Jump to content

318d NFS need power


AndreiXXL

more horse power  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

deocamdata am 1958 cmc 116 CP dar nu mi se pare de ajuns , ma gandesc la 2 variante :

 

1) sa strang cva bani si peste 2-3 ani sa caut un motor 167 CP+cutie 6+1 am vazut ca sunt BMW uri 318/320d din 2005 cu ultimele motoare de 2000 pt e46 de 167 CP din stock , adevarul ca sunt cam rare si nu stiu cat o sa ma ajunga combinatia asta ... nu stiu daca o sa se potriveasca.

 

2) Cip + Evacuare Sport

 

am citit acum pe forum cum ca ar scade consumul si creste puterea cu 10% , niste prieteni mi-au spus k sunt o prostie si multi le vand pt ca nu sunt bune deoarece poti strica motorul si miau dat si argumente ( 1 suprasoliciti motorul , de exemplu se poate rupe vibrochenul sau se poate stramba bratele pistoanelor care ar fi diferite in diametru si marimi de la o motorizare la alta , de exemplu la motorul de 116 e mai subtire , la cel 136 e putin mai gros iar la cel de 150 e mult mai gros )

 

ce parere aveti ? care ati montat cipuri , cam de cat timp , daca ati avut probleme , ce fel de cip recomandati (ce firma) ??

ca pana la urma un cip e super accesibil si o evacuare se mai face rost dar motor+cutie e o bataie mare de cap

 

va multumesc anticipat .

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

deocamdata am 1958 cmc 116 CP dar nu mi se pare de ajuns , ma gandesc la 2 variante :

 

1) sa strang cva bani si peste 2-3 ani sa caut un motor 167 CP+cutie 6+1 am vazut ca sunt BMW uri 318/320d din 2005 cu ultimele motoare de 2000 pt e46 de 167 CP din stock , adevarul ca sunt cam rare si nu stiu cat o sa ma ajunga combinatia asta ... nu stiu daca o sa se potriveasca.

 

2) Cip + Evacuare Sport

 

am citit acum pe forum cum ca ar scade consumul si creste puterea cu 10% , niste prieteni mi-au spus k sunt o prostie si multi le vand pt ca nu sunt bune deoarece poti strica motorul si miau dat si argumente ( 1 suprasoliciti motorul , de exemplu se poate rupe vibrochenul sau se poate stramba bratele pistoanelor care ar fi diferite in diametru si marimi de la o motorizare la alta , de exemplu la motorul de 116 e mai subtire , la cel 136 e putin mai gros iar la cel de 150 e mult mai gros )

 

ce parere aveti ? care ati montat cipuri , cam de cat timp , daca ati avut probleme , ce fel de cip recomandati (ce firma) ??

ca pana la urma un cip e super accesibil si o evacuare se mai face rost dar motor+cutie e o bataie mare de cap

 

va multumesc anticipat .

 

 

Sa inteleg ca ai un diesel de 115 cp? Fii mai limpede. Si, ce inseamna "bratele pistoanelor"?

Eu as spune sa uiti de evacuare din doua motive:

- nu exista nicio firma in Romania ca sa-ti faca o evacuare custom care sa mentina macar (nu sa creasca ) puterea la un diesel

- vor intra normele de poluare si vei fi obligat sa schimbi tot cu una stock

Si nici nu obtii mare lucru la un diesel daca cumperi o evacuare de "firma" (Supersprint, etc care costa, oricum, spre 1,000 euro).

 

Poti s-o resoftezi, dar ai grija unde si cum.

Link to comment
Share on other sites

http://img13.imageshack.us/img13/835/motorg.png

odata ce scrie la topic title 318d normal k e diesel

vorbesc despre piesa incercuita cu rosu parca ii zice biela , vreau sa stiu dak imi supun motorul la maltratatii cu cipul sau e falsa total afirmatia prietenului meu ?

de evacuare nu-i problema pot achizitiona ceva de pe net borla sau cva de firma cunoscuta si o montez in spania , sar putea sa fac un drum la vara pana la varmiu pt ca lucreaza la un service mare acolo si vreau sami reconditionez lookul la masina o vopsea si niste modificarri la aripi

zici ca nu e nici o diferenta cu evacuare tuning la diesel ? :(

 

Schimba masina..318d chiar nu face obiectul categoriei NFS :thumbsup:

 

imi pare rau chiar nu e o solutie :p abia mi-am cumaprato dupa 2 ani de economie si strangere de bani si am investit cam 7200 euro pana acum in ea fara consumabile asta sa o fac ca pentru mine cum imi place , merge ceas nu as renunta la ea

Link to comment
Share on other sites

Da, aleia rosii ii spune ...biela!! (ce nume au gasit si astia de la BMW! suna cam aiurea ....biela!). Deci biela e bratul pistonului? Ca sa pot sa ma luminez!

Parerea mea este s-o lasi asa cum este; n-o sa reusesti decat s-o strici! Daca vrei una mai puternica, asa cum meriti (banuiesc, dupa scris, ca esti vechi sofer, cu ani multi si km si mai multi!!), ia-ti una mai puternica, care sa "faca suta" macar in 6 sec. Pe asta las-o asa, ca nu o sa ai rezultate.

Link to comment
Share on other sites

Schimba masina..318d chiar nu face obiectul categoriei NFS :thumbsup:

 

 

+1 mare de tot

 

Da, aleia rosii ii spune ...biela!! (ce nume au gasit si astia de la BMW! suna cam aiurea ....biela!). Deci biela e bratul pistonului? Ca sa pot sa ma luminez!

Parerea mea este s-o lasi asa cum este; n-o sa reusesti decat s-o strici! Daca vrei una mai puternica, asa cum meriti (banuiesc, dupa scris, ca esti vechi sofer, cu ani multi si km si mai multi!!), ia-ti una mai puternica, care sa "faca suta" macar in 6 sec. Pe asta las-o asa, ca nu o sa ai rezultate.

 

Mult sarcasm si in acelasi timp si dreptate :D

 

imi pare rau chiar nu e o solutie :p abia mi-am cumaprato dupa 2 ani de economie si strangere de bani si am investit cam 7200 euro pana acum in ea fara consumabile asta sa o fac ca pentru mine cum imi place , merge ceas nu as renunta la ea

 

Cu aia 7200 daca chiar vorbesti serios ... puteai sa iti cumperi un 330i sau un 325i si erai mult mai fericit :)

Link to comment
Share on other sites

+1 mare de tot

 

 

 

Mult sarcasm si in acelasi timp si dreptate :D

 

 

 

Cu aia 7200 daca chiar vorbesti serios ... puteai sa iti cumperi un 330i sau un 325i si erai mult mai fericit :)

 

nu ma intereseaza BMW uri pe Benzina mai ales cu motor peste 2000cmc , nu am nevoie de masina de curse am cerut doar cateva sfaturi pt diesel , sa cresc si eu de la 116 CP sa scot macar 130+ , nu vreau nici sa platesc 1,5 mil impozit pt 200 cmc in plus la motor nici sa bag 2 galeti pt o plimbare de oras nu dispun de atat buget lunar/anual pt un benzinar

 

da ms c.sainz cum spui tu .... cva sfaturi de la lume mai buna , proprietari de diesel ?

Link to comment
Share on other sites

nu ma intereseaza BMW uri pe Benzina mai ales cu motor peste 2000cmc , nu am nevoie de masina de curse am cerut doar cateva sfaturi pt diesel , sa cresc si eu de la 116 CP sa scot macar 130+ , nu vreau nici sa platesc 1,5 mil impozit pt 200 cmc in plus la motor nici sa bag 2 galeti pt o plimbare de oras nu dispun de atat buget lunar/anual pt un benzinar

 

da ms c.sainz cum spui tu .... cva sfaturi de la lume mai buna , proprietari de diesel ?

 

 

Dece nu poti sa il lasi asa cum este ? crezi ca de la 116 la 130 e vreo diferenta VIZIBILA in circulatul normal ?

Link to comment
Share on other sites

Mai ANDREIXXL ca sa nu zic ca te cam bate mecanica...poti linistit sa faci chip tuning, internele motorului 99% vor rezista. Singura componenta cu care s-ar putea sa ai probleme e turbina si eventual ambreiajul daca e foarte uzat. Atentie insa la cine faci chip tuning,sa fie "profi", adica sa modifice si harta din ECU si alti parametrii nu doar presiunea in turbo.
Link to comment
Share on other sites

Eu vad situatia/topicul cam asa:

- are in mana o partitura de Schubert si - pentru ca si-a amintit ca la cateva nunti, cumetrii si taieri de mot - i-a auzit cantand pe Guta, Copilul de aur, de platina etc , a realizat brusc ca .... are talent si este, chiar, un ...muzician. Si, ca sa fie totul "perfect", se apuca sa modifice partitura lui Schubert ca sa sune ....cool!! (ca, doar, e si el muzician!!).

La acel BMW au lucrat multe minti luminate si se apuca sa-l modifice ca sa-l faca ..."performant", un pusti care a aflat dintr-o poza cum arata o ...biela!!!:laugh:

Nu vi se pare hilar? Si compelt inutil?

Sunt pentru discutiile cu colegii care inteleg, stiu ce se intampla intr-un motor, discutii pro si contra; dar ce putem discuta cu cineva care nu stie ce e un cuzinet? Sincer!

 

Fara sa te superi, dar pentru cativa ani, NU umbla la nicio masina.Lasa-le asa cum le-au conceput inginerii!

Link to comment
Share on other sites

Se simte! Eu am dus-o la 14 cp de la 116. Si se simte! Cel mai ieftin e sa schimbi cuzinetii. Ai deja 4-5 cp in plus. Apoi un cip si .. mai creste. Usor, usor am dus-o la 140 cp. Si fuge de rupe acum

 

aha bine asa =)) fuge unde ? la dezmembrari ? :p ai chef de glume azi

 

ms vrajitorul si rhaziel , asta e ma cam bate pt ca nu m-am bagat la motoare pana acum , ok sa inteleg k nu merita sa modific stock-ul pt 10-14 CP ..... si sa risc alte piese pt o diferenta nesemnificativa

 

intrebasem pt ca am citit pe aici pe forum spunea lumea k cresti puterea si cu evacuarea castigi 20 CP ... etc

Link to comment
Share on other sites

Masina trage mult mai bine

Trage liniar de la 2000-4000.

Consumul parca sa zic k a mai scazut putin... maine dim plec la drum si o sa va mai comunic impresii...

 

uite altii ridica cipurile in slavi iar altii spun ca sunt o prostie

 

 

c.sainz sau sa inteleg ca tu esti genul de om mai comunist care tine la originalitatea masinii si nu vrea sa modifice nici in ruptu capului , exista cumva 1 tabara de tuneri si 1 tabara de oldscool originali ? is mai nou pe aici si numi place sa fiu luat la misto chiar daca nu sunt a tot stiutor am facut topicul pt a invata cva de la cei mai vechi/mai pro la BMW uri

 

Singura componenta cu care s-ar putea sa ai probleme e turbina si eventual ambreiajul daca e foarte uzat

 

daca nu te deranjeaza , imi poti explica cu ce ar dauna la turbina ? , la ambreaj nu am avut probleme si nici numi fac griji pt k e in stare f.buna

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Se simte! Eu am dus-o la 14 cp de la 116. Si se simte! Cel mai ieftin e sa schimbi cuzinetii. Ai deja 4-5 cp in plus. Apoi un cip si .. mai creste. Usor, usor am dus-o la 140 cp. Si fuge de rupe acum

 

4-5 cai in plus = zero iar la 140 cai nu fuge de rupe in nici un caz ... nu vad nici un beneficiu real in aceste modificari plus ca puterea atinsa TEORETIC e mica daca stam sa ne gandim putin.

 

Dece sa zapacim omul ? :p

 

Vrei mai multa performanta alege motorul potrivit si masina potrivita cel mai usor.

Edited by BeRnEk
Link to comment
Share on other sites

Amu daca tot am inceput hai sa te luminez mai departe ca vad ca esti dornic. Sunt 2 posibilitati mari si late de "chip".

1) Chip simplu, adica e o cutie electronica care se monteaza pe traseul electric dintre motor-calculator si nu face altceva decat sa modifice vreo 2-3 valori venite de la senzorii motorului. Varianta pe care nu o recomand . (punct)

2) Chip tuning, adica alta mancare de peste. Se face in felul urmator: te duci la un nene profi care are aparatura si descarca softul de management al motorului pe care apoi il trimite la modificat prin internet in Germania, Austria, Ungaria... Uzbekistan (in funtie de cati coco te lasa sufletul sa dai) si apoi iti rescrie softul de management in calculatorul masini. Metoda asta e mult mai ok decat prima pentru ca sunt modificati mult mai multi parametrii.

 

Acum daca masina e in stare buna, turbina e in stare buna poti face chip tuning fara probleme doar sa te gandesti ca inevitabil uzura va fi mai mare, adica motorul nu va mai tine 500mii km ci doar 350mii km (ca exemplu). De castigat o sa castigi cam 25 max 30 cp.

Link to comment
Share on other sites

uite altii ridica cipurile in slavi iar altii spun ca sunt o prostie

 

 

c.sainz sau sa inteleg ca tu esti genul de om mai comunist care tine la originalitatea masinii si nu vrea sa modifice nici in ruptu capului , exista cumva 1 tabara de tuneri si 1 tabara de oldscool originali ? is mai nou pe aici si numi place sa fiu luat la misto chiar daca nu sunt a tot stiutor am facut topicul pt a invata cva de la cei mai vechi/mai pro la BMW uri

 

Deci, nu ai inteles nimic din ce am scris?

Sunt (de fapt am fost un comunist; dar a disparut partidul, ce sa fac?) pentru modificarea masinii, dar reciteste ce am scris.

Apoi, ti-am si scris CE si CUM am modifiacat. E simplu.

Link to comment
Share on other sites

uite altii ridica cipurile in slavi iar altii spun ca sunt o prostie

 

 

c.sainz sau sa inteleg ca tu esti genul de om mai comunist care tine la originalitatea masinii si nu vrea sa modifice nici in ruptu capului , exista cumva 1 tabara de tuneri si 1 tabara de oldscool originali ? is mai nou pe aici si numi place sa fiu luat la misto chiar daca nu sunt a tot stiutor am facut topicul pt a invata cva de la cei mai vechi/mai pro la BMW uri

 

Ma tot gandesc cat de mult te-ar putea bucura aia 10-20 CP in plus riscand o uzura prematura a motorului sau a diferitelor interne. Oricum puterea atinsa e tot mica si inafara de a forta motorul nu cred ca rezolvi alta problema.

 

Sincer si fara suparare e un complex toata chestia asta cu remaparea ? Nu imi lua intrebarea in nume de rau dar altfel nu o pot privi la ora asta.

Link to comment
Share on other sites

Amu daca tot am inceput hai sa te luminez mai departe ca vad ca esti dornic. Sunt 2 posibilitati mari si late de "chip".

1) Chip simplu, adica e o cutie electronica care se monteaza pe traseul electric dintre motor-calculator si nu face altceva decat sa modifice vreo 2-3 valori venite de la senzorii motorului. Varianta pe care nu o recomand . (punct)

2) Chip tuning, adica alta mancare de peste. Se face in felul urmator: te duci la un nene profi care are aparatura si descarca softul de management al motorului pe care apoi il trimite la modificat prin internet in Germania, Austria, Ungaria... Uzbekistan (in funtie de cati coco te lasa sufletul sa dai) si apoi iti rescrie softul de management in calculatorul masini. Metoda asta e mult mai ok decat prima pentru ca sunt modificati mult mai multi parametrii.

 

Acum daca masina e in stare buna, turbina e in stare buna poti face chip tuning fara probleme doar sa te gandesti ca inevitabil uzura va fi mai mare, adica motorul nu va mai tine 500mii km ci doar 350mii km (ca exemplu). De castigat o sa castigi cam 25 max 30 cp.

 

ok ms fain , mare domn

 

orice modificare facuta tot scade durata de viata a motorului .... iar pt 20 cp chiar nu se merita sa shimb motorul mai devreme cu 30% din durata lui originala de viata

 

ramane sa strang bani pt un motor de 167 +cutie6+1

Link to comment
Share on other sites

Ma tot gandesc cat de mult te-ar putea bucura aia 10-20 CP in plus riscand o uzura prematura a motorului sau a diferitelor interne. Oricum puterea atinsa e tot mica si inafara de a forta motorul nu cred ca rezolvi alta problema.

 

Sincer si fara suparare e un complex toata chestia asta cu remaparea ? Nu imi lua intrebarea in nume de rau dar altfel nu o pot privi la ora asta.

 

asa e , am vrut doar sa ma conving de unele lucruri pt ca nu eram 100% sigur de ele citind pe forum despre atatea posibilitati de crestere a putrii , si eu cu jucaria mea de 116 cp am zis poate mai fac ceva sa fie mai vioi mi se pare cam lenes dupa 7 luni de zile mam invatat cu el si parca mergea macar 150 cp la un diesel , dar nu am gasit la vremea aceea

Link to comment
Share on other sites

Da, aleia rosii ii spune ...biela!! (ce nume au gasit si astia de la BMW! suna cam aiurea ....biela!). Deci biela e bratul pistonului? Ca sa pot sa ma luminez!

Carlos, ºi ãia de la mercedes tot bielã Îi spun la chestia aia, deci nu bmw a inventat cuvântul, dacã tot vrei sã te luminezi....

ÂŞi ĂŽncĂŁ ceva, biela din pozĂŁ e doar ĂŽncercuitĂŁ cu roÂşu, nu a zis nimeni cĂŁ e roÂşie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.