Jump to content

bmw520i 24v


bmb192002

Recommended Posts

OK CINE ARE 520 24v sa ma ajute???? sau cel putin sa-mi confirme vitezele maxime in treptele 3,4,5 si daca se poate si a avut curajul VITEZA MAXIMA

Apropo in talon scrie vit maxima constructiva 207km/h

15346[/snapback]

 

Merge mult mai mult.Aia e viteza constructiva,garantata de Bavaria,in realitate se pot atinge viteze mai mari.

 

http://www.e34.de/e34/leistung.htm

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merge mult mai mult.Aia e viteza constructiva,garantata de Bavaria,in realitate se pot atinge viteze mai mari.

 

http://www.e34.de/e34/leistung.htm

15348[/snapback]

Deci a mea tre sa prinda 221km/h chiar daca e asa mai batranica si are 280.000km

SI DACA CINEVA CU 520 24v ma aude sa-mi zica ce vit max au ei si ce viteze max in rapoartele 3.,4 si 5

Link to comment
Share on other sites

Deci a mea tre sa prinda 221km/h chiar daca e asa mai batranica si are 280.000km

SI DACA CINEVA CU 520 24v ma aude sa-mi zica ce vit max au ei si ce viteze max in rapoartele 3.,4 si 5

15360[/snapback]

 

211 constructiv.Pe grafic se vede ca daca o fortezi trebuie sa treaca de 220.

Link to comment
Share on other sites

211 constructiv.Pe grafic se vede ca daca o fortezi trebuie sa treaca de 220.

15362[/snapback]

Aham

Tu nu cunosti pe nimeni cu24v nu?

N-ar fi neaparat o problema ca nu pot sa fug mai mult de 180 dar totusi e frustrant ca am 150 de cai si nu pot sa fug cat unul de 130.Plus de asta sunt curios ce nu merge cum ar trebui de nu pot sa ating viteza max

Link to comment
Share on other sites

Aham

Tu nu cunosti pe nimeni cu24v nu?

N-ar fi neaparat o problema ca nu pot sa fug mai mult de 180 dar totusi e frustrant ca am 150 de cai si nu pot sa fug cat unul de 130.Plus de asta sunt curios ce nu merge cum ar trebui de nu pot sa ating viteza max

15369[/snapback]

 

Pai asta e faza naspa,ca eu sunt la Cluj.Ceva nu e in regula ori la diferential ori la cutie.Numai daca vezi alta masina la fel si compari modelele de dif si cutie.Nu poate fii chestie de bord,electrice etc.Si daca ai avea ambreiaju dus,s-ar simti cum patineaza si in treptele inferioare,sau la panta.O buna idee e totusi sa ridici masina de spate si sa vezi cum urca turatiile pe bord.

Tie parca iti "lipseste o viteza",adica ajungi doar la 180 si ar trebui sa ii mai dai a 6a ca sa se duca la cat trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e faza naspa,ca eu sunt la Cluj.Ceva nu e in regula ori la diferential ori la cutie.Numai daca vezi alta masina la fel si compari modelele de dif si cutie.Nu poate fii chestie de bord,electrice etc.Si daca ai avea ambreiaju dus,s-ar simti cum patineaza si in treptele inferioare,sau la panta.O buna idee e totusi sa ridici masina de spate si sa vezi cum urca turatiile pe bord.

Tie parca iti "lipseste o viteza",adica ajungi doar la 180 si ar trebui sa ii mai dai a 6a ca sa se duca la cat trebuie.

15372[/snapback]

Inteleg

Am sa ma mai interesez si daca apare ceva va informez ca poate sunteti si voi curiosi care a fost buba "pis"

Link to comment
Share on other sites

211 constructiv.Pe grafic se vede ca daca o fortezi trebuie sa treaca de 220.

15362[/snapback]

Am intrat pe www.e34.de si mi se pare ceva ciudat legat de graficele vitezelor .Vad ca un 525 daca il fortezi tre sa urce pana in 300km/h.

Ce inseamna daca ai idee Max drehmoment???

post-239-1110055050_thumb.jpg

post-239-1110055462_thumb.jpg

post-239-1110055633_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

si vad ca la mine scrie max drehmoment in dreptul la 179 iar eu max fug 180 sa fie o coincidenta???

Poate ma lamuresti.Multam

15774[/snapback]

 

Se refera la turatie nu la viteza.Adica cuplu maxim(drehmoment) il ai cam pe la 4800 de turatii si puterea maxima la 5800.Intamplarea face sa fie acolo scris pe grafic.

Nu se duce atata ca nu il lasa aerodinamica.Dar ar putea sa duca pana la 300 daca ar avea o greutate mult mai mica.Cred ca e vorba de 540 nu de 525,nu cred ca 525-ul poate urca asa mult.

Link to comment
Share on other sites

Se refera la turatie nu la viteza.Adica cuplu maxim(drehmoment) il ai cam pe la 4800 de turatii si puterea maxima la 5800.Intamplarea face sa fie acolo scris pe grafic.

Nu se duce atata ca nu il lasa aerodinamica.Dar ar putea sa duca pana la 300 daca ar avea o greutate mult mai mica.Cred ca e vorba de 540 nu de 525,nu cred ca 525-ul poate urca asa mult.

15775[/snapback]

Inteleg deci la mine tot exista o buba...am sa incerc sa-i dau de cap

Nasol ca nu am prieteni cu masini ca a mea sa pot intradevar sa fac o comparatie iar aici pe forum nu stiu pe nimeni cu 520 24v

Link to comment
Share on other sites

Inteleg deci la mine tot exista o buba...am sa incerc sa-i dau de cap

Nasol ca nu am prieteni cu masini ca a mea sa pot intradevar sa fac o comparatie iar aici pe forum nu stiu pe nimeni cu 520 24v

15795[/snapback]

 

In cazul E34 nu stiu exact cat ar fi viteza maxima, dar din experienta cu E39 tot 520i 24v (M52), viteza maxima era cu mult peste 180kmh cat zici tu (cu putin peste 200). Este alt motor si alta caroserie intr-adevar, dar cam mare diferenta.

Link to comment
Share on other sites

OK fac apel la cei ce au 520i 24v sa-mi dea o mana de ajutor si sa-mi confirme vitezele in toate treptele si viteza maxima

15809[/snapback]

 

 

cred ca singurul 520i de aici este al meu...si, din pacate, nu te pot ajuta. o data pentru ca nu ma pricep la detalii tehnice, apoi pentru ca inca nu am incercat "vitezele in toate treptele si viteza maxima" imi pare rau :blink:

Link to comment
Share on other sites

dupa cum spuneam: ai putintica rabdare sa se stabilizeze/incalzeasca vremea, si o sa facem niste teste pe viu. sau trebuie neaparat sa mergi cu > 180km/h in fiecare zi ?

16017[/snapback]

OK atunci am sa astept si poate elucidezi tu misterul masinii mele :blink:

Link to comment
Share on other sites

Se refera la turatie nu la viteza.Adica cuplu maxim(drehmoment) il ai cam pe la 4800 de turatii si puterea maxima la 5800.Intamplarea face sa fie acolo scris pe grafic.

Nu se duce atata ca nu il lasa aerodinamica.Dar ar putea sa duca pana la 300 daca ar avea o greutate mult mai mica.Cred ca e vorba de 540 nu de 525,nu cred ca 525-ul poate urca asa mult.

15775[/snapback]

Azi am avut ocazia sa ma bag sub un 520i 24v dar era touring

Am verificat seria de pe cutie ESTE ACEEASI numai ca exista o mica diferenta

A lui tot GETRAG este si tot aceeasi serie

 

 

1.1

 

225 220.0.0225.94 Numai ca la el nu este 1.1 este 3.1 in rest totul se potriveste

Dupa diferential nu am putut sa iau pt ca erau sterse una singura avea pe diferential si se potrivea cu a mea

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca cutia este buna.Si probabil si diferentialul,daca a potrivit o serie.

Cred ca in cazul asta s-a umblat in cutie,s-a stricat candva si cine a reparat-o a schimbat ceva aiurea si de aia nu mai merge in parametri.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca cutia este buna.Si probabil si diferentialul,daca a potrivit o serie.

Cred ca in cazul asta s-a umblat in cutie,s-a stricat candva si cine a reparat-o a schimbat ceva aiurea si de aia nu mai merge in parametri.

16056[/snapback]

Se poate ca pinionul 4 si 5 sa fie mai mici sau cum au zis mecanicii sa aiba un dinte mai putin???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.