Jump to content

E 34 520i Ceva probleme...


DYC88

Recommended Posts

ai niste flapsuri intepenite pe rece, sistemul e destul de complicat, in cel mai bun caz contine vreo 10 servomotoare daca ai sistemul simplu pe AC, si spre 20 cel de clima ...

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/ihka/ihka.html

la service nu se baga nimeni.. daca te incumeti si gasesti pe cineva priceput uite aici..

LA mine baga aer rece pe mijloc, e inca suportabil, iarna inchid mijlocul si baga caldura pe la picioare/parbriz..

De 2 veri ma rog de fratemiu sa il repare, ca il cunoaste foarte bine, dar e o putoare ordinara.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nici o sansa pe frigul asta.si nici nu e vorba de bani.. . dureaza foarte mult si nu poti lucra afara, nu am garaj incalzit.

e ala cu rotite orizontale, stramosul climatronicului, sau AC simplu, bi-zonal. ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

La mine functioneaza perfect, tocmai m-am intors de la un drum de vreo 500km si cu climatizarea fixata pe 21C a fost perfect, in momentul in care deschideam trapa pt a iesi fum de tigara din masina baga mai fierbinte, apoi se stabiliza. Cred ca nu am avut suficienta rabdare sa se stabilizeze clima cand am spus ca are probleme; eu am climatizare duala dar fara AC, cred ca este varianta de baza. Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

Dar eu daca nu am cureaua de la ac , trebuie sa aprinda becul de la ac in habitaclu? cred ca nici freon nu are...

Este normal sa se aprinda becul.

 

 

cred ca este varianta de baza.

Da.

 

eu am asa clima...la tine e la fel? cica e cea mai complicata

Cel mai complicat sistem este climatronicul, adica asta.

 

oricum umbli rar la alea, nu e nici o drama.

+1

Link to comment
Share on other sites

La multi ani tuturor!

 

Gata sa revenim :drinks: , inca mai am cate ceva de facut din pct de vedere mecanic pana sa incep cosmetizarea. Vreau sa fac urmatoarele:

1. schimb ulei cutie - daca se face si ce ulei sa bag; nivelul am inteles ca tre sa fie cumva un cm sub nivelul busonului, poate stie cineva exact ce si cum

2. schimb lichid servo - daca se face

3. schimb ulei grup - daca se face si la ce interval de km/ani

 

Chederele de la usi sunt cumva "scurtate", si la unele colturi nu mai sunt pana in capat intrate, este vreo modalitate sa le "lungesc" la loc, eventual incalzite cumva?

Link to comment
Share on other sites

DYC66 salut si la multi ani...postezi si tu aici cat ulei ti-a intrat la motor la grup si in cutie...si ce marca

la motor auzeam ca merg pe liqui moly acum fiecare ce vrea...la mine fostul propietar mergea pe castrol 15w40 dar eu merg pe 10w40 bmw sau castrol sau liqui moly ala

 

in legatura cu chederele si la mine e la fel...nu ajung pana in colt..eu am crezut prima data ca a fost lovita si nu le-a montat bine...improvizez ceva ca intra frig pe acolo

Edited by afumatu
Link to comment
Share on other sites

inainte ai folosit acelasi ulei? auzeam ca ar fi bine sa ii faci o spalare de motor daca vrei sa ii schimbi uleiul...

nu stiu ce sa fac cu relantiul asta...m-am invatat cu ea asa dar nu-mi place ca nu e in parametrii...dupa sf ion ma duc la buc sa fac o diagnoza...cand e rece motorul parca nu se balbaie dar in turatie pana pe la vreo 2500-3000 intrerupe si da in nas...dupa trage liniar

fac o diagnoza sa vad ce da pe tester si apoi iau la rand toate furtunele si furtunasele...o fi vreunu crapat sau vreo mufa care nu face contact bine...ce sa faci asa e o masina din 95

Link to comment
Share on other sites

La multi ani!

1. schimb ulei cutie - daca se face si ce ulei sa bag;

 

sa te uiti pe cutie, e un abtibild pe care scrie ce ulei trebuie, nu exista nici o alta sursa de informatie care sa iti spuna ce ulei sa bagi, nici la BMW nu poate sa iti spuna, decat uitandu-se pe stickerul de pe cutie

 

Chederele de la usi sunt cumva "scurtate", si la unele colturi nu mai sunt pana in capat intrate, este vreo modalitate sa le "lungesc" la loc, eventual incalzite cumva?

 

Nu exista solutie. M-am lovit si eu de problema asta. In afara de chedere noi, se poate rezolva taind chederul in partea de jos sub ornamentul de plastic, intinzandu-l bine in colturi si apoi completand bucata lipsa cu o bucata din alt cheder. O sa iti trebuie un cheder luat din dezmembrari pentru asta :)

 

cat ulei ti-a intrat la motor la grup si in cutie...si ce marca

 

Pentru cantitati te poti uita in Autodata sau introduci VIN-ul masinii aici (merge pentru orice model, nu doar pentru E34):

 

http://www.e34.de/vin/

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.