Jump to content

ce ulei imi recomandati


Leo23

Recommended Posts

salut all... am o pisicuta din 94 320i coupe cu 150 hp 24v cu vanos pana acuma am bagat ulei castrol 10w40 ... dar mai nou mi-a recomandat cineva sa ii bag 5w30 sau 5w40 aveti ceva sugestii ideii pentru mine... nu as vrea sa fac o prostie ... cu ce m-ar avantaja sau dezavantaja...

 

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu la a mea m54 2,2 benzina bagam pana acum 30000 km 5w30 si incepuse sa manance destul de mult, sa zic 4 l intre schimburi, dupa care am trecut la 5w40 care am inteles ca e mai vascos si acum mananca aprox 2l ceea ce e ok pt un motor pe benzina cu 160000 km

 

oricum bmw manca ulei pe paine :) de asta nu ma sparei .. dar mi-a zis un pr k e mai bun 5w30 :D dar acuma nu stiu ce sa fac :)

Link to comment
Share on other sites

la motorul tau, m50 din 94 ., se pune 10w-40 sau 5-w40. In majoritatea cazurilor, 10W-40 e semisintetic , nu il tine mai mult de 10k km, de altfel la motorul ala indicatia maxima e de 12k km intre schimburi indiferent ce pui.

Pune ce vrei, castrol liqui molly motul etc.. e mai imporatnat sa schimbi la timp si sa fii sigur de sursa sa nu fie contrafacut.

Nu ar trebuii sa iti i-a mai mult de 1-2l intre schimburi chiar daca o calci frecvent si sa zicem ca ai ceva km, , daca iti ia mai mult il pierzi peundeva si trebuie sa vezi pe unde.

 

 

 

 

 

 

teroretic 5w40, pe langa faptul ca e full sintetic iti protejeaza mai bine motorul la pornirile la rece din sezonul de iarna care urmeaza..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

depinde si cati km are masina ta, daca are peste 200k, mai bine lasi 10w-40

 

 

da masina are 300000 km deci ce sa bag 10w40 sau 5w40 ?

 

la motorul tau, m50 din 94 ., se pune 10w-40 sau 5-w40. In majoritatea cazurilor, 10W-40 e semisintetic , nu il tine mai mult de 10k km, de altfel la motorul ala indicatia maxima e de 12k km intre schimburi indiferent ce pui.

Pune ce vrei, castrol liqui molly motul etc.. e mai imporatnat sa schimbi la timp si sa fii sigur de sursa sa nu fie contrafacut.

Nu ar trebuii sa iti i-a mai mult de 1-2l intre schimburi chiar daca o calci frecvent si sa zicem ca ai ceva km, , daca iti ia mai mult il pierzi peundeva si trebuie sa vezi pe unde.

 

 

 

 

 

 

teroretic 5w40, pe langa faptul ca e full sintetic iti protejeaza mai bine motorul la pornirile la rece din sezonul de iarna care urmeaza..

 

masina daca pierde 1 litru si un pik la schimb de ulei .. nu am nici o alta pierdere... si da o mai calc k de imi place :p si megre chiar bine batarnica mea :)

Link to comment
Share on other sites

te sfatuiam sa pui 10w-40 pt ca uzura motorului e avansata la 300k si din cate stiu eu e indicat un ulei mai gros la o asemenea uzura.Nu spun ca gresesti daca pui 5w-40, dar eu asa as face, as pune 10w-40

Daca pui 10w40 in loc de 5w40 nu faci altceva decat sa avansezi si mai mult uzura motorului respectiv.

80-90% din uzura motorului se produce in timpul si dupa pornirile la rece.

 

Uleiul 5w40 e mai bun fata de 10w40 din orice punct de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Daca pui 10w40 in loc de 5w40 nu faci altceva decat sa avansezi si mai mult uzura motorului respectiv.

80-90% din uzura motorului se produce in timpul si dupa pornirile la rece.

 

Uleiul 5w40 e mai bun fata de 10w40 din orice punct de vedere.

 

deci o sa pun 5w40 :) multumesc pt sfaturi all ;)

Link to comment
Share on other sites

eu te sfatuiesc sa bagi metabond cu ocazia urmatorului schimb d ulei, daca are atatia kilometri masina...chiar face minuni din cate am auzit d la altii....stiu doua cazuri concrete la marca audi, unul suna ca un tanc(s-a rezolvat cu metabond)...celalat papa ulei cu galeata si scotea nori de fum(s-a rezolvat cu metabond)...
Link to comment
Share on other sites

eu te sfatuiesc sa bagi metabond cu ocazia urmatorului schimb d ulei, daca are atatia kilometri masina...chiar face minuni din cate am auzit d la altii....stiu doua cazuri concrete la marca audi, unul suna ca un tanc(s-a rezolvat cu metabond)...celalat papa ulei cu galeata si scotea nori de fum(s-a rezolvat cu metabond)...

 

 

deci io la motoru meu nu am nimik nu papa ulei nu pierd ... la toti mecanici care am fost ... toti s-au mirat de motor cum merge.. cum se aude... din ce mi-a zis neamtu de la care am luat-o masina a fost facuta pe comanda la vremea aia :)

Link to comment
Share on other sites

deci io la motoru meu nu am nimik nu papa ulei nu pierd ... la toti mecanici care am fost ... toti s-au mirat de motor cum merge.. cum se aude... din ce mi-a zis neamtu de la care am luat-o masina a fost facuta pe comanda la vremea aia :)

Trebuie sa te uiti sub torpedeu si daca ai o eticheta verde cu "Limited Edition" inseamna ca a fost editie speciala pe comanda. S-au facut doar zece bucati modelul asta si valoreaza cel putin zece mii de euro una.

Masinile pe comanda sunt rare si scumpe. Nu se stie, sa te uiti si sa ne spui rezultatul.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa te uiti sub torpedeu si daca ai o eticheta verde cu "Limited Edition" inseamna ca a fost editie speciala pe comanda. S-au facut doar zece bucati modelul asta si valoreaza cel putin zece mii de euro una.

Masinile pe comanda sunt rare si scumpe. Nu se stie, sa te uiti si sa ne spui rezultatul.

off: e destul de greu sa vinzi una cu 10 mii

Link to comment
Share on other sites

off: e destul de greu sa vinzi una cu 10 mii

 

 

daci m-ati facut curios ... si da masina la vremea ei a costat peste 20000 lire... si din ce mi-a zis el nu a vrut cu motor mai mare... acuma... dk el a mintit mint si io nici nu stiam de chestia cu eticheta :) dar o sa ma uit o sa desfac tot torpedou :))

 

chiar foarte rare...mai ales motoarele. eu zic, ca nu are 2.0, ci are 4.6 v8 de la alpina.

 

 

 

era ironic...

 

 

Off: tare rau avatarul tau ;)

 

chiar foarte rare...mai ales motoarele. eu zic, ca nu are 2.0, ci are 4.6 v8 de la alpina.

 

 

 

era ironic...

 

 

Off: tare rau avatarul tau ;)

Link to comment
Share on other sites

haideti sa va spun ce am descoperit eu cu uleiul... am e46 318i n42 foloseama ulei original 5w 30 si consuma ca 800 ml la schimb(10.000) am schimbat si am folosit castrol 5w 30 edge aceasi chestie.... Apoi un prieten mia cumparat din germania din peco castrol 5w 30 si surpriza am 8.000 km si nu a scazut deloc pe joja. deci la noi si cel original e contrafacut? sau?....
Link to comment
Share on other sites

eu am bagat la 318is din 96 castrol 10w40 din germania, nu a facut probleme dar nici bun nu a fost ptr ca mi l-au pus din butoi si a facut spuma imediat, cand am vazut ca nu mai scap de spuma am turnat peste 1 litru de shell helix si toata spuma a disparut

imediat am schimbat uleiul cu shell helix 10w60 si pot spune ca nici noua nu cred ca mergea asa bine

de fapt ce pot spune este ca la motoarele astea pe benzina asa de vechi un ulei mai gros nu strica ptr ca intradevar ia din uzura,motorul merge mai rotund, are compresie mai buna, nu mai bate tachetii si alte angrenaje, deci recomand un 10w60 ptr benzinarele cu multi km

la 320d am bagat azi ulei bmw 5w30 cu toate ca pe capac scria ca recomanda castrol, sa vedem cum se comporta..

Link to comment
Share on other sites

haideti sa va spun ce am descoperit eu cu uleiul... am e46 318i n42 foloseama ulei original 5w 30 si consuma ca 800 ml la schimb(10.000) am schimbat si am folosit castrol 5w 30 edge aceasi chestie.... Apoi un prieten mia cumparat din germania din peco castrol 5w 30 si surpriza am 8.000 km si nu a scazut deloc pe joja. deci la noi si cel original e contrafacut? sau?....

 

 

fi sigur de asta :)... tokmai daia ii zice tara tuturor posibilitatilor :))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.