Jump to content

valori forta franare e36


pyu

Recommended Posts

Probabil, dar nu m-as duce pana la rar sau itp doar ca sa vad ce valori sunt.

 

Faza e ca mi-a iesit pe fata mai putin decat jumate din ce a iesit pe spate, si nu inteleg.

Discurile si placutele sunt schimbate anul trecut, cu tot cu etrieri, si am pus discuri groase, de 22 mm.

Link to comment
Share on other sites

Ce valori ai ?

Eu fata am 2100, iar spate 2200

Testul l-am facut in august, placutele si sabotii spate le-am schimbat in vara lui 2009. Discurile au ramas cele de pe masina, iar la tamburi a fost luata putin la strung strung marginea.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Fata stanga 1156, dreapta 1176 :(

Spate stanga 2580. dreapta 2412.

 

Nu inteleg ce mama dracului are fata, avand in vedere ca discurile si placutele nu au mai multe de 15-20.000 km (dupa cum imi amintesc eu cam asa e).

 

Sunt sanse sa nu fie aerisit bine, sa nu tina bine doar fata?

Am facut itp-ul de curand, cred ca in primavara, fata era ok, spatele praf... La scurt timp am schimbat placutele spate, mai aveau 3-4 mm, si se pare ca a avut efect, insa nu-mi pot imagina ce s-a intamplat cu fata intr-un timp asa scurt.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Pe spate am TRW, au vreo 2 sau 3 luni de cand le-am schimbat. Discurile nu stiu, ce avea masina.

Pe fata am si discuri si placute Ferodo (Premier, costau cam 160-170 ron la momentul ala, nu erau din cele mai ieftine).

 

Testul a fost facut de Unix Auto Kft.

 

Ca sa nu mai zic de frana de mana, 446 cu 156 N :hyper: dar oricum nu mai folosesc frana de mana de mult.

Link to comment
Share on other sites

Forta de franare pe fata trebuie sa fie mai mare ca cea de pe spate. In timpul franarii, greutatea masinii se muta pe fata si aderenta pe fata creste, deci frana trebuie sa fie mai puternica pe fata.

Se vede si din faptul ca franele (discuri plus placute) sunt mai mari pe fata decat pe spate.

 

Daca forta e asa mica pe fata, in primul rand verifica daca circuitul este aerisit. In continuare verifica placutele de frana, discurile, etrierele - pistonase si garnituri si pompa de frana.

Link to comment
Share on other sites

Aia de la unix sunt niste sarlatani, mi-am facut si eu testul la ei. Daca ma luam dupa ei trebuia sa schimb toata masina, bineinteles mi-au dat un card sa am reducere la piese in caz ca m-au convins.

 

Corect Dane, asta era si primul meu dubiu ca testul e masluit. Tu unde l-ai facut?

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Hmmm...

Eu observ ca la frana brusca, se aude cum fata musca putin din asfalt, nu prea tare, pentru ca intra abs-ul, dar scartaie cate putin asa, sacadat.

Prima data o sa schimb garniturile la etrieri, la toate 4 rotile, si o sa aerisesc, ca sa ma simt mai bine, motor nu prea am, dar macar frane sa fie.

@paul - la discuri si placute chiar nu am ce verifica, mai degraba restul pe care le-ai zis.

La pompa de frana se mai poate face ceva? Se pot schimba garnituri?

Link to comment
Share on other sites

Daca intra ABS-ul, inseamna ca frana tine totusi, dar e posbil sa fie o problema cu ABS-ul.

 

Mai fa o data testul cu ABS-ul decuplat si vezi cat e forta de franare.

 

La pompa de frana se pot schimba garniturile, dar nu stiu daca se gasesc :). Uita-te pe realoem sa vezi daca sunt disponibile.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu testu la campania unix. Mi-au zis ca am franele beton, desi fata nu a depasit niciuna 1900, iar pe spate pe tambur sta pe la 1700.

Foarte intrigant este ca mi-au pus in vedere ca se apropie schimbul de telescoape pe fata, iar acestea au decat 3000 de km, luate noi, marca Boge. Masina se simte ca in prima zi cand le-am schimbat, abia reusesc sa apas pe aripa, se simte ca sunt bune amortizoarele. Am mai chemat doi prieteni sa faca si ei test. La primu i-au spus sa schimbe telescoapele spate urgent, iar el le avea schimbate, tot noi, de doua luni. Si mai fun, la al 3-lea, care avea suspensia praf, i-a dat valori de -10 la un telescop pe fata.

 

Anul trecut tot la testu lor mi-au zis ca telescoapele fata sunt pe final, iar spatele e f bun. Dupa cateva luni, spatele a inceput sa troncane, telescoapele fiind praf, iar fata inca buna. Nu cred ca platforma celor de la unix e bine calibrata, sau dau ei rezultate aiurea ca sa vanda piese.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu testu la campania unix. Mi-au zis ca am franele beton, desi fata nu a depasit niciuna 1900, iar pe spate pe tambur sta pe la 1700.

Foarte intrigant este ca mi-au pus in vedere ca se apropie schimbul de telescoape pe fata, iar acestea au decat 3000 de km, luate noi, marca Boge. Masina se simte ca in prima zi cand le-am schimbat, abia reusesc sa apas pe aripa, se simte ca sunt bune amortizoarele. Am mai chemat doi prieteni sa faca si ei test. La primu i-au spus sa schimbe telescoapele spate urgent, iar el le avea schimbate, tot noi, de doua luni. Si mai fun, la al 3-lea, care avea suspensia praf, i-a dat valori de -10 la un telescop pe fata.

:frantics: Aceasi bomba si la mine, domne ai telescoapele varza, "uite iti dam si un card de reducere ca sa le puteti lua de la noi cu pret bun" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Daca intra ABS-ul, inseamna ca frana tine totusi, dar e posbil sa fie o problema cu ABS-ul.

 

Mai fa o data testul cu ABS-ul decuplat si vezi cat e forta de franare.

 

La pompa de frana se pot schimba garniturile, dar nu stiu daca se gasesc :). Uita-te pe realoem sa vezi daca sunt disponibile.

Merci, o sa incerc asa.

 

pyu, stiu ca tu ai schimbat puntea spate de la tamburi, la discuri.

Pe fata ai schimbat discuri si etrieri?

Da, normal ca am schimbat si etrierii, ca nu incapeau discurile. Discurile si placutele le-am pus noi, iar etrierii au fost de pe un 328, si puntea spate de pe un 320i.

 

:frantics: Aceasi bomba si la mine, domne ai telescoapele varza, "uite iti dam si un card de reducere ca sa le puteti lua de la noi cu pret bun" :laugh:

La amortizoarea chiar nu am ce zice, stiu ca sunt cam varza, mai ales cel care are 30%, la o denivelare pocneste, si simt ca-mi fuge spatele destul de rau. Probabil si de la pivotii spate, care au jos, dar si amortizorul are rolul lui.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.