Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

o sa postez aici problemele legate fix de masina mea ptr ca nu mai vreau sa poluez topicele altora

va rog sa ma ajutati....

320d 2001 motor m47

problem: din cand in cand scade puterea... fara motoiv evident

am mai scris si pe alte forumuri si mi sa spus ca este din pompa vp44...sa fac tester amanuntit...

acum 3 zile am facut tester am gasit niste erori, leam sters azi am facut iarasi si nu mai erau, nu a mai dat nici o eroare legata de motor

tester facut cu inpa

cu gt1 fac maine ptr ca emai complicat tb sa demontez carcasele de la motor ptr ca prin mufa obd2 cu interfereaza cu programul....in fine

dupa multe pachete de tigari si alte sucuri mi-a venit o ideee maiastra si vreau sa va intreb si pe voi daca este posibila.....

masina are senzorul temp exterioara stricat sau mufa scoasa, inca nu am verificat, arata in bord -40 si bipaie a nebunul!!

inttrebare: nu cumva intra asc-ul si imi taie injectia ca cica e gheata sau ceva nasolie pe jos????

am mai auzit odata ceva semanator si chiar lam intrebat pe ala de la care am luat-o daca nu are probleme la motor din cauza la senzorul ala dilit de temperatura, binenteles ca el a spus nu....

Link to comment
Share on other sites

deci problema apare numai la cald cand apa ajunge la 80 grade

si cand las motorul in turatii joase sau la relanti

cand accelerez urca foare greu

pe urma o tin la podea acceleratia sau o spritui putin si cand trece de 3000 tresare si isi revine

porneste sfert, nu se plafoneaza,nu scoate fum, nu merge inegal,la tester nu da nimic

in general daca merg tare cu ea,in turatii mari, nu face, de fapt nu face niciodata in mers, face numai cand are undeva la 1000-1800

am curatat ieri egr-ul, era foarte murdar, am apasat pe supapa de la egr si am constatat ca actioneaza dar este foarte greu sa o actionezi si mecanic, dapai vacumatic

pe furtunasul care actioneaza egr-ul se face vacum dar nu mi s-a parut sa fie cine stie ce forta de absorbtie pe el....

Link to comment
Share on other sites

deci problema apare numai la cald cand apa ajunge la 80 grade

si cand las motorul in turatii joase sau la relanti

cand accelerez urca foare greu

pe urma o tin la podea acceleratia sau o spritui putin si cand trece de 3000 tresare si isi revine

porneste sfert, nu se plafoneaza,nu scoate fum, nu merge inegal,la tester nu da nimic

in general daca merg tare cu ea,in turatii mari, nu face, de fapt nu face niciodata in mers, face numai cand are undeva la 1000-1800

am curatat ieri egr-ul, era foarte murdar, am apasat pe supapa de la egr si am constatat ca actioneaza dar este foarte greu sa o actionezi si mecanic, dapai vacumatic

pe furtunasul care actioneaza egr-ul se face vacum dar nu mi s-a parut sa fie cine stie ce forta de absorbtie pe el....

 

Este foarte posibil sa fie de la electrovalva EGR. Daca dupa 3.000 pare sa-si revina, atunci clar e legat de EGR. Din cate am citit, EGR-ul nu mai functioneaza dupa 3.000 ture. Incearca sa mergi cu furtunasul de intra in EGR scos si vezi daca mai ai lag-urile de care vorbesti. Masina nu va merge extraordinar, dar lagurile vor disparea. Eu am avut electrovalva defecta si nu-mi aparea nicio eroare pe tester. Sper sa-ti fie de folos ce-am scris.

Link to comment
Share on other sites

cand nu mai trage pot si sa trec de 3000rpm ca tot nu urca, e ca si cum un camion sa legat de masina si nu mai trage

ca sa isi revina apas la diferite nivele acceleratia si peste cateva secunde parca se desfunda ceva si iarasi merge normal

am observat odata cand nu mai tragea si am lasat-o la relanti ca s-a turat la relanti la 1200rpm si a ramas asa 2-3 sec si pe urma si-a revenit la normal..

 

asa, deci am desfacut egr-ul si cum am spus supapa de la egr pe unde intra gazele in admisie era fff tare, deci nu cred ca putea ramane blocata ptr ca deabia o apasam

daca a-r fi ramas deschisa atunci banuiesc ca mergea prost tot timpul, si mai ales in turatii mari ptr ca tragea aer fals pe acolo si nu mai citea debitmetrul de aer corect dadea mai putina motorina automat , e doar o teorie, nu sunt sigur 100%

 

am schimbat si racordul flexibil de la evacuare,si dupa demontare catalizator am controlat jocul din axul turbinei si se prezenta bine dar neagra, funingine, si in catalizator, si calamina in admisie, care a si ramas acolo in admisie...

nu am avut timp sa desfac admisia si sa curat senzorul din spate de presiune...

 

am intampinat si in afara orasului odata aceasi cadere de putere si am tinut-o la podea eram in trp 4 si nu urca mai mult de 3000 si 120km/h , am tinut-o destul de mult asa pana cand normal a iesit iarasi din lag si a urcat repede in ture.....

 

pot sa anulez furtunul dar efectiv nu stiu daca o sa se schimbe ceva

Link to comment
Share on other sites

cand nu mai trage pot si sa trec de 3000rpm ca tot nu urca, e ca si cum un camion sa legat de masina si nu mai trage

ca sa isi revina apas la diferite nivele acceleratia si peste cateva secunde parca se desfunda ceva si iarasi merge normal

am observat odata cand nu mai tragea si am lasat-o la relanti ca s-a turat la relanti la 1200rpm si a ramas asa 2-3 sec si pe urma si-a revenit la normal..

 

asa, deci am desfacut egr-ul si cum am spus supapa de la egr pe unde intra gazele in admisie era fff tare, deci nu cred ca putea ramane blocata ptr ca deabia o apasam

daca a-r fi ramas deschisa atunci banuiesc ca mergea prost tot timpul, si mai ales in turatii mari ptr ca tragea aer fals pe acolo si nu mai citea debitmetrul de aer corect dadea mai putina motorina automat , e doar o teorie, nu sunt sigur 100%

 

am schimbat si racordul flexibil de la evacuare,si dupa demontare catalizator am controlat jocul din axul turbinei si se prezenta bine dar neagra, funingine, si in catalizator, si calamina in admisie, care a si ramas acolo in admisie...

nu am avut timp sa desfac admisia si sa curat senzorul din spate de presiune...

 

am intampinat si in afara orasului odata aceasi cadere de putere si am tinut-o la podea eram in trp 4 si nu urca mai mult de 3000 si 120km/h , am tinut-o destul de mult asa pana cand normal a iesit iarasi din lag si a urcat repede in ture.....

 

pot sa anulez furtunul dar efectiv nu stiu daca o sa se schimbe ceva

 

Exact asa mi s-a intamplat mie cand au inceput problemele.... eram la Cernavoda pe centura, masina la relanti, si ca din senin, s-a turat pana la 1.200 ture, a ramas acolo 1-2 secunde apoi a revenit la normal. Dupa, au inceput problemele de lag.

Link to comment
Share on other sites

cu inpa am intrat de 3 ori

prima data a avut niste erori pe care le-am sters si nu au mai aparut ulterior la urmatorele 2 testere

cu gt1 nu ma pot conecta la dd3,nu stiu din ce motiv

 

am fost la masina sa verific furtunasele de la egr si am pornit motorul, am observat ca nu are decat un foarte slab sentiment de vacuum pe furtunul care intra in egr, am verificat si furtunul care intra in electrovalva si are acelasi foarte slab vacuu

am verificat si supapa de pe radiatorul de antigel la ciuperca si acolo avea vacuum foarte puternic, am inlocuit furtunul de la egr cu asta de la radiator, a pornit egr-ul, sa incalzit brusc tevile care conduc gazele, dar cand am vrut sa accelerez, surpriza masina galopa si nu se tura deloc deloc

 

m-am uitat la debitmetrul de aer si nu era nici macar murdar, nici pe tester nu dat nimic, am avut probleme cu debitmetrul la o masina si stiu ca nu mai urca in ture in orice treapta si se aprinde in bord checkul, am mers si cu dieseluri cu debitmetrul stricat si peste 2500 se plafonau rau de tot......deci debitmetrul stiu sigur ca este bun

 

problema este ca nu te poti conecta cu gt1 la motor si nu poti cauta prea amanuntit cu inpa....si sa schimb toate si sa nu mearga sincer am mai facut si m-am mai linistit....

Link to comment
Share on other sites

pai am spus mai sus ca are vacuum bun, dar nu pe circuitul de la egr,

pe traseul furtunasului care se leaga la supapa de pe radiator are foarte bun

cine are m47 poate sa verifice cu motorul pornit a relanti, si sa spuna daca are sau nu vacuum pe furtunsul de la egr pls

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/53

de aici se alimenteaza cu vacuum electrovalva de la egr, din acel furtun, dar cum am mai spus am deconectat furtunul care intra in electrovalva nu cel care iese si intra in egr si nu avea decat f slab

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

sal

am plecat cu ea in germania asa cum era, si pot sa spun ca merge fara probleme daca mergi pe autostrada, cum o lasi sub 2000rpm si mergi asa o perioada face figuri

o duc la service la bmw inca odata ca doara e bavareza ca si ei sa ii faca inca odata testarea cu gt1 ca acasa nu a mers sa-mi spuna ei ce tb sa schimb, ca eu nu mai schimb dupa ureche

am curatat egr-ul saptamana trecuta, era plin de calamina

cine stie cum se probeaza pompa de vacuum de pe _chiulasa_??

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o si eu, nu mai tragea, la mine dadea si cu fum! am curatat EGR-ul care era plin plin de calamina, dupa care am observat ca furtunul de la turbo, cel care intra in EGR era spart.Am pus altul de la un prieten, si va spun sincer ca nu mi-am mai recunoscut masina! trage extraordinar de bine, nu scoate fum si merge extraordinar.Acum ramane sa-l schimb, dar nu prea gasesc
Link to comment
Share on other sites

Si eu am lag, La drum ĂŽntins dacĂŁ sunt sub 2000 de rotatii, si apas acceleratia dintr-o data , nu mai merge bine, nu mai are putere , trebuia sa dau o treapta inferioarĂŁ si ĂŽși revine in câteva secunde.. Poate sa fie de La egr? Nu l-am curatat niciodatĂŁ ..
Link to comment
Share on other sites

Si eu am lag, La drum ĂŽntins dacĂŁ sunt sub 2000 de rotatii, si apas acceleratia dintr-o data , nu mai merge bine, nu mai are putere , trebuia sa dau o treapta inferioarĂŁ si ĂŽși revine in câteva secunde.. Poate sa fie de La egr? Nu l-am curatat niciodatĂŁ ..

 

poate sa fie Egr blocat sau furtun vaccum fisurat (amandoua variante sunt usor de realizat)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.