Jump to content

BMW 320D E90 - sfaturi


slefbb

Recommended Posts

Eu consider ca volanul clasic, daca-i pot zice asa, e horror. Un volan sport, chiar si cu trim gri, mi se pare ok. Bine, fiecare cu gusturile sale. Acum, tu poate esti suparat ca nu ti-am raspuns la mesaj, si de asta zici ca ma ia gura pe dinainte. Hai ca incerc sa-ti raspund acum si poate n-o sa mai fii suparat, scuze :)

Ah, nu are legatura cu mesajul. Am trecut demult de copilariile astea.

 

Dar nu tre sa ii faci pe altii sa se simta prost, si am incercat sa dau un exemplu in acest sens prin cele zise mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Ah, nu are legatura cu mesajul. Am trecut demult de copilariile astea.

 

Dar nu tre sa ii faci pe altii sa se simta prost, si am incercat sa dau un exemplu in acest sens prin cele zise mai sus.

 

Nu mi se pare o jignire sau ca trebuie sa se simta cineva prost ca, vezi Doamne, n-are navi. Ce-i care n-au, sigur nu se simt prost din aceasta cauza. Daca lor le place si sunt fericiti, toata lumea e bine. Unii pun accent pe interior, altii pe exterior, altii mai mult pe o anumita chestia, altii mai putini. Cum eu spre exemplu nu mi-as lua in vecii vecilor, chiar in vecii vecilor, o masina fara trapa. Altii nu-s interesati. Ma rog, imi cer scuze daca cineva s-a simtit jignit :)

@alex_wly , scuze frate :)

Link to comment
Share on other sites

mda , se pare ca la cat e de dorit navi , s-ar putea pune o taxa pe impozit la navigatie , probabil in cazul ala se va aprecia masina in sine si alte optiuni , decat navi si codita de rechin . Per ansamblu nu as alege o masina in fctie de NAVI .

Si hornet , tre' sa conduci un 325 i ca sa vezi ca uiti de navi .

Link to comment
Share on other sites

Autoscout24.de nu e tot un site gen mobile.de?

 

as fi vrut direct siteul de la autohaus

 

merci oricum

 

Pai mobile.de ce are? Acolo isi pun toti dealeri anunturi. :) E mai usor sa verifici un site, decat sa verifici 10. :) Ai putea sa te mai uiti pe bmw.de la masini second. Dar acolo sunt preturile mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Io am observat ca navigatia la e90 este ca sa transforme in frumos esteticul masinii si, cum spune si numele, face mai usoara ajungerea cu masina prin hatisu de autostrade , care este!

Dar am o intrebare la colegi vechi, care este pasionati: ajutooor! va rog un sfat - ca sa am navigatie ce sa fac?

adica, sa resoftez masina, cum zice unii colegi

sau, sa iau butonul idrive - pe care a zis ca mil aduce Brandex, impecabil, cu ...carnita, nerulat in romania, adica tzipla!

va rog sami spuneti parerea voastra. ciao

Link to comment
Share on other sites

Nu mi se pare o jignire sau ca trebuie sa se simta cineva prost ca, vezi Doamne, n-are navi. Ce-i care n-au, sigur nu se simt prost din aceasta cauza. Daca lor le place si sunt fericiti, toata lumea e bine. Unii pun accent pe interior, altii pe exterior, altii mai mult pe o anumita chestia, altii mai putini. Cum eu spre exemplu nu mi-as lua in vecii vecilor, chiar in vecii vecilor, o masina fara trapa. Altii nu-s interesati. Ma rog, imi cer scuze daca cineva s-a simtit jignit :)

@alex_wly , scuze frate :)

 

Sunt de acord cu ce zice hornetb.. nici mie nu mi se pare o jignire sa zic "bordul fara navi e urat" .. Adica de ce ar trebui sa se simta altii jigniti? Nu-mi place punct. Pt unii sunt importante anumite optiuni, pt altii altele.. De exemplu pt mine trapa e total inutila.. am avut pe fosta masina si nu cred ca am folosit-o de 5 ori..

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu ce zice hornetb.. nici mie nu mi se pare o jignire sa zic "bordul fara navi e urat" .. Adica de ce ar trebui sa se simta altii jigniti? Nu-mi place punct. Pt unii sunt importante anumite optiuni, pt altii altele.. De exemplu pt mine trapa e total inutila.. am avut pe fosta masina si nu cred ca am folosit-o de 5 ori..

incearca aici http://home.mobile.de/home/dealerHomepageContact.html?customerId=460898 omul e neamt foarte serios mie mi-a lasat 1000 euro la pret si are masini bune cel putin cu a mea nu am avut necazuri :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

mda , se pare ca la cat e de dorit navi , s-ar putea pune o taxa pe impozit la navigatie , probabil in cazul ala se va aprecia masina in sine si alte optiuni , decat navi si codita de rechin . Per ansamblu nu as alege o masina in fctie de NAVI .

Si hornet , tre' sa conduci un 325 i ca sa vezi ca uiti de navi .

 

Pai eu n-am ales-o in functie de navi, eu am vrut 320d cu navi, xenon si trapa, conditii minime, km putini... si aia mi-am luat :)

 

Un E90 fara navigatie nu ca este urata ci foarte urata.Acum ce-mi doresc este automata nu mai suport manuala.

 

Automata e buna...daca ai bani sa dai 2000 E in caz ca se duce... E buna in oras, ca stai cu mana pe pulpanu` gagicii, in loc sa tot schimbi la viteze. :) Dar am condus 330d, automata, are cineva de vanzare masina (e nebunie, 75 000 km reali, 2005 sfarsit, 330d cu tot ce vrei pe ea, pachet M din fabrica, trapa, navi mare cu tv, etc, etc... 37 000 a dat pe ea in 2007, acum o vinde cu 21 000) ...poate m-as fi riscat sa o iau (mai ales ca m-ar fi lasat cu banii, ca are destui) ...dar m-a deranjat ca-i automata, daca era manuala o aveam demult.

 

Deci treaba e mai intai din punct de vedere economic, cel putin pentru mine...si-apoi...manuala e manuala, alte senzatii. Nu ma refer acum la cutiile alea smechere, cu dublu ambreiaj, de schimba super am auzit, SMG sau cum le zice :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt exact in acelasi punct de a achizitiona un E90 , asa ca o sa va intreb pe scurt cateva chestii la care as dori sa ma uit inainte de a achizitiona:

 

1. M-ar interesa ceva detalii referitoare la consum, in principiu pentru 320 D 166 cp sau 318d 122cp , nu ma deranjeaza f. mult, nu sunt vitezoman, sunt la locul meu :) Ma refer la consum pentru manual 6+1 in oras, respectiv Bucuresti.

 

2. Ce probleme sunt cel mai des intalnite la aceste modele , ma refer ca ani 2006-2007, am inteles ca mai exista ceva problemute la turbinele Mitsubishi , la electronica (aici cele mai multe). Si ca un E90 cu facelift ar cam rezolva unele dintre ele, insa ia de unde nu-i, ca la buget nu prea ne incadram.

 

3. Cum stau cu articulatiile E90 ? Stiu ca unele mai au ceva probleme, de aceea intreb, la ce sa ma uit in mod special !

 

4. Distributia este pe lant sau curea ? Kitul accesorii la cati km se schimba, precum si distributia (curea sau lant)!

 

5. Fulia vibrochen mai reprezinta o problema pentru E90 ? Problema pun bineinteles intre ghilimele...

 

6. Si nu in ultimul rand, spuneti-mi si mie care este misterul cu NAVI. Stiu ca iar o sa radeti ca intreb de seria 3 cu NAVI si eu, bineinteles, insa ca idee m-ar interesa si pe mine ceva cu NAVI :) Si am inteles/citit ca nu ar exista harti la toate modelele pentru Romanica. Mai este valabil acest lucru in 2011 ? SI daca da , care sunt problemele...

 

NU de alta dar eu o sa vand acum in curand Vectra C pe care o am cu navigatie si am la nivel de strazi chiar si in sate, cu noul CD pe 2011, de la navteq. Stiam ca tot navteq face si la Bmwuri, sau confund eu ... nu de alta dar poate s-ar potrivi CDurile in acest caz ;)

 

Multumesc tuturor pentru orice fel de raspunsuri !

Link to comment
Share on other sites

1. M-ar interesa ceva detalii referitoare la consum, in principiu pentru 320 D 166 cp sau 318d 122cp , nu ma deranjeaza f. mult, nu sunt vitezoman, sunt la locul meu :) Ma refer la consum pentru manual 6+1 in oras, respectiv Bucuresti.

 

Pentru 320d 163 de cai, nu 166...consumul pe Bucuresti este undeva intre 8 si 10 %, depinde unde si cand mergi, depinde de sezon...etc... Pentru 318d, probabil mai putin.

 

 

2. Ce probleme sunt cel mai des intalnite la aceste modele , ma refer ca ani 2006-2007, am inteles ca mai exista ceva problemute la turbinele Mitsubishi , la electronica (aici cele mai multe). Si ca un E90 cu facelift ar cam rezolva unele dintre ele, insa ia de unde nu-i, ca la buget nu prea ne incadram.

 

Cred ca daca o iei de unde trebuie si cu km ok si intretinuta, e o masina foarte fiabila. Sigur, pica turbinele. Dar pica la masini la care, vorba cuiva, nu li se mai stie nr. de km. O masina luata la 100 000 km (bine, n-o sa mai gasesti asa ceva la un 320d 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, doar printr-un mare noroc) te tine inca 100 000 fara probleme (din propria experienta iti spun), poate si sper si mai mult. Daca un om care merge un nr de km mai mic, gen 10 000 - 15 000 - maxim 20 000 km/an...tine o masina ca asta cel putin 5 ani, fara sa bage un ban in ea (inafara de consumabile si alte mici chestii, gen bujii, curele ca-i bine, etc).

 

 

3. Cum stau cu articulatiile E90 ? Stiu ca unele mai au ceva probleme, de aceea intreb, la ce sa ma uit in mod special !

 

Stau foarte bine. Am facut 100 000 km prin tara (bine, merg cu grija, nu dau in multe gropi si incetinesc la denivelarile din Buc) si doar am schimbat bieletele de doua ori. Adica 160 ron x 2, total 320 ron in articulatii in 200 000 km, din care 100 000 pe tara. Eu zic ca-i super ok.

 

 

4. Distributia este pe lant sau curea ? Kitul accesorii la cati km se schimba, precum si distributia (curea sau lant)!

 

PE lantz, normal :) Nu stiu exact la cati km, eu am schimbat recent toate curelele si rolele, mai putin fulia. Iar distributia, dupa 300 000 km incolo cred, nu stiu sigur, poate-ti raspunde altcineva.

 

 

5. Fulia vibrochen mai reprezinta o problema pentru E90 ? Problema pun bineinteles intre ghilimele...

 

Nu stiu despre ce vorbesti...eu n-am auzit nimic...

 

6. Si nu in ultimul rand, spuneti-mi si mie care este misterul cu NAVI. Stiu ca iar o sa radeti ca intreb de seria 3 cu NAVI si eu, bineinteles, insa ca idee m-ar interesa si pe mine ceva cu NAVI :) Si am inteles/citit ca nu ar exista harti la toate modelele pentru Romanica. Mai este valabil acest lucru in 2011 ? SI daca da , care sunt problemele...

 

Navi la BMW E90 e de doua feluri. Business (ecran mai mic) si Professional (ecran mare, cat toata aia de-acolo :) ). Pentru navi Business, nu merge pe Romania decat dupa 2007 incolo, pentru aia profesioanala, merge si din 2006 cred. Dar nu stiu sigur, nu garantez, la fel, poate stie cineva mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Navi la BMW E90 e de doua feluri. Business (ecran mai mic) si Professional (ecran mare, cat toata aia de-acolo :) ). Pentru navi Business, nu merge pe Romania decat dupa 2007 incolo, pentru aia profesioanala, merge si din 2006 cred. Dar nu stiu sigur, nu garantez, la fel, poate stie cineva mai bine.

 

Pentru Professional merge si din 2006.

Edited by alexcta
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru putinele sfaturi si va rog daca se poate sa nu va mai certati, nu are rost! :)

 

Revenind, vreau sa va intreb si cam care ar fi rata schimbarii volantei si a kitului ambreiaj (incluzand aici si rulmentul presiune) , am vazut astazi un e90 cu problema la rulmentul presiunii (destul de "cazut" daca il lasa la pret sub 10k poate ma bagam , dar asa..) , omu se incurca in minciuni prima data ca nu trebuie schimbata volanta, pe urma ca da , si mai multe :)) Km in mod clar nu erau 170k precum pretindea, stiam ca ar incepe sa dea urme de oboseala dupa 200k km , asa ca de aceea va intreb daca stiti sa-mi raspundeti asa , cam cati dintre voi ati schimbat si volanta?

 

Eu vin de pe Vectra C , si acolo pe motorul pe care l-am avut eu , in speta 1.9 CDTI z19DT era REGULA cu VOLANTA dupa 100k km ! (pe care am schimbat-o si eu , si nu mai doresc sa o schimb...)

 

 

Totodata, va rog, daca puteti sa-mi spuneti in mare dupa ce ar trebui sa ma mai uit cand mai vad cate o masina, ce probleme generale ar mai exista care ar putea trece cu vederea. Orice marca are , genul acesta de probleme, indiferent ca-i BMW :)

 

Multumesc!

Edited by Al3xandrus
Link to comment
Share on other sites

Nu ai primit prea multe rapsunsuri pentru ca sunt intrebari generale la care s-a mai raspuns. Un search pe forum ar fi extrem de util in cazul tau si al nostru. Le iau totusi pe rand:

 

1. consumul. Gasesti pe forum date legate de consum

2. turbina pica orice ai face. eu am 520d facelift, deci motorul de 177cp si mi-a picat in 25k km. Deci se mai intampla. In principiu se mai intampla dar nu as des. te poate tine si 100-150k o turbina. Depinde de stilul de mers si de noroc

3. articulatiile sunt relativ OK. Depinde de drum si de cauciucuri. Daca ai RFT, vor tine mai putin

4. pe lant si trebuie verificat si eventual schimbat in 300k km

5. mai pica dar extrem de rar.

6. daca vrei navi pe E90 ia professional. Este mai buna decat business. Nu te astepta sa ai detalii la harti ci orasele amri si drumuriel nationale.

Link to comment
Share on other sites

Ok ! multumesc ! cu consumul vad ca-s impartite parerile si cred ca mai depinde foarte mult si de cum te infigi in acceleratie :) In principiu un 318d cred ca mi s-ar potrivi de minune, acum sa vedem ce oi gasi :)

 

As vrea sa va intreb de jante, am vazut azi o masina -> http://www.autovit.ro/bmw-320-C20841022.html , chipuita si jante de 18" , ma gandesc ca exercita o presiune asupra articulatiilor si volantei suplimentara .... ati auzit de BBS, exista posibilitatea sa le vand ulterior si sa iau niste jante "originale" pt seria 3 (cele clasice, normale) pentru R16 ? Cumva dimensiunile pt jantele la care ma refer eu sunt cele standard R16 205/55 ? Adica asa apar in talon ?

 

Va intreb aceste lucruri deoarece am tot fost si am vazut cateva BMWuri Seria 3 astazi , majoritatea cu NAVI Bussines, asta e (probabil ca nu exista posibilitatea si ceva sperante pentru viitor de o harta a Romaniei) si nici nu stiu sincer dupa ce probleme generale sa ma uit, asa fata de Vectra mea, par muult mai bine inchegate si facute, acum sa vedem, ce sa zic.

 

Daca ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi si pareri, v-as ramane recunoscator! Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ok ! multumesc ! cu consumul vad ca-s impartite parerile si cred ca mai depinde foarte mult si de cum te infigi in acceleratie :) In principiu un 318d cred ca mi s-ar potrivi de minune, acum sa vedem ce oi gasi :)

 

As vrea sa va intreb de jante, am vazut azi o masina -> http://www.autovit.r...-C20841022.html , chipuita si jante de 18" , ma gandesc ca exercita o presiune asupra articulatiilor si volantei suplimentara .... ati auzit de BBS, exista posibilitatea sa le vand ulterior si sa iau niste jante "originale" pt seria 3 (cele clasice, normale) pentru R16 ? Cumva dimensiunile pt jantele la care ma refer eu sunt cele standard R16 205/55 ? Adica asa apar in talon ?

 

Va intreb aceste lucruri deoarece am tot fost si am vazut cateva BMWuri Seria 3 astazi , majoritatea cu NAVI Bussines, asta e (probabil ca nu exista posibilitatea si ceva sperante pentru viitor de o harta a Romaniei) si nici nu stiu sincer dupa ce probleme generale sa ma uit, asa fata de Vectra mea, par muult mai bine inchegate si facute, acum sa vedem, ce sa zic.

 

Daca ma mai puteti ajuta cu ceva sfaturi si pareri, v-as ramane recunoscator! Multumesc!

 

Masina pe care ai postat-o, cea ..."extrafull":laugh:, pare o mare pacaleala. Din poze, farurile sunt aftermarket, stopurile - la fel, culoarea tapiteriei nu este de origine, volan retapita, jante BBS -replica China, iar kilometrii sunt ..."tipici": 130,000!!!

CAuta alta masina. Asta e prea ....ful!!:LMAO:

 

Si, lasa jantele; gaseste o masina buna, ingrijita, cu istoric de service si ia-o. Jante sunt o gramada; poti cumpara ulterior. (cauta si la sectiunea vanzari, aici, pe forum. Parca e ceva asemenator cu ce cauti tu)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.