Jump to content

BMW 320D E90 - sfaturi


slefbb

Recommended Posts

suspensiile sport cum se comporta in romania? o sa se simta ca o troaca masina?

 

Da, un BMW este o troaca prin definitie!:thumbsup: Logan-ul e mult mai confortabil!

Suspensia sport este ok , chiar si anvelope cu talon de 40/35 daca nu sunt run flat. Daca ai RFT, si cele cu talon de 45 vor face masina rigida. Dar, daca doresti confort, mai mult decat orice, BMW nu e chiar alegerea potrivita!

 

 

 

Masina din link pare a fi a unui autohaus; nu e acelasi lucru cu un dealer BMW. (si nu apare vanzatorul in subsolul pag)

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

am mai gasit o masina apropiata de ceea ce caut..oare o avea km reali???

 

cand imi cautam eu masina, evitam anunturile in care aparea 'We speak english' . era doar o obsesie a mea , nu ca neaparat masina era slaba

le evitam deoarece in general turcii , rusii , romanii le foloseau .

Link to comment
Share on other sites

daca te-a tinut pe tine 100000km pe altu il tine 10 ani e din start un principiu eronat.

e vorba si de uzura 'timpului' adica mai pe romaneste oboseala metalului , inbatranirea plasticelor (furtunelor)....

cat despre 100 000km fara nici un leu nu prea cred ,totusi e posibil ,dar atunci nu va suparati cand va vom zice ca aveti niste coji ,bude ,troace

Aberezi.Sunt o gramada de masini BMW la care in 100 k km nu s-au investit bani decat in consumabile.

 

ma repet...mi se pare putin curios numarul de km

doar 60 de mii din octombrie 2008 si pana acum?

Masina este de la reprezentanta BMW.Eu am cumparat masini numai de la reprezentante si niciodata nu au fost probleme cu km.Deci km 100% reali.Crezi ca aia se fac de kkt pentru o masina.

Link to comment
Share on other sites

exclud revizile care cica se considera niciun ban , in 100 000 km nu ai absolut nici o problema ? pe langa aia 4-5 miliaone sau cat o fi revizia tu nu ai bagat un sfant leu in masina ? ma scuzati dar raman la acceasi parere

 

Pai scuza-ma, reviziile se fac si la benzinar si la diesel-uri...nu le-am pus la socoteala, evident...n-am mai pus la socoteala faptul ca la 10 - 12 000 km schimb ulei, filtru ulei si filtru aer...iar la urmatorii 10 - 12 000 schimb ulei si TOATE FILTRELE (mai putin ala epurator, ce se schimba pe la 50 000 parca)...

 

Nu, in 215 000 km (110 000 ai mei) nu am avut absolut nicio problema, inafara de volanta, de care am zis...si asta cred ca-i mai mult din cauza mea...stilul de condus...n-o fii perfect la schimbatul vitezelor/apasatul pe ambreiaj :)

 

Ce "sfant leu" sa bag si de ce? Ce era sa schimb si de ce? Am schimbat preventiv curelele, burdufurile de la amortizoare, am curatat EGR...urmeaza probabil in primavara (daca n-o vand pana atunci sa-i curat admisia si/sau ce se mai face la 200 000 + ...km...

 

Am mai schimbat lichidul de frana...si/sau alte mici nimicuri...ce-am mai facut :)

 

In rest...ce "sfant leu" trebuia sa bag ...si de ce? Scuze ca repet intrebarea. Zi-mi tu ce-ar fii trebuit sa fac si n-am facut...si/sau in ce trebuia sa bag, poate n-am stiut eu...astept cu placere sugestii :)

 

Dar de aici si pana la a zice de o masina pe care nici macar n-o cunosti (a mea sau a altuia) ca-i cazan...e cale lunga :)

 

O duc la mecanic periodic (cam o data la 2 luni, ca schimb uleiul des :)) ) ...i-am facut recent ITP-ul PE BUNE, LA REPREZENTANTA RAR...ca sa ma conving eu pentru mine ca am o masina cel putin ok...si am platit 120 sau 150 ron...in loc sa ma duc sa-l fac la un service de cartier...cu 70 ron...cum fac toti...se si mirau aia de la RAR (adevarat, ii si stiam pe baieti si nu mi-au omorat-o turand-o pe loc, dar in rest au verificat tot pe bune) ca am venit la ei...cand toti se duc in alta parte.

 

Nah...cam asta e :) Eu o consider o masina foarte fiabila si cred ca am motive intemeiate :)

 

Si referitor la asta - "daca te-a tinut pe tine 100000km pe altu il tine 10 ani e din start un principiu eronat." - sigur, aici ai si tu dreptatea ta...referindu-te la furtunase si altele care se uzeaza clar in 10 ani...dar ma refeream la lucruri importante...gen injectoare, turbina, etc...nu le stiu eu prea bine :)

 

Dar un 2.0 TFSi consuma peste 15 in oras, cu 60% mai mult ca un diesel.

 

Corect :)

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

exclud revizile care cica se considera niciun ban , in 100 000 km nu ai absolut nici o problema ? pe langa aia 4-5 miliaone sau cat o fi revizia tu nu ai bagat un sfant leu in masina ? ma scuzati dar raman la acceasi parere

S-o fi referit omul (ca si mine) ca nu a bagat nimic specific diesel, ca la bucsaraie se cam stie, cel putin la e46 e destul de rau(fata de alte marci): am bagat deja ~1000ron si ma pregatesc de telescoape si inca un brat fata.

 

Apropo eu de fapt am bagat ceva specific diesel: termostatul egr 80 sau 90 ron.

Link to comment
Share on other sites

...

...

 

Corect :)

deci pana la urma ai bagat ceva bani in reparati , intretinere , curatat egr si altele

 

eu nu am treaba cu disel/benzina , vorbeam in general daca s-au bagat vreun 'sfant leu' in 100 000 km

 

poate or fii drumurile mai bune prin sud ,in fine ...

Edited by ex0rcistu
Link to comment
Share on other sites

Atatea posturi inutile pe 23 de pagini nu am mai vazut de mult. Si eu prospectez un 320xdA E90 facelift dar nu am aflat nimc din tot topicul asta, sunt reguli de cumpare care se aplica oricarei masini (samasari vs nu stiu ce, deducere TVA dar aproape nimic despre E90 320d.

 

Poate un moderator se trezeste din amorteala si schimba titlul topicului sa nu stea lumea ca proasta sa caute in 23 se pagini ceva util.

Link to comment
Share on other sites

@andrei27 - de ce nu intrebi ce anume te intereseaza despre E90? Sunt sigur ca ti se va raspunde. :rolleyes:

 

Corect, mai constructiv cum spui tu, dar cineva trebuia sa sesizeze.

 

Deci:

1. Ce model e cutia automata ? Are probleme,riscuri de defectiuni ? E la fel de responsive ca vechiul model (ma refer la modelul de pe E39, eu asta o cunosc) ? Cand stai pe loc cu piciorul pe frana cutia trage in continuare sau intra in neutral ?

2. Ce alte probleme comune are modelul E90 facelift si motorul de pe 320d ? Ce model de motor este ?

 

Sarmana !

Link to comment
Share on other sites

1. Cutia automata nu are probleme; nici la cele la care nu s-a schimbat uleiul (ca este LongLife, nu?):)

2. Nici motoarele nu au probleme daca sunt exploatate responsabil si intretinute cum scrie la carte. Sau, cel putin, eu nu am auzit de motoare sau cutii defecte din senin.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.