Jump to content

M5 DIESEL


radusky

Recommended Posts

un kit de estetic si de suspensie ar fi mare minune, un badge . acolo si merge treaba, se vinde ca painea calda.. :)

 

 

oricum, e deja M5 diesel, un 535D face cam orice misca, eu asa citesc peste tot.... :)

 

practic un M5 normal sunt bani aruncati pe fereastra.. ...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ce-mi plac mie posturile astea care lumea prezice apocalipsa in urma scoaterii unui motor diesel. Tot nu inteleg de unde ura asta pentru diesel de la BMW. Eu ca si fan, ma bucur ca BMW incearca sa-i ia de guler putin pe Audi si sa-i bata si la diesel. Nu e ca si cum clasicul M5 pe benzina va fi inlocuit de un diesel...exclus clar. Pur si simplu BMW incearca sa aduca o noua motorizare pentru cei care o vor dori si sa concureze pe un nou segment de piata. Fiecare motor trebuie luat ca atare, cu avantajele de dezavantajele lui. Dar ma rog chestia asta cu anti-diesel vad ca este ca scandarea "hotii" la romani. Te bagi intr-o adunatura de minim 10-15 oameni, strigi "hotii, hotii" si in 10-15 secunde ai deja revolta populara :popcorn:!
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu ViBogdan, dar daca ar fi aceeasi fiabilitate la M5 diesel, nu as vedea de ce sa nu-l scoata. Dar nu va fi, pt ca BMW nu are istorie inca la motoare diesel, mai are de invatat. Nici audi nu scoate cine stie ce fiabilitate din motoarele diesel, si ei chiar au experienta. Cel mai fiabil motor de la vag e cel de 1.9tdi cu 90cp, si poate si cel de 101cp.

 

Asta e parerea mea; pe deasupra ce-au mai facut cei de la BMW, motorul si turbina de pe 320d e90 NFL, sunt mai putin fiabile decat cele de pe e46 320d FL, cred ca au intrat prea tare in lupta asta cu motoare diesel.

Link to comment
Share on other sites

Porsche foloseste motorul de 3.0d de pe Audi, sau ma rog, VAG. Nici eu nu au pus motorul asta de drag, l-au pus pentru ca astea sunt circumstantele actuale si daca vroiau sa isi cresca cifra de vanzari nu au au prea avut de ales, nu cred ca ar fi putut vinde o Panamera sau Cayene cu motor de 2.0i Turbo/BiTurbo, TriTurbo, e.t.c...la M5 cred ca e vorba mai mult de un exercitiu, un fel de declaratie pe care vor ei sa o faca si sa dea startul unui nou trend, si eu sunt curios sa vad cum o sa reziste motorul in conditii de track. Puterea nu e greu de obtinut fiind turbo-diesel, cuplul la fel, ceea ce va fi mai greu este obtinera unei dinamici bune a masinii si sa puna puterea bine jos, de asta o sa si opteze pentru transmisia integrala. Oricum ar fi, va fi interesant de vazut rezultatul....eu in cazul asta tot benzinarul l-as alege . Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

a evoluat mult diesel, dar

M5 era aparte prin faptul ca avea tractiune spate, e alta dinamica, alt feeling etc

Vorbim de M aici, nu de o masina cu motor mare sau mai mic, de X cai etc...

 

pe langa cat face 0-100km/h..o masina de genul asta si la banii aia trebuie sa mai aibe niste chestii in plus, care din pacate un diesel inca nu le poate asigura.

Fiabilitatea nu e problema, ca nici un M nu a fost vreun monument de fiabilitate, ba din contra. MAsinile din clasa asta, nu sunt niste masini cu care sa faci 30k km/an. Sau daca o faci, o faci cu niste costuri atat de mari incat orice consum devine dea dreptul neinteresant.

Oricum daca asta vrea lumea, au studiile lor si banuiesc ca o sa se vanda.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

M5-ul asta diesel era ala cu 3 turbine ?

De blocuri motor crapate n-am auzit la 3.0 diesel, singura problema va fi cu turbinele, dar astea oricum sunt consumabile si la 535d.:laugh:

Ar fi interesant (in buna traditie M) sa faca un diesel care sa se tureze pana la vreo 6500 ture, cu o curba de cuplu rezonabila si monstruoasa de vreo 600-700 nm.

Link to comment
Share on other sites

Prima problema care mi-a venit in minte cand am auzit de acest proiect nu a fost turbina sau injectoarele...ci dinamica terenului de rulare fata. Stiu ca in momentul in care Clarkson a facut 545i vs 535d se vedea clar pe pista cum motorul greoi de diesel dezavantaja terenul de rulare fata in ciuda suspensiei intarite. Aparea un ruliu destul de mare si tindea spre supravirare fara ajutorul unei "piscari" a acceleratiei care sa scoata spatele pe exterior. Ok vom avea tractiune integrala insa totusi cred ca le va da ceva de furca greutatea suplimentara fata un motor pe benzina.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.