Jump to content

525 D sau I E39?


Cosminas

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cum am spus, turbinele de pe masinile pe care le-am vazut erau toate obosite! Dar oamenii nu scriau pe forum. Parca spuneai despre masini INGRIJITE! Iar despre cei care si-au facut cont cand au avut probleme cu turbina, cine stie cum si daca isi si ingrijeau masinile??!!

In fine, nu are sens statistica asta! Daca spui TU ca un L4 are probleme cu turbina, asa este!:wink: (mai ales topicul celui cu E90-ul care a primit raspuns de la Bavaria cum ca "turbina nu tine nici 50,000 km si a avut noroc sa-l tina si atat ....", nu pot decat sa rad!:laugh: Tu l-ai luat in serios?

 

Oricum, nu are relevanta pt topic; dicutia era despre L6 benzina-diesel, parca!

Link to comment
Share on other sites

NU am zis ingrijite sau nu, tu ai zis ca la cele ingrijite nu pica. Eu zic ca pica oricum. Cel mai simplu e sa-l intrebi pe groza sau claudiubwr, ce si cat a vandut, o statistica ce va arata clar cate turbine pica la e90 320d. Si pot sa garantez ca sunt cele mai problematice motoare, dupa aceea urmeaza 320d e46.

 

Si referitor la topic, daca omul a zis ca nu mai cumpara, am zis sa contiuam asa, printr-o intrebare catre bedwap.

Link to comment
Share on other sites

Pai, de la E39 la F 10 e ceva ...drum!:wink: Iti doresc bafta!

Este este intr-adevar...as avea ceva bani si acum (de un E39 bun si cu ceva optionale, nu de un E60 super tocit si chel), asa cum spuneam mai acum cateva posturi, dar vreau sa mai strang vreo 2-3 poate chiar 4 ani ceva banuti...imi placea foarte tare F10 (520 D-184 BHP sau viitorul 528I-245 BHP, ambele motoare de 2L) iar din calculele mele si din actuala evolutie a pietei auto, pe vremea respectiva voi avea disponibili, pentru o noua masina, in jur de 17-18000 de Euro (fara cei 2-3000 pe care as putea sa-i imprumut), cu care cred ca voi putea sa fac saltul ...bafta maxima tuturor...

Link to comment
Share on other sites

Inca nu am auzit de un asemenea hibrid dar cine stie.

 

Este este intr-adevar...as avea ceva bani si acum (de un E39 bun si cu ceva optionale, nu de un E60 super tocit si chel), asa cum spuneam mai acum cateva posturi, dar vreau sa mai strang vreo 2-3 poate chiar 4 ani ceva banuti...imi placea foarte tare F10 (520 D-184 BHP sau viitorul 528I-245 BHP, ambele motoare de 2L) iar din calculele mele si din actuala evolutie a pietei auto, pe vremea respectiva voi avea disponibili, pentru o noua masina, in jur de 17-18000 de Euro (fara cei 2-3000 pe care as putea sa-i imprumut), cu care cred ca voi putea sa fac saltul ...bafta maxima tuturor...

 

@Cosminas, suna bine planul, dar in 4 ani probabil se va schimba piata auto f mult, in sensul ca (cel putin asa se zvoneste), vor exista f multe masini hibride sau electrice, iar pretul petrolului va ajunge la cote anormale pt omul de rand. Cumva motoarele electrice vin sa salveze motoarele cu combustie interna, care vor ramane pt agrement. S-ar putea sa nu mai merita cumpararea unei masini second atunci, lucrurile evolueaza oricum.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sunt foarte tentat si aproape sa-mi schimb masina.Am inceput sa caut 525-uri dar nu pot sa ma hotarasca.Mi-ar placea sa raman la benzina dar as vrea in acelasi timp sa incerc si dieselul.A inceput subit sa-mi para nejustificat si ineficinet consumul benzinarului pe care-l detin(520I) si as vrea sa incerc ceva un pic mai fiabil si mai eficient in tot ceea ce inseamna un diesel.Incep sa vreau cu ardoare un 525D facelift si am gasit ceva frumos din 2003 care-mi face cu ochiul, in schimb am vazut si un 525I tot 2003 care-mi place si nu stiu pe care sa-l aleg...Pe de o parte mi-e frica de diesel din binecunoscutele cauze de injectoare, turbina, galerie evacuare, steptronic dar nici cu benzina nu-mi e rusine cand incepe sa iubeasca uleiul...So..Voi ce ati alege? Cu respecte...

 

 

P.S. Am deschis topicul in cauza cu speranta ca voi primi raspunsuri si de la actuali sau fosti proprietari de astfel de motorizari pe E39...

 

Parerea mea e sa alegi un 525d fara sa te mai gandesti pentru ca nu e o masina problematica daca schimti la timp consumabilele si daca nu ai "talpa foarte grea"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Daca tot s-a razgandit Cosminas, vreau sa continuam totusi discutia cu o intrebare catre bedwap.

 

 

 

Ce inseamna mentenanta, schimbul de filtre si ulei? Ca mi se pare ca al tau a dus-o f bine, fara reparatii majore, dar totusi e vb de 530d, L6, mult mai fiabil decat L4, motorizare care si intretinuta aduce probleme, din ce se vede pe forum (ma refer la turbo in special).

 

E adevarat ca L4 e mai pacatos la turbine, dar de-a lungul timpului am cunoscut destule cazuri si de L6 cu turbo schimbate. Mentenanta - in afara de ulei si filtre schimbate la timp - cred ca depinde si de cum e utilizata masina. Si, paradoxal, cand vb despre turbo, cred ca acele masini care nu au fost menajate si care au fost exploatate in regim sportiv au cele mai mari sanse ca turbo sa aiba o viata lunga.

 

Deasemenea un rol important il joaca si motorina - sursa de unde alimentezi, intretinerea sistemului de racire - schimbare antigel, curatare radiatoare, schimb pompa apa, termostate. Toate astea influenteaza f mult viata unui motor, numai ca prea putini stiu sau vor sa stie asta. E mai ieftin sa uite astfel de detalii. Asa se intampla ca gasesti masini la 300k km cu pompa de apa, termostate neschimbate vreodata. Astea sunt doar cateva exemple. Sunt multe de povestit pe segmentul asta.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte tentat si aproape sa-mi schimb masina.Am inceput sa caut 525-uri dar nu pot sa ma hotarasca.Mi-ar placea sa raman la benzina dar as vrea in acelasi timp sa incerc si dieselul.A inceput subit sa-mi para nejustificat si ineficinet consumul benzinarului pe care-l detin(520I) si as vrea sa incerc ceva un pic mai fiabil si mai eficient in tot ceea ce inseamna un diesel.Incep sa vreau cu ardoare un 525D facelift si am gasit ceva frumos din 2003 care-mi face cu ochiul, in schimb am vazut si un 525I tot 2003 care-mi place si nu stiu pe care sa-l aleg...Pe de o parte mi-e frica de diesel din binecunoscutele cauze de injectoare, turbina, galerie evacuare, steptronic dar nici cu benzina nu-mi e rusine cand incepe sa iubeasca uleiul...So..Voi ce ati alege? Cu respecte...

 

 

P.S. Am deschis topicul in cauza cu speranta ca voi primi raspunsuri si de la actuali sau fosti proprietari de astfel de motorizari pe E39...

Daca te intereseaza consumul, alegi 525d..... si mai ales daca faci cel putin 20 mii de km pe an. Daca nu, poti sa mergi pe 525i si nu o sa ai atatea griji ca la 525d, dar un consum mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.