Jump to content

imi smuceste cutia.


Recommended Posts

Nu stiu daca mai este si la motoarele mai noi, teoretic de ce n-ar fi. Filtru epurator de gaze de carter, este un cartus mic imbracat intr-o pasla. Deobicei la dieselurile care fumega, dupa ce il schimbi dispare fumul. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Hmmmm, totusi la 140.000 km ar cam trebui facut si schimbul de ulei.

Eu acum fac 100.000 si am de gand sa il schimb asap, preventiv. Problema la mine este ca nu am incredere in reprezentante si nu prea stiu exact unde sa il fac...

vad ca esti din bucuresti , aici poti face schimbul http://reparatiicutiiautomate.ro/activitate.html

Si eu am facut aici , iti recomand sa-ti cumperi tu uleiul si filtrul si sa te programezi doar pt schimb .

uleiul se schimba obligatoriu , nu sta nimeni sa te bata la cap , daca nu vrei sa intelegi ai sa revii pe aici cu alte probleme .

 

bmw zice ca uleiul e lifetime, producatorul cutiei recomanda schimbul intre 80-120k km.

Fa si un schimb daca tot umbli la ea.

din cate stiu update-ul rezolva doar socul care il face in frana de motor..

la toti exista bucuria enorma cand aud de la bavaria ca e lifetime :thumbsup: . raman cu ceva bani in buzunar si daca au noroc poate vand masina pana se strica , asa ca nu mai are rost sa le faci capul mare la toti cat de bine e sa schimbi uleiul la cutie .

 

Asta e singurul motiv pt care eu nu as mai cumpara automata decat daca a fost la cineva care a facut schimbul ulei si poate dovedi , sau masina are sub 100 k km reali . Mai sunam pe cate unul si cand intrebam despre serviceul cutiei imi baga placa cu bavaria , inchideam tel . In schimb era pasionat si avea masina polishata .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

In general costa undeva la un 1,200-1,500 RON cu piese, ulei si manopera. Sa stii ca daca vrei sa intretii masina in top shape tot timpul, te costa ceva, cand tragi linie :rolleyes:

Plus ca faci investitiile astea daca stii ca mai tii masina 2-3 ani, altfel te trezesti ca dai sa zicem 10,000 pe masina, mai bagi 2-3,000 in ea si o dai peste un an. Urmatorul e norocos dar tu nici nu apuci sa te bucuri de ea asa.

Link to comment
Share on other sites

Da, le fac. Eu schimb consumabilele la 10k km. Și o fac pentru mine ĂŽn primul rând. Dar și știu cĂŁ ĂŁla de ia mașina de la mine nu mĂŁ va ĂŽnjura dupĂŁ sau nu apar diverse discuții cĂŁ mașinile sunt proaste și nu mai țin.

 

Evident cĂŁ nu mai țin. Uleiul schimbat la 30k km este ceva SF pentru România dacĂŁ ĂŽnțelegi ĂŽn ce condiții se schimbĂŁ de fapt uleiul, la numĂŁr de ore de funcționare ĂŽn anumite condiții, nu km. Calculele cu 30k nu-s pentru noi. Altul este regimul aici.

 

Și 1500 de lei la 80-100k km pe o mașinĂŁ care nu a fost totuși ieftinĂŁ, nu-i mult, sĂŁ fim serioși.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este o suma, sunt de acord. Insa eu aveam in plan sa fac schimbul de ulei la cutie de cand am cumparat masina in septembrie anul trecut si pana acum nu am reusit deoarece tot timpul apare altceva ce trebuie sa ii fac: cauciucuri noi, bascule, amortizoare, revizia, casco si rca, caseta de directie, role+curele+fulie etc.... Pot spune ca, in medie, intretinerea m-a costat pana acum cam 800-1,000 RON/luna piese si manopera. Asta fara sa punem motorina de 1,000 RON/luna, casco de 100 EUR/luna, RCA, ITP, rata credit de RON 900/luna (da, aveam nevoie de o diferenta si am vrut sa o platesc eu fara niciun ajutor).

 

Eu doar ziceam ca o masina BMW, fie ea si modelul precedent, te costa mult pe luna, eu dau cam RON 2,500-3,000/luna doar pt masina daca le aduni pe toate.... Ceea ce nu mi se pare chiar putin pt un salariu din RO.

 

Dar e pasiunea mea si inca o fac cu placerere :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nu este o suma, sunt de acord. Insa eu aveam in plan sa fac schimbul de ulei la cutie de cand am cumparat masina in septembrie anul trecut si pana acum nu am reusit deoarece tot timpul apare altceva ce trebuie sa ii fac: cauciucuri noi, bascule, amortizoare, revizia, casco si rca, caseta de directie, role+curele+fulie etc.... Pot spune ca, in medie, intretinerea m-a costat pana acum cam 800-1,000 RON/luna piese si manopera. Asta fara sa punem motorina de 1,000 RON/luna, casco de 100 EUR/luna, RCA, ITP, rata credit de RON 900/luna (da, aveam nevoie de o diferenta si am vrut sa o platesc eu fara niciun ajutor).

 

Eu doar ziceam ca o masina BMW, fie ea si modelul precedent, te costa mult pe luna, eu dau cam RON 2,500-3,000/luna doar pt masina daca le aduni pe toate.... Ceea ce nu mi se pare chiar putin pt un salariu din RO.

 

Dar e pasiunea mea si inca o fac cu placerere :rolleyes:

 

Cu toata pasiunea,eu sincer nu stiu cum dai tu 25-30mil pe luna pe masina??!!Marturisesc ca asa ceva eu nu am mai auzit..Si eu am e60(doua chiar)+e70,sunt motoare de 3000cmc,le intretin corespunzator si nu ajung cu toate la suma asta pe luna... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Cu toata pasiunea,eu sincer nu stiu cum dai tu 25-30mil pe luna pe masina??!!Marturisesc ca asa ceva eu nu am mai auzit..Si eu am e60(doua chiar)+e70,sunt motoare de 3000cmc,le intretin corespunzator si nu ajung cu toate la suma asta pe luna... :frantics:

 

in suma aia intra si carburant , asigurari , rate . Plus piese .

Link to comment
Share on other sites

Exact, perfect de acord cu WLF. Intr-un an si 30k km de cand am masina, nu am bagat niciun leu, doar am facut 2 schimburi de filtre si ulei. Nu bate, troncane, merge impecabil. Ori e rabla, ori exagereaza, ori il fraieresc aia la service, ori e prea exagerat si schimba aiurea piese, doar asa, preventiv, ca pasionatii extremisti. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

eu bag numai motorina de 20 pe luna:))

 

o sa ii fac oricum si schimbul ca sa fiu sigur...la bmw costa 20 mil...

poti lua uleiul de pe forum de la vanzatorii nostri , gen grozadan , sunt preturi mai bune ca la bavaria .Pui ulei doar original , sa nu iei de la vreun magazin de piese ceva dupa cataloagele lor tampite

Link to comment
Share on other sites

Exact, perfect de acord cu WLF. Intr-un an si 30k km de cand am masina, nu am bagat niciun leu, doar am facut 2 schimburi de filtre si ulei. Nu bate, troncane, merge impecabil. Ori e rabla, ori exagereaza, ori il fraieresc aia la service, ori e prea exagerat si schimba aiurea piese, doar asa, preventiv, ca pasionatii extremisti.

 

Dar a mea e Alfa, deci e ceva nemaipomenit si nemaintalnit. De fapt ar mai trebui sa bag 100 lei in ea pentru un kit de reparatie cabluri la un geam electric, dar n-am gasit inca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.