Jump to content

care este cel mai problematic motor bmw ?


ak_47

Recommended Posts

Care este motorul care , desi intretinut corect , are nevoie de prea multe ingrijiri medicale pana in 200.000 km.

 

Pe lista mea este motorul meu N62 :) V8 . Probleme generale pentru n62 ar fi scurgerile de lichide ulei si antigel, care par ca exista pe toate n62-urile pana in 200.000 km .

 

 

-scurgerea de ulei la alternator, unde se imbina cu blocul

- scurgeri de ulei la capacele de la distributie , de la _chiulasa_ stanga si dreapta

- scurgeri de antigel sub admisie.

 

Mai stiti motoare bmw , care zemuiesc in halul asta ?

 

 

Deci daca ai n62 trebuie sa-ti tii bani deoparte, dai jos motorul rezolvi toate scurgerile intr-o zi doua

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi premiatul 335 / 535 N54. Pica la el pompa de benzina si te trezesti ca se opreste motorul in mers (fie ca esti in depasire; fie ca esti pe autostrada). E si o petitie in acest sens: http://www.petitiononline.com/fixpump/petition.html

 

Si pe bmwclub sunt cazuri.

 

PS: Nu este motorul in sine; dar fara pompa de inalta presiune tot in drum ramai. E pacat de performantele motorului in rest. Si de faptul ca nu au vrut sa recheme in service aceste motoare. (doar au extins garantia la 100.000 mile in america)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Statistic din 130.000 masini vandute cu aceste motoare 40.000 au avut nevoie de schimbarea pompei de inalte sau a programarii. In america in urma proceselor au instituit o politica de 10 ani garantie sau 190.000 km pentru aceasta piesa. (ceea ce este acceptabil doar financiar; daca se intampla o tragedie nu mai este acceptabil).

In europa din cate stiu eu platesti de cum ai iesit din garantie (ceea ce nu mai este ok)

Link to comment
Share on other sites

mai e si n52 cu valvetronicul si tachetii la el.. de fapt pana la urma chiulasa a fost defectuos design-ul.. a fost mai putin folosit in Europa si a avut o viata scurta doar vreo 3 ani. ...

Reparatia sare de 2000 de euro numai piesele, si nu se stie exact inca daca noul design rezolva problema definitiv.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Care este motorul care , desi intretinut corect , are nevoie de prea multe ingrijiri medicale pana in 200.000 km.

 

Pe lista mea este motorul meu N62 :) V8 . Probleme generale pentru n62 ar fi scurgerile de lichide ulei si antigel, care par ca exista pe toate n62-urile pana in 200.000 km .

 

 

-scurgerea de ulei la alternator, unde se imbina cu blocul

- scurgeri de ulei la capacele de la distributie , de la _chiulasa_ stanga si dreapta

- scurgeri de antigel sub admisie.

 

Mai stiti motoare bmw , care zemuiesc in halul asta ?

 

 

Deci daca ai n62 trebuie sa-ti tii bani deoparte, dai jos motorul rezolvi toate scurgerile intr-o zi doua

 

Eu ti-am zis acum vreo cateva luni sa nu te legi la cap cu 7-ar cumparat de nu stiu pe unde. Nu m-ai ascultat.

In fiecare saptamana vad ca mai repari cate ceva si cred ca ai ajuns la vorba mea.

 

Eu n-am avut in 2 ani nici o problema la motor (N62b44), iti fac poza sa vezi ca e murdar de praf si n-are nici o "scurgere".:D. Si am aproape 40.000 facuti cu el.

Pur si simplu ai avut ghinion cu aia.

P.S. Vezi ca mai e si problema cu o-ringul de la teava dintre chiulase si curge pe langa pompa de apa. Aia e cea mai naspa. O-ringul e 1 euro dar ca sa-l pui trebuie scos motorul de pe masina si facut bucati ( vreo 30 ore de munca in reprezentanta) , vreo 6000-7000 dolari reparatia (gasesti pe forumurile din state).

Link to comment
Share on other sites

"On some ’93 and earlier M42 engines, which includes both the E30 & E36 318is, the profile gasket can be eroded by coolant, leading to failure anywhere from 30-70k mi. This is a costly problem since the cylinder head has to come off so the gasket can be replaced with an upgraded version. Although using only BMW approved coolant can help slow down the process, it does not prevent the failure."
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am zis acum vreo cateva luni sa nu te legi la cap cu 7-ar cumparat de nu stiu pe unde. Nu m-ai ascultat.

In fiecare saptamana vad ca mai repari cate ceva si cred ca ai ajuns la vorba mea.

 

Eu n-am avut in 2 ani nici o problema la motor (N62b44), iti fac poza sa vezi ca e murdar de praf si n-are nici o "scurgere".:D. Si am aproape 40.000 facuti cu el.

Pur si simplu ai avut ghinion cu aia.

P.S. Vezi ca mai e si problema cu o-ringul de la teava dintre chiulase si curge pe langa pompa de apa. Aia e cea mai naspa. O-ringul e 1 euro dar ca sa-l pui trebuie scos motorul de pe masina si facut bucati ( vreo 30 ore de munca in reprezentanta) , vreo 6000-7000 dolari reparatia (gasesti pe forumurile din state).

 

n62b44 , il ai de nou ? de unde stii ca nu a fost reparat deja la garnituri.

 

Nu e vorba de garnituri , este problema GENERALA , LA TOATE n62. Daca au peste 200.000 si nu curge inseamna ca au fost reparate scurgerile

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Care este motorul care , desi intretinut corect , are nevoie de prea multe ingrijiri medicale pana in 200.000 km.

 

Pe lista mea este motorul meu N62 :) V8 . Probleme generale pentru n62 ar fi scurgerile de lichide ulei si antigel, care par ca exista pe toate n62-urile pana in 200.000 km .

 

 

-scurgerea de ulei la alternator, unde se imbina cu blocul

- scurgeri de ulei la capacele de la distributie , de la _chiulasa_ stanga si dreapta

- scurgeri de antigel sub admisie.

 

Mai stiti motoare bmw , care zemuiesc in halul asta ?

 

 

Deci daca ai n62 trebuie sa-ti tii bani deoparte, dai jos motorul rezolvi toate scurgerile intr-o zi doua

 

fain topic. da' vezi ca n62 are mai multe variante si nu toate au problemele indicate de tine.

Link to comment
Share on other sites

si cu M42-ul before 93, garnitura de _chiulasa_, sistem racire/radiator.

 

M42B18 de pe pisica , ungerea axei cu came, e proasta . Un canal foarte mic , care se infunda foarte repede. Am vazut cateva desfacute din acelasi motiv . AXA cu came terminata.

Link to comment
Share on other sites

n62b44 , il ai de nou ? de unde stii ca nu a fost reparat deja la garnituri.

 

Nu e vorba de garnituri , este problema GENERALA , LA TOATE n62. Daca au peste 200.000 si nu curge inseamna ca au fost reparate scurgerile

 

posibil sa ai dreptate. eu cand am luat-o avea toate furtunele si sertizarile noi noute...luceau pe la metale...asta la 123.000 km...

Link to comment
Share on other sites

fain topic. da' vezi ca n62 are mai multe variante si nu toate au problemele indicate de tine.

 

n62B44 si n62B36 au sigur probleme astea

 

Eu ti-am zis acum vreo cateva luni sa nu te legi la cap cu 7-ar cumparat de nu stiu pe unde. Nu m-ai ascultat.

In fiecare saptamana vad ca mai repari cate ceva si cred ca ai ajuns la vorba mea.

 

Eu n-am avut in 2 ani nici o problema la motor (N62b44), iti fac poza sa vezi ca e murdar de praf si n-are nici o "scurgere".:D. Si am aproape 40.000 facuti cu el.

Pur si simplu ai avut ghinion cu aia.

P.S. Vezi ca mai e si problema cu o-ringul de la teava dintre chiulase si curge pe langa pompa de apa. Aia e cea mai naspa. O-ringul e 1 euro dar ca sa-l pui trebuie scos motorul de pe masina si facut bucati ( vreo 30 ore de munca in reprezentanta) , vreo 6000-7000 dolari reparatia (gasesti pe forumurile din state).

 

 

 

 

Subiect : teava dintre chiuloase si oringul.

 

All german auto a facut o teava ciumeaga si nu mai e nevoie de 30 de ore de munca la reprezentanta.

 

Dai admisia jos cam atat . Uite aici cum o monteaza

 

posibil sa ai dreptate. eu cand am luat-o avea toate furtunele si sertizarile noi noute...luceau pe la metale...asta la 123.000 km...

 

mai mult ca sigur , le-au facut deja scurgerile.

 

M57N 0 probleme 200k km.Dupa 200k km fulie,role,curele.

 

alea-s consumabile :)

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

ceva nasol despre M73 v12 de pe e38? din cate stiu nu era nikasil, ci alusil, nu? parca a luat si nu stiu ce premiu best peste 4000cc in 2001.

 

 

 

 

la bmw , best engine , multe sunt , insa , se refera ca design si tehnologie , sau consum. Nikasil nu e.

 

La fiabilitate nimeni nu s-a gandit.

 

V12-le din cate stiu , mai se pune rolls royce

ar fi culmea sa nu fie facut bine.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

n62B44 si n62B36 au sigur probleme astea

 

 

 

 

 

 

Subiect : teava dintre chiuloase si oringul.

 

All german auto a facut o teava ciumeaga si nu mai e nevoie de 30 de ore de munca la reprezentanta.

 

Dai admisia jos cam atat . Uite aici cum o monteaza

 

 

 

mai mult ca sigur , le-au facut deja scurgerile.

 

 

 

alea-s consumabile :)

Teoretic toate sunt consumabile.Ce vroiam sa spun este ca e destul de rezonabil 200k km fara sa investesti in motor.

Link to comment
Share on other sites

The M73 engine is hugely reliable and this is due in no small part to its relative simplicity. While the M60, M62 and M52 have 4 valves per cylinder and twin overhead cams per cylinder bank, the M73 retains a single overhead cam and 2 valves per cylinder. As with the other engines there are two variants, the M73B54 and M73TUB54, both producing 326BPH and 490Nm. Unlike the other engines the major changes between the B and TUB variants concern the control system rather than mechanical changes. Both variants retain the M70's twin coil-and-distributor ignition system and if there is a weak area the ignition system is it.

 

The M73 is exceptionally powerful with masses of torque and this provides the major differences between the 740i and 750i. Whereas the Vanos 740i is manic and very quick, the 750i is just as fast but much more refined sounding more like a turbine than a piston engine. The only downside to the M73 is the fuel-consumption, slightly better on the TUB variant due to better control systems but still hardly frugal.

 

The 750i has very similar performance to the post-facelift 740i, it just does it without any fuss. There is no substitute to normally aspirated capacity and at 5400cc the 750i has a lot of it! You also get the kudos of the V12 badge, it really is a class act.

 

 

pana acum nu am gasit decat asta.mai caut, tre sa aibe si asta ceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.