Jump to content

BMW 325xi e46 automata


mojorisin

Recommended Posts

A venit iarna si cel mai vizibil indicator al frigului este acul de consum care se duce acum prin zona lui 18%. E drept ca pe computerul de benzina,dar sigur si gepeleul e tot pe acolo. In rest sunt multumit de masina si de instalatie si de tot pachetul: in special de felul in care porneste de pe loc,efectiv tasneste, se pune in miscare foarte rapid din repaos. Sper ca fara efecte negative in cutie :)

 

Pe bord mai am aprins becul de la motor (cel galben) cu ceva cod de amestec pe OBD. Le-am scris baietilor de la BZ despre treaba asta si au zis ca in mod normal nu ar trebui sa apara. Acuma sunt curios ce imi recomanda.

 

Maine ma duc la service sa ii fac vasul de lichid de parbriz (probabil curge pe la spalatorul de far,asa ca ori il reparam pe spalator,ori il scoatem din circuit). Si am sa mai discut despre senzorul axei cu came. Am gasit aftermarket pe la 2 milioane de la Siemens.

Link to comment
Share on other sites

pai in ordinea frecventei e aer fals, valva PCV, ICV crapate, proaste, probleme la aprindere, adica bobine bujii, debitmetru, VANOS.. e catamai lista.

 

 

 

daca iti face si pe gaz si pe benzina poti exclude furtune si valve de combustibil si injectoare..

dar eu as incepe cu aer fals.. inspecteaza chiar tu, ca esti mai metodic decat aia la service sigur..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Short update:

 

Prin decembrie mi-a picat electromotorul, respectiv periile. Am avut proasta inspiratie sa dau la cheie de prea multe ori asa ca masina a intrat intr-o stare de protectie, adica nu mai dadea curent. Am tractat-o la service unde au constatat ca e prea dificil sa ajunga la electromotor. Asa ca am apelat la alt service. M-a costat 100 de lei resincronizarea computerului cu imobilizatorul. Si inca vreo 300 de lei manopera pentru repararea electromotorului. Am verificat si in manualul de service, intr-adevar, este difcila desfacerea electromotorului, necesita demontarea transmisiei, evacuarii, etc. Baietii au intrat pe sus , desfacand tot ce le-a picat la mana. Intr-un final masina a fost pusa pe picioare. Am profitat de ocazie sa ii schimb si discurile + placutele pe fata. Pt discuri am optat pt ATE ,iar placutele sunt TRW. Sunt relativ multumit de ele pentru ca deocamdata frâneaza si nu scartaie - ce-ti poti dori mai mult. Intre timp a venit si iarna si zapada mare si masina se comporta solid pe orice suprafata, la viteze mici prin parcare as putea sa ii pun o lama in fata sa dau zapada la o parte :) In rest, pe zapada, la acceleratii puternice la viteze mai mici, ii fuge spatele ca la o tractiune spate dar apoi se corecteaza rapid. Insa e fun si da dependenta.

Link to comment
Share on other sites

Am fost sambata la lansarea noului seria 3 si mi-a placut ce am vazut.Fiecare dintre cele trei nivele (Sport, Premium si Luxury) s-au asociat cu alte branduri pe care ei le considera echivalente (mobila,ceasuri, bijuterii). La interior efectiv impresioneaza soliditatea si perfectiunea imbinarii. Practic la nivel de detaliu se mai pot face diferentele in ziua de azi si ce am vazut la interior este ,fara indoiala, calea pe care ceilalti vor incerca sa se tina dupa BMW. Aspectul interiorului nu este intr-o tenta serioasa, care se ia in serios ci mai degraba intr-o idee jucausa unde fiecare functie care conteaza beneficiaza de un buton solid si clar, intr-o ambianta ce doreste sa imbie la atingere si nu sa se prefaca in ceva ce doar vizual aduce a premium (cu multe insertii de crom si lemn). Deci interiorul este senzational din prisma senzatiilor tactile si este genul de interior cu care inveti sa coabitezi foarte firesc intrucat se supune functiei fara sa fie spartan.

 

post-30420-0-30248500-1329316697_thumb.jpg post-30420-0-16984800-1329316710_thumb.jpg post-30420-0-62751100-1329316721_thumb.jpg

 

Mi-au placut masinile insirate in ordine cronologica de la e30 (urs) incoace. Se poate vedea ca linia matura si curata de la e46 se duce inspre ceva foarte complicat si deloc coerent la e90. F30-ul (ultima serie) este putin mai asezata si inspira forta cu niste trasaturi mai clare,mai curate, evident un progres fata de modelul precedent.

 

Scaunele: scaunele sunt de vis ! gradele de setare sunt complete pentru nivelele superioare (m-am urcat intr-un 335 premium :) ) si probabil ca vor deveni un reper in clasa.

Volanul: volanul este porno ! Gros si cu diferite puncte de sprijin si aderenta, imbie la condus sportiv dar ofera siguranta, orice ai face ,vei vrea sa iti tii ambele maini pe el.

Padelele de la volan sunt o particula simpatica, sincer nu stiu daca sunt utile pe cat sunt de aspectuoase, dar e bine sa le ai, de ce nu !

Centrala multimedia-navi e usor de folosit,dar eu personal as prefera sa imi las copilotul sa se ocupe de asa ceva (ok,pasagerul... :) )

 

In mod foarte placut, soferul se simte mai protejat, mai "imbracat" de masina si bine asezat in cockpit - deci gata de treburi serioase.

 

Mi-a placut masina,insa m-am cutremurat cand am vazut preturile mult peste 50 de mii euro. Sincer...

Link to comment
Share on other sites

Per total e mai ieftin un 325xi pe gaz decat un 330xd . Simplu si usor si as zice si mai distractiv.

 

La un consum de 17-20% ma costa combustibilul in jur de 400 lei pe luna.

un 330xd probabil ca are 11 minim in oras,deci m-ar costa minim cat la gaz in conditiile unui impozit cu vreo 1300 lei mai mare si riscul de a se defecta mai frecvent. Probabil ca ar fi costat si la achizitie mai mult. In rest, in opinia ta, ce anume am pierdut (sau ai pierde tu) daca mi-am pus gaz la masina ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am fost ieri la service, la niste baieti foarte buni din Cluj care lucreaza si la reprezentanta si mi-au desfacut motorasul de relanti si clapeta de acceleratie. Erau destul de murdare asa ca le-a tras o curatare buna. In timpul procesului s-a mai observat un furtun de vacum care nu fusese prins la loc de meseriasii de dinainte. Rezolvat si furtunu, pus totul la loc, problema pare sa se fi rezolvat cu aceasta interventie de intretinere. Mai am nevoie de cateva plimbari prin oras de stop/start si manevre de parcare sa verific ca nu mai apare minunata oprire a motorului la pornirea de pe loc datorata fluctuatiilor de relanti.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.