Jump to content

E39 530d 2002/touring manual


Aki Ross

Recommended Posts

Salut,

 

Am sesizat o modificare de putere in "joase", sa zic undeva intre 1500 - 2500 rpm simt ca ma rog de ea sa mearga. Nici inainte nu zbura de la 1800 rpm dar macar se simtea cum recupereaza, acum am senzatia ca ramane "agatata". Dupa 2800 rpm e totul normal, la viteza mare la fel: 180km/h frana pana la 140km/h si inapoi recuperare nicio problema. Nu sunt genul sa abuzez de puterea masinii dar imi place sa stiu ca este acolo cand am nevoie.

Singurul "eveniment" recent care l-a suferit masina a fost legat de racordurile flexibile de la evacuare care erau "intepate" de mult si am mers cu ele asa pana le-am spart de tot. (mea culpa :surrender:) Le-am schimbat astazi insa tot nu-mi recunosc masina, cea mai mare diferenta se simte la demaraj de pe loc , treptele 1-2 0-80km/h (daca cineva a mers sau are un 530d cunoaste sigur brutalitatea cu care trage pe sectorul asta) Turbina sunt sigur ca nu are nimic altfel nu mai "pupam" eu recuperare de la 140km/h.... :shy: Vineri ajung la mecanic si stiu ca adormim amandoi cu capul pe tester pana-i dam de cap insa azi e......luni :shocking: Daca cineva are orice parere care ma va ajuta sa dorm cele 4 nopti care au mai ramas...... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Chiar atat de ciudata sa fie problema ? Sau nimeni nu vrea sa-mi linisteasca noptile ? :rolleyes:

 

 

Problema rezolvata se poate inchide.

 

Bineinteles "o saracie de furtunete" iesit din capatul turbinei. Tester folosit: ochii, scule necesare: doua degete, rezultat: neasteptat :goodjob:

 

In termeni mai stiintifici: furtunul de vacum care merge la convertorul de presiune. Nr.10 in imaginea scoasa de pe RealOEM.

 

Multa la revedere!

post-20562-0-49980200-1316514434_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

eu mi le-am schimbat pe 9,10 si 11 dar vreau sa le verific si pe restul (cele aflate sub admisie) deoarece din cauza vechimii capata microfisuri sau cum ai patit tu ... ies din lacasul lor. Problema este ca la cele de sub admisie foarte greu ajungi si nici nu ai vizibilitate asa ca prefer sa scot admisia sa o curat, sa-i schimb garniturile si tot atunci sa verific toate vacuum-urile
Link to comment
Share on other sites

eu am folosit furtunase de retur la motorina pentru vacuum, au si un manson de material peste ele

 

 

Pai si asta care l-am gasit iesit tot cu manson din textil era.In fine, intrebarea mea este alta: s-a intamplat ceva cat timp a tras aer ca "nebunu`" pe acolo sau exista un filtru si pentru sistemul de vacuum :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am sesizat o modificare de putere in "joase", sa zic undeva intre 1500 - 2500 rpm simt ca ma rog de ea sa mearga. Nici inainte nu zbura de la 1800 rpm dar macar se simtea cum recupereaza, acum am senzatia ca ramane "agatata". Dupa 2800 rpm e totul normal, la viteza mare la fel: 180km/h frana pana la 140km/h si inapoi recuperare nicio problema. Nu sunt genul sa abuzez de puterea masinii dar imi place sa stiu ca este acolo cand am nevoie.

Singurul "eveniment" recent care l-a suferit masina a fost legat de racordurile flexibile de la evacuare care erau "intepate" de mult si am mers cu ele asa pana le-am spart de tot. (mea culpa :surrender:) Le-am schimbat astazi insa tot nu-mi recunosc masina, cea mai mare diferenta se simte la demaraj de pe loc , treptele 1-2 0-80km/h (daca cineva a mers sau are un 530d cunoaste sigur brutalitatea cu care trage pe sectorul asta) Turbina sunt sigur ca nu are nimic altfel nu mai "pupam" eu recuperare de la 140km/h.... :shy: Vineri ajung la mecanic si stiu ca adormim amandoi cu capul pe tester pana-i dam de cap insa azi e......luni :shocking: Daca cineva are orice parere care ma va ajuta sa dorm cele 4 nopti care au mai ramas...... :thumbsup:

 

 

Imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema cu racord flexibil:de unde ai cumparat,pret,cum ai chimbat,etc.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema cu racord flexibil:de unde ai cumparat,pret,cum ai chimbat,etc.

multumesc

 

 

 

Racordurile flexibile se gasesc la orice magazin de piese teoretic. Eu am cumparat 2 cu dimensiunile 55x250 marca UNIX. Se sudeaza in locul racordurilor vechi.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ieri am curatat si eu admisia, dat jos clapete, curatat (din nou) EGR, vroiam sa inspectez vacuum-urile de sub admisie dar nu am mai avut timp ... m-am apucat la ora 11 dim si la 11 noaptea am terminat, a trebuit sa pun anexele pe intuneric, am renuntat sa schimb vacuum-urile de sub admisie si rau am facut ... nici nu stiu daca am strans bine tot ... acum stau cu emotii si cred ca o sa repet manevra ... in fine. Masina trage, cel putin 0-80 rupe dar mai incolo nu imi dau seama daca este la fel ca inainte sau mai bine, este foarte brutala de la ture mici si nu imi dau seama daca la ture mari trage constant. Inainte parca era benzinar tragea liniar dupa 2000 cand isi dadea drumul
Link to comment
Share on other sites

ieri am curatat si eu admisia, dat jos clapete, curatat (din nou) EGR, vroiam sa inspectez vacuum-urile de sub admisie dar nu am mai avut timp ... m-am apucat la ora 11 dim si la 11 noaptea am terminat, a trebuit sa pun anexele pe intuneric, am renuntat sa schimb vacuum-urile de sub admisie si rau am facut ... nici nu stiu daca am strans bine tot ... acum stau cu emotii si cred ca o sa repet manevra ... in fine. Masina trage, cel putin 0-80 rupe dar mai incolo nu imi dau seama daca este la fel ca inainte sau mai bine, este foarte brutala de la ture mici si nu imi dau seama daca la ture mari trage constant. Inainte parca era benzinar tragea liniar dupa 2000 cand isi dadea drumul

 

 

 

Vis-a-vis(vizavi) de curatatul EGR, am o cunostinta care "intelege" foarte bine motoarele BMW (a lucrat o buna perioada la Bavaria si bineinteles ca acolo nu e loc pentru mecanici adevarati). In fine, imi povestea ca sistemele EGR pe motoarele BMW sunt foarte bine facute si chiar nu necesita curatare neapart. Daca vrei sa vezi tu tot curat acolo da dar ca si performanta e acelasi lucru, asta pentru ca spre diferenta de valvele altor motoare Diesel, valvele EGR de la BMW sunt foarte mari si permit o circulatie buna indiferent de depuneri. Minte el, mint si eu :rolleyes:

 

 

Daca te referi la 3.0d, e normal sa traga brutal pana la 80, 1-2 nu pot sa ma ridic din canapea si touring-ul are cred vreo 200 de kilograme peste o berlina dry.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.