Jump to content

AJUTOR INLOCUIRE AMBREIAJ+VOLANTA


jonnyy_b

Recommended Posts

Da, cilindrul de pe cutie. Poate s-au uzat garniturile si nu mai face cursa completa....

Discul l-ai montat bine ? :) Sa nu il fi pus invers....

 

Oricum volanta e cam praf, are joc prea mare...

 

Oricum nu cred ca ii huruie de la cilindru ala, din cate stiu daca nu merge cum trebuie nu mai intra in viteze bine dar daca este praf deloc (contraziceti-ma daca gresesc)

Link to comment
Share on other sites

Am montat eu DMF chiar cu suruburile vechi, fara pasta suplimentara si stranse doar la mana, cu simt. Un mecanic bun nu are nevoie de cheie dinamomentrica. Am vazut acelasi "stil" si in reprezentanta, la montarea unei volante.

Foarte ciudat uruitul ala... Chiar sunt curios daca se rezolva cu alta volanta.

Stim multi dintre noi cat de calitative sunt lucrarile facute de "mesterii" din reprezentante. Daca un mecanic bun nu are nevoie de cheia aia, cheia aia DE CE MAI EXISTA? Vreau sa vad mecanicul ala "bun" care strange de exemplu niste suruburi de la chiulasa fara dinamometrica si fara compas.

Producatorul recomanda folosirea anumitor ustensile/unelte la repararea motorului pentru siguranta in exploatare a acestuia. Parca si vad scuza "mecanicului" : -aaa, pai stiti.. trebuia sa mai fi strans inca vreo 30 de grade un surub si nu mai intra uleiul in lichidul de racire...

Uruitul se rezolva daca schimba volanta si monteaza totul corect.

Edited by florinianc
Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude destul de urat pe la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj si cate-odata la plecarea dp loc cu ambreiajul putzin apasat imi smuceste masina (trage in trepte). Tzin sa cred ca e volanta. Voi ce parere avetzi despre kit-ul luk cu tot cu volant? Ca am intrebat la reprezentantza si doar volanta este 5000 ron. O fi de calitate si asta luk?
Link to comment
Share on other sites

Si cand opresc motorul fara sa tin pedala de ambreiaj apasat se aude un zdranganit puternic. Si nu stiu cauza! Putetzi sa ma ajutatzi cu cateva idei in legatura cu ce am scris mai sus?

 

Cu tampoanele de la motor cum stai?

 

Dar mai sigur este volantul :thumbsup:

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Din multitudinea de mecanici de aici de pe forum...mai ales de la prestari servicii nu poate da nici unul un sfat...un ajutor ? doar e un forum pt asa ceva...

 

Din moment ce i-ai sarit din schema si nu ai facut masina la ei, la ce sfaturi de astepti ? Si, dupa cum vezi, nu e nicio combinatie sa iei painea de la gura altuia si sa te apuci tu sa mesteresti aiurea pe la masina, in necunostinta de cauza !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Din moment ce i-ai sarit din schema si nu ai facut masina la ei, la ce sfaturi de astepti ? Si, dupa cum vezi, nu e nicio combinatie sa iei painea de la gura altuia si sa te apuci tu sa mesteresti aiurea pe la masina, in necunostinta de cauza !

 

Nu e chiar asa, eu zic ca e de apreciat ca s-a bagat sa repare singur masina.

Totusi e o operatiune complicata si trebuia sa il ajute cineva care a mai facut asta.

Poate nu la toti ni se pare ok 2-300ron pt 1h de munca.

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar asa, eu zic ca e de apreciat ca s-a bagat sa repare singur masina.

Totusi e o operatiune complicata si trebuia sa il ajute cineva care a mai facut asta.

Poate nu la toti ni se pare ok 2-300ron pt 1h de munca.

 

Chiar crezi ca dureaza o ora de schimbat tot kit-ul? 3-4 ore depinde daca s-a mai facut operatiunea

Link to comment
Share on other sites

Si la mine se aude destul de urat pe la jumatatea cursei pedalei de ambreiaj si cate-odata la plecarea dp loc cu ambreiajul putzin apasat imi smuceste masina (trage in trepte). Tzin sa cred ca e volanta. Voi ce parere avetzi despre kit-ul luk cu tot cu volant? Ca am intrebat la reprezentantza si doar volanta este 5000 ron. O fi de calitate si asta luk?

Nu exista decat originale la E60 urmatoarele piese : Volanta , Placa presiune , disc de ambreaj . Adica si cea de fabrica e tot luk , placa valeo si discul sachs si nu exista alti producatori aftermarket sau cel putin eu nu am gasit ...

Link to comment
Share on other sites

Am gasit kit original LUK, fabricat in germania. Astazi pe seara am luat masina de la garaj unde a fost montat kitul. E alta masina :frantics:....nu se mai aude nici un uruit...acum e liniste in masina :)...intra frumos in viteze, pedala ambreiajului nu mai este tare sa faci febra ca inainte, cupleaza mai frumos si mai inchegat asa. Asadar...nu faceti ca mine sa incercati intai cu rulment apoi cu kit ambreiaj, CUMPARATI TOT KITUL DACA UMBLATI LA ASA CEVA. Totul m-a dus 4200 ron incluzand :

KIT AMBREIAJ

VOLANTA

8L ULEI BMW + 3 FILTRE

1.5L ANTIGEL

1.5L LICHID FRANA

1 BUC PASTA LOCTITE ALBASTRA

MULTA RABDARE ....si alte maruntaie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.