Jump to content

318d NFS need power


AndreiXXL

more horse power  

26 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Andrei xxl, pune te rog o pozĂŁ cu maÂşina Âşi o pozĂŁ la compartimentul motor...

 

My link

 

My link

 

si eu sunt curios ... cum arata dupa 7mii "bagati" in ea!

 

6000 masina + 1200 euro piese , faruri , folii , bucse , pivoti , brate , burdufe , manopere prin servicuri si multe altele

nu am spus ca am bagat 7200 pe langa masina , pretul cupridne si masina

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

de motorul mentionat mai sus ati auzit ceva ? sunt curios daca se potriveste pe masina mea , eu am gasit niste anunturi pe anumite site-uri vanzari masini dar am gasit doar 2 modele cu motor de 167 cp cam slaba sansa sa gasesc un asa motor la combinatie al meu + 3000 diferentza de la mine

 

sau mai strang ceva bani si fac o combinatie pt ceva mai sport/coupe macar pe la 180-190 CP

Link to comment
Share on other sites

PoĂži sĂŁ ĂŽi pui la asta a ta un motor mai mare, sĂŁ ĂŽi sudezi uÂşile din spate Âşi aÂşa ai un coupe cu motor puternic.

DupĂŁ ce ai bĂŁgat 7200 euro ĂŽn asta, e pĂŁcat sĂŁ o vinzi...

 

=)) asa e , nu prea imi vine sa o dau , eu zic ca tot imi scot banii pe ea daca e sa o vand , dar stii cum suntem noi tineretu sa avem ceva mai sport ... mai puternic , ma cam rascolesc ideile si gandurile la ce coupe-uri am vazut pe aici stii cum e ... cine stie stie si cine stie cere :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ce motorizare are ... 180-190 CP ?

 

in primu rand nu ma-m referit neaparat la BMW

daca nu te-ai informat , macar taci ca sunt motoare de 150 cu tunning profesional , sunt si motorizari de 167 ... si sunt si cele de 3000 cmc cu stock 184 cp

 

My link

 

My link

 

si mai sunt multe altele de genul ...

 

da alex ms , m-am lamurit de aseara cu resoftarea , chiar nu merita un benzinar in vremurile astea de criza .... ceva ce ar merita este un coupe M3 benzinar cu cutie SMG ceea ce trece mult peste 10.000 euro ... in rest nu as renunta la diesel pt altceva

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

Fa-i un chiptuning si o sa ajungi undeva in jurul a 150 cp. Asta e singura investitie pentru cresterea puterii care se merita la masina ta. Daca nu te pasioneaza liniutele si plecatul cu fum din roti de la semafor nu o sa ai probleme cu masina dupa resoftare.
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa fii putin mai politicos... nu iti poate citi nimeni gandurile, daca nu te exprimi nici macar in scris :excl:

 

da sunt politicos dar nu suport sa fiu luat la misto cum a facuto si nenea de la prima pagina , asta e nu avem aceeasi menalitate nu trebuie sa ne insultam aici ...

 

@AndreiXXL tocmai mi-ai facut ziua mai frumoasa, nu am putut sa nu zambesc la topicul tau :)))

e bn :)) ma bucur

 

Fa-i un chiptuning si o sa ajungi undeva in jurul a 150 cp. Asta e singura investitie pentru cresterea puterii care se merita la masina ta. Daca nu te pasioneaza liniutele si plecatul cu fum din roti de la semafor nu o sa ai probleme cu masina dupa resoftare.

 

in nici un caz nu o sa ajung de la 116 cp la 150 ,si 20 cp nu prea se observa , iar la semafor nu ma pasioneaza burnout-ul , liniute cu diesel ... sa fim seriosi :)) , voiam ceva putin mai sprinten doar sa am de unde daca e nevoie in unele cazuri

Link to comment
Share on other sites

Se poate resofta lejer motorul tau la 150 cp. Se merita si doar 20 cp in plus. O resoftare nu iti aduce doar niste cp in plus ci si un raspuns mai bun la accelerari, cuplul si puterea disponibile de la turatii mai joase si pe o plaja de duratii mai mare decat inainte, etc.

 

Dar daca tu zici ca 20 cp in plus nu se simt, ramai cu cei 116 cp, ca o fi mai bine asa !

Link to comment
Share on other sites

probabil se simt dar foarte putin si cand ma uit cate opinii contra sunt inseamna ca resoftarea chiar nu e solutia plus ca masina cand am cumparato avea probleme la turbo din cauza unui batranel care a mers precum bobeta ... subturat , nu a schimbat filtrele la timp , a trebuit sa trimit turbo la reparatii la brasov , apoi cand am schimbat filtrul de aer , era negru tuci parca era tavalit in sacu de carbune .... si nu stiu daca o sa-i priasca resoftarea

 

orice modificare ai face, NFS-ul de la numar tot nu o sa fie sugestiv..

 

da stiu :p numarul e asa pt mine imi ridica moralul =)) la exterior o sa il fac sa arate precum NFS ... chiar daca sub capota doarme pe el

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

jucarie o "numesc" eu pt ca la 116 cp nu-i poti spune bolid si nici altfel , franele sunt foarte bune si credema k nu e nevoie de frani mai bune pt 116 cp .... , iar suspensia de ce as avea nevoie sa-mi zdruncin creierii pe gropile astea din Romania daca suspensia stock e super ok si comfortabila ?
Link to comment
Share on other sites

cea mai buna solutie ar fi sa ii pun rotile putin mai mari..de ex niste roti pe 17 cu anvelope 195/65 si castigi vreo 3cp ...apoi ii scoti catalizatorul castigand astfel inca 9 cp fix,misorezi camera de ardere taind din _chiulasa_ jumate...asta garantat iti da 17 cp si un cip tiuning,dar nu agresiv remix,unul mai soft de vreo 16,5 cp zic eu ca sa nu omoare prezoanele la roti,anvelopele fiind supradimensionate....si la fiecare plin este indicat sa bagi 1 kg de zahar in rezervor pentru o mai buna combustie castigand astfel 18 cp...dupa un calcul scurt ajungi la 179 cp si crede-ma totul este safe....atnci vei merita cu adevarat numarul de inamtriculare....
Link to comment
Share on other sites

nu m-am plictisit de ea doar ca dupa 7 luni m-am invatat foarte bine cu ea si nu mi se mai pare asa "puternica" am condus 4 ani o tigaie .... de 73 cp nu are importanta iar cand am trecut la 116 a fost o diferenta frumoasa care mi-a pus zambetul pe fata :) , acum ... ce anume se poate intampla la turbo daca decid sa fac resoftare ? cum adica sa crape ? daca e doar vorba de o reconditionare nu-i asa grav si nici costisitor , daca se duce de tot chiar nu vreau sa risc

 

...si la fiecare plin este indicat sa bagi 1 kg de zahar in rezervor pentru o mai buna combustie castigand astfel 18 cp...dupa un calcul scurt ajungi la 179 cp si crede-ma totul este safe....atnci vei merita cu adevarat numarul de inamtriculare....

 

hai hai .... lasa mistourile :)) pana la partea asta te cred pe cuvant dar am spus ca nu vreau sa distrug masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.