Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

Problema Contact


Recommended Posts

buna ziua, am si eu o problema cu un bmw 318 tds motor 1.7 disel, de curand mi sa stricat contactul , adica cand am vrut sa ii dau cheie sa il pornesc a ramas blocat, cheia o pot scoate dar nu se poarte invarti, vreau sa stiu daca caut un contact la dezmembrari si e de masina pe benzina, bine inteles tot e36, se potriveste pe masina mea care e disel? multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

buna ziua, am si eu o problema cu un bmw 318 tds motor 1.7 disel, de curand mi sa stricat contactul , adica cand am vrut sa ii dau cheie sa il pornesc a ramas blocat, cheia o pot scoate dar nu se poarte invarti, vreau sa stiu daca caut un contact la dezmembrari si e de masina pe benzina, bine inteles tot e36, se potriveste pe masina mea care e disel? multumesc anticipat

 

nu e diferit de la diesel la benzina, e diferit in functie de anul de fabricatie al masinii, daca are ews/imobilizator, cheie cu chip..daca tu nu ai chip pe cheie (din ce an e masina??) atunci iti trebuie contactul de la o masina la fel, fara chip si ews.

 

poti merge la un service sa iti desfaca ala, poate nu trebuie inlocuit.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318tds-M41/LHD/M/1994/april/browse/steering/steering_lock_ignition_switch/

Link to comment
Share on other sites

deci anul masinii e 1997. cred ca am cip pe cheie, cheia fiind originala, sa iti explic mai detaliat care a fost problema , poate ma poti ajuta cu ceva. Am vrut sa pornesc , am bagat cheia in contact, am pus contactul , am asteptat vreo 10 secunde sa se stinga bujiile, si iam dat cheie sa porneasca, in momentul ala , mia tras cheia inapoi foarte repede, dupa ce mia dat cheia inapoi a ramas blocat pe contact, adica becurile din bord erau aprinse, si cheia nu se mai invartea in contact. A doua zi , am fost la service, a desfacut contactul, a scos mufa aia de la contact, mufa 3 banuiesc, aia cea mai groasa si rotunda care intra in el , si sa deblocat dar cand vreau sa ii dau sa porneasca , pun contact si ii dau cheie si nu se aude absolut nimic, doar la motor un "tac" ceva de genu dar nu da sa porneasca deloc. Baietii au zis ca e electromotorul, dar dupa ce a puso pe rampa si a incercat sa o porneasca pe direct, tot nu a pornit, doar ca atunci motorul invartea, dar nu pornea, care credeti dumneavoastra ca ar fi problema? sper ca mam facut inteles.
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema asta, acum am o noua problema, cu apa mai precis, imi crapa furtunele de la apa, prima data sa crapat ala care iese din radiator, lam schimbat, azi am observat ca mia iesit pur si simplu furtunul ala care intra in radiator si sa rupt si o bucata de plastic din el , acum venind acasa mi sa fisurat alt furtun mai jos, prin care iese apa, ce naiba e ? sa fie termostatul blocat?
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceiasi problema ca tine Nica...eu am un BMW 316i din 95.contactul la mana a doua ma costa 110€ la dezmembrari insa eu lucrez la o frabrica de autocare si mi-am adus un "intrerupator" care tine locul contactului.E foarte ok, pt ca am pornirea pe buton acum, insa a trebuit sa pastrez si contactul vechi pt ca trebuie sa fie cheia bagata in el cand pornesc.Altfel nu porneste :) Am observat ca BMW-ul in general are problema asta, cunosc multa lume ce s-a confruntat cu ea.In fine ideea e ca trebuie sa-l schimbi ca de reparat costa la fel de mult.

 

Legat de furtunele la apa.Ti-a fiert motorul?sau doar ti-a spart furtunul insa motorul nu s-a fiert? Daca ti-a incalzit motorul sper sa ai norocul sa fie doar radiatorul, in caz contrat s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi garnitura, probabil si rectificat "_chiulasa_" daca a fost incalzita (asa e recomandat) eu am patit-o.Oricem motoarele de BMW sunt rezistente, am mers un an de zile cu motorul fiert pt ca imi era frica sa umblu la el (umblasem la motoare de renault-volkswagen-opel insa la BMW mi-a fost frica de lant sa nu fac vreo prostie sa nu mai reusesc sa-l pun la punct)La renault majoritatea motoarelor incalzite intalnite de mine au avut automat pistoanele topite...insa ca la BMW n-am vazut nicaieri.L-am fiert de N ori un an intreg numai asa am umblat si dupa ce mi-am facut curaj sa-l desfac si sa-l repar merge struna.Termostatul nu vad ce legatura are avea, el doar iti declanseaza racirea motorului la anumita temperata sper ex al meu e la 88º dar depinde acum...

Edited by pasanen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.