Jump to content

320d m47 are momente cand pierde mult din putere


Recommended Posts

La mine nu cred ca este din electrovalve, acele minifiltre le'am curatat, am inversat electrovalvele intre ele si nimic, aceeasi problema. Curios este faptul ca daca lucrez cu masina in plaja de turatii 2000-4500 nu am nici un fel de problema, deci nu cred ca ar fii vreo electrovalva. In schimb daca cobor turatiile undeva la 1700-1800 in 10 sec zici ca e moarta. cu pedala in podea litrometrul nu mai creste de 8l/100km. Ca sa isi revina trebuie sa o ridic oriunde peste 2000 de turatii si sa o tin acolo, indiferent de pozitia pedalei de acceleratie, poate sa fie podea sau mers constant si in 10 sec isi revine. Eu zic ca e din pompa de injectie, sapt viit ma duc sa vada un mecanic de ea. Sper sa vin cu vesti bune.
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca e turbina murdara si se blocheaza, actuatorul nu mai poate sa inchida paletii

aditivi si talpa in treapta 3 sau 4 la 3500-4000rpm o bucata buna de autostrada

aditivii curata si inj si pompa daca ai ceva depuneri in ea

cineva zicea ca pune ulei de 2 timpi in motorina sa unga pompa la pistonasul ala de care spui tu, dar nu cred ca este bine ptr ca vei imbcasi tot inclusiv catalizatorul

succes si sa ne spui si noua

 

acum legat de masina mea

am observat ca la rece face presiune mai greu, se dezamorseaza instalatia de ulei si se stinge becul in 4-5 sec, la cald 1-2

cine a mai avut probl asta poate sa-mi rap si mie ce tb schimbat?

carcasa filtru ulei, la alte modele are o supap in filtrul de ulei care se poate schimba, la asta m47 nu are sau nu e mentionata

pompa de ulei

Link to comment
Share on other sites

pompa de ulei incarca mai greu,e boala e46-lui diesel de 136,de unde si zgomotul la pornire care dispare relativ repede,supapa nu are la filtru de ulei,dar nu e asta o cauza pentru care nu trage cum trebuie.e un motor problematic pe parte de sub-ansamblele responsabile de supra-alimentare,nici macar Bavaria nu se prea incurca cu ele,pentru ca sunt prea multe lucruri de verificat si diagnosticat,pacat,pentru ca aparent, e un turbo-diesel simplu din punct de vedere al principiului de constructie si de randament al cuplului motor.
Link to comment
Share on other sites

sal

am cercetat peste tot pe mai multe forumuri si am gasit ceva legat despre problema dezamorsarii pompei de ulei

acel cineva a scos carcasa/filtrul de ulei si a curatat-o a pus motorina in ea si spunea ca nu se dezamorseaza dar dupa montarea la loc aceasi figura....

pe urma a luat o carcasa filktru noua 980 lei si acum nu mai are probleme, nu mai tacane tachetii si nu mai se dezamorseaza

si chiar spunea ca are niste supape pe filtru, banuiesc ca sunt ceva mai ciudate si posibil sa nu se poata scoata asa usor din carcasa

acum nu stiu ce sa zic, am mai citit si aici pe forum undeva ca tot asa tb schimbata carcasa filtru ulei si probl dispare...

inca mai astept pareri

Link to comment
Share on other sites

@BOASKA In legatura cu problema pierderii de putere pot sa iti zic sigur ca la mine este din pompa de injectie, ieri am fost la mecanic, a dat pompa jos, a curatat pistonasul a reglat si avansul si iti zic ca de ieri si pana azi am facut un drum de sebes-cugir-tg mures si retur undeva la 300 km si mi'a mai facut faza doar de 3 oripe cand inainte mergeam cu ea tot in reprize. Pistonasul respectic cica regleaza avansul. Masina merge muuult mai bine, are si alt sunet, e mai silentioasa. Am vb cu mecanicul si o zis ca normal nu mai trebuia sa faca deloc si ca mai mult de atat nu are ce sa ii faca. Daca o sa faca tot mai des o sa ii schimb pompa de injectie. Degeaba verificam eu turbo, variabila, debitmetru si toate cele ca degeaba. Sincer sunt foarte multumit de mecanic, el a fost singurul care a desfacut motorul sa vada, restul doar cu laptopul, daca nu era nici o eroare zicea ca nu stie ce are si imi dadea o mie de probabilitati. Ma bucur ca in sfarsit am aflat si eu cauza, chiar daca poate sa fie costisitoare macar stiu sigur ce are. Puteam sa schimb eu tot ce au zis cei de la reprezentanta BMW sa schimb injectorul cu fir, electrovalva turbo si senzorul de pe admisie operatie ce la ei ma costa undeva 3000 lei si tot degeaba. E foarte important sa ai un mecanic bun.
Link to comment
Share on other sites

doar putini pot intelege exact adevarata cauza si functionarea motorului diesel de genul

ai spus ca atunci cand nu mai trage litrometrul ramane la max 8-9ltr? deci debitmetrul da motorina in functie de cat aer intra prin el. deci cand nu trece aer prin el este de la turbina nuj de la pompa de inj, si este o cauza destul de des intalnita, cade turbina si intra in modul de avarie sau ceva de gen, daca aveai un tester intradevar bun imposibil sa nu fi gasit ceva legat de asta..

blocheaza actuatorul pe inchis maxim si anuleaza electrovalva si fa o proba asa sa vezi daca mai are scapari de putere cu variabila actionata la maxim

si eu cand am luat masina facea din semafor in semafor si acum odata pe luna max si nu am umblat in pompa si apropo la pompa se regleaza electronic avansul se face o reinitializare asa scria in tis, asa dupa ureche nu stiu cum ai putea sa reglezi avansul

daca era pistonasul tau ptr avans atunci sigur dadea niste rateuri ceva fumuri, ramanea turat nu te-ai gandit? ramanea la 4000rpm poate si nu mai raspundea la acceleratie sau la max la 4500rpm

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca avem probleme diferite, tot ce stiu e ca dupa ce a degripat pistonasul respectiv si a luat din avans am cu totul alta masina, puterea e mai mare, raspunde ferm la pedala de acceleratie si are alt sunet. Inainte daca o tineam 10 sec in a 5-a la 1800 de turatii si vroiam sa accelerez nu puteam, abia daca isi mentinea viteza cu pedala in podea. Acum am tinut de curios, sa nu exagerez undeva la 20 de min turata intre 1500-1900 si cand am accelrat litrometrul s-a dus direct la 18l si puterea era acolo unde trebuia. Mai multe de atat nu pot sa zic, poate vreodata o sa ii fie de ajutor cuiva ceea ce am patit eu. Daca gaseam un asemenea post inainte sa ma duc la x testere si schimbat x piese, scuteam ceva banuti. Sper ca la tine sa se rezolve doar prin curatarea geometriei.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ultima data a facut acum 2 luni si ceva cand am fost cu ea pana in timisoara sa fac itp-ul

a fost un drum dus intors de 2000km si am avut si tratament in motorina liquimolly,a facut de 2 ori in 1900km foarte slab cum am accelerat-o si-a revenit instant

de atunci nu mai face

nu am cumparat nimic, nnu am schimbat nimic, deci treg concluzia ca am avut dreptate, era din mersul de bucuresti subturat care infundase turbina!!!

este a-3a masina pe care o rezolv cu aditivii liquimolly :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

dap

revin

a dat caldura si exact ca de obicei a inceput cu fitele

asa ca m-am suparat rau si am desfacut amandoua electrovalvele

el turbo sa nu exagerez dar cel putin 30 min am curatat la filtrul acela, era piatra

el egr putintel mai curata, arata binisor

surpiza a fost ca am descoperit furtunul de la vacuu la intrarea in el egr rupt!!

am inlocuit si montat la loc

dupa montarea corecta a el egr masina merge bine dar pot spune ca diferit de cum mergea, la relanti trage mai greu cand urca in turatii trage liniar si constant fara hopuri, inainte pana la 2500rpm avea un mers dupa 2500rpm alt mers

problema inca persista la fel ca si inainte vag, ce am observat dupa instalarea corecta e ca la inceput a scos niste fum cred de la egr... pe urma in sarcina si turatie se incingea turbina mai tare, acum sa vad daca dupa incinsoarea asta mai face figuri variabila....

un singur lucru vreau sa il mai fac maine, am tot observat ca turbina fasaie, toata lumea zice ca e de la un furtun spart, maine verific tubulatura si o peticesc

se aude exact un fashait distinct de aer!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mersi dar din pacate nu inteleg

daca inlocuiesc cu un debitmetru cu acelasi cod mai tb sa umblu pe la reprezentante sau merge asa?

deja am comandat un debitmetru bosh cu aceleasi coduri

 

Normal ar trebui resetate adaptation values.

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca 0 928 400 314 si 0 928 400 468 nu se mai fabrica, si daca vrei sa inlocuiesti debitmetru, il gasesti doar pe codul asta 0 928 400 527.

 

"If this air mass flow meter is installed as a replacement of 0 928 400 314 or 0 928 400 468, the ECU must be re-coded by a BMW garage"- zice ca daca ai pe masina 0 928 400 314 sau 0 928 400 468 si vrei sa-l schimbi, daca vei pune 0 928 400 527 trebuie update de soft, sau ceva de genul pt modelul nou de debitmetru.

 

@BOASKA, 0928400468 este codul pe bosch.

Pe un debitmetru original bmw, codul bosch este altul, iar codul bmw, de pe realoem, este scris mai jos si este altul.

Link to comment
Share on other sites

Eu asa cred, ar trebui sa mearga fara nici o alta interventie pe la soft.

 

Exact modelul din poza l-am avut si eu pe masina si l-am schimbat cu 0 928 400 527 fara sa-i mai fac vreo reprogramare la DDE. Motorul merge la fel ca si cu debitmetru vechi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.