Jump to content

bmw520i 24v


bmb192002

Recommended Posts

N-am citit toata discutia dar inclin sa cred ca incerci sa treci de 180 in treapta a 5-a. Poate ca n-am dreptate, pentru ca totusi E34 e mult mai rotund decat caramida mea. Caramida care intr-a 5-a se limiteaza la 180 km/h dar intr-a 4-a urca pana la maximul proiectat, ~195, cand i se taie aprinderea.

Teoretic a 5-a ar trebui sa urece pana pe la 250, pentru ca la 120km/h motorul are 2500 rpm dar aerodinamica nu-i permite.

Era un programel CarTest al dracu' de bun. I-am introdus datele masinii mele si mi-a scos la fix viteza maxima, timpi de accelerare, chiar si consum. Apoi, ca sa ma distrez am pus Solnitza careia i-am pus un coeficient aerodinamic infirm, care este, 0,20 . Sa vezi cum sarea solnitza de 250 km/h :blink:

O tura pana la Fundulea o sa te lumineze.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am citit toata discutia dar inclin sa cred ca incerci sa treci de 180 in treapta a 5-a. Poate ca n-am dreptate, pentru ca totusi E34 e mult mai rotund decat caramida mea. Caramida care intr-a 5-a se limiteaza la 180 km/h dar intr-a 4-a urca pana la maximul proiectat, ~195, cand i se taie aprinderea.

Teoretic a 5-a ar trebui sa urece pana pe la 250, pentru ca la 120km/h motorul are 2500 rpm dar aerodinamica nu-i permite.

Era un programel CarTest al dracu' de bun. I-am introdus datele masinii mele si mi-a scos la fix viteza maxima, timpi de accelerare, chiar si consum. Apoi, ca sa ma distrez am pus Solnitza careia i-am pus un coeficient aerodinamic infirm, care este, 0,20 . Sa vezi cum sarea solnitza de 250 km/h :blink:

O tura pana la Fundulea o sa te lumineze.

17283[/snapback]

Treaba sta in felul urmator : Masina mea nu poate sa fuga mai mult de 180(ca sa ajung la 180 tre sa dau a5a iar eu la 180 km/h am 6500rot/min)Deja la 6500 rot/min imi taie benzina(deci e maximul pe care masina mea poate sa-l atinga) pe cand la altele(de acelasi fel 520 24v)la 6500 rot/min au 200-210

Ideea e ca si 520 de 130 de cai fuge 200-210 iar eu la 150 cai nu pot sa fug decat 180.

Practic e limita masinii nu am ce sa-i mai fac atata timp cat ea are 6500 rot/min si imi taie benzina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Inseamna ca cutia este buna.Si probabil si diferentialul,daca a potrivit o serie.

Cred ca in cazul asta s-a umblat in cutie,s-a stricat candva si cine a reparat-o a schimbat ceva aiurea si de aia nu mai merge in parametri.

16056[/snapback]

Azi am fost la mecanic pt un brat inferior si printre altele i-am spus si problema cu viteza cu turatia si a fost de parere ca este discul.A incercat faza cu frana de mana si in treapta 2 a incercat sa plece dupa loc.Motorul nu se oprea si se ridica in ture.Mi-a spus ca poate sa incerce si cu treapta 3 pt ca nu are cuplu asa de mare incat sa invinga frana si la fel motorul urca in ture si a inceput sa miroasa discul

Pareri???Merci

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost la mecanic pt un brat inferior si printre altele i-am spus si problema cu viteza cu turatia si a fost de parere ca este discul.A incercat faza cu frana de mana si in treapta 2 a incercat sa plece dupa loc.Motorul nu se oprea si se ridica in ture.Mi-a spus ca poate sa incerce si cu treapta 3 pt ca nu are cuplu asa de mare incat sa invinga frana si la fel motorul urca in ture si a inceput sa miroasa discul

Pareri???Merci

18812[/snapback]

 

Discul il verifici urcand panta abrupta.Daca nu trage si motorul se tureaza,inseamna ca e dus si patineaza.Poate fii vorba si de placa de presiune,nu neaparat de disc.

Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

pai discul il verifici:

incerci sa pleci cu a 3 a de pe loc,

sau mergi in trafic in treapta a3-a sau a4-a constant la 2000-2500 ture, apesi brusc acceleratia si vezi ce se intampla. daca motorul creste in ture, dar viteza masinii nu creste la fel de repede.......e discul :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai discul il verifici:

incerci sa pleci cu a 3 a de pe loc,

sau mergi in trafic in treapta a3-a sau a4-a constant la 2000-2500 ture, apesi brusc acceleratia si vezi ce se intampla. daca motorul creste in ture, dar viteza masinii nu creste la fel de repede.......e discul  :blink:

18818[/snapback]

Ok plec cu a 3 a dupa loc....cum trebuia sa reactioneze masina in cazul in care discul este dus??

Link to comment
Share on other sites

Discul il verifici urcand panta abrupta.Daca nu trage si motorul se tureaza,inseamna ca e dus si patineaza.Poate fii vorba si de placa de presiune,nu neaparat de disc.

18813[/snapback]

Nu stiu daca e relevant cu panta...spun asta pt ca daca urc o panta destul de inclinata pot sa dau si scartz cu a 2 a.Masina trage dar are o tendinta de a urca prea repede in ture...toti care s-au urcat la volanul ei au obs asta.

Nu stiu ce sa mai cred.Pacat ca nu esti in Buc ca sa vezi si sa testezi

O sa ma vad nevoit sa dau cutia jos si sa verific kit-ul de ambreiaj

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e relevant cu panta...spun asta pt ca daca urc o panta destul de inclinata pot sa dau si scartz cu a 2 a.Masina trage dar are o tendinta de a urca prea repede in ture...toti care s-au urcat la volanul ei au obs asta.

Nu stiu ce sa mai cred.Pacat ca nu esti in Buc ca sa vezi si sa testezi

O sa ma vad nevoit sa dau cutia jos si sa verific kit-ul de ambreiaj

18837[/snapback]

 

Inclin sa cred ca mai mult e de vina placa de presiune decat ambreiajul.

Link to comment
Share on other sites

quote]Ok plec cu a 3 a dupa loc....cum trebuia sa reactioneze masina in cazul in care discul este dus??

in cazul in care discul este dus.........masina pleaca fara prea multe probleme

daca discul este bun....tremura de o ia dracii si moare motorul

cand zic sa incerci sa pleci , ma refer sa incerci sa pleci normal ca si cu viteza 1 ca daca o tii din ambreiaj pleca si cu a 5-a nu numai a 3-a

 

Coobra,cand e dus pleaca normal si cand e bun tremura?

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

ambreiajul il testezi , tragand frana de mana care trebuie sa tina bine si incerci sa pleci cu treapta 1 daca masina se opinteste in sensul ca selasa de spate inseamna ca ambreiajul e bun daca se tureaza si nu ai cuplu inseamna ca patineaza si trebuie altu. Dar mai e o chestiune la motare puternice s-ar putea sa nu-ti dai foarte bine seama , asa ca nu sti pana nu sefaci.
Link to comment
Share on other sites

Coobra,cand e dus pleaca normal si cand e bun tremura?

da .....dar atentie...daca incerci sa tii din ambreiaj pleca si cu a3-a frumos. mai ales la motoarele in 6 care au cuplu mai mare.

Inclin sa cred ca mai mult e de vina placa de presiune decat ambreiajul

cand am schimbat cutia acum 2 saptamani am gasit placa de presiune decalita..si nu imi patineaza de loc.

@bmb192002 - daca esti din bukale da un tel si facem un mic test drive si iti zic daca e discul.

Link to comment
Share on other sites

ambreiajul il testezi , tragand frana de mana care trebuie sa tina bine si incerci sa pleci cu treapta 1 daca masina se opinteste in sensul ca selasa de spate inseamna ca ambreiajul e bun daca se tureaza si nu ai cuplu inseamna ca patineaza si trebuie altu. Dar mai e o chestiune la motare puternice s-ar putea sa nu-ti dai foarte bine seama , asa ca nu sti pana nu sefaci.

18993[/snapback]

Frana de mana tine foarte bine iar daca fac cum spui tu cu treapta 1 invinge frana si da sa plece dupa loc adica se misca masina si scartaie rotile din spate cred ca de la frana

De tras trage si cu treapta 2 abia la treapta 3 sta pe loc si se tureaza adica nu mai da nici un semn ca ar pute sa invinga frana de mana

Link to comment
Share on other sites

da .....dar atentie...daca incerci sa tii din ambreiaj pleca si cu a3-a frumos. mai ales la motoarele in 6 care au cuplu mai mare.

 

cand am schimbat cutia acum 2 saptamani am gasit placa de presiune decalita..si nu imi patineaza de loc.

@bmb192002 - daca esti din bukale da un tel si facem un mic test drive si iti zic daca e discul.

19002[/snapback]

Sunt din bukale aproape de margeanului stau.Parca tu esti din Berceni lasa-mi un nr de tel si ramane sa te sun eu si sa vedem cum ne intalnim

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
M-am interesat de disc si am gasit italienesti englezesti si mai sunt parca nemtesti ZACHS sau ceva de genul asta

Ce ma sfatuiti sa-mi iau

20628[/snapback]

 

SACHS e mama lor.Toate BMW-urile au componente Sachs.

Link to comment
Share on other sites

SACHS e mama lor.Toate BMW-urile au componente  Sachs.

20629[/snapback]

Si niste sfaturi sa verific autenticitatea piesei....ca mai nou pe la noi se poarta tepele cu piese contrafacute.Aka dau comanda de SACHS si mie in necunostinta de cauza imi aduce turcesti sau mai stiu eu ce.

Poti sa-mi spui daca ai idee un kit ambreiaj SACHS la ce bani ar fi??

La BMW filaret este 300 euro dar nu stiu ce firma

Merci

Link to comment
Share on other sites

AM SCHIMBAT KITUL DE AMBREIAJ (SACHS)

POT SA VA SPUN CA FUGE BINE IN TREPTE INFERIOARE DAR TOT 180km/h ESTE VITEZA MAXIMA

POT SA VA MAI SPUN CA SI VITEZOMETRUL ARATA CAT SE POATE DE BINE CA AM VB CU UN NENE DE PE UN VENTO DE POLITIE SI M_A INREGISTRAT (aproape 120km/h la mine pe ceas iar la el pe radar m-a inregistrat cu 116 km/h)

 

 

DE VERIFICAT SERII PE CUTIE SI DIFERENTIAL AM FACUT aceleasi au fost si pe a mea aceleasi au fost si pe celalalt BMW cu o singura diferenta pe a mea(cutia) era 1.1 pe cealalta era 3.1(a lui era touring)

 

ALTCEVA NICI CA MA STIU CE SA FAC

POATE MA AJUTATI :blink:

MULTAM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.