Jump to content

525 D sau I E39?


Cosminas

Recommended Posts

Sunt foarte tentat si aproape sa-mi schimb masina.Am inceput sa caut 525-uri dar nu pot sa ma hotarasca.Mi-ar placea sa raman la benzina dar as vrea in acelasi timp sa incerc si dieselul.A inceput subit sa-mi para nejustificat si ineficinet consumul benzinarului pe care-l detin(520I) si as vrea sa incerc ceva un pic mai fiabil si mai eficient in tot ceea ce inseamna un diesel.Incep sa vreau cu ardoare un 525D facelift si am gasit ceva frumos din 2003 care-mi face cu ochiul, in schimb am vazut si un 525I tot 2003 care-mi place si nu stiu pe care sa-l aleg...Pe de o parte mi-e frica de diesel din binecunoscutele cauze de injectoare, turbina, galerie evacuare, steptronic dar nici cu benzina nu-mi e rusine cand incepe sa iubeasca uleiul...So..Voi ce ati alege? Cu respecte...

 

 

P.S. Am deschis topicul in cauza cu speranta ca voi primi raspunsuri si de la actuali sau fosti proprietari de astfel de motorizari pe E39...

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acelasi gen de intrebare, aceeasi ..."problema"! VOI ce ati alege? Pai, pot sa spun ce aleg EU! Dar, dorim la fel, gandim la fel, aveme aceleasi nevoi si/sau asteptari de la o masina? Fireste ca ..NU!! Asa ca, discutia este total ...neproductiva!

EU as alege un 335d; Seria 5 mi se pare muuult preamare pt dorintele, nevoile mele. Acum ce vei face: vei cauta un BMW seria 3 doar ca EU am spus ca e prea mare?

Link to comment
Share on other sites

525d.

nu as da seria 5 pe seria 3 ever. si am avut vreo cateva 3 si 5-uri. (e46, e90 si e60) nu am avut e39 din pacate dar proportiile se pastreaza.

OK multam de raspuns...am pus un + la 525D...Glumesc, dar cu ocazia asta poate am sa citesc aici si pareri ale fostilor sau actualilor proprietari atat de D cat si de I...

Link to comment
Share on other sites

Nu prietene voi cauta in continuare un seria 5 dar nu ti se pare ca esti un pic cam arogant pentru duminica seara? De ce te bagi in discutia asta daca-ti arde de cearta?

 

Cearta? Arogant? Cauta in dex, .."prietene" si vezi definitiile!

Incercam. doar, sa spun ca asemenea "probleme" sunt puse pe topicuri noi, cam saptamanal. Discutii multe, in 99% din cazuri - sterile si ...gata!

Cumpara-ti ce vrei TU, nu ce si-ar cumpara altii! Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Cearta? Arogant? Cauta in dex, .."prietene" si vezi definitiile!

Incercam. doar, sa spun ca asemenea "probleme" sunt puse pe topicuri noi, cam saptamanal. Discutii multe, in 99% din cazuri - sterile si ...gata!

Cumpara-ti ce vrei TU, nu ce si-ar cumpara altii! Bafta!

si te deranzeaza atat de tare faptul ca sunt puse pe topicuri noi, saptamanal, astfel de probleme?

sa caut in dex definitiile...ma rog...las-o asa...noapte buna!

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

525d.

nu as da seria 5 pe seria 3 ever. si am avut vreo cateva 3 si 5-uri. (e46, e90 si e60)

 

Cum asa ? Presupunand ca au aceeasi suspensie si(dar nu neaparat) aceeasi motorizare, care sta mai bine pe curbe si cu care poti aborda cu o viteza mai mare virajele, un e60 sau un e90 ?

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Cum asa ? Presupunand ca au aceeasi suspensie si(dar nu neaparat) aceeasi motorizare, care sta mai bine pe curbe si cu care poti aborda cu o viteza mai mare virajele, un e60 sau un e90 ?

 

Eu zic e90. E mai mica mai usoara iar virajele se pot lua mai din scurt.

 

 

On topic: daca as putea (si odata se va putea) clar as alege benzinarul adica 525i. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

daca pui problema doar benzina vs diesel, fara ceea ce implica ele, gen consum, putere, fiabilitate, atunci as merge pe benzina! Dar daca tie ti se pare mult cat iti ia motorizarea pe care o ai acum, cred ca raspunsul pe care il cauti e ''diesel'', desi 2.5i-ul iti va consuma ca si 2.0i-ul de acum...
Link to comment
Share on other sites

Cum asa ? Presupunand ca au aceeasi suspensie si(dar nu neaparat) aceeasi motorizare, care sta mai bine pe curbe si cu care poti aborda cu o viteza mai mare virajele, un e60 sau un e90 ?

 

nu am spus nimic de care sta mai bine in curbe. dar seria 3 la viteza mare trebuie sa aplici corectie la volan fiindca e instabila.

comparand e60 cu e90 e mult mai uratel e90. greutatea este apropiata doar distanta dintre axe difera putin.

Link to comment
Share on other sites

distanta dintre axe mai mica, ampatament, la seria 3 se cunoaste avand o dinamica mai buna, un raspuns mai prompt dar si un confort mai scazut prin comparatie cu seria 5. Din punctul asta de vedere tot seria 3 as alege si eu, dar la un moment dat mai vin si alte nevoi care te fac sa alegi masina mai mare :).
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca astfel de topicuri sunt semi-inutile.

ON: zici ca te intereseaza conumul atunci raspunsul e diesel dar ca sa iesi in castig, cu dieselul trebuie sa fi ceva mai atent la intretinere si la exploatare.

Eu n-as mai renunta la diesel, si daca as da de bani cred ca tot diesel (dar mare) as avea, chiar daca n-ar fi diesel sigur ar fi turbo.

 

In cazul asta particular 525i e mai rapid ca 525d,(de ex. aproape 1 sec pe 0-100) asa ca tu tre sa stii daca te impaci cu ideea asta sau nu.

 

Cum s-a mai zis - nu prea o sa ajungi la o concluzie, putini sunt cei care au trecut de la benzina la diesel sau invers, iar cei care au trecut sunt ferm convinsi de alegerea lor. Eu am trecut SI pentru ca raportul cost/performanta mi s-a parut excelent, dar m-a si impresionat de prima data can l-am condus.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

daca pui problema doar benzina vs diesel, fara ceea ce implica ele, gen consum, putere, fiabilitate, atunci as merge pe benzina! Dar daca tie ti se pare mult cat iti ia motorizarea pe care o ai acum, cred ca raspunsul pe care il cauti e ''diesel'', desi 2.5i-ul iti va consuma ca si 2.0i-ul de acum...

nu ma intelegeti gresit:problema mea nu este consumul de benzina respectiv de motorina, in cazul de fata, ci se refera in special la fiabilitate si eficienta,si anume:

- 10-12 l/100Km(mixt) consumul care-mi poate oferi 150bhp/195 Nm sau 163/193bhp/380/450 Nm si de aici toate cele aferente; - eficienta

- cred ca mi-a placea un diesel dar ma inspaimanta anumite puncte din intretinerea ei si ma refer aici la:turbina, injectoare, pompe pentru ca stiu ca au preturi cu un cuplu mare asupra buzunarului...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut nici 525i nici 525d e39. Am avut in schimb benzina si am trecut la diesel.

Din punctul meu de vedere nu prea se mai merita benzina in ziele noastre decat la un motor foarte mare (asta din lipsa cuplului pt masini grele si a consumului nesimtit-comparativ). Acum am un 330d e46 si nu l-as schimba cu unul 330i sub nicio forma tocmai datorita cuplului nesimtit care te ajuta foarte mult atat in oras cat si in afara orasului. Eu iti recomand un 530d dar la e39 nu stiu ce sa-ti spun pt ca am tot citit horror stories cu intretinerea lor in RO.

Ca si concluzie, ia un diesel bine intretinut, altfel ramai la benzina pt ca sunt mai putine lucruri care se strica la motor iar la un diesel te omoara daca iti pica pompa, injectoare, turbina etc...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut nici 525i nici 525d e39. Am avut in schimb benzina si am trecut la diesel.

Din punctul meu de vedere nu prea se mai merita benzina in ziele noastre decat la un motor foarte mare (asta din lipsa cuplului pt masini grele si a consumului nesimtit-comparativ). Acum am un 330d e46 si nu l-as schimba cu unul 330i sub nicio forma tocmai datorita cuplului nesimtit care te ajuta foarte mult atat in oras cat si in afara orasului. Eu iti recomand un 530d dar la e39 nu stiu ce sa-ti spun pt ca am tot citit horror stories cu intretinerea lor in RO.

Ca si concluzie, ia un diesel bine intretinut, altfel ramai la benzina pt ca sunt mai putine lucruri care se strica la motor iar la un diesel te omoara daca iti pica pompa, injectoare, turbina etc...

Exact la asta ma gandesc la intretinerea dieselului din punctul de vedere al turbinei, injectoarelor si pompelor...stiu ca au preturi exorbitante si usor exagerate...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

eu unul mi-am luat de curand un 525d Touring E39, din 06.2002. Tot pentru ca nu am incredere in masini SH si mai ales nu BMW din diverse motive (sportivitatea e asociata cu agresivitatea asupra masinii), mi-a fost teama sa-mi cumpar un BMW foarte multi ani.

Din fericire am avut noroc sa pot cumpara masina tatalui logodnicei mele, un om care a intretinut-o foarte bine si in care am avut incredere fiind in familie. :)

 

Ce pot sa-ti zic de acest Diesel (il am de 2 luni):

- este silentios la interior, cu mult peste alte marci care fac Diesel, dar nu mai silentios ca un BMW pe benzina); are o chestie pe care o ador, chiar daca e silentios motorul, cand accelerezi simti cum toarce atat de frumos...(din cate stiu are 6 cilindri in linie?)

- consumul in oras (cutie automata, cred ca se numeste steptronic - are un mod sport in care poti schimba si manual) este, daca o conduc agresiv: 12-13%, poate chiar 14. Daca o conduc cu grija (incerc sa vad acul consumului instant sub 10 in cea mai mare parte a timpului), imi arata cam 10% (mai mult din cauza statului la semafor). Toate valorile astea sunt medii, acum n-am mai resetat computerul de vreo 200 KM de oras si imi arata consum mediu 10.2%. La viteza foarte mare, 180km/h, consuma constant intre 7-8%. Intr-adevar aici era si ac-ul pornit...eu incerc sa-ti zic cat pot ca sa-ti faci o idee...nu am facut teste exacte... un mers la mare si inapoi mi-a consumat cam 50L, ca sa-ti faci o idee. Nu as zice ca e o masina care sa consume putin.

- ca si putere, se simte clar diferenta intre atunci cand esti singur in masina fara a/c, si cu 4 persoane in masina cu a/c pornit. Chiar si asa, se simte ca trage bine.

 

Nu prea mai am idei despre ce as putea sa-ti spun...tot ce am realizat este ca intre masina asta si una mai noua dar fara dotarile si motorul ei, o prefer cu siguranta pe asta. Are aproape 10 ani dar aproape ca nu se simt, si mi se pare extraordinar aspectul asta, e calitate dovedita peste ani cand nu mai e nici o reclama la tv sau marketing; cat despre chestia asta cu turbina si injectoare etc... depinde foarte mult cine a condus-o inainte si cum.

 

Sper ca te-am ajutat cumva, chiar si cu experienta mea limitata.

Dragos

Link to comment
Share on other sites

Aspectul fiabilitatii tine si de noroc.Tatal meu are un 525d e39(luat din Germania) de mai bine de 5 ani si in tot acest timp s-a dovedit foarte fiabil.Din ce-mi aduc eu aminte s-au schimbat doar bujiile incandescente in urma cu doua ierni,ceva pe la directie(bieleta?) si motorasul de actionare al scaunului(scaune electrice cu memorie).Doar atat exceptand consumabile gen filtre, ulei,placute frana etc.Pare o masina fara moarte.In schimb timp de patru ani eu am avut un 320i 2,2 e46 si in prezent un 325i e46 luate tot din Germania si care au necesitat nenumarate interventii.Doar la motor cumulat am schimbat bujii,bobine,termostat,senzor ax came,sonde lambda,valva PCV,cot debitmetru,furtun clapeta de acceleratie,curatat unitate DISA si in mare parte sunt interventii facute la reprezentanta.Deci cred ca trebuie sa ai si noroc cu o masina second-hand.Tatal meu a avut,eu nu.
Link to comment
Share on other sites

@cosminas

Eu la 525d, În afarã de telescoape faÞã ºi 2 bielete, nu am avut nicio problemã În 2 ani de zile. ªi kilometri am fãcut destui, În Þarã ºi În strãinãtate.

DacĂŁ ai noroc Âşi prinzi o maÂşinĂŁ ĂŽntreĂžinutĂŁ corespunzĂŁtor, nu vei avea probleme cu ea, cel puĂžin teoretic...

Singurul lucru care-i lipseÂşte e sunetul acela al motoarelor pe benzinĂŁ in turaĂžii mari.

Ăn rest, nu-mi pare rĂŁu deloc de alegerea pe care am fĂŁcut-o.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.