sunt reali...ca presupun ca da :) Eu n-am auzit ca s-ar schimba asa de repede, dar posibil sa fiu eu intr-o eroare. Si daca ti-a crapat tie, nu inseamna ca asta e regula...

Link to comment
Share on other sites

Bai baieti...atunci ori voi sunteti teribil de ghinionisti...ori eu teribil de norocos, zau asa :)

Acum...mai in serios...piesele pot ceda oricand, fie la 30 000...fie la 130 000...fie la 230 000...dar dupa parerea mea, cam pana-n 150 - 200 k k, n-ar trebui sa fie in mod normal probleme la o astfel de masina...dar, din pacate, iata ca sunt...

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Bai baieti...atunci ori voi sunteti teribil de ghinionisti...ori eu teribil de norocos, zau asa :)

Acum...mai in serios...piesele pot ceda oricand, fie la 30 000...fie la 130 000...fie la 230 000...dar dupa parerea mea, cam pana-n 150 - 200 k k, n-ar trebui sa fie in mod normal probleme la o astfel de masina...dar, din pacate, iata ca sunt...

fulia la motor am schimbat-o ca se stirbise si mi-a rupt cureau, si cei de la Comtepo ai zis ca ei o schimba la 80.000 km

in rest masina se comporta normal, discuri si placute de frana am schimbat, la fel si zemurile din ea.

ce vroiam sa stiu daca sunt si alte piese care este bine sa se schimbi o data la cativa ani.

eu am masina de 4 ani, am luat-o la 40.000 km si 1 an si 8 luni, deci cand stiu ce este cu ea.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.