Jump to content

Simtome ciudate la motor


Recommended Posts

Cand este f. cald afara pierd puterea motorului. Motorul este un M50B20 non-vanus an '92.

Ce poate fi ?

Precizez ca la partea de admisie este totul OK, iar dim. si seara (pe racoare) mototrul merge bine. Mai precizez ca posibilitatea de a fi de la pompa de benzina sau injectoare trebuie anulata (am instalatie segventiala de gaz, iar simtomele motorului le am si cand este pe gaz).

Pe test nu imi da nici o eroare.

 

 

Presupun ca ar fi de la uzura axelor cu came! Voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Simptome. :)

Am observat si eu dupa ce intocmisem topicul.

 

Oricum observatia ta nu ma ajuta cu nimic.

Nu prea inteleg obs. de genu. Doar nu suntem pe un forum de limba roamana. Daca as fi gresit flagrant in ortografie, as mai intelege.

 

In fine, sa revenim ON topic.

Cunoaste cineva cum as putea sa remediez problema la motorul asta?

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu aceiasi problema la dacie:

 

plamanul se incingea foarte tare. Tind sa cred ca e vorba de concentratia de gaz care intra..cand e rece e mai mare cand e cald e mai mica pentru ca se dilata. Cel putin eu in zona asta as cerceta. Asta daca ai varianta cu plaman.

 

rezolvarea a fost reglarea plamanului...cel putina sa imi amintesc.

 

poti incerca cand e cald sa umbli la plaman sa ii dai un debit mai mare sa vezi daca mai face...de test.

Link to comment
Share on other sites

cat de mare e pierderea? Daca e o pierdere de genu celei pe care o ai cand dai drumul la AC este oarecum normal. Aerul rece are o masa mai mare pe volum iar cel cald o masa mai mica pe volum. Practic intra mai putin aer in motor cand e f cald afara decat atunci cand e racoare. Cu cat mai mult aer cu atat mai bine, arderea mai buna(compresor si intercooler :D). E posibil sa nu ma fi exprimat 100% corect deoarece nu sunt vre-un as in domeniu insa am citit in mai multe locuri despre problema asta.
Link to comment
Share on other sites

Aerul, cu cât e mai rece, cu atât conÞine o mai mare concentraÞie de oxigen. Asta e ºi idea din spatele sistemului cold air intake, aceea de a trage aer din afara compartimentului motor.

La temperaturi foarte mari, În gen 40 grade celsius, e normal ca motorul sã piardã puÞin din putere, având În vedere faptul cã arderea combustibilului este mai puÞin eficientã, din cauza lipsei oxigenului....

Link to comment
Share on other sites

o pierdere e relativ normala la temperaturi mari si se simte mai ales in zona low-mediu rpm, sus nu ar trebuii sa fie nici o diferenta.

Acum depinde unde simti si cat de mare e diferenta.

mai poti verifica debitmetrul, poate a obosit si asta e primul simptom ca e pe duca, daca zici ca e diferenta mare..

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am citit toate sfaturile voastre, sincer, nu am tras nici o concluzie.

@Domi - debitmetru este in cote

 

Stiam si eu ca aerul cald este mai slab in concentratia de oxigen, dar diferenta este mare(aprox. 20-25 cp pierd)

 

Am dus masina pe test si nu mi-a aratat nici un fel de eroare. Exclus s-a traga aer fals pe la admisie (daca ar trage aer fals atunci simptomele ar fi si cand este mai rece afara).

 

 

Pana la urma, acuma vine toamna, iar afara v-a fi aer rece. In primavara oricum schimb motorul.

 

Ms baieti pt sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.