Jump to content

Upgrade Turbo bmw 320d facelift '03 fara DPF


DEVIL's Style

Recommended Posts

cat urca in bari cu noua turbina daca nu st prea curios?

 

luni duc masina si atunci iti spun,nu ma pricep foarte bine ,dar tipul la care o duc da.masina lui e un 320d fl si are 260cp,modificata de el si mai are cateva facute de cativa ani fara probleme

Link to comment
Share on other sites

Cand o sa ai tu 190 de cai la roata din vp ul ala 44 , te rog sa ma anunti si pe mine nu de alta dar sunt ceva gen toma necredinciosul [ si pe buna dreptate ] , la fel de bine sunt curios sa vad eu acel 320d fl de 260 de cai , sau macar unul din acele 320d fl facute de amicul tau , de cand tot caut o masina de genul , nu am gasit decat unul singur si deja era ajuns la limita tehnica a motorului din cauza alimentarii !
Link to comment
Share on other sites

Cand o sa ai tu 190 de cai la roata din vp ul ala 44 , te rog sa ma anunti si pe mine nu de alta dar sunt ceva gen toma necredinciosul [ si pe buna dreptate ] , la fel de bine sunt curios sa vad eu acel 320d fl de 260 de cai , sau macar unul din acele 320d fl facute de amicul tau , de cand tot caut o masina de genul , nu am gasit decat unul singur si deja era ajuns la limita tehnica a motorului din cauza alimentarii !

 

Toma necredinciosul poate sa ramana Toma necredinciosul in timp ce eu o sa ma bucur de cei 190 de caluti sau cati or fi ei dupa ce e gata masina,oricum o pun pe dyno pt siguranta mea.Nu mai am nimic de adaugat

Link to comment
Share on other sites

de fapt am vazut firme care remapeaza pana in 165cp un m47, dar se precizeaza de un nivel intermediar de 150cp, peste scoate fum excesiv

 

un intercooler mai mare nu e suficient ptr 190cp, poate cu un kit de injectie apa-alcool

 

si daca din soft se ajunge la 165,atunci cu turbo+soft+debitmetru+intercooler+fitru aer+evacuare nu se poate ajunge 190?

Link to comment
Share on other sites

Toma necredinciosul poate sa ramana Toma necredinciosul in timp ce eu o sa ma bucur de cei 190 de caluti sau cati or fi ei dupa ce e gata masina,oricum o pun pe dyno pt siguranta mea.Nu mai am nimic de adaugat

 

Sa nu ma intelegi gresit , dar eu vorbesc de valori REALE nu vise vandute de orice softer de colt de strada ! Hai sa iti explic si de ce : din punct de vedere tehnic motorul de 136 de cai este limitat din cauza pompei de injectie [ asta e prima cauza ] , ca sa nu mai vorbim de arborele cotit mai "fragil" ! Ok , spui ca ai 190 de cai? pune te la semafor cu un 320d fl resoftat si daca reusesti sa il faci macar cu jumatate de bot , inseamna ca tu chiar ai puterea declarata de tine [ asta in cazul in care acel bmw este in mintile si resoftat cu cap si nu doar un copy paste in ecu si gata ]

 

De juma de an fac documentare , intreb in stanga si dreapta , "urmaresc" topicuri , discut cu oameni din domeniu [ care participa la 400 de metri cu dieseluri ] mi au explicat cu lux de amanunte ce inseamna o crestere de putere pe cele 2 motoare si tu mi vii cu "promisiuni"? OK !

 

Ce turbo folosesti acum pe masina? de la cat iti face boost acum [ de la ce turatie? ] ce presiune ai pe masina acum? Senzorul map e de 3 sau de 4 bari? intercoolerul si traseul ca diametru cat are? cu ambreiajul cum sta? sunt multe variabile ! fa un dyno si ai sa mi dai dreptate !

 

Eu știu un tip foarte priceput la Satu Mare. La el ĂŽmi modific eu mașina. Momentan am ajuns la 160cp la roata din turbo+soft+debitmetru+filtru aer,urmeazĂŁ intercooler și atunci o sa fie undeva la 190cp la roata,. E vb de un 320d nfl.

 

Tu habar nu ai ce vorbesti ! filtru de aer pe diesel = ZERO , debitmetru? cu ce? nu mai confunda MAF cu MAP ! poti sa pui si mama intercoolerului ! 190 de cai la roata = 220-230 de cai motor [ nici in cele mai umede vise nu o sa obtii tu valorile astea pe dyno de la un bmw de 136 de cai la baza !

 

Valori reale auzite pana acum in conditii de fiabilitate buna sunt 220-240 MAX la motor si nu la roata pe 320fl de 150 de cai cu o configuratie de genul :

 

- Turbo cu interne de 3.0 sau 2.5 [ asta e putin fortat ]

- Senzor map de 4 bari

- Intercooler sanatos cu traseu de 60-63 si furtune siliconice

- Ambreiaj sanatos [ ideal cu volanta single mass , placa de presiune sertizata si disc ambreiaj intarit sa reziste la aprox 500 de nm ]

- Evacuare calculata cu cap cu sau fara catalizator [ in cazul cu catalizator trebuie unul sport ]

 

Am un amic care mi a tot povestit de un bmw 320d fl automat resoftat de RBN , ala are undeva la 195 de cai [ soft agresiv ]

 

Toti visam la multi cai cu o investitie cat mai mica , dar deh , nu intotdeauna obtinem ceea ce ne dorim ! Cum am zis mai sus : dupa ce o sa vii cu o fisa dyno , discutam rezultatele , pana atunci , raman doar niste vorbe :) ! Eu momentan am un soft pe masina facut de dragos stancescu si crede ma , se simte bine de tot , dar mai am pana la 190 de cai la roata !

-

Link to comment
Share on other sites

o sa-ti raspund la intrebari dupa ce e gata masina(o sa ma documentez sa nu vorbesc prostii).cu un 320d fl *m-am luat* si la 120km/h aveam aproape o masina in fata lui,apoi am ramas fara drum,drept ca masina lui nu era softata.
Link to comment
Share on other sites

o sa-ti raspund la intrebari dupa ce e gata masina(o sa ma documentez sa nu vorbesc prostii).cu un 320d fl *m-am luat* si la 120km/h aveam aproape o masina in fata lui,apoi am ramas fara drum,drept ca masina lui nu era softata.

 

Daca tu abia ai reusit o abia un aproape "o masina fata de un 320d stock" , sa stii ca stai destul de prost atunci la ce ai zis ca sa facut la masina pana acum ! Iar un 320d resoftat "te va distruge" cu tot setupul care il ai la ora actuala !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Parca as fii dispus :D. As face un upgrade la abreiaj cu unul mai performant care sa reziste. Totusi un 320d cu 230 de cai la 1470 de kg, e ceva :))

 

Salut. Un 318D din 2003 cu 116 CP la ce putere poate urca??? Cum pot ajunge pe la 150 cp si daca se poate fara prb ulterioare modificarii? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Devil nu il baga tu pe ala in seama.. E vorba de un 2.0 cd, are peste 200 cai din spusele lui dar nu este testat pe dyno. Din cate am inteles are intercooler marit, evacuare custom de 6", tacheti ceramici, acum nu mai stiu daca are turbo de la 2.5 seria 5 sau turbo original refacut insa stiu ca are presiunea marita + resoft. Nu prea am discutat cu el mai multe detalii insa masina merge frumos. Voi revenii cu niste poze cu masina in cauza. Toate cele bune Edited by NJoy
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Devil nu il baga tu pe ala in seama.. E vorba de un 2.0 cd, are peste 200 cai din spusele lui dar nu este testat pe dyno. Din cate am inteles are intercooler marit, evacuare custom de 6", tacheti ceramici, acum nu mai stiu daca are turbo de la 2.5 seria 5 sau turbo original refacut insa stiu ca are presiunea marita + resoft. Nu prea am discutat cu el mai multe detalii insa masina merge frumos. Voi revenii cu niste poze cu masina in cauza. Toate cele bune

 

E credibil un 200 205 cp .... cu urmatoarea configuratie : senzor map , turbo hibrid , intercooler de 2.5 inch , evacuare [ chiar si daca nu e cea care trebuie ] + soft .. se duce undeva in regim safe la 205 cai aprox !

Link to comment
Share on other sites

Si cu ce te ajuta asta? Te pui cu o honda vtec 1.6i si-ti da ala 5 masini pe 402 m

 

Honda e alta mancare de peste ... vreau sa am o masina dotata si pusa la punct cu o putere echivalenta unui diesel de 3.0 si sa platesc taxe mai mici ... asta e scopul principal ! Si hai sa nu mai comparam un civic din 96-98 cu un e46 din 2003 , sunt doua masini total diferite si nici nu sunt adeptul sa imi rup masina in doua pe 402m doar ca sa ii incant pe altii ! atata timp cat la semafor dau emotii unui 3.0d sau unui benzinar... mie imi e de ajuns !

 

 

Oare cu toate modificarile astea si implicit cresterea cailor nu creste si consumul?Deci nu ar fi mai sanatos un 325i?

 

consumul creste , dar nu asa mult , adika vorbim de juma de litru, un litru maxim dar tot nu mananca 12-14 cat un 325i in mintile lui in bucuresti la mers normal !

 

PS : Ca sa nu se creeze confuzie , asta e una din masinile la care am aplicat aceleasi solutii , pe care le voi aplica si pe a mea [ momentan am doar softul , pentru ca eu stau si dupa un diferential blocant ]... o sa am ocazia sa fac comparatia luna viitoare cu un 325xi e46 tot din 2003 !

 

Pentru cei care se pricep sa interpreteze o fisa dyno ... asta e setupul cu , care merge masina de mai bine de un an si credeti-ma ... nu se merge la pas cu ea ! Softul e facut de Catalin Wpp si masina e masurata pe standul de la EXELIXIS ! Evacuarea si intercoolerul mai pot fii imbunatatite ... asa ca luna viitoare o sa fie primele rezolvate de pe lista de sarcini a masinii !

post-30210-0-19440500-1382807514_thumb.jpg

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.