Jump to content

E 34 520i Ceva probleme...


DYC88

Recommended Posts

E clar de la electrovalve pentru ca se simte socul cum lucreaza cand se aude zgomotul; dupa demontare tot face dar parca nu asa pronuntat, ar putea fi problema si de la clima, sa trimita semnal aiurea si de aceea valva sa inchida si sa deschida.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revenind la problema cu tremuratul(functionare neuniforma) la ralanti, am probat intre timp cu IAC de la o alta masina care merge ok, cu injectoare, cu senzor axa, senzor clapeta, debitmetru, bobine, acelasi lucru.

Singurul cu care nu am facut proba inca este senzorul turatie arbore, referitor la care am o dilema: acesta da semnal ECU doar la pornire s-au si in functionare(am citit ambele variante). Daca da, e posibil sa citeasca intermitent? Pe tester a dat ok...

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

O rugaminte pentru colegii cu M50 vanos, daca are cineva sau poate masura valorile senzorilor de la axa si arbore, la mine au dat cam 14 respectiv 15 ohm, in Bentley da valori pt non-vanos. Se pot scoate mufele la E34 prin demontarea tubului de admisie aer, nu este necesar sa scoateti altceva.

Sau poate sunt date niste valori in autodata precum si toleranta, spre exemplu in bentley da +/- 10%. Am gasit pe un site cu vanzari de piese auto de prin strainatate o valoare de 13 ohm, dar nu stiu daca este ok....

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Scuze ca ma bag, dar am avut si eu aceeasi problema cand am schimbat radiatorul, dar dupa un timp s-a potolit.

Am mai schimbat un radiator si termostatul, si acum acul nu mai sta perfect pe linia de 90, ci cu 0,5-1mm dupa, cu tendinte de a se duce mai mult, ceva ideei ? sa se fi blocat si la mine acele electrovalve ?

 

Am gasit si acest link poate mai ajuta pe altcineva.

Link to comment
Share on other sites

Daca radiatorul este bun, schimba vasco-cupla (vascul), este sistemul acela care in functie de temperatura motorului ventilatorul capata o turatie mai mare s-au mai mica. Acele electro-valve nu fac decat sa dea drumul apei in radiatorul de clima in functie de reglaj, daca ai temperatura setata pe minim acelea stau inchise.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/browse/engine/cooling_system_fan_fan_coupling/ - piesa 2

Link to comment
Share on other sites

O rugaminte pentru colegii cu M50 vanos, daca are cineva sau poate masura valorile senzorilor de la axa si arbore, la mine au dat cam 14 respectiv 15 ohm, in Bentley da valori pt non-vanos. Se pot scoate mufele la E34 prin demontarea tubului de admisie aer, nu este necesar sa scoateti altceva.

Sau poate sunt date niste valori in autodata precum si toleranta, spre exemplu in bentley da +/- 10%. Am gasit pe un site cu vanzari de piese auto de prin strainatate o valoare de 13 ohm, dar nu stiu daca este ok....

 

Buna, pentru informatii referitoare la valorile normale pt anumiti senzori eu folosesc Autodata.Daca i-mi spui exact despre ce senzor este vorba poate te pot ajuta.Referitor la diagnoza...pentru e34 ai nevoie de interfata ADS nu OBD si obligatoriu port serial. Al meu 520i din 95 (ecu Siemens MS 40.1 deci vanos) se conecteaza pe toate modulele existente pe masina merge inclusiv partea de live data .

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Buna, pentru informatii referitoare la valorile normale pt anumiti senzori eu folosesc Autodata.Daca i-mi spui exact despre ce senzor este vorba poate te pot ajuta.Referitor la diagnoza...pentru e34 ai nevoie de interfata ADS nu OBD si obligatoriu port serial. Al meu 520i din 95 (ecu Siemens MS 40.1 deci vanos) se conecteaza pe toate modulele existente pe masina merge inclusiv partea de live data .

 

Numai bine.

 

 

Este vorba de senzorul de la arborele cotit cod 12141730027 si ce de la axa cu came cod 12141730028.

In legatura cu testerul, am mai facut o diagnoza tot pe o interfata ADS care a fost ok, am fost si la Automobile Bavaria la Baneasa care mi-au scpus ca totul e ok. De unde esti, nu strica inca o parere.

 

Multumesc anticipat!

Edited by DYC66
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Este vorba de senzorul de la arborele cotit cod 12141730027 si ce de la axa cu came cod 12141730028.

In legatura cu testerul, am mai facut o diagnoza tot pe o interfata ADS care a fost ok, am fost si la Automobile Bavaria la Baneasa care mi-au scpus ca totul e ok. De unde esti, nu strica inca o parere.

 

Multumesc anticipat!

salut..am si eu un 320i cu motor m50 non vanos si doream sa te intreb ce ai rezolvat cu intreruperea?

Link to comment
Share on other sites

am cautat si am avut..le am schimbat dar tot face,acum nu este o intrerupere sa te puna in cap..doar zmuceste umpic masina,dar am schimbat si mereu verific furtunele..si acum pot spune ca am schimbat cam tot..furtunele stiu ca sunt cele care vine in regulatorul de relanti si in admisie ,cel de dupa debitmetru,cel de la injectoare si mai vine din carter 2..unu in cotul debitmetrului si unu la admisie..altele mai sunt?ca pe acestea le verific mereu
Link to comment
Share on other sites

tps = throttle position sensor = senzor clapeta acceleratie presupun, m-am gandit si la ala, l-am masurat cu ohmetrul si lucra ok.

 

Si la mine are niste intreruperi scurte daca e turatia mica si apas foarte putin pe pedala, daca apas mai mult nu mai face.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.