Jump to content

AJUTOR INLOCUIRE AMBREIAJ+VOLANTA


jonnyy_b

Recommended Posts

Astazi am desfacut masina, bmw e60, 525d manual, 130kw. In urma unui uruit urat cand apasam ambreiajul la jumatate, si rareori mici batai la relantiu.

Am facut poza la piese, si un filmulet...astept o parere va rog, tind sa cred ca doar rulmentul e uzat, ca are mare joc, iar volanta, comparand cu una noua nu prea vad sa aiba joc mare. Astept o parere, astazi voi lua piesele, si sa nu risipesc banii de pomana. Multumesc

 

Nu stiu cum sa incarc filmul si este prea mare, asadar l-am pus aici pe youtube, si se poate vedea la acest link.

 

 

Astazi am desfacut masina, bmw e60, 525d manual, 130kw. In urma unui uruit urat cand apasam ambreiajul la jumatate, si rareori mici batai la relantiu.

Am facut poza la piese, si un filmulet...astept o parere va rog, tind sa cred ca doar rulmentul e uzat, ca are mare joc, iar volanta, comparand cu una noua nu prea vad sa aiba joc mare. Astept o parere, astazi voi lua piesele, si sa nu risipesc banii de pomana. Multumesc

 

Nu stiu cum sa incarc filmul si este prea mare, asadar l-am pus aici pe youtube, si se poate vedea la acest link.

 

 

 

 

Si inca o problema, am dat cutia in spate, dupa desfacere, am scos placa discul si rulmentul, iar la desfacerea suruburilor volantei a inceptut sa curga ulei, de la motor cred. A curs 1 litru? E normal ??

Link to comment
Share on other sites

Daca a curs ulei, inseamna ca e uzat simeringul din spate al vibrochenului (in bloc). Nu e normal.

Jocul volantei e ok.

Rulmentul nu asa se verifica. Il invarti apasandu-i placa de contact, nu departand-o. Dar oricum, numai el poate fi vinovat de zgomotul ala.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

este uleiul de la motor si e normal sa curga cand desfaci suruburile de la volanta,nu are nici o treaba cu semeringul,doar cand montezi volanta sa cureti bine filetele de pe arbore si sa pui pasta de blocare pe suruburile volantei ca sa nu ai scurgeri de ulei pe ambreiaj in timp.volanta dupa cum are joc nu o sa mai tina mult te-as sfatui sa o schimbi,stiu ca e un sac de bani dar daca se mareste jocul poti strica mai multe.Bafta si spor la treaba! :popcorn:
Link to comment
Share on other sites

O sa mai verifice cineva volanta sa vada. Inca o intrebare, cat ulei si de care imi trebuie pt a schimba si

uleiul la cutie

lichidul de frana

antigel

ce solutie de etansare sa folosesc la strangerea suruburilor volantei ?

 

masina este 525d ., 130kw, manuala 6+1.

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

O sa mai verifice cineva volanta sa vada. Inca o intrebare, cat ulei si de care imi trebuie pt a schimba si

uleiul la cutie

lichidul de frana

antigel

ce solutie de etansare sa folosesc la strangerea suruburilor volantei ?

 

masina este 525d ., 130kw, manuala 6+1.

depinde ce serie ai pe cutie.ai aici seriile si cantitatea de ulei necesara pentru cutie:

GS6 17 BG=1,5 litri

S6 53 DZ/S6 37 BZ/DZ=1,6 litri

S6S 420G=1,9 litri

S6S 560G=2,5 litri

tip de ulei MTF-LT-3 no. 83-22-7-533-818 iar daca nu ai etichete colorate : SAE 80(MIL-L-2105 sau API-GL-4)

lichid de frana DOT 4 800g

 

pasta de blocare pentru suroabe poate gasesti pe la centre de piese auto sau de la WURTH

Link to comment
Share on other sites

Exact aceasi problema cu zgomotul am avut-o , dpar ca la mine era volanta dusa , avea joc destul de mare dar nu pe axa de rotire si intre cele doua discuri ale volantei aveam joc in paralelismul lor - nu stiu cum sa descriu altfel . Nu am gasit nici un fel de ulei acolo era totul perfect uscat si de asemenea mare atentie cand montezi la loc , deoarece discul trebuie aliniat cu volanta si placa de presiune si ai nevoie de o scula mai speciala . Succes.
Link to comment
Share on other sites

Acum am terminat de montat. Am luat rulmentul, am interbat mai multi mecanici, inclusiv cel de la magazin, si a zis ca restul de piese e ok. Am gasit rulment sachs, insa este putin diferit, in parta care se monteaza pe tija aceea metalica, nu are plasticul acela fata de cel luk , de pe masina mea RUlmentul a fost luat dupa codul masinii. Dupa montaj, am uruitul la jumatea peadalei mai incet, insa la fundul pedalei de tot am o bataie ca de fier, ceva foarte ciudat !!! Ce s-a intamplat ?? Masina merge normal, intra in viteza normal...Vreo idee ?

Plasticul acesta lipseste de pe rulment, in rest totul este la fel...

Rulmentul este identic cu acesta din link doar ca e pt 525d, pt masina mea, insa ii lipseste partea de plastic atasata in poza mai jos (eu Avand luk pe masina, cu acel plastic pe el)

http://www.ambreiaje...60%29-5239.html

Link to comment
Share on other sites

Respectele mele pentru faptul ca esti cutezator, si chiar daca nu stiai multe lucruri despre operatiunea care urma s-o faci, te-ai apucat de ea. Asa inveti, facand un lucru cu drag si ca la carte. :thumbsup:

Volanta pe care o ai se poate verifica usor daca mai este buna sau nu, lovind-o in lateral cu podul palmei cand este montata sus pe motor - daca este buna, nu ar trebui sa se auda nici un ZGOMOT METALIC, iar jocul pe care l-am vazut in film este cam mare. Grija la montarea inapoi a acesteia. Ar fi bine sa o faci cu o cheie dinamometrica la cuplul recomandat de constructor, pentru a evita neplacerile ulterioare. Foloseste pasta de blocare atat la volanta cat si la placa de presiune.

Link to comment
Share on other sites

Am montat eu DMF chiar cu suruburile vechi, fara pasta suplimentara si stranse doar la mana, cu simt. Un mecanic bun nu are nevoie de cheie dinamomentrica. Am vazut acelasi "stil" si in reprezentanta, la montarea unei volante.

Foarte ciudat uruitul ala... Chiar sunt curios daca se rezolva cu alta volanta.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

bre... vroiam sa-ti zic ca imi pare extrem de rau pentru ce ti se intampla.. numai cine habar n-are nu-si poate inchipui cam ce chin e sa pui si sa scoti volanta si ambreiajul de cateva ori.sper sa-ti gasesti rezolvarea.

Una peste alta.. respect enorm din partea mea, ca incerci sa faci ceva cu mana ta... si incerci sa inveti fara sa te lasi integral pe mana primului mecanic intalnit..

BAFTA! :good:

P.S. poate ai timp si rabdare sa pozezi/ filmezi etapele principale ale montajului, ca sa ne facem o impresie mai clara.. cu toate ca slabe sanse sa se mai incumete careva la ce faci tu acolo..

Edited by Diesel Power
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.