Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Da, aveam si intreruperi la inceput. Mai apoi, cand s-a defectat de tot electrovalva, masina se manifesta astfel. Primele 5 minute dupa ce porneam masina, se comporta destul de bine... in sensul ca nu avea intreruperi. Dupa ce se incalzea motorul, apareau problemele. Electrovalva egr fiind blocata, gazele nearse erau bagate continuu in motor, innecandu-l. De la 1.200 ture pana undeva la 3.000, nu se accelera deloc. Pedala la blana si degeaba. Cum treceam de 3.000 ture, incepea sa traga mai bine.

deci am recitit iarasi topicul, asa face si la mine, dar problema era ca face asa si cu egr-ul anulat

o sa inlocuiesc cu electrovalva data jos de la turbo, la turbo am noua, dar banuiesc ca nu are nici un efect

Link to comment
Share on other sites

cand am curatat senzorul de presiune de pe galerie, am uitat sa ii pun mufa la loc si masina nu mai tragea sub 2800 de ture. Eu am facut-o pe a mea acum 2 saptamani sa traga liniar fara intreruperi, prin curatarea filtrelor de la electrovalve, filtru epurator si senzorul de presiune. dar acum cateva zile, dupa vreo 300 de km, iar a inceput sa mearga intrerupt desi parca nu sunt la fel de mari pierderile de putere ca inainte.
Link to comment
Share on other sites

sa stii ca am anulat egr-ul si tot asa functioneaza si cu el si fara el

cu cat e mai cald aerul afara cu atat face mai des, cu cat e motorul mai fierbinte cu atat exista posibiliatatea sa aiba cadere de putere, tot timpul face dupa 2-3 ore de mers nonstop,numai in turatii mici pana in 2000rpm

 

incep sa ma gandesc serios ca e ceva in pompa stricat

Link to comment
Share on other sites

in poza 2 am gasit o eroare activa la controlerul de la injectie

banuiesc ca asta e buba

e ceva pe partea de electronica de pe pompa

pompa are un calculator si un solenoid si un senzor ceva din alea 2 st stricate sau intepenite

nu are nimeni un raspuns plauzibil

am fost la bmw aici in bayern, cu greu spre deloc au intels ca vreau sa fac un tester cu gt1 st varza total, cel putin aia de la receptie, stiu doar sa te puna pe lista de programari peste 2 sapt si sa iti spuna ca o testare costa intre 60-100e

imi venea sa o scuip pe nesimtiata aia

un program cu licenta si aparatura costa 800 si ea vroia 100e sa-mi faca o constatare

mai bine o las sa crape si mai pun 300 si iau o pompa si gata

Link to comment
Share on other sites

oare din cauza ca nu are update-uri de soft sa faca figurile astea idioate? pai si inainte avea acelasi debitmetru deci tb sa mearga fara

pot sa cumpar un soft inpa, dar din pacate nu ma pot conecta cu el la dde3, am observat asta

a mai incercat cineva cu un soft gt1 copiat,la fel nu a reusit

asa ca ma gandeam sa ma duc si eu ca omu odata la reprezentanta cu harbu da cred ca ma las pagubas

Link to comment
Share on other sites

si totusi daca erau intepenite de ce functioneaza perfect mii de km pana se incalzeste temp motorului?

si daca era electronica de pe pompa bulita nu trebuia sa aiba eroare permanenta?

eu cred ca problema este din soft, trebuie un update de soft, undeva are o eroare

si m-am gandit sa ii fac o remapare, asa o sa se rescrie corect toate datele si costa si mai ieftin, decat sa dau 100e sau mai mult pentru update la reprez mai bine dau 200e si o remapez la o firma de tuning

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

si totusi daca erau intepenite de ce functioneaza perfect mii de km pana se incalzeste temp motorului?

si daca era electronica de pe pompa bulita nu trebuia sa aiba eroare permanenta?

eu cred ca problema este din soft, trebuie un update de soft, undeva are o eroare

si m-am gandit sa ii fac o remapare, asa o sa se rescrie corect toate datele si costa si mai ieftin, decat sa dau 100e sau mai mult pentru update la reprez mai bine dau 200e si o remapez la o firma de tuning

Update de soft la reprezentanta este vro 200 de lei si nu are nici o legatura cu ciptuning-ul(vezi ca le amesteci)

Link to comment
Share on other sites

Update de soft la reprezentanta este vro 200 de lei si nu are nici o legatura cu ciptuning-ul(vezi ca le amesteci)

din pacate eu nu st in tara si in germania preturile st de 5 ori mai mari, asta ca sa zic ca nu st deloc calificati din punctul meu de vedere

daca ma duc la receptie si nu stie nimeni ce este gt1, atunci ce sa mai vb de altele

mi s-a cerut intre 60-100e pentru un tester nu stiu dupa ce criterii, poate daca vii cu e30 ai 60e si cand vii cu e92 100e.......

ce sa mai vb de updat-uri de soft

 

chiptuning este una si remaparea este alta si nici astea pentru ca difera doar forma nu si cauza

m-am gandit ca niste harti schimbate verificate si cu parametrii rescrisi o sa invioreze putin circuitele si folosirea altor plaje de valori o sa scoata din tema vechile hibe

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/96445-eroare-tester/

am gasit acest post foarte interesant

 

 

Start of Injection Closed-Loop Control DDE 3.0

.

 

 

Function

The setpoint for start of injection control is derived from following variables for the operating status:

 

•Engine speed

•Injection quantity

•Coolant temperature

•Atmospheric pressure

•Boost pressure

•Fuel temperature

The start of injection is set in the injection pump by means of the timing valve for the injection timing device. The needle movement sensor at cylinder No. 4 signals the actual start of injection back to the DDE control unit. The DDE control unit controls the timing valve of the injection timing device such that the difference between the setpoint and actual start of injection is as low as possible. Fault code 0A "start of injection closed-loop control" is stored if the difference is too great (tolerance depending on operating status approx. +/-2° crank angle). In addition, the position control of the injection timing device is also monitored and fault code 48 "injection timing device control" is stored in the case of fault.

 

 

Troubleshooting

If fault code 0A or 48 is stored, the injection rate is limited to 25 mg/stroke.

 

In this case, the system changes over from start of injection closed-loop control to start of injection open-loop control with fixed duty factor in case of:

 

•Fault code 0A, "start of injection closed-loop control"

•Fault code 2F, "crankshaft position/rpm sensor"

•Fault code 47, "synchronism of rpm sensors"

•Fault code 10, "supply voltage"

•Fault code 5, "needle movement sensor"

•Starting the engine

•Deceleration fuel cutout

 

Pare a fi injectorul cu fir de la cilindrul nr. 4

 

 

Cate ceva si despre senzorul din injectorul cu fir:

 

 

Needle Movement Sensor DDE 3.0

The needle movement sensor is integrated in the injection nozzle of cylinder No. 4 and cannot be replace separately. The sensor registers the start of injection at cylinder No. 4 which represents the actual value for start of injection control.

 

 

Function

The needle movement sensor consists of a coil which receives a constant, defined current of 30 to 35 mA from the DDE control unit. Movement of the nozzle needle generates a voltage signal that is evaluated by the DDE control unit.

 

 

Troubleshooting

Monitoring requires a battery voltage above 9 V. Fault code 5 "needle movement sensor" is stored if the needle movement sensor is defective.

 

Consequences:

 

•Changeover from start of injection closed-loop control to start of inejction open-loop control

•Exhaust gas recirculation is deactivated

•Injection quantity limited to 25 mg/stroke

 

 

deci in consecinta in cazul meu unul din acesti senzori e stricat

cred ca cel mai important de verificat este injectorul cu fir

 

fara diagnoza amanuntita nu o scot la capat

Link to comment
Share on other sites

cu inpa am intrat de 3 ori

prima data a avut niste erori pe care le-am sters si nu au mai aparut ulterior la urmatorele 2 testere

cu gt1 nu ma pot conecta la dd3,nu stiu din ce motiv

 

am fost la masina sa verific furtunasele de la egr si am pornit motorul, am observat ca nu are decat un foarte slab sentiment de vacuum pe furtunul care intra in egr, am verificat si furtunul care intra in electrovalva si are acelasi foarte slab vacuu

am verificat si supapa de pe radiatorul de antigel la ciuperca si acolo avea vacuum foarte puternic, am inlocuit furtunul de la egr cu asta de la radiator, a pornit egr-ul, sa incalzit brusc tevile care conduc gazele, dar cand am vrut sa accelerez, surpriza masina galopa si nu se tura deloc deloc

 

m-am uitat la debitmetrul de aer si nu era nici macar murdar, nici pe tester nu dat nimic, am avut probleme cu debitmetrul la o masina si stiu ca nu mai urca in ture in orice treapta si se aprinde in bord checkul, am mers si cu dieseluri cu debitmetrul stricat si peste 2500 se plafonau rau de tot......deci debitmetrul stiu sigur ca este bun

 

problema este ca nu te poti conecta cu gt1 la motor si nu poti cauta prea amanuntit cu inpa....si sa schimb toate si sa nu mearga sincer am mai facut si m-am mai linistit....

 

pai nu mai sterge erorile fara sa le citesti ... sunt stocate acolo pentru a fi citite !!!

 

filozofia asta cu sterg erorile si nu mai apar personal nu o apreciez deloc ... puteau fi informatii care acum ti-ar fi de folos :)

Link to comment
Share on other sites

sal

le stiu pe de rost si din pacate nimeni nu a reusit sa le interpreteze, am postat pe 1000 de forumuri, care se da specialist da vina pe jegul de vp44 care e problematica de matematica........

deviatie avans +/- 2 grd si controller start of injection si ceva legat de boost control

si am inceput sa inteleg cam ce vrea sa zica, banuiesc ca este vorba de injectorul cu fir

injectorul cu fir controleaza timing injection

banuiesc ca se blocheaza cand motorul se incinge, doar e in contact direct cu chiulasa,si nu mai da semnal masina intra in limp mode,limiteaza motorina la nustiucate unitati,taie egr-ul,boostul, si ce mai face el, si din cauza asta am observat ca se deblocheaza peste 3000rpm treptat ptr ca la turatii mari volumul de motorina este mai mare si isi revine

tot timpul simptomul de limp mode s-a inatamplat numai pe deccelerare, adica s-a taiat injectia si cand a trebuit sa porneasca din nou ceva s-a blocat.....acum ce anume nu stiu, nu mai vreau sa dau cu presupusul ca ustura la buzunare rau...

banuiesc ca injectorul cu fir are o piesa electromagnetica montata care posibil se intepeneste cand se incinge, momentat o sa bag solutie de curatare nonstop in motorina si pe viitor o sa ma duc la un tester competetnt

analiza date si verificarea/reglarea avansului pe pompa, din pacate se amana deocamdata.....

am oprit si pornit din cheie motorul in mers cand a intrat in limp mode si nu s-a schimbat nimic in mersul motorului...

 

 

 

The needle movement sensor consists of a coil which receives a constant, defined current of 30 to 35 mA from the DDE control unit. Movement of the nozzle needle generates a voltage signal that is evaluated by the DDE control unit.

posibil sa fie si o problema de continuitate fire mufe slabe

acum cativa ani am intalnit o problema asemanatoare la unul din dubele iveco daily de la munca, facea la fel ca masina mea numai ca se aprindea si in bord checkul, am dus-o la reprezentanta iveco si au gasit vreo 2 mufe slabe de la vibratii si care nu mai alimentau injectorele in turatie mare din lipsa de semnal

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

gata e programata la bosch car service pentru reglare avans

si ca sa fac o paranteza am intrebat cat costa si a spus 40-50e baieti simtiti si mai stiu sa si numere din 10 in 10, la bmw aia stiu doar din 40 in 40

daca trebuie sa dea pompa jos in caz ca nu este bine pusa la punct a spus ca mai costa vreo 120-130e,dar nu cred ptr ca are puncte fixe de prindere si reglajul se face numai din electronica.....

Link to comment
Share on other sites

un mare kaka-maka, gata mi s-a taiat, o las asa pana crapa sau isi revine

aditivi si ulei mineral bagat in motorina si atat

au fost cu testerul pe ea in probe, au zis ca e ceva in pompa,nu stiu ce, ca tb s-o puna pe bancul de probe, nu stie cat costa etc

mai bine o las in pace, masina functioneaza ok, in caz ca se duce schimb pompa cu totul fara sa mai fac investigatii.....

au zis ca are 2 grd + si 4 grade -, si tb sa aiba 6+.....

 

am stat si analizat situatia, se vede clar ca pompa este dezavansata cu 4 grade

am gasit lungimea lantului 178cm si am calculat lungimea arcului de cerc, mi-a dat ca 4 grade inseamna 2mm, deci timpii initili de incepere a injectiei si durata injectie st bune, problema este ca injectia este dezavansata cu 2 mm!!!!

 

asta inseamana ca lantul e uzat, s-a intins, tb inlocuit si atunci delayul va disparea singur si sigur

Link to comment
Share on other sites

deci absolut nimeni nu are idee exact de pompele astea, toata lumea da cu presupusul. toti sunt foarte experimentati si cand le dai argumente contra te reped si te fac incompetent

am auzit 1000 de idei nici una pertinenta

in fiecare zi descoper lucruri noi

ex:-la pompa de injectie vp44 nu se pot regla timpii de injectie!!! ptr ca este idependenta, are senzori rpm,injector cu fir,senzori de temp, dde-ul, exact ca la motronic, totul se recoreleaza in functie de temp, uzura, calitate combustibil,etc

deci pompa este o unitate de sine statatoare, nu tb sa bagi surubelnita in ea, nu are legatura cu uzura lantului in cazul cand ai luat-o de la nustiu ce samsar si are km dati inapoi etc....

 

deci singura problema in cazul meu ca si la alti colegi ramane pistonul de avans injectie care din cauza mizeriei sau uzurii poate sa se blocheze, atat

 

aditivi si ulei de 2t adaugati in motorina sunt singurele operatii pe care le mai fac in legatura cu problema din titlu!!

am descoperit ca atunci cand am pierderile de putere iau contactul accelerez la blana si pun iarasi contactul dispare instant lagul si acum dupa 2-3 operatii de genul asta nu am mai sesizat repetarea fenomenului, deci usor usor pistonul se deblocheaza

Link to comment
Share on other sites

cu inpa am intrat de 3 ori

prima data a avut niste erori pe care le-am sters si nu au mai aparut ulterior la urmatorele 2 testere

cu gt1 nu ma pot conecta la dd3,nu stiu din ce motiv

 

am fost la masina sa verific furtunasele de la egr si am pornit motorul, am observat ca nu are decat un foarte slab sentiment de vacuum pe furtunul care intra in egr, am verificat si furtunul care intra in electrovalva si are acelasi foarte slab vacuu

am verificat si supapa de pe radiatorul de antigel la ciuperca si acolo avea vacuum foarte puternic, am inlocuit furtunul de la egr cu asta de la radiator, a pornit egr-ul, sa incalzit brusc tevile care conduc gazele, dar cand am vrut sa accelerez, surpriza masina galopa si nu se tura deloc deloc

 

m-am uitat la debitmetrul de aer si nu era nici macar murdar, nici pe tester nu dat nimic, am avut probleme cu debitmetrul la o masina si stiu ca nu mai urca in ture in orice treapta si se aprinde in bord checkul, am mers si cu dieseluri cu debitmetrul stricat si peste 2500 se plafonau rau de tot......deci debitmetrul stiu sigur ca este bun

 

problema este ca nu te poti conecta cu gt1 la motor si nu poti cauta prea amanuntit cu inpa....si sa schimb toate si sa nu mearga sincer am mai facut si m-am mai linistit....

fratica eu am avut aceeasi problema,am rezolvat-o,deci,schimbi debitmetrul,obligatoriu sa aiba acelasi cod ,dupa care mergi la AB si repui toate codurile,sau la oricare BOSH CAR SERVICE ,bineinteles care pot sa faca recodifica,cel putin eu asa am facut si acum merge perfect

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.