Jump to content

525 D sau I E39?


Cosminas

Recommended Posts

Cred ca motorul tau are 177 cp nu 163 cp.E39 525d avea 163 cp.

 

 

Da un search dupa Fleet Edition si o sa vezi ca pentru unele masini E60, E61 dar si altele vandute ca si flota, BMW a venit cu un pachet de dotari la pret foarte bun iar in schimb au redus puterea motorului de la 177 CP si 400Nm la 163 CP si 350Nm.

Desi au aceeasi putere motorul este altul

1. M57 6-Zylinder, 24 Ventile BMW E39 525d Bauzeit 1999-2003 Motorcode: 256D1

2. M57TU 6-Zylinder, 24 Ventile BMW E60 E61 525d Bauzeit 2003-2007 Motorcode: 256D2

Sursa: http://www.bavariateil.de/Austauschmotoren_BMW/index.jsp?msf=13

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Domi, nu se refera nimeni la accidente ci la probleme datorate uzurii.

 

La cum puneti voi problema nu merita SH.

 

Ce mare accident, razui bara intr-o bordura. Se poate intampla oricui. Accidentele fac parte din exploatarea unei masini.

DPF-ul e un consumabil, ala oricum ajungi sa il schimbi si C IC sau CCC e o componenta electronica care se poate arde.

Ce vreau eu sa spun e ca se poate intampla foarte usor, nu e vreun miracol, si mai sunt 100 de posibilitati de baga bani aiurea intr-o masina,l de la un dignostic prost in care in loc sa schimbi un furtun sau un senzor schimbi turbina pana la dumnezeu stie ce.

 

Se merita sh pentru ca ca de exemplu daca iei un e60 de 17k euro si mai bagi chiar si 5000 in 2 ani, nici macar nu ajungi la jumatatea valorii lui de nou. De asta se merita. Asta e calculul, nu ca masina a costat 5000 deci nu o mai repar ever., doar revizii si gume...

 

De altfel un studiu european spune asa, ca in primii 5 ani de exploatare TCO mediu e de peste 25% din valoarea masinii, in TCO intra tot, in afara de combustibili. Iar asta cand masina e inca relativ noua si o buna parte in garantie.

Si tu zici ca e anormal sa sa bagi bani intr-o masina sh

De asta s-au dat toate directivele astea cu reprezentatele de exemplu. De asta au dat si directiva cu punerea la dispozitie a sculelor de diagnostic si documentatiilor tehnice service-urilor independente, efectuarea reviziilor in afara reprezentatelor fara pierderea garantiei etc, ca sa mareasca concurenta si scada costurile.

Prin 2000, in Europa sa iti faci o reprezentata era ceva similar cu deschisul unui cabinet notarial la noi.

Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca daca te gandesti sa-ti iei diesel sa faci economie de comustibil, ce economisesti dai la service, si tot acolo ajungi, doar ca il loc sa dai bani pe benzina, ii dai la niste "greese monkeys" sa-ti manjeasca masina cu mainile lor..:-)

Si eu zic ca in tara asta, e bine sa stai cat mai departe de service-uri, la ce oameni sunt...

Link to comment
Share on other sites

Aveti toti dreptate...multam la toata lumea de posturi, dar am revenit la "alte sentimente vizavi de E39" si anume m-am razgandit in privinta achizitionarii unui astfel de model si m-am hotarat sa mai pun niste bani la tasca si sa incerc peste 2-3 ani sa trec la F10, daca nu nou atunci cat mai nou...multam, inca o data, la toata lumea de posturile in cea mai mare parte lamuritoare...bafta maxima tuturor...cheers... Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

Aveti toti dreptate...multam la toata lumea de posturi, dar am revenit la "alte sentimente vizavi de E39" si anume m-am razgandit in privinta achizitionarii unui astfel de model si m-am hotarat sa mai pun niste bani la tasca si sa incerc peste 2-3 ani sa trec la F10, daca nu nou atunci cat mai nou...multam, inca o data, la toata lumea de posturile in cea mai mare parte lamuritoare...bafta maxima tuturor...cheers...

 

Pai, cand am scris in postul #2 ca nu se cumpara masina in functie de parerile catorva de pe forum, mi-ati sarit in cap!:laugh: Acum imi dati dreptate?

Link to comment
Share on other sites

Pai, cand am scris in postul #2 ca nu se cumpara masina in functie de parerile catorva de pe forum, mi-ati sarit in cap!:laugh: Acum imi dati dreptate?

 

Nu.

Daca nu vreti sa va dati cu parerea, nu o faceti. Nu inseamna ca e obligat sa va asculte.

Omul era in ceata si v-a cerut parerea....nu v-a obligat sa postati...:huh:

Link to comment
Share on other sites

Nu.

Daca nu vreti sa va dati cu parerea, nu o faceti. Nu inseamna ca e obligat sa va asculte.

Omul era in ceata si v-a cerut parerea....nu v-a obligat sa postati...:huh:

Multam Cristi B...exact asta se intampla: eram intro ceata densa in ceea ce priveste in mare parte dieselul dar si in anumite probleme legate de fiabiltatea motorelor pe benzina model M54B25 ...aveam si am inca 10000 de euro pe care era cat pe ce sa-i dau pe un E39...voiam sa aud si eu pe cineva spunandu-mi: "eu am 525I/D E39 si pot sa spun urmatoarele despre:plusuri respectiv minusuri constatate in exploatare" fapt ce s-a si intamplat in cele mai multe cazuri si deasemenea fapt ce m-a si ajutat in luarea deciziei intro anumita masura...seara buna

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Multam Cristi B...exact asta se intampla: eram intro ceata densa in ceea ce priveste in mare parte dieselul dar si in anumite probleme legate de fiabiltatea motorelor pe benzina model M54B25 ...aveam si am inca 10000 de euro pe care era cat pe ce sa-i dau pe un E39...voiam sa aud si eu pe cineva spunandu-mi: "eu am 525I/D E39 si pot sa spun urmatoarele despre:plusuri respectiv minusuri constatate in exploatare" fapt ce s-a si intamplat in cele mai multe cazuri si deasemenea fapt ce m-a si ajutat in luarea deciziei intro anumita masura...seara buna

 

Uite aici ceva ce te-ar putea ajuta in achizitionarea unui E39 ( 525d sau 525i ):

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/21013-seria-5-e39-1995-2003/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
povestile cu turbina-injectoare-pompa la diesel sunt subiective. e39 530d al meu are 324k km, de la 170k il am eu... am schimbat DOAR un injector la motor in 5 ani. nici macar o bujie. merge/suna ca in ziua cand am luat-o, nu scoate fum, nu consuma ulei. multe diesel-uri ajung sa fie distruse din cauza mentenantei, deci exclusiv din vina proprietarului.
Link to comment
Share on other sites

eu am un seria 5 din 2002 facelift cu motor de 2,5 diesel cu cutie tipronica si nu l as da pe nici o alta masina pentru confort consum si fiabilitate ...il am de 3 ani in tara si sunt foarte multumit de masina....doar sa fi atent ce masina iei ....dak e intretinuta e o masina foarte buna...numai bine!!!
Link to comment
Share on other sites

eu am un seria 5 din 2002 facelift cu motor de 2,5 diesel cu cutie tipronica si nu l as da pe nici o alta masina pentru confort consum si fiabilitate ...il am de 3 ani in tara si sunt foarte multumit de masina....doar sa fi atent ce masina iei ....dak e intretinuta e o masina foarte buna...numai bine!!!

M-am razgandit in privinta lui E39...continui sa mai strang bani cativa anisori pentru ca as vrea, daca nu ceva nou, atunci macar un F10 second...numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot s-a razgandit Cosminas, vreau sa continuam totusi discutia cu o intrebare catre bedwap.

 

povestile cu turbina-injectoare-pompa la diesel sunt subiective. e39 530d al meu are 324k km, de la 170k il am eu... am schimbat DOAR un injector la motor in 5 ani. nici macar o bujie. merge/suna ca in ziua cand am luat-o, nu scoate fum, nu consuma ulei. multe diesel-uri ajung sa fie distruse din cauza mentenantei, deci exclusiv din vina proprietarului.

 

Ce inseamna mentenanta, schimbul de filtre si ulei? Ca mi se pare ca al tau a dus-o f bine, fara reparatii majore, dar totusi e vb de 530d, L6, mult mai fiabil decat L4, motorizare care si intretinuta aduce probleme, din ce se vede pe forum (ma refer la turbo in special).

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, da si tu un search, am vazut mai ales la e90 ca pica turbo f mult, 320d 163.

 

Pica si la L6 intr-o veselie(chiar daca nu toti posteazza asta , aici). Am cautat cu Pitbul, Maniacu' si Brandex un L6 si am vazut o sumedenie de "cazane". Toate necesitau inlocuire injectoare, turbina (una sau ambele) etc. Deci ....

Si, dintre colegii care au L4 si chiar au grija de masina, nu am vazut nicunul sa fi inlocuit turbina, injectoare sau altceva!

Link to comment
Share on other sites

Niste exemple la search, chiar toti sa isi fi batut joc de masina. Ultimul exemplu pe care l-am cautat special, e un 320d abia adus, cu revizii in germania, si cu "praful" din germania, mai bine zis lipsa lui.

 

Pe un 1.8 TD taica-meu schimba filtrul de aer cand isi aducea aminte, o data la 3 ani, dar in afara ca tragea mai greu si consuma mai mult n-avea nici pe naiba.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/74371-reconditionare-turbosuflanta-320d-de-150cp/page__p__1039231__hl__320d+turbina+ulei+fum__fromsearch__1#entry1039231

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/100501-s-a-stricat-turbina-bmw-320d-e46-2000/page__p__1422947__hl__turbina+320d+2005__fromsearch__1#entry1422947

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/70551-turbina-e90-2007/page__hl__turbina+320d+2005

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/76481-bmw-320d-e90-nov-2005/page__hl__e90+turbina+fum+ulei

 

Mi-am facut timp si chef :)

 

am mai vandut 3 bucati de turbine serie 3 e90 320 d (din care una aici pe forum) deci da,pica des si partea buna e ca vine doar pe original..oricum te-au cam jumulit de bani..tipic reprezentanta :) ,eu vand turbina asta acum cu 3400 lei/noua/originala/cu garantie ..exact cum ti-au vandut cei de la constanta,imi vine greu sa cred ca pe manopera iti lua cineva mai mult de 5 milioane

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.